Snelle en goede montage

Snelle en goed montage door Jos

Jos heeft super werk geleverd.

Onze ervaring met Jos is zeer positief Jos denkt in oplossingen en niet in problemen. Heeft onze keuken zeer mooie en vakkundig geplaatst.

Een kundige monteur

In Augustus ‘23 kwam de DNKZ via het bedrijf waar ik de keuken had gekocht de keuken monteren. De monteur kwam mooi op tijd en ging meteen aan de slag. Al snel stonden de keukenkastje tegen de muur, maar hadden een verdiept blad dus de kastjes van de muur en toen begon het gemopper. Maar na een gesprek met het bedrijf en monteur ging het heel goed. Einde van de dag begin avond stond er een keuken die 100% functioneerde.

Zeer vriendelijke en capabele mannen.

Positief

top

Bij mij heeft de monteur Danny 2 dagen gewerkt om onze keuken mooi te plaatsen en het is super gedaan Hij werkt netjes, is bereidt om mee te denken en vriendelijk in de omgang. Alle afval heeft hij weer meegenomen en dat is ook top

Super monteur

Jos is een monteur die secuur en nauwgezet werkt. Pas als hij echt tevreden is, pakt hij het volgende op. Zulke monteurs moet je er 10 van hebben!

Aardig montuer Goed evarende monteur Werkt netjes Denkt goed mee met klant Geweldig resultaat

Snel en soepel verloop van de keukenmontage

Bram, onze keukenmonteur heeft uitstekend werk geleverd, met oog voor detail. Hij was zeer professioneel en efficiënt in zijn aanpak, waardoor de keukenmontage snel en soepel verliep. Zijn oplossingsgerichte houding met betrekking tot de verlichting en netheid (het afval netjes bij elkaar in dozen) maakten de ervaring helemaal perfect. Ik beveel hem van harte aan!

Netjes afgewerkt en correct

De monteur werkt heel netjes. Keuken ziet er prima uit.

Netjes en secuur

Jos werkte netjes geconcentreerd en was gewoon heel punctueel . Kwam afspraken na , gaf ook tips voor het gebruik bv van het aanrechtblad . Zeer prettige ervaring dus .

Vakmanschap

Keuken is vakkundig en snel door Jordy geplaatst hij werkte nauwkeurig en is heel klantvriendelijk hij constatreerde dat er een slang lekte en maakte daar direct een service melding van. Wij zijn zeer tevreden over de service van DNKZ

Bij Eigehuis in Hoofddorp een keuken gekocht, die door Jordy van DNKG is geplaatst. Jordy was heel vriendelijk, werkte snel en netjes. Hij heeft alle apparatuur prima aangesloten. Wij waren er heel blij mee.

Een aanrader

Adil heeft duidelijk tot doel de klant tevreden te stellen. Creatief en zoekend naar een oplossing als het even niet standaard is. Een mooi resultaat.

Aardig, schoon en kundig

Bij ons was Adil, prima en aardige monteur, wist waar hij mee bezig was. Nette werker.

Kanjer van een monteur adil

Adil heeft onze keuken gezet en goede oplossingen aangedragen een echte topper die verdient meer dan een 10!

Deze grote klus goed afgehandeld!

Jullie monteur Jos was keurig op tijd en is vol goede moed aan deze monsterklus gestart. De 2e dag is hij zelfs erg lang doorgegaan om onze schitterende keuken helemaal af te krijgen. Er is vakwerk geleverd. Bedankt!

Professioneel en snel gemonteerd

Jos kwam perfect op tijd vroeg in de ochtend. Alles rustig ingemeten en de keuken snel en in zijn eentje gemonteerd. Zeer tevreden!

