Perfecte Service

Beide heren (Richard en Piet) hebben heel netjes alles weer hersteld. Keuken is ca. 1 cm opgeschoven, vaatwasser ingebouwd, nieuw deel aanrechtblad geplaatst en plinten geplaatst. Dit alles zonder beschadigingen. We hebben nu de keuken zoals het hoort.

slecht

Er is geen contact met jullie te krijgen. Bel me a.u.b. terug op 0646470649.

Vriendelijke monteur die hard werkt

Wij zijn super fijn geholpen. De monteur was er al voor half 8 en is de hele dag doorgegaan totdat het helemaal af was. Een lange dag waarin hij hard heeft gewerkt. Naast dat hij hard werkt is het ook een vriendelijke en kundige man. Wij zijn super tevreden!

Vriendelijk en behulpzaam man genaamd Richard. Ondanks de hitte (28 graden) erg goed werk geleverd. Kwam met opties en alternatieven.

Geweldig meedenkend bedrijf

Door het plaatsen van de keuken zijn er diverse problemen ontstaan, is ontdekt door een medewerker van het bedrijf, heeft diverse foto's gemaakt, fouten op papier gezet, en doorgespeeld naar zijn Baas. Die is komen kijken, naar de problemen, binnen zeer korte tijd werd alles opgelost. Grote Complimenten voor dit bedrijf, dit zie je maar zelden. Wij zijn heel blij en tevreden, hoe alles is opgelost. Groetje Fam Broeren.

Super ervaring

Wij zijn super goed geholpen. Keuken is super neergezet, alle dozen en karton werd opgehaald en hebben uitleg gekregen over de apparaten. Zeker een aanrader!

Vriendelijk

Toon was heel vriendelijk en deed zijn werk heel netjes

De keuken is keurig gemonteerd

Jordy is een vakman met liefde voor zijn vak. Werkt nauwkeurig en netjes. Uitstekend.

Mooi geplaatst - goede behandeling

Theo en Kevin hebben uistekend werk afgeleverd!

Werkt ontzettend netjes

Wij zijn ontzettend blij met de monteur (Jim) die onze keuken heeft geplaatst. Jim was zeer vriendelijk, netjes en meedenkend. Wanneer wij ooit kiezen voor een nieuwe keuken doen wij graag een beroep op deze monteur.

Super vriendelijke meedenkende meneer. Erg professioneel

Een zeer goede ervaring. Geeft mij mijn keuken helemaal mooi afgemaakt. Heel goed gedaan. Zou ik zo weer inhuren.

Jordy deed rustig zijn werk maar alles bij elkaar was hij toch vlot klaar

Jordy was mooi op tijd en nadat we even kennis hadden gemaakt. Begon Jordy met het uitpakken van de kasten en naar een tijdje stond de keuken er. Dit ging best vlot. Jordy ruimde alles steeds netjes op zodat het steeds een nette werkplek bleef. Toen hij ook helemaal klaar was, was ook alles opgeruimd. En op de kookplaat na die nog niet geleverd was, was alles klaar.

Toon werkt supernetjes, is eerlijk en alles gaat in goed overleg

Toon moest een gemonteerd keukenblad demonteren en een nieuwe plaatsen. Dit heeft hij erg netjes gedaan, zonder beschadigingen op de muren. Hij overlegde als het nodig was. Gaf eerlijk aan wat er moest gebeuren en hoeveel tijd dat kostte en zorgde ervoor dat er goed werk geleverd werd. Zoals mijn vader zei: echt een vakman. Super tevreden!

Super blij met de service en zeker van het resultaat

Denkt goed mee, werkt zorgvuldig. Communiceert duidelijk. Geeft vertrouwen dat het goedkomen!

Bennie en Heinie echt een super team

Super team, werken netjes, overleggen alles en zorgen voor een goede oplossingen. Alles netjes opgeruimd. Was gezellig om deze monteurs in huis te hebben.

Netjes en snel keuken geplaatst en schoon achtergelaten

Adil en Achmed hebben samen perfect onze keuken geïnstalleerd. Ze hebben hard gewerkt en na afloop ook alles netjes achtergelaten. Ze zijn super vriendelijk en ik raad hun zeker aan voor het plaatsen van keukens.

Zeer tevreden over Richard, zeer vriendelijke en vakkundige monteur

Adil heeft mijn keuken vakkundig en supernetjes geplaats ! Heel blij mee : - )

Ik ben blij!

Adil is een heel fijne monteur! Fijne kerel die onwijs netjes werkt en meedenkt. Dank je wel voor de plaatsing.

Eindelijk goed

Gisteren is monteur Richard geweest om de laatste puntjes op de i te zetten en dat heeft hij vakkundig gedaan. Helaas waren er 4 bezoeken voor nodig maar we zijn blij dat Richard alles naar tevredenheid heeft kunnen oplossen

Na miscommunicatie opgelost door eigenaar

Door een miscommunicatie is er eerst een hoop commotie ontstaan. Gelukkig heeft de eigenaar contact opgezocht en het probleem opgelost. Eind goed al goed .

Zeer vriendelijk en goed geholpen door Pieter.

Netjes gewerkt en goede communicatie!

Gerrit Wolf heeft snel en netjes gewerkt en daarmee de keuken helemaal naar wens afgeleverd! Ook wees hij me op een beschadigd onderdeel, erg transparant! Kortom; ontzettend blij met het eindresultaat en de goede vriendelijke service!

Professioneel en kundig

Mijn ervaring met Justin en Vincent was heel goed. Sfeer was top en gezellig, af en toe een praatje. De mannen zijn professioneel, vakkundig, hardwerkend en werken zeer netjes. Wij zijn heel tevreden over het eindresultaat.

Een correcte nakoming van verplichtingen

Bij plaatsing van de nieuwe keuken was een vergissing begaan, waardoor de oude vaatwasser was vastgezet. Dit bleek bij een noodzakelijke vervanging. Contact gezocht en zonder problemen werd de zaak opgelost