vriendelijk en eerlijk

Zeer vriendelijke rijbegeleiders, geven ook eerlijk hun mening van uw rijkunsten en geven zeer nuttige tips hoe je er op moet/kan letten.

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV leerlingen rijbewijs BE: wat vond u van het voertuig, het oefenterrein en uw instructeurs? zeer goed, overzichtelijk
  • TAV Werkgevers of planners die afspraken boeken voor het personeel; wat vond u van de manier van afspraken maken? De planning? De communicatie? zeer goed, een duidelijke overzicht gekregen

Elke les veen bijgeleerd

Heel veel vriendelijke instructeurs die je veel willen bijleren en dit ook goed doen

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV leerlingen rijbewijs BE: wat vond u van het voertuig, het oefenterrein en uw instructeurs? Goed
  • TAV Werkgevers of planners die afspraken boeken voor het personeel; wat vond u van de manier van afspraken maken? De planning? De communicatie? Zeer goed

Goede tips gekregen!

Goede ervaringen gehad.

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV leerlingen rijbewijs BE: wat vond u van het voertuig, het oefenterrein en uw instructeurs? Super!
  • TAV Werkgevers of planners die afspraken boeken voor het personeel; wat vond u van de manier van afspraken maken? De planning? De communicatie? Super!

Zeer leerrijk met aandacht voor ASS

Ik heb de rijlessen gekregen van Georges Hikketik. Vanaf het moment dat ik de eerste keer in de wagen stapte, bracht hij mij rust. Hij had aandacht voor mijn ASS en bovendien gaf hij mij vertrouwen zodat ik zelfzekerder de baan op kon.

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV leerlingen rijbewijs BE: wat vond u van het voertuig, het oefenterrein en uw instructeurs? Georges Hikketik was een zeer aangename en rustige instructeur. Hij had aandacht voor mijn problematiek.
  • TAV Werkgevers of planners die afspraken boeken voor het personeel; wat vond u van de manier van afspraken maken? De planning? De communicatie? Alles is zeer vlot gegaan

Alles in 1 keer gehaald met de goede begeleiding.

Zowel heb ik mijn 20-uur rijbewijs gehaald in de eerste keer, als mijn rij examen. Alles ging vlot en er was goede begeleiding.

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV leerlingen rijbewijs BE: wat vond u van het voertuig, het oefenterrein en uw instructeurs? Zeer goed, alles op eigen tempo met de nodige push.
  • TAV Werkgevers of planners die afspraken boeken voor het personeel; wat vond u van de manier van afspraken maken? De planning? De communicatie? Goed, alles werd duidelijk door gecommuniceerd.

Geweldige instructeurs en hulp!

Ik heb heel veel moeite met rustig blijven tijdens het examen. De instructeurs waren goed in de sfeer luchtig houden en hebben zo mijn stress fel vermindert. Super blij mee!

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV leerlingen rijbewijs BE: wat vond u van het voertuig, het oefenterrein en uw instructeurs? Prima
  • TAV Werkgevers of planners die afspraken boeken voor het personeel; wat vond u van de manier van afspraken maken? De planning? De communicatie? Heel professioneel. Ze doen veel moeite voor je.

Het was heel aangenaam, om mijn 20Uurs af te leggen bij OTTO rijschool. Het was ook zeker een aangename rijinstructeur. Eddy! :)

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV leerlingen rijbewijs BE: wat vond u van het voertuig, het oefenterrein en uw instructeurs? Perfect
  • TAV Werkgevers of planners die afspraken boeken voor het personeel; wat vond u van de manier van afspraken maken? De planning? De communicatie? Heel goed, ook heel vriendelijk!

Heel goed en leerzaam

Ik heb 6 u les gevolgd, hierin heb ik meer geleerd dan in 20 u les bij een andere rijschool. Deze rijschool zou ik bij iedereen aanraden! Super vriendelijke begeleiders en top service!

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV leerlingen rijbewijs BE: wat vond u van het voertuig, het oefenterrein en uw instructeurs? Heel goed! Zijn fijne auto’s om mee te leren rijden
  • TAV Werkgevers of planners die afspraken boeken voor het personeel; wat vond u van de manier van afspraken maken? De planning? De communicatie? Top! Hele vriendelijke mensen

Ben er door

Ik was er door door de lessen dus dankje aan toon

• Wat vond u van uw opleiding in het algemeen? N.v.t.
  • Wat vond u van het voertuig? N.v.t.
  • Wat vond u van de instructeurs? N.v.t.
  • Wat vond u van de communicatie? N.v.t.
  • TAV leerlingen rijbewijs BE: wat vond u van het voertuig, het oefenterrein en uw instructeurs? N.v.t.
  • TAV Werkgevers of planners die afspraken boeken voor het personeel; wat vond u van de manier van afspraken maken? De planning? De communicatie? N.v.t.

Vriendelijke mensen, goede instructeur

Ik had een zeer goede ervaring met de OTTO rijschool. Het zijn allemaal heel vriendelijke mensen die hun best doen om jou zo goed mogelijk te helpen.

