Prettig bedrijf.

Astrid en Rick (back-office) zijn erg klantgericht en niet te beroerd om vragen van mij te beantwoorden,problemen werden snel en adequaat opgelost.De telefoon werd snel opgenomen en indien nodig werd er teruggebeld. De electra installatie is netjes aangelegd. Het dakteam mag netter werken.

• Oplevering

Ik ben zeer tevreden met mijn zonnepanelen, de service en de snelheid.

EnergyXL heeft bij mij de PV installatie geplaatst. Nadat ik akkoord ben gegaan, lagen ze binnen een week al op het dak. Ik ben erg tevreden met de snelle en goede service. De panelen zijn in 3 uur op mijn dak gemonteerd. Middels een app kan ik zien per paneel wat ze opwekken. Ook heb ben ze de BTW teruggave geregeld. Ik ben zeer tevreden.

• Oplevering

komen de gemaakte beloftes niet na

Bij de verkoop van 14 zonnepanelen is mij toegezegd dat ik zou aangemeld worden bij een garantiefonds. Later bleek dit het garantiefonds Zonzeker te zijn. Dat was voor bij belangrijk en door de toezegging van EnergyXL heb ik hun de opdracht gegeven. De installatie werd zoals belooft binnen twee weken na gunning gerealiseerd. Er kwamen 3 monteurs op de afgesproken tijd en waren na 4 a 5 uur gereed met de installatie. De monteurs werken netjes en hebben alles uitgelegd. Daar heb ik zeker geen klachten over. Maar nu de nazorg, de belasting teruggave werd ook netjes geregeld en heeft door een personele wijziging bij EnergyXL iets langer op zich laten wachten maar is uiteindelijk goed gegaan. De aanmelding bij een garantiefonds is helaas tot en met heden nog steeds niet gedaan. 1 keer ben ik gebeld door de verkoper nadat ik een mail had gestuurd hoe het ervoor staat met de aanmelding bij het garantiefonds. Dat was in November 2020. Hij vertelde mij dat ze verwachten dat EnergyXL binnen 2 weken werd geaccepteerd. Ik heb ze de tijd tot de kerst van 2020 gegeven voor de aanmelding bij het garantiefonds. Nu eind januari 2021 heb ik niks meer vernomen hoe het ervoor staat. Tussentijds nog een mail gestuurd maar geen reactie ontvangen, helaas. Vandaag 27 januari 2021 weer een mail gestuurd naar 2 personen en hun info mail adres en ben benieuwd of er reactie komt. In de tussentijd is ook gebleken dat ze de zonnepanelen op afstand uitlezen waarvoor ik nooit toestemming heb gegeven. Daar kwam ik achter doordat er iemand van EnergyXl mij belde met de mededeling dat er geen contact meer was. Dat klopte omdat ik mijn WiFi wachtwoord had veranderd en de Solaredge nog niet op dat nieuwe wachtwoord had gezet. Dat zouden ze dan voor mij willen regelen door langs te komen omdat ik dat niet zelf kon want je moest er een code voor hebben. Hij zou mij nog terug bellen maar in die tussentijd bleek dat ik het wel zelf kon instellen zonder code en heb niks meer van EnergyXL vernomen.

• Oplevering

Beste Erwin, Dank voor uw review. Bij de verkoop is inderdaad toegezegd dat wij u zouden aanmelden bij het Garantiefonds ZonZeker. Het aanmelden heeft iets langer op zich laten wachten, gezien de voorwaarden die er aan zitten (een bepaald aantal installaties plaatsen) wat wij pas later hebben kunnen realiseren (o.a. door corona). Wij hebben uw mail van 27-01-2021 in goede orde ontvangen. Echter hebben wij u gebeld hierover, op donderag 28-01-2021. Telefonisch heb ik u bovenstaande toegelicht. Daarnaast heb ik u aangeboden om u iedere week een update te geven inzake de aanmelding bij het Garantiefonds. U gaf aan dit niet te willen en toen hebben wij afgesproken dat ik u uiterlijk in week 8 - 2021 ga bellen over de stand van zaken m.b.t. de aanmelding bij het Garantiefonds. Ik heb een notitie in mijn agenda staan voor donderdag 25-02-2021. U kunt uiterlijk 25-02-2021 een telefoontje van ons verwachten, zoals afgesproken. Wat betreft het uitlezen van de zonnepanelen op afstand, kan door de leverancier van de pv installatie niet uitgezet worden. Hiervoor hebben wij contact opgenomen met de leverancier. Er is door u, bij het aanmaken van het account, akkoord gegeven op deze voorwaarden (anders kan het account niet aangemaakt worden). Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! Met vriendelijke groet, Team EnergyXL

Verrassend perfect - 10

Verrassend perfect zoals ik het zou willen beschrijven. Een van de voordeligste aanbieders waarbij er toch een bezoek op maat mogelijk was. Dat bezoek op maat leidde er bij mij ook nog eens toe dat ik geen gleuf hoefde te graven voor het leggen van een kabel voor de zonnepanelen. Dat scheelde een hoop werk en ellende. Op de dag van installatie werd alles netjes verzorgd tot en met de aansluiting op het netwerk en een account voor het uitlezen van de omvormer en de opbrengsten.

