Gelijk na de eerste behandeling had ik resultaat en is mijn rug en nek weer als vanouds. Heel erg blij mee ;) ook de behandelaar is heel duidelijk en vriendelijk

Kennis van zaken op hoog niveau

Monique luistert. Legt simpel uit hoe de wervels, de spieren rondom, e.d. werken. Ze weet exact wat ze moet doen. Ik voelde me veilig onder haar handen. Ik zou de volgende dag wat meer napijn hebben. De napijn was er zeker; ik kon die nacht niet liggen. Maar...de volgende dag al, was de pijn weg! Dank je wel Monique.

Heel goede ervaring

Mij ervaring met Els Claassen is heel goed, mijn klacht is een dwangstand van mijn nek naar rechts, ik had al fysio geprobeerd en was al naar de orthopeed geweest, er was een foto en een echo gemaakt waar niks op te zien was, zelf dacht ik aan de chiropractor en maakte een afspraak bij Els, nooit eerder had zij deze klacht in behandeling gehad, ze zei eerlijk, na 3 a 4 behandelingen moet het beter gaan anders heeft het geen zin. Tijdens mijn 4e afspraak zei Els ook dat chiropractie bij mij geen zin had, maar tijdens de behandelingen had ze ook allerlei testjes met mijn oogcoördinatie gedaan en via haar ben ik bij oogbalans in Berlicum terecht gekomen waar ik binnenkort een traject ga beginnen. Kortom, de eerlijkheid word zeer gewaardeerd.

Goede behandeling en uitleg van chiropractor

Voor mij was het de eerste keer dat ik naar een chiropractor ben gegaan en dat vond ik in het begin wel spannend. Ik was door mijn rug gegaan en ik liep helemaal krom naar voren en had een grote verkramping van mijn spieren onder in de rug. Tijdens de eerste behandeling heeft Monique eerst de tijd genomen om te achterhalen waardoor ik spit heb gekregen en heeft ze me duidelijk uitgelegd wat ze wilde gaan doen. Na de eerste behandeling voelde ik al een lichte verandering, maar dat werd nog meer bij behandeling 2 en 3. Ze heeft nog 1 behandeling na 4 weken gegeven, maar toen was ik al helemaal pijnvrij, al met al zeer tevreden over de behandelingen en vooral ook de vriendelijkheid van de assistentes vond ik zeer plezierig.

Uitstekende behandeling.

Els is in één woord, geweldig als behandelaar. Heeft zeer goede kennis van zaken en geeft duidelijke uitleg waar nodig. Ben zeer tevreden.

Slagvaardig en vooral snel resultaat

Jim mijn behandelaar heeft in eerste instantie zeer snel de diagnose gesteld en daarna in drie behandelingen mij compleet van de klachten afgeholpen. Zeer snel en adequaat.

Ik ben daar terecht gekomen door een ontsteking in mij zenuw, in nek en schouder. Vanuit mijn loop groep werd deze praktijk aangeraden en zo doende heb ik via de website een afspraak ingepland met de behandelaar die gespecialiseerd is in de nek. Erg vriendelijk en heel goed geholpen. Ik merkte na een behandeling al het effect.

Weten goed wat ze moeten doen, geven goed advies.

veel baat bij gehad: weer de bergen in!

Vooral veel kennis van zaken. Goede tips gekregen en na iedere behandeling merkbaar verbetering.

Dat deze Respectvolle wijze en Topbehandeling nog bestaat!!!

Een Respectvolle wijze en Topbehandeling na een weloverwogen behandelingsplan!

Goede zorg gekregen .

Goed behandeld werd tijd voor je genomen. En kon vlug afspraak maken.

Elke keer weer ben ik blij dat ik mag gaan

Al meer als 15 jaar ziek en nu in corona tijd voor de eerste keer behandelingen gevonden die echt helpen. Dat is zo'n opluchting

Zeer professioneel en deskundig.

