Ik heb goede behandelingen gehad met een pijnloos resultaat.

Prettige benadering.

• Resultaat behandeling

Mijn klachten zijn nog daar

Heeft een beetje de pijn verminderd maar wacht nog op mri scan

Prima behandeling

Duidelijk plan van aanpak met goede uitleg. Uitstekend resultaat geboekt, helaas zijn de klachten weer gedeeltelijk teruggekomen

klachtenvrij na 3 behandelingen

Bart begreep precies waar mijn probleem zat. de probleem locatie werd meteen aangepakt. resultaat na 3 behandelingen: voortreffelijk. ik ben u een maand klachtenvrij

Top heeft echt geholpen

Ga de volgende x zeker weer

Heel fijne praktijk

Heel realistische beeld van te voren geschetst (langdurig aanhoudende klachten). Dus ook een dito behandelplan . Als je dit weet, dan valt het traject mee. Fijne praktijk en ook fijne mensen.

• Resultaat behandeling

Ik had na 2 behandelingen meer pijn dan ervoor!!!

Na 2 behandelingen ben ik gestopt omdat ik meer pijn had dan daarvoor. Dat is mijn inziens echt door de behandelingen gekomen.

Snel van mijn klacht af

Ik had iets zwaars willen tillen en niet goed vanuit mijn benen getild waardoor ik direct een vlammende pijn in mijn onderrug kreeg. Volgende dag kon ik al terecht en Jim heeft mij gekraakt en gemasseerd. Nog 2 afspraken in een week gehad en van mijn pijn verlost. Top!

Voor mij geen betere. Dit was top

Na 2 jaar andere therapie gehad te hebben verloor ik een beetje de moet. Maar hier ben ik na 3maanden weer hellemaal de oude. Bedankt

Prettig geholpen begrip voor mijn situatie

Helemaal goed

Netjes en goed behandeld. Info was duidelijk en vriendelijk Ik ben zeer goed geholpen,en ben daardoor pijn vrij.

Klachten alleen nog maar erger geworden

De klachten waar ik voor kwam zijn alleen nog maar veel erger geworden

Super vriendelijk en behulpzaam. Ook de nazorg is fantastich. Bedankt ens en marion

Zeer goed en snel geholpen.

Ik kwam met behoorlijk lage rugpijn naar de praktijk. Na drie behandelingen was ik er grotendeels vanaf. Vanaf nu ga ik elf half jaar even langs voor een (preventieve) behandeling.

Ongelofelijk snel van mijn pijn af

Ik had ontzettende pijn in mijn schouder en na een paar behandelingen ben ik zonder pijn

Els is the best !

Goed, beter, Els !

Totaal niet wat ik ervan verwacht had

Werd door chiropractor uit Nijmegen doorverwezen hiernaartoe vanwege enkel specialisatie. Eerste behandeling was vooral uitleg geven over mijn blessure, logisch. Daarna forceren van flexibiliteit met een week pijn naderhand. Tweede behandeling heeft letterlijk 3-5 minuten geduurd, toen kon ik weer gaan. Heeft totaal niets opgeleverd behalve wantrouwen naar dit soort praktijken. Makkelijk geld verdienen.

Goede behandeling gehad, vriendelijke mensen

Had pijn in mijn onderrug, na 4 keer geweest te zijn weer helemaal pijnvrij.

Prima, wel zeer prijzig

Prima behandeling, bij mij niet vergoed door verzekering, dus ik vind het dan erg prijzig.

Persoonlijke aandacht

Hele fijne behandeling. Veel aandacht voor ons baby’tje, met veel rust en aandacht behandeld. (Ook al moest ze erg huilen soms) Duidelijk gecommuniceerd hoe de behandeling eruit zou zien, uitleg bij wat er gedaan werd. Veel vertrouwen in de behandelaar, is toch spannend met een baby’tje van amper drie maanden. Dank voor de goede zorgen! We hebben weer een ontspannen en gezellig kleine meid!

Goede ervaringen en baat bij behandeling van Els

Els is een fijn mens, neemt de tijd om echt te luisteren. Goede en deskundige behandelingen. Deze gaven een beter resultaat dan eerder gevolgde behandelingen bij fysiotherapeut en manueel therapeut.

fijne, goed, en doeltreffend.

wordt goed ontvangen, er wordt goed geluisterd en het probleem wordt opgelost.

Positief, snel aan de beurt,goede planning maar t belangrijkste...snel vd klacht af !!

Positief, Vriendelijk,kundig geholpen door Menno

Van alle soorten behandeling die ik heb gehad is dit de eerste die resultaat geeft

Goed inlevingsvermogen vermogen en uitleg van de behandeling

uitstekende chiropractische kliniek met ervaren chiropractoren

Ja, ik zou Chiropractic Back Care Den Bosch aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een hoogwaardige chiropractische behandeling.

Pettelaarseweg 188 G

5216BW