Helemaal super

Niks te klagen alles binnen 1 dag geregeld super gedaan

• Oplevering

Prima service en netjes gemonteerd

Ik ben tevreden over mijn zonnepanelen. Ook de after sale goed geregeld.

• Oplevering

Goede informatie en advies afsprake goed na gekomen deskundig personeel. Goede Service . Aan te bevelen aan vrienden en buren.

Fijn bedrijf.

Vorig jaar contact gehad met dit bedrijf, alleen hoorde ik na 2 weken contact een ruime maand niks meer. Vervolgens het bedrijf zelf maar gebeld en dat verklaarde de stilte. De collega met wie ik contact had werkte daar niet meer. Vervolgens heb ik fijn contact gehad met Maud en die heeft alles voor mij opgepakt. Helaas gestart met een minder fijne ervaring maar ze hebben helemaal weer goed gemaakt! Super bedrijf en de zonnepanelen liggen mooi op het dak.

• Oplevering

Fijn contact gehad met Rick. Ze namen al meteen contact met mij op en dat vond ik juist prettig. Rustig alles door besproken en uiteindelijk samen een plan gemaakt. Vervolgens is er een monteur komen kijken en binnen een maand lagen er 10 zonnepanelen op het dak. Ik vond het een fijne samenwerking. Bedankt EnergieXL.

Zeer goede service

Na een offerte díe mij wel aanstond een afspraak gemaakt. Samen de situatie bekeken en alsnog een berekening gemaakt. EnergyXL zoekt het beste voor je uit, en kijkt of het nog goedkoper kan als de offerte. Instalatie is bij ons binnen een week mogelijk gemaakt, en ook dat ging perfect. Btw en aanmelden bij energieleverancier doen ze ook. Telefonisch of Whatsapp altijd bereikbaar. Echt 5 sterren waard.

• Oplevering

Na het aanvragen van informatie is er snel contact opgenomen met ons. Daarbij hebben we een voorlopig kostenplaatje toegestuurd gekregen met wat er op het dak zou komen te liggen. Ook gelijk een afspraak ingepland om hier ter plaatse te komen kijken. Hierbij zijn we eigenlijk ook gelijk tot een akkoord gekomen, en lagen de panelen een week later al op het dak. Een goede en snelle service dus.

Goede service en kwaliteit

Vandaag zijn bij ons de panelen gemonteerd zeer tevreden en super snel geleverd

Geweldige service

Ik heb het gehele traject als zeer prettig ervaren. De energie adviseur is prettig in de omgang, komt zijn afspraken na en het energieadvies is zeer passend geweest en de montage is netjes en snel geregeld. De prijs van het gehele systeem was in vergelijking met andere offertes ook het voordeligst.

Top en snel geregeld.

Fijn en goed advies gehad! Blij met mijn Enphase installatie, snel geregeld mannen! Tot nu en zover helemaal goed.

Snelle service en duidelijke uitleg van het systeem

De hele installatie was in drie uur geklaard, goed en correct bekwaam personeel. De installatie draait nu ruim een week naar alle tevredenheid.

Een zeer prettig samen werking en super netjes installeert

De uitleg was in zeer gebruikelijke taal en was super!! En de montage was zeer netjes en vlug en schoon!! Alle lof voor Jullie als Bedrijf!!! Super!!

Nette monteurs die de pannelen hebben geplaatst

De plaatsing is goed verlopen en netjes gedaan door vriendelijke monteurs alleen de naservice zoals het verzorgen van de beloofde BTW teruggaven loopt wat stroef zou een bericht krijgen van de accountant deze moet nog gegevens van mij hebben ,wacht alweer een week.

Beste Harry, Is het probleem naar tevredenheid opgelost? Groet, Wouter van Veen Energy XL

Enorm klantvriendelijk, duidelijke uitleg

Komen aan huis. Hebben hele plan voor je klaar waar alles duidelijk wordt uitgelegd. Heel klantvriendelijk. Snel met alles