Laden reviews...
Laden reviews...
0 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Toon heeft netjes gewerkt. Zag zonder dit te vragen dat een ander deurtje ook niet goed werkte en zorgde er direct voor dat dit ook weer goed werkte
Beveelt aan
9 April 2023
Linda
Papendrecht
De keuken is keurig geplaatst en uw monteur Toon had heel veel geduld om de lichtstrip op de muur te bevestigen. Dit was een led strip die uw monteurs nog nooit hadden gedaan en was veel werk om dit tot een keurig eindresultaat te brengen. Petje af voor Toon
Beveelt aan
7 April 2023
David
Hendrik Ido Ambacht
Keurig werk afgeleverd, sympathieke monteur en op tijd
Beveelt aan
7 April 2023
Jan Paul
Rotterdam
De heren werkte netjes en vriendelijk Onze monteurs heten Adil en Abdel
Beveelt aan
7 April 2023
Brigit
Ewijk
Marc heeft onze keuken gemonteerd in 3 dagen tijd. Hij heeft dit geweldig gedaan. Mooi afgemonteerd. Keurige uitleg, precies wat je mag verwachten.
Beveelt aan
7 April 2023
Alex
Waalre
Marc is een top monteur, alleen was er een verkeerde kast geleverd. Ik hoop dat Marc deze later kan plaatsen
Beveelt aan
6 April 2023
Jan
Oud Beijerland
Beleefd en aardig geweest, tevens hard gewerkt en dingen in overleg gedaan. We zijn blij met het resultaat.
Beveelt aan
5 April 2023
Marieke
Hardinxveld-Giessendam
Excellently, swift and friendly
Beveelt aan
3 April 2023
Denis
Amsterdam
Goed and snel probleem oplossen
Beveelt aan
3 April 2023
Oleg
Amsterdam
Denkt in oplossingen!
Beveelt aan
2 April 2023
R
Brielle
Na ruim een jaar later en inmiddels het 4e aanrechtblad was daar onze redder Wesley L. Wat voor de andere monteurs erg lastig bleek te zijn om het aanrechtblad (bijna) naadloos te plaatsen (drie naden inclusief schiereiland) is het Wesley L wel gelukt en heeft de rest van de keuken ook nog even extra netjes afgewerkt. Dus heb je even geduld vraag dan naar Wesley L, Dan hoeft je keukenblad niet vier keer over maar ben je in 1x klaar zoals het hoort!
Beveelt aan
31 March 2023
Nancy
Badhoevedorp
Uw monteur Jordy heeft de afgelopen 3 dagen een Van Diessenkeuken bij ons geïnstalleerd. Jordy is een vriendelijke en plezierige man en een harde werker. Ook is hij erg netjes en precies en werkt hij keurig volgens afspraak. De keuken is prachtig geworden, dankzij Van Diessen maar zeker ook dankzij Jordy!
Beveelt aan
30 March 2023
Peter en Margy van t Hof
Waalre
Deze mannen hebben de problemen van verkeerd en /of kapot geleverd keurig opgelost. Daarbij gaven ze handige tips over gebruik en onderhoud,
Beveelt aan
28 March 2023
Erwin
Dongen
Aardige kerels, kan ze iedereen aanraden
Beveelt aan
25 March 2023
Dennis
Dordrecht
Aardige man, alles netjes opgelost en ook nog gekeken naar een ander probleem en dit opgelost. Ook vriendelijk in de omgang.
Beveelt aan
22 March 2023
Marit Alting Siberg
Bavel
Bij een nieuwe keuken gaat er altijd wel iets niet goed. Om eea te verhelpen, zijn Toon en Joey als Service monteurs langs geweest. Ze zijn professioneel, open, eerlijk en willen vooral dat de keuken tip top gemonteerd is en naar wens van de klant. Zeer tevreden en aan te bevelen.
Beveelt aan
13 March 2023
Emiel
Tilburg
Toon is vriendelijk en heeft uitstekend werk verricht. Er waren nog wat open eindjes voor wat betreft onze keuken maar Toon heeft alles mooi afgewerkt en creatief opgelost. We zijn zeer tevreden!
Beveelt aan
10 March 2023
Elmo
Lent
Alles wordt netjes geïnstalleerd en afgewerkt
Beveelt aan
10 March 2023
Gerda
Waalre
Toon is zeer capabel en begripvol, hij neemt de tijd om uitleg te geven.
Beveelt aan
9 March 2023
Gita
Pijnacker
Als dit over de eerste monteur Wesley zou gaat zou het 0 sterren zijn geweest. Toon kwam eigenlijk voor makkelijkere reparaties maar ontdekte onder andere niet goed aangesloten leidingen met een dikke lekkage als gevolg. Ik ben heel eerlijk ontzettend boos! We gaan hier ook 100% zelf nog een klacht over indienen bij Goergens, want ik begrijp niet hoe iemand zijn werk zo slecht kan doen. Met dat gezegd te hebben zijn we wel heel dankbaar voor toon die dit heeft opgelost en optijd heeft ontdekt voor ons!
Beveelt aan
3 March 2023
Noëll
Rhenen
Proactief en secuur gewerkt, prettige communicatie, helemaal niets op aan te merken.
Beveelt aan
3 March 2023
Peter
Driebergen
De monteurs waren zeer correct en werkte netjes. Ze deden ook net even het stapje harder om na installatie alles ook schoon ik te leveren
Beveelt aan
1 March 2023
Dyon
Harderwijk
Very nice work and accommodating in English! Lots of work done and a bit of extra since it was necessary!
Beveelt aan
24 February 2023
Dorin
Den Haag
Behulpzaam en denkt of the box voor oplossingen.
Beveelt aan
23 February 2023
Wesley
Hendrik Ido Ambacht
Pieter was vakkundig en geduldig en bereid te luisteren naar onze zorgen en wensen! Hij voerde alles perfect uit en ging ook verder dan nodig door ons tips en advies te geven betreffend de keuken. Heel fijn en zeer aan te raden!
Beveelt aan
21 February 2023
Freek
Den Haag
Minervum 7378
4817ZH Breda
Branch
Interieur, Wonen
Specializations
Keukens, Woninginrichting
Overige bedrijven