Ongelofelijk snel van mijn pijn af

Ik had ontzettende pijn in mijn schouder en na een paar behandelingen ben ik zonder pijn

Els is the best !

Goed, beter, Els !

Totaal niet wat ik ervan verwacht had

Werd door chiropractor uit Nijmegen doorverwezen hiernaartoe vanwege enkel specialisatie. Eerste behandeling was vooral uitleg geven over mijn blessure, logisch. Daarna forceren van flexibiliteit met een week pijn naderhand. Tweede behandeling heeft letterlijk 3-5 minuten geduurd, toen kon ik weer gaan. Heeft totaal niets opgeleverd behalve wantrouwen naar dit soort praktijken. Makkelijk geld verdienen.

Goede behandeling gehad, vriendelijke mensen

Had pijn in mijn onderrug, na 4 keer geweest te zijn weer helemaal pijnvrij.

Prima, wel zeer prijzig

Prima behandeling, bij mij niet vergoed door verzekering, dus ik vind het dan erg prijzig.

Persoonlijke aandacht

Hele fijne behandeling. Veel aandacht voor ons baby’tje, met veel rust en aandacht behandeld. (Ook al moest ze erg huilen soms) Duidelijk gecommuniceerd hoe de behandeling eruit zou zien, uitleg bij wat er gedaan werd. Veel vertrouwen in de behandelaar, is toch spannend met een baby’tje van amper drie maanden. Dank voor de goede zorgen! We hebben weer een ontspannen en gezellig kleine meid!

Goede ervaringen en baat bij behandeling van Els

Els is een fijn mens, neemt de tijd om echt te luisteren. Goede en deskundige behandelingen. Deze gaven een beter resultaat dan eerder gevolgde behandelingen bij fysiotherapeut en manueel therapeut.

fijne, goed, en doeltreffend.

wordt goed ontvangen, er wordt goed geluisterd en het probleem wordt opgelost.

Positief, snel aan de beurt,goede planning maar t belangrijkste...snel vd klacht af !!

Positief, Vriendelijk,kundig geholpen door Menno

Van alle soorten behandeling die ik heb gehad is dit de eerste die resultaat geeft

Goed inlevingsvermogen vermogen en uitleg van de behandeling

uitstekende chiropractische kliniek met ervaren chiropractoren

Ja, ik zou Chiropractic Back Care Den Bosch aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een hoogwaardige chiropractische behandeling.

Zeer ervaren

Ik was bij Jim voor mijn nek en rugklachten,na een paar keer te zijn geweest was, ik van mijn klachten af. Ook zijn ze heel vriendelijk op de praktijk. Daarom van mij een dikke 10

Vakkundig geholpen

Mijn onderrug en bekken zaten vast Te lang ermee doorgelopen Dus afspraak gemaakt Na 1 behandeling al gelijk een groot verschil Totaal 3 behandelingen gehad en geen last meer

Geweldig helpt altijd van rugklachten af

Al veel jaren rugklachten en Altijd een deskundige professionele behandeling die daadwerkelijk helpt. Voor mij geen fysio of iets dergelijks meer.

Fantastisch goed en snel geholpen

Menno is erg kundig

Ik ben zeer goed geholpen. De behandeling voor de pijn in mijn rug en nek hebben goed uitgepakt. Nu maar afwachten of het wegblijft

Heel fijn geholpen

Fijn geholpen en alles goed uitgelegd door Bart.

Helemaal super!

Ik liep al 3 jaar met flinke onderrug klachten en niemand kon mij vertellen waar het vandaan kwam. Na 1 afspraak bij Jim was het hem meteen al duidelijk en zijn we meteen begonnen met behandelen. Ik kan wel zeggen dat de klachten echt flink zijn verminderd na de 1ste behandeling! Het zal bij mij nog wel even duren voordat ik echt klacht vrij ben, maar ik heb al het vertrouwen in Jim dat dat goed gaat komen.

uitstekend

Het aantal door mij gegeven sterren spreekt voor zich lijkt me. Probleem: lage rugpijn gedurende een half jaar en uiteindelijk toch maar hulp gaan inroepen. Was ik maar eerder gegaan want met een paar behadelingen was ik pijnvrij. Zeer kundig personeel en zeer vriendelijke medewerksters

Verassend

In 6 korte behandelingen volledig vrij van mijn klachten, had ik vooraf voor onmogelijk gehouden na diverse eerdere pogingen van therapeuten.

Zorgvuldig

Er werd goed geluisterd

Prima behandeling

Behandelingen gehad van Bart, zeer bekwame chiropractor en kijkt ook verder dan het probleem alleen. ben er tot op heden zeer tevreden over/mee.

Super behulpzaam en erg fijn personeel

Ben met veel pijn biggen komen strompelen. En werd heel goed ontvangen en geholpen en sins de eerste behandeling voelde ik al snel vooruitgang en verbetering. Supper blij dat ik ben hun langs ben gegaan.

Zo blij dat ik zo snel van mijn blessure af was… kon gewoon pijn loos lopen!

Lastig om te ontspannen was allemaal nieuw voor mij Maar zo fijn dat het heeft geholpen!

Bart heeft me heel goed geholpen met het verlichten van mijn rugpijn.

De oefeningen die ik van hem gekregen heb geven mij veel verlichting.