Super vakkundig!!

Kwaliteit en service staan hoog in het vaandel. Luc is een vakman !

Sneller dan de merkdeale

Zeer aangenaam en behulpzame vakmensen

Vlug en profecioneel geholpen

• Bereikbaarheid

Prettige garage, geen poespas en liefde voor het werk.

Heel prettig, zelfs op zondag kwam Dhr. Ottenheym openen om ons een auto te laten bekijken. Super snelle service!! En een leuke auto aangeschaft!

• Bereikbaarheid

Goede service, komt afspraken na. Overlegt over de te maken kosten bij reparaties. Goed geholpen!

Klantgerichte service!

Afspraak gemaakt voor een onderhoudsbeurt. Luc loopt eerst de auto na en belt je vervolgens om te vertellen wat er moet gebeuren. Héél fijn en klantgericht dat je hier zelf een keuze in hebt. Binnen een halve dag kon ik mijn auto al ophalen: top service!

• Bereikbaarheid

Kennis en kunde op en top!

Kennis en kunde op en top! Lokale en snelle service zoals je het verwacht in het dorp. Tevens zeer klantvriendelijk.

Super service

Service is echt top van autoservice Ottenheijm. Ze laten zien wat ze doen en ook waarom, gewoon een eerlijke automonteur. Mijn eigen auto heb ik daarom ook via autoservice Ottenheijm. Bij deze garage kun je dan ook voor alles aan je auto terecht.

• Bereikbaarheid

Mooie garage en Luc werkt netjes

Wij zijn erg tevreden met deze garage wij als ook zelfstandige hebben onze auto's en bussen alrijd nodig en daarom brengen wij onze auto's na deze garage alles word netjes gedaan en snel .

Over Autoservice Totaal