Communicatief niet ok, werkinhoudelijk zeker goed

Qua persoon een onaangenaam type. Kwam ‘s ochtends erg chagrijnig binnen. Dat verbeterde wel iets in de loop van de dag. Ik het begin werd er veel geklaagd. Over Kvik waar ik m’n keuken heb afgenomen. Vervolgens dat niks klopte aan m’n huis ( oud huis inderdaad scheef), over het algemeen veel klagen en negatief en kortaf. Daarnaast een enorm harde werker. En precies. Heeft alles in 1 dag afgekregen. In zn eentje. Geen pauzes gehouden, en super resultaat. Qua werkzaamheden zou ik Jos zeker aanbevelen, qua communicatie niet.

Vriendelijk, netjes, meedenkend

Onze keuken is door twee vakkundige monteurs keurig geïnstalleerd. Vriendelijke mannen en netjes gewerkt.

Monteurs die meedenken

Monteurs die prima werk leveren, behulpzaam zijn en in oplossingen denken.

Professioneel, vriendelijk en zeer behulpzaam

Tijdje terug heeft Marc onze keuken geplaatst in onze woning. Een echte vakman met oog voor detail. De keuken is super mooi geplaatst.

Jos is een vriendelijk persoon met oog voor detail

Erg prettige ervaring met dnkz, kan dit bedrijf zeker aanraden aan familie en vrienden. Installateur Jos heeft zijn best gedaan ondanks de kromme muren, heeft oog voor detail, erg tevreden mee. Hartelijk dank voor de service.

Adil is een professional die zijn vak verstaat

De keuken is op een juiste manier gemonteerd. Adil ziet geen problemen maar uitdagingen. Top

Vakwerk

De montage van mijn keuken was door KeukenStudio Dordrecht geboekt bij DNKZ. Drie weken voor de afgesproken installatiedatum kreeg ik een bevestigingsmail van DNKZ met de informatie van de monteur. Op de dag zelf stond er, perfect op tijd, een andere monteur voor de deur. Hij heeft de keuken met aandacht en oog voor detail gemonteerd. Vooral de afvoer in de spoelkast is een stuk vakwerk. De kasten staan mooi waterpas. De frontjes zijn perfect afgesteld zodat de naden overal gelijk zijn. Het werkblad is perfect op maat gezaagd, en de apparatuur is netjes aangesloten. Over het kitwerk ben ik niet helemaal tevreden. Mijn muur bleek een beetje bol te staan: in het midden sloot het werkblad aan tegen de muur terwijl er links en rechts een grotere kier zichtbaar was die gekit moest worden. Ik had nog zwaluwruggen liggen. In overleg met de monteur heeft hij die gebruikt om te voorkomen dat de kit zou weglopen in de kier. Op sommige punten heeft hij die niet ver genoeg in de kier geduwd waardoor dat foam zichtbaar is in de kit rand. Het is wel waterdicht, maar optisch is het niet fraai. Dat heb ik gelijk tegen de monteur gezegd. Hij zei dat ik dat altijd een keer opnieuw zou kunnen kitten. Tegen het einde van de werkdag werden de verpakkingsmaterialen opgehaald. Dat was vooraf niet verteld; maar, goed geregeld. Na vertrek van de monteur ben ik alles gaan schoonmaken. Toen zag ik een paar kleine krasjes in het werkblad vlakbij een zaagsnede. Dat heb ik gemeld bij KeukenStudio. Zij hebben dat weer doorgezet naar DNKZ. Ik heb er een aantal weken geduld voor moeten hebben, maar uiteindelijk sprak ik een uiterst vriendelijke en begripvolle medewerkster van DNKZ en samen zijn we tot een perfecte oplossing gekomen. Ook de nazorg is wat mij betreft goed georganiseerd. Een verbeterpunt: er kon op de galerij gezaagd worden, maar ik had het fijn gevonden als er toch een (professionele) stofzuiger was gebruikt. Dat had mij (schoonmaak)moeite bespaard.

Fijne monteur, keurig werk gemaakt

Adil heeft de keuken keurig gemonteerd. Zeer vriendelijke man. Netjes een melding gemaakt van de vaatwasser die niet werkte. 2 dagen erna is het probleem al opgepakt en opgelost.