Goede instructeurs, alles in orde.

• Wat vond u van de communicatie? N.v.t.
  • TAV leerlingen rijbewijs BE: wat vond u van het voertuig, het oefenterrein en uw instructeurs? Heel goed
  • TAV Werkgevers of planners die afspraken boeken voor het personeel; wat vond u van de manier van afspraken maken? De planning? De communicatie? N.v.t.

geweldig

Ik moet eerlijk zijn ik had niet verwacht dat het zo een open en vriendelijk groep zou zijn. Ik heb plezier gehad en ik heb me altijd begrepen gevoeld. echt een aanrader!!!

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV leerlingen rijbewijs BE: wat vond u van het voertuig, het oefenterrein en uw instructeurs? auto:10 oefenterrein:10 instructeur:11
  • TAV Werkgevers of planners die afspraken boeken voor het personeel; wat vond u van de manier van afspraken maken? De planning? De communicatie? goed

Heel fijne rij instructeurs en heel veel geleerd!

Prima!

• Wat vond u van de communicatie?

Zeer professionele aanpak met een top begeleider!

Ik kreeg gewenningslessen na een NAH. Mijn begeleider had steeds de correcte aanpak en speelde perfect in op specifieke behoeften.

Alles top

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV Werkgevers of planners die afspraken boeken voor het personeel; wat vond u van de manier van afspraken maken? De planning? De communicatie? Goed

Het verliep vlot.

Flexible planning, goede auto, vlotte communicatie, goede uitleg vd rijinstructeur.

Gewoonweg goed

Veel bijgeleerd van Toon

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV leerlingen rijbewijs BE: wat vond u van het voertuig, het oefenterrein en uw instructeurs? Zeer goed

Was heel heel heel gestrest en bang maar de rijinstructeur heeft mij goe dop mijn gemak kunnen stellen. Heb veel geleerd en zit veel vertrouwder in de auto

• Wat vond u van de communicatie?

Alles was super goed ik had ook een heel goede rij instructeur met heel veel geduld!!

Ik vond het een heel aangename ervaring ik was heel bang in hè begin om achter het stuur te stappen maar mijn rijinstructeur heeft me alles uitgelegd met heel veel geduld en zei geen dingen om te doen dat ik nog niet durfde. De ritjes waren heel aangenaam altijd goed gebabbeld. Ook heb ik veel uitgelegd gekregen over het rijexamen enzovoort.

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV leerlingen rijbewijs BE: wat vond u van het voertuig, het oefenterrein en uw instructeurs? Super goed
  • TAV Werkgevers of planners die afspraken boeken voor het personeel; wat vond u van de manier van afspraken maken? De planning? De communicatie? Heel soepel en flexibel

Goede ervaring

Heel goede ervaring, toffe instructeur met goede uitleg.

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV leerlingen rijbewijs BE: wat vond u van het voertuig, het oefenterrein en uw instructeurs? Instructeur heel goed, auto was ook goed zowel de peugeot als de golf.
  • TAV Werkgevers of planners die afspraken boeken voor het personeel; wat vond u van de manier van afspraken maken? De planning? De communicatie? Duidelijke communicatie en vriendelijk.

Uitstekende opleiding

Goede ruimte en leraar is heel vriendelijk en legt alles goed uit.

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV leerlingen rijbewijs BE: wat vond u van het voertuig, het oefenterrein en uw instructeurs? N.v.t.
  • TAV Werkgevers of planners die afspraken boeken voor het personeel; wat vond u van de manier van afspraken maken? De planning? De communicatie? Overzichtelijk en snel alle informatie gekregen

Instructeur liet de wensen over

De opvolging van kantoor was wel in orde

Leerrijk

Goed georganiseerde rijschool met vriendelijk personeel en rijinstructeurs.

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV leerlingen rijbewijs BE: wat vond u van het voertuig, het oefenterrein en uw instructeurs? Uitstekend
  • TAV Werkgevers of planners die afspraken boeken voor het personeel; wat vond u van de manier van afspraken maken? De planning? De communicatie? Redelijk goed

Zeer goede ervaring

Ik heb autisme en ben erg onzeker maar de rijinstructeur was speciaal opgeleid om aan mensen zoals ik rijles te geven. Met veel geduld en duidelijke uitleg om een hele rustige manier heb ik mijn voorlopig rijbewijs kunnen behalen en met veel vertrouwen en zonder stress kan ik nu alleen rijden om te oefenen. Ik heb wel 2 extra lessen genomen.

