Prachtige showroom en voor ieder wat wils.

De verkoper (Stanley) neemt uitgebreid de tijd voor je en heeft veel kennis van zaken. Mooie winkel: zeker een aanrader.

VRIENDELIJKE MENSEN

Goed geholpen.Nemen alle tijd voor je.

Vriendelijk en deskundig

Wij hebben een mooie relaxfauteuil gekocht bij De Schakel. Bij het uitzoeken ervan werden we vriendelijk en deskundig geholpen. Het wachten op de stoel duurde wat lang, maar we hebben wel een uitstekend product ontvangen uiteindelijk. Ook de levering was uitstekend verzorgd.

Goede voorlichting en persoonlijk contact.

Heel goed geholpen bij aankoop en levering matrassen.

Slaapverwekkend

Al enige jaren sliep ik zeer slecht. Nu de mogelijkheid er was om een nieuw bed aan te schaffen, was ik op advies van kennissen bij de Schakel geweest. De verkoper heeft mij uitstekend advies gegeven waar alle tijd voor werd genomen. Ook het leveren en plaatsen verliep volledig naar wens. Ik heb met mijn nieuwe bed geen onderbroken nachten meer gehad. En mijn slaapstoornis bleek een bed stoornis te zijn. Voor alle slechte slapers raad ik de Schakel zeker aan.

Geweldig geholpen

De verkoopster wist precies wat ik zocht ,heel veel geduld ,ben er heel blij mee ,.

Bij kopen goed, bij service slecht.

Na de perfecte fauteuil te hebben gevonden, bleek deze na levering geheel anders te zitten. Bij overleg in de winkel werd hier naar ons gevoel laconiek op gereageerd en voelden we ons niet serieus genomen. Later bleek de fauteuil in de fabriek verkeerd gemonteerd te zijn. Het was fijn geweest als hier op terug gekomen was.

prima !!!

We zijn heel goed en vriendelijk geholpen,met lekkere koffie erbij.De gordijnen zijn prachtig, de vloerbedekking is heel mooi en lekker zacht aan de voetjes .Het bankstel zit heerlijk en we kunnen lekker achterover zitten. Tot ziens.

Gewoon geweldig

In de winkel leuk geholpen. Levering was veel eerder dan verwacht en bezorging mooi op tijd. Werd voor mij keurig uitgepakt en op zijn plaats gezet. Meer dan zeer tevreden met de bank die we uitgezocht hadden.

Deskundige medewerkers

Wij zijn zeer tevreden met de aankoop. Zijn goed geholpen door een deskundige medewerker.

luistert oor, zijn vakmensen.

Denken mee, oplossing gericht. Goede kwaliteit.

Kwaliteit, vriendelijke en snelle levering.

Nogmaals super bedankt voor de snelle levering en klantvriendelijkheid.

Heerlijke winkel met alles wat wij nodig hebben

Ons huis is een kleinere "de Schakel". Alles bij deze winkel gekocht.

Heel fijn geholpen. En oplossend meegedacht. Kom nog terug voor de eetkamer.

goed deskundig advies en groot assortiment

Groot assortiment aan meubels. Deskundig en vriendelijk personeel. Denken met je mee. Goede service. Zeker aan te bevelen.

goed de afspraken na gekomen

Een betrouwbare winkel met deskundig personeel . Goede kwaliteit meubelen voor een betaalbare prijs.

Ze doen wat ze beloven

Alleen maar lof, ben erg tevreden

Heel fijn geholpen, verstand van zaken

We werden heel fijn geholpen en geadviseerd, namen alle tijd.

Goede service en vriendelijk personeel

Goede service en vriendelijk personeel en meubels ruim binnen geschatte overwerkuren geleverd. En heel erg bedankt voor de mooie bos bloemen!!

Mooie en heel aparte meubels en kundig personeel

Zeer veel keuze qua aparte meubels die je niet zomaar overal tegenkomt. Dit gaat verder dan Ikea en aanverwante zaken. Ook prachtige accessoires die het geheel complementeren. En natuurlijk niet te vergeten: de kundige medewerkers die werkelijk alle tijd nemen om je naar volle tevredenheid te helpen.

Prima advies, uitstekende service en bijzonder aardige mensen

We hebben eetkamerstoelen en relaxstoelen gekocht en alles zeer naar tevredenheid. De relaxstoelen zijn zelfs extra snel apart gebracht omdat ik een rugoperatie had gehad. Als dát geen service is…..

Heel fijn

Mijn keuze was gevallen op bank hank, via internet. Na wat over en weer gemailt te hebben over details ben ik daadwerkelijk naar de winkel gereden om proef te zitten Bank hank heeft een relaxstand die mij erg aansprak. Ik heb de 5 zits versie gekozen met 2 zittingen met allebei deze relax stand. Mijn uitvoering heeft ook pocket vering en is geïmpregneerd. Na 3 maanden werd deze geleverd. En ik ben er super blij mee.

Goed en vakkundig en vriendelijk

Vriendelijk vakkundig en goede service

prima service

Volgens afspraak geleverd en helemaal tevreden

Over de Schakel wonen en slapen

De Schakel wonen en slapen in Den Helder is een complete woninginrichter met ruim 4200 m². In de sfeervol ingerichte showroom treft u een compleet aanbod aan van wonen, slapen en woningtextiel in diverse woonstijlen; modern, eigentijds en lifestyle. Voor ieder een stijl naar wens. Uiteraard hoort bij die woonbeleving ook een deskundig en vriendelijk advies en een heerlijk kopje koffie, cappuccino of thee! U bent van harte welkom. Wij bieden u een deskundig en vriendelijk advies, een brede en verrassende collectie en een uitgebreide service. Uiteraard tegen zeer betaalbare prijzen!