CORRECT EN VLOTTE SERVICE

IK BEN ZEER TEVREDEN OVER HET AFHANDELEN VAN DE BESTELLING

Snelste bezorging ooit!

Maandagochtend om 09.15 twee bigbags lavameel besteld. Om 09.18 werd ik teruggebeld door Actimin: of het goed was als het donderdag bezorgd werd. "Dat is snel - prima!" Om 09.47 werd ik weer gebeld, door de transporteur. Of het ook goed was als ze die middag al zouden komen. "Eh, ja, graag!" Om 13.15, exact vier uur na bestelling, stonden de bigbags bij mij klaar. Het enige was ik ooit nóg sneller bezorgd heb gekregen was een pizza. Maar die was een stuk kleiner. (NB over de werking van het lavameel kan ik nog niets zeggen, dat duurt aanmerkelijk langer! ;-) )

• Kwaliteit van informatie op de website

Prima service; exact volgens afspraak!

positief

positief

• Kwaliteit van informatie op de website

Heel snelle en goede levering.

Fijn bedrijf. Maken hun beloftes waar.

• Kwaliteit van informatie op de website

Snelle en correcte levering.

Snelle correcte levering.

Weet ik nog niet.

Omdat ik steenmeel voor het eerst toepas kan ik nog niets over de werking zeggen.

snelle levering

Vriendelijke bezorger en telefoniste. Snelle levering vlak voor de feestdagen.

Prima op tijd geleverd

Levering keurig bezorgd. Wat nog wel een punt is dat er niet vermeld zijn dat het op euro pallets staat met statiegeld. Ga er vanuit dat de pallets niet in rekening worden gebracht

• Kwaliteit van informatie op de website

Goedemiddag, Hartelijk dank voor de positieve review. Voor alle duidelijkheid, de Euro pallets zijn wegwerp pallets en worden daarom uiteraard niet in rekening gebracht. Met vriendelijke groet, Jaap Gaastra Vitasol BV

perfect

liep zeer vlot

• Kwaliteit van informatie op de website

Prima spul, biologische oorsprong en goed te verwerken

De uitkomsten van een bodemonderzoek gaven mij een dat ik bepaalde stoffen en mineralen in de bodem miste. Een korte zoektocht op internet leerde mij dat Acitimin Lavameel precies deze tekorten aanvullen en geen overschot geven aan bijvoorbeeld fosfaten of stikstof. Het feit dat ik geen (speciale) kunstmest hoefde toe te passen, maar met een biologische meststof uit de voeten kon, gaven de doorslag voor Lavameel te kiezen. Ik ben een kleine landschapbeheerder met beperkte machines, dit materiaal laat zich eenvoudig verwerken (met een klein strooiertje) en dat is een bijkomend voordeel.

Meel goed, bezorging slecht

De bezorging vond niet plaats op de aangegeven dag. Er kon geen tijdblok aangegeven worden voor de bezorging, waardoor je een hele dag beschikbaar moet zijn.

• Kwaliteit van informatie op de website

Gesteentemeel heeft zichzelf al bewezen

Mooi veelzijdig spul voor mij werkt het perfect. Ipv eerst strooien met kalk en daarna bemesten ga ik nu net als met kalk , met de kunstmeststrooier door het land en dat is het. We hebben een vruchtbaar stuk weidegrond ondanks de zanderige basis. En ik ben vriendelijk voor het milieu. En... vooral snel geleverd. Super!!

Snelle levering

• Levering door onze logistieke partner
  • Kwaliteit van informatie op de website N.v.t.

Ik had contact gezocht via mail, werd snel teruggebeld en kreeg antwoord op mijn vraag en advies.

• Kwaliteit van informatie op de website

SUPERSNEL GELEVERD en SUPERaardige chauffeur!!

Mijn opdracht is supersnel en prima afgehandeld, ECHTER was niet op de hoogte gesteld van het tijdstip van levering en was dan ook verrast dat ze op de stoep stonden. (de chauffeur was uitermate vriendelijk en behulpzaam, denk hem daarvoor!!) groeten Jan

• Kwaliteit van informatie op de website

Actimin is waardevol voor de Biologische landbouw om bodemmineralen en sporenelementen aan te vullen

Een goede manier om de bodemmineralen en sporenelementen te verhogen en daarmee een gezonder gewas te creeëren. De prijs mag scherper.

geweldig

Weinig woorden, opdracht snel uitgevoerd, snelle levering

SUPER

duidelijke website , perfecte levering binnen 24 uur

na wat zoeken op het internet terecht gekomen op web site van Actimin. Duidelijke taal en ook correct geholpen door de commerciële dienst. levering volgde binnen 24 na bestelling. zeer coorect!

• Kwaliteit van informatie op de website

Actimin doet wat het moet doen

Altijd constante kwaliteit, snelle levering en goede afhandeling. Mag altijd goedkoper natuurlijk;-)

• Kwaliteit van informatie op de website

Uitstekend, vlotte en correcte levering

Na bestelling op de website binnen een paar uur al gebeld door de transporteur dat of zij de volgende dag konden leveren. Chauffeur heeft de big-bag keurig afgeleverd

• Kwaliteit van informatie op de website

Order werd vlot uitgeleverd door een vriendelijke chauffeur

Na bezoek aan de website een big-big Actimin besteld. Deze werd keurig de volgende dag bezorgd nadat de transporteur hierover had gebeld.

Over Actimin

ACTIMIN GESTEENTEMEEL Gesteentemeel of steenmeel, is een 100 procent natuurlijk product van vulkanische oorsprong. Het wordt gevormd door de stolling van lava en wordt daarom ook wel lavameel of basaltmeel genoemd. BODEMVERBETERAAR & STALSTROOISEL Actimin Gesteentemeel is een uitstekende anorganische meststof en heeft een hogere bemestingswaarde dan andere soorten steenmeel. Met maar liefst 92 procent actieve bodemmineralen en veel sporenelementen, verbetert Actimin de bodemvruchtbaarheid beduidend. Actimin Gesteentemeel is naast bodemverbeteraar ook geschikt als stalstrooisel. Actimin wordt vermarkt door Solid’or BV en Vitasol BV. Vitasol BV Postadres: Postbus 325 2100 AH Heemstede Bezoekadres: Manpadslaan 1 2105 MA Heemstede 023 – 558 3145 Solid’or B.V. Postadres: Postbus 285 6200 AG Maastricht Bezoekadres: Sint Lambertuslaan 9 6212 AR Maastricht [email protected]