Goed en kundig geholpen.

Zie bovenstaande.

Wat we gewend zijn.

Professioneel en vakkundig

Autobedrijf van Dreven is een echte Landrover specialist met vriendelijke en vakkundige monteurs. Onderhoud en reparatie verloopt eerlijk en transparant. Ook voor een betrouwbare Landrover occasion kun je hier terecht, ben uiterst tevreden over dit bedrijf en kan het iedereen van harte aanbevelen.

Goede en betrouwbare garage met goede service.

Ik kom al 30 jaar in deze garage en dat zegt genoeg.

Goed betrouwbaar bedrijf. Vriendelijk. Kundig.

Prima geholpen

Aanschaf Evoque

Goede zaken gedaan. Mooie auto aangekocht. Inruil is ook mogelijk. Alles goed bespreekbaar. Fantastisch team ! Hou dit bedrijf via media in de gaten. En misschien bent u binnenkort net zo blij als wij !!!

Perfecte service elke keer weer! Denken steeds weer mee. Leenauto nooit een probleem.

Allemaal hart voor de zaak. Zelfs bij pech buiten openingstijden wordt er nog meegdacht en een oplossing gevonden. Altijd de vervangen onderdelen in een bak achteraf om er samen even doorheen te lopen. Zo transparant. Volhouden dit niveau van service!

Prima, professioneel en adequaat

Vakkundig en goede advisering

Snelle service. Goede service. Vriendelijk en behulpzame mensen.

Snelle service. Goede service. Vriendelijk en behulpzame mensen.

Goede service.

Goed bedrijf en vriendelijk personeel.

Vakmensen die weten waar ze het over hebben

Gewoon goed geregeld, auto bovendien mooi schoon gewassen. Tips/melding voor aankomende kosten. Helemaal prima! Alleen jammer dat ze niet in Apeldoorn gevestigd zijn...

Goede service! Net bedrijf!

Goede service, komen afspraken na, werken netjes en houden je goed op de hoogte van eventuele kosten! Zeer tevreden over autobedrijf van dreven!

reparatie van mijn Discovery super verlopen

Mijn discovery had een omvangrijke reparatie nodig die uitstekend is uitgevoerd. Naast de reparatie een duidelijk advies ontvangen voor de volgende beurt dus geen verrassingen en dat is altijd fijn.

Goede en snelle service

Mijn lekke band was spoedig verholpen. Goede en snelle service.

Uitstekend!

Helemaal goed, zoals altijd!

APK snel en tussendoor afgenomen.

Door allerlei omstandigheden moest ik garage Van Drevel vragen de APK van mijn Discovery eerder dan gepland uit te voeren. Dit heeft men voor elkaar gekregen waardoor mij veel problemen bespaard zijn gebleven. Een dikke 10 en ik weet weer waarom ik - wonend in Den Haag - mijn auto helemaal naar Lunteren breng voor service etc.

Grote klasse!

Keurige garage met menselijke service!

Doen wat ze beloven.

Onderhoud en reparaties worden naar volle tevredenheid uitgevoerd.

uitstekend

Uitstekende behandeling staan altijd voor je klaar. Prima service correcte behandeling.

We zijn zeer goed geholpen

We zijn goed geholpen en goed advies gekregen, en er wordt meegedacht

Vriendelijke mensen

Helaas na nog geen 100 km gereden fout melding transmission dus gebeld en kon daarop langs komen, netjes geholpen door monteur en heeft de freelander uit gelezen. Melding verdwenen na een recet. Het weekend daarvoor wel slaaploze nachten gehad. Ik hoop wel als de storing terug komt dat ze zo coulance zijn om me verder te helpen? Alles opgelost tot volle tevredenheid keurig

Mooi dat het naar tevredenheid is opgelost. Veel plezier met de Freelander.

Verstand van zaken, vriendelijk, goede service

Perfecte service en zeer veel vak kennis

Perfecte service en zeer veel vak kennis.

uitstekend

betrouwbaar, klantgericht, deskundig