• Wat vond u van de communicatie?

"Ik kom vrolijk thuis na de rijles"

In het begin keek ik er tegen op, maar werd snel gerust gesteld. Alles werd stap voor stap uitgelegd. Vriendelijke instructeurs waarmee ik vlot kon babbelen. Soms was het wel lastig om me te focussen op de weg en op een gesprek, maar dat viel al bij al nog mee. Bovendien heb ik meer zelfvertrouwen gekregen!

Supper

Marc van deun veruit de beste rijinstructeur die er is ! Stelt je op je gemakt legt àlles duidelijk en rustig uit. Top top top !! Heel dankbaar Mag hem gezegd worden !

• Wat vond u van de communicatie?

Een zeer leerrijke en aangename lesperiode.

Onderweg leerde ik veel bij en alles werd steeds op een zeer duidelijke en rustige manier uitgelegd. Ik ging na elke les met een goed gevoel naar huis.

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV leerlingen rijbewijs BE: wat vond u van het voertuig, het oefenterrein en uw instructeurs? Voertuig is zeer aangenaam en leuk om te besturen. Zeer goede en vlotte instructeur.
  • TAV Werkgevers of planners die afspraken boeken voor het personeel; wat vond u van de manier van afspraken maken? De planning? De communicatie? Makkelijk dat er een reminder via sms wordt gestuurd.

Ik vond het goed de lessen maar 12u is te kort om alles gezien te hebben

We hebben niet alles kunnen zien dus 15 uur zou beter zijn want nu werd het echt heel veel in 1 keer.

• Wat vond u van uw opleiding in het algemeen? N.v.t.
  • Wat vond u van het voertuig? N.v.t.
  • Wat vond u van de instructeurs? N.v.t.
  • Wat vond u van de communicatie? N.v.t.

Toppie voor mij positief als opfriscurcus

• Wat vond u van het voertuig? N.v.t.
  • Wat vond u van de instructeurs? N.v.t.

Zou het iedereen aanraden,

Top opleiding

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV Werkgevers of planners die afspraken boeken voor het personeel; wat vond u van de manier van afspraken maken? De planning? De communicatie? Top

Geweldig vlotte samenwerking

Ik had nog nooit in een auto gezeten door de instructeurs van Otto Turnhout heb ik alles onder de knie gekregen. Ze hebben mij met alle rust en geduld begeleid en gaven me rust in men hoofd, want achter het stuur zitten was toch spannend. 1 les was ik ziek en zorgde ze asap voor een nieuwe les was fijn. Dankjewel voor de goede zorgen en het goed leren auto rijden. Liefs Britney

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV Werkgevers of planners die afspraken boeken voor het personeel; wat vond u van de manier van afspraken maken? De planning? De communicatie? Heel goed en duidelijk

Zeer deskundige rijlesgevers,leren de student veilig rijden. Administratie wordt tip top opgevolgd, rijlessen gepland zoals op vraag, kortom, zeer goede werking.

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV leerlingen rijbewijs BE: wat vond u van het voertuig, het oefenterrein en uw instructeurs? Alles zeer goed
  • TAV Werkgevers of planners die afspraken boeken voor het personeel; wat vond u van de manier van afspraken maken? De planning? De communicatie? Zeer duidelijke en snlee communicatie, bij onduidelijkheid van vb iets in het nieuws, onmiddellijk correct antwoord

Goede instructeurs

Het was een leuke ervaring ik heb veel bijgeleerd. De instructeurs zijn geduldig en vriendelijk.

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV leerlingen rijbewijs BE: wat vond u van het voertuig, het oefenterrein en uw instructeurs? Goede en vriendelijke instructeurs en ook goede voertuigen. De instructeurs nemen je overal mee waar ze kunnen komen voor het examen.
  • TAV Werkgevers of planners die afspraken boeken voor het personeel; wat vond u van de manier van afspraken maken? De planning? De communicatie? Vriendelijke bediening en altijd goed optijd laten waren wanneer ik een afspraak had

Heel hulpvaardige mensen met kennis van hun vak

• Wat vond u van de communicatie?
  • TAV Werkgevers of planners die afspraken boeken voor het personeel; wat vond u van de manier van afspraken maken? De planning? De communicatie? Zeer goed altijd zeer behulpzaam

Vogelzang 3 bus 1

2300 Turnhout