Goede ervaring

Probleem opgelost

Na drie behandelingen probleem opgelost waar ik al een aantal jaren terugkerend last van had

Prima, een dikke 10!

Hele goede fysio!

Eindelijk word ik wel geholpen aan mijn klachten wegens spierziekte.

Gezellig flink zweten met goede begeleiding! Top!

Altijd heel vakkundig maar ook gezellig

Of je nu komt voor een behandeling of sportles je krijgt altijd vakkundige hulp en advies maar het is tegelijkertijd ook gezellig ondanks dat je soms pijn wordt gedaan

Professioneel

Snel geholpen niet lang hoeven wachten.Betrokken met patiënt.Ze doen er alles aan om zo snel mogelijk te herstellen.Goede adviezen om herstel te bevorderen.Aardige behandelaars.Volgens mij ook bekwaam wat toch wel belangrijk is.

Dankjewel Rini!

Persoonlijk en Vakkundig

Fysiotherapie Yerseke & Goes staat voor de beste persoonlijke verzorging uitgevoerd door vakkundige fysiotherapeuten. De Medische Fitness is voor mij niet meer weg te denken. Het trainingsschema geeft mij hou vast en routine tijdens de fitness.

Dankjewel Remco!

Top locaties/ Fysiotherapie

Hele deskundige/ enthousiaste/aardige/top Therapeuten. Top locatie om daar o.a te sporten. Altijd tijd voor gezelligheid en een praatje!

Dankjewel Fred!

De beste

Jaren lang gezocht naar iemand die mijn klachten goed kon behandelen. Eindelijk gevonden!

Probleem oplossers

Ze zoeken en vinden bijna altijd een oplossing voor je probleem en/of ongemak en behandelen je met de nieuwste technieken.

Vriendelijke en kundige mensen

Bedankt Guido, wij zijn blij dat we je goed hebben kunnen helpen!

Jeffrey heeft ervoor gezorgd dat ik alles weer kan!

Ik wil graag mijn oprechte dank uitspreken voor de uitstekende service en zorg die ik heb ontvangen van jullie fysiotherapeut Jeffrey Saija. Na jarenlang te hebben geworsteld met klachten en na een jaar lang in een revalidatiecentrum te hebben gelopen zonder veel succes, kwam ik bij jullie praktijk terecht. Vanaf het eerste moment voelde ik me welkom en begrepen. Jeffrey Saija nam de tijd om naar mijn verhaal te luisteren en stelde me gerust dat hij me kon helpen. Zijn professionaliteit, kennis en ervaring waren duidelijk merkbaar in de manier waarop hij me behandelde en begeleidde tijdens mijn herstel. De behandelingen waren zeer effectief en ik merkte al snel verbetering. Jeffrey zorgde ervoor dat ik me op mijn gemak voelde en beantwoordde al mijn vragen geduldig en uitgebreid. Dankzij zijn expertise en toewijding kan ik nu weer alles doen! Ik ben erg dankbaar voor de uitstekende zorg die jullie fysiotherapiepraktijk mij heeft geboden. Ik zou jullie diensten aan iedereen aanbevelen die op zoek is naar professionele en persoonlijke fysiotherapie. Nogmaals hartelijk dank voor alles wat jullie hebben gedaan.

Bedankt voor uw vriendelijke uitgebreide recensie. Wij zijn blij dat we u goed hebben kunnen helpen!

Tot nu toe goed geholpen

Goede ontvangst en goede uitleg

Perfect geholpen

Weten wat ze doen en helpen met liefde

Geweldige fysio en osteopaat, waar klachten serieus behandeld worden!

Zeer goede ervaring, zowel met fysio als met osteopaat. Er wordt geluisterd naar de klacht die je hebt , en deze wordt zeer goed onderzocht en behandeld !!!

Zeer vriendelijk behandeling is gewoon goed voor vragen kan je altijd terecht alle soorten behandelingen is hier zo.. ik volg gelijk een medische fitness. Met goeie begeleiding met een volledige schema.. Voor mij een aanrader!!!!

Ik ben blij verrast!!

Ik heb na jaren pijn en 2 rugoperaties nu fasciale therapie, en de pijn is al voor de helft minder in enkele weken . Ik ben SUPER blij!!

Jeffrey is een zeer goede manueel therapeut, ik ga 10 jaar na hem toe vanwege chronische klachten.

Iedere keer wordt bekeken wat de klachten zijn en wat de beste behandeling is. Ik heb er altijd veel baat bij en zit er zelfs 1 uur voor in de auto. Dat zegt genoeg lijkt mij.

Ik had veel rugpijn waarmee heb ik geweest naar een paar andere specialisten. Maar dat heeft me amper geholpen. Daarna heb ik terechtgekomen bij fysio Yerseke en al na de eerste behandeling heb ik me beter gevoeld. Het is een topteam. Hartelijk bedankt voor de hulp.

Prima fysio, multidisciplinaire aanpak, veel kennis en expertise

Goede communicatie en makkelijk in de omgang

Beste fysiotherapeut die ik ooit heb gehad!

deskundige therapeut die weet wat hij aan het doen is.

Bedankt Kim, het is fijn je te kunnen helpen.

In één woord. Geweldig.

Ik heb zowel de fysio als de training als zeer prettig ervaren. Goede begeleiding en een gezellige sfeer. Ik voel mij sinds jaren een stuk fitter en mijn knieën zijn veel minder pijnlijk. Ik zou het iedereen aanraden.

Bedankt voor jouw reactie Rouven! Prettig te lezen, dat zowel de training als de behandeling goed aanslaat.

Gezellige en resultaatgerichte begeleiding tijdens het trainen

Klachten verminderen snel en het sporten is door de begeleiding en feedback die je krijgt leuk om te doen.

Bedankt voor je lieve reactie Madelief! Wij vinden het ook altijd gezellig als jullie er zijn.

Effectief en resultaatgerichte behandelingen

Sinds de behandelingen bij Fysiotherapie Yerseke een pijnvrije onderrug. Je kunt er ook effectief en resultaatgericht sporten met al een resultaat in 6 weken.

Over Fysiotherapie Yerseke & Goes

Fysiotherapie Yerseke is een nieuwe fysiotherapie praktijk vlakbij de voetbalvelden in Yerseke. De praktijk is gevestigd op de begane grond in het appartementencomplex aangrenzend aan het parkeerterrein van het Moerplein. De praktijk in Goes: Fysiotherapie Saija Goes is een nieuwe fysiotherapie praktijk, gevestigd in het gebouw 'de Triangel' in de buurt 'de Noordhoek' in Goes. De volgende behandelvormen bieden wij in onze praktijken aan: 1. Fysiotherapie 2. Manuele therapie 3. Fasciale therapie 4. Dry needling 5. Triggerpoint therapie 6. Sport fysiotherapie 7. Echografie 8. Shockwave 9. Orthopedische revalidatie Naast deze behandelvormen is het ook mogelijk om bij ons onder begeleiding te sporten. Onze medische fitness ruimte in Yerseke is uitgerust met de nieuwst apparatuur van Technogym: het BIOCIRCUIT. Volledig geautomatiseerd en veilig sporten onder begeleiding van een specialist.