• Wat vond u van de communicatie?

Uitstekende rijschool met ervaren lesgevers en trajecten op maat.

Bij het eerste contact vraagt men naar de wensen die de leerling heeft. Er wordt dan een planning opgemaakt en die wordt op verzoek eenvoudig aangepast. Dit gaat zeer vlot. De instructeurs zijn ervaren en geven ook zeer goede tips voor de begeleiders van de leerlingen. Wij zijn zeer tevreden.

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV Werkgevers of planners die afspraken boeken voor het personeel; wat vond u van de manier van afspraken maken? De planning? De communicatie? Uitstekend

verbluffend

Ze hebben begrip voor situaties en veel geduld.

• Wat vond u van de communicatie?

Alles was perfect de instrructeurs waren vriendelijk

Alles oke

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV leerlingen rijbewijs BE: wat vond u van het voertuig, het oefenterrein en uw instructeurs? Super vriendelijk
  • TAV Werkgevers of planners die afspraken boeken voor het personeel; wat vond u van de manier van afspraken maken? De planning? De communicatie? Alles inorde

Heeel goede uitleg en begeleiding en top service

Mega fijne lessen en super communicatie heel fijne lessen waar je veel van opsteekt

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV Werkgevers of planners die afspraken boeken voor het personeel; wat vond u van de manier van afspraken maken? De planning? De communicatie? Geweldig super communicatie en meelevend

Ik ben zeer tevreden met mijn rijlessen.

Ik had een aangename lesgever die mij goed verder geholpen heeft.

• Wat vond u van de communicatie?

Vriendelijk personeel en duidelijke communicatie

Goede lesgevers en goede communicatie IVM afspraken en herinneringsmails.

• Wat vond u van uw opleiding in het algemeen?
  • Wat vond u van het voertuig? N.v.t.
  • Wat vond u van de instructeurs? N.v.t.
  • Wat vond u van de communicatie?

Ik werd uitstekend geholpen door de instructeur. Ontspannen sfeer maar toch met voldoende aandacht v

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV leerlingen rijbewijs BE: wat vond u van het voertuig, het oefenterrein en uw instructeurs? prima

Ik heb telkens heel bekwame uitleg gekregen..

• Wat vond u van de communicatie?

Ik had Sandra als begeleider die de zaken goed uitlegde. Wanneer ik iets niet begreep, legde ze het weer uit zonder moeite. Ook tijdens mijn examen gaf ze mij veel zelfvertrouwen om het examen tot een goed einde te brengen, en bracht ze haar rust over naar mij.

• Wat vond u van uw opleiding in het algemeen? N.v.t.
  • Wat vond u van de communicatie?

It was a process to go over my fear.

I always thought that driving is not for me and I only started the school at 40 because I realized it might be good to be able to drive. Neverdeless I was convinced I canot drive and it took a lot of effort from my great instructor Tom to help me overcome my fear. I passed the exam from the first attempt. Thank you Tom!

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

was heel leuk om met tom rijschool te volgen

heb veel geleerd bij Tom van otto rijschool Mol

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV leerlingen rijbewijs BE: wat vond u van het voertuig, het oefenterrein en uw instructeurs? was leuk
  • TAV Werkgevers of planners die afspraken boeken voor het personeel; wat vond u van de manier van afspraken maken? De planning? De communicatie? heel goed

Geweldige begeleiding

Dankzij instructeur Michael heb ik mijn rijbewijs vanaf de eerste keer kunnen halen. Zijn uitleg en tips waren cruciaal. Ook heb ik geen problemen gehad met betalingen of communicatie, alles ging heel vlot.

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV leerlingen rijbewijs BE: wat vond u van het voertuig, het oefenterrein en uw instructeurs? Top

Leerrijk

Goede uitleg, gezellige rijinstructeur en op een positieve manier iets bijleren.

Ontzettend aangenaam en leervol

Ik heb met al mijn rijlessen meerdere rijbegeleiders gehad (eigen keuze). Alle rijbegeleiders waren heel vriendelijk en je kon er lekker mee babbelen terwijl je reed, waardoor het niet oncomfortabel was. Graag wil ik Stef extra bedanken. Ik heb de meeste rijlessen met hem gereden. Hij is een hele toffe man en kan duidelijk uitleggen wat er kan verbeteren (zelfs met tekeningen!). Dankzij hen heb ik mijn examen van de eerste keer kunnen slagen! Dankjewel allemaal!

• Wat vond u van de communicatie?

Ik vond het super om bij jullie rijles te volgen. Alle instructeurs waren geweldig en ze waren vriendelijk.

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV leerlingen rijbewijs BE: wat vond u van het voertuig, het oefenterrein en uw instructeurs? Super goed
  • TAV Werkgevers of planners die afspraken boeken voor het personeel; wat vond u van de manier van afspraken maken? De planning? De communicatie? Super goed

Vogelzang 3 bus 1

2300 Turnhout