Ik had veel last van mijn kaak en schouder dat veroorzaakte veel meer klachten zoals vermoeidheid en elke dag kloppende hoofdpijn. Wegens advies van mijn moeder ben ik opzoek gegaan naar een chiropractie praktijk. Ik was eerst naar een andere praktijk gegaan en ik was gelijk geadviseerd om 18 behandeling te doen in een heel heftige prijs. Ik ging nog meer research doen en ik werd geadviseerd door een chiropractie praktijk in Almere om naar een betrouwbare praktijk te gaan met name rugzorg chiropractie denbosch. Telefonisch afspraak gemaakt en gelijk heeft het een vertrouwd gevoel gegeven. Ze luisteren echt naar je klachten en ze zijn flexibel qua planning. Eerste afspraak gelijk behandeld, Linda is professioneel en neemt haar tijd met het behandelen van klachten. Zij geeft ook goed advies over hoe ik mijn klachten kan verlichten. In het algemeen heb ik een erg goede ervaring met rugzorg chiropractie denbosch, ze zijn eerlijk en wat er op hun website staat, is ook echt de werkelijkheid.

Verstand van zaken !!

Had veel last van mijn middenrug rechter zijde Overbelast en na 6 behandelingen over ! Geen pijn meer en kan gewoon tv kijken weer en andere dingen . Bvd Grt Bart

Helemaal top!! Linda is super kundig en aardig!!! Een aanrader..

Helemaal top!! Linda is super kundig en aardig! Een aanrader voor iedereen die rug nek heup klachten heeft.

Zeer vriendelijk ontvangen

Kwam met last can mijn rug na een paar keer geweest te zijn helemaal klachtvrij, geen pijn meer

Goede ervaring rijker.

Na jaren lage rugpijn (ziekte van bechterew(reuma) en een val van een ladder waarna ik 2 hernia operaties heb ondergaan ben ik er naar weer een pijn periode goed en professioneel behandeld en ben ik er na 7 behandelingen zo goed als weer pijnloos van af om lekker op vakantie te gaan, de chiropractor heeft goed werk verricht en kom indien nodig zeker terug, dus zeker een aanrader.

Alles ging goed

Alles ging goed

Er werd goed naar mij geluisterd. Deze man had mijns inziens echt verstand van zaken.

Ik had er een goed gevoel bij maar ik moest afgelopen week in het JBZ komen en daar ga ik nu verder

Goed en duidelijk, geeft gelijk verlichting

Vriendelijke ontvangst aan de balie waar je al een duidelijke uitleg krijgt. Ontvangst door de behandelaar ook zeer vriendelijk en duidelijk in uitleg. Daarna de behandeling welke gelijk een verlichting geeft. Ik ga de rest van mijn behandeling met vertrouwen tegemoet

Vriendelijke behandelingen met geweldig resultaat.

Ik ben al jaren in "maandelijks onderhoud" bij Rugzorg Chiropractie Den Bosch en ben al jaren uiterst tevreden. Laatst weer een mooi voorbeeld van wat chiropractie voor mij doet: Ik had door stress op het werk acuut last van mijn rug en benen. Bij de fysio kon ik net wat eerder terecht, dus daar een afspraak gemaakt en de dag erna bij RCDB. Het resultaat van de fysio behandeling was OK, maar de klachten waren bij lange na niet weg. Na de behandeling bij RCDB de volgende dag waren ze echter meteen voor 99% verdwenen. De resultaten zullen zeker per persoon verschillen, maar ik ben uitermate tevreden bij Rugzorg Chiropractie Den Bosch!

Monique is zeer goed in haar vak en als persoon.

Zie boven.

Goede ontvangst en deskundige behandeling

Nek schouder en rug pijnklachten worden zorgvuldig, goed en vakkundig verholpen In behandeling geweest bij Jimmy , haalt oorzaak pijnklachten weg of zorgt voor optimale vermindering Zeer deskundig en vriendelijke zorg op maat!

Moet geweldig zijn volgens mijn dochter.

Maar ik ben nog niet geweest, staat in mijn agenda voor 11 juni as en daarna zal ik bevindingen graag doorgeven.

Spoedbehandeling

De praktijk van mijn behandelend chiropractor was die dag gesloten en ik had ernstige klachten. Kon diezelfde dag nog bij de chiropractor in Den Bosch behandeld worden. Erg fijn behandeld met goed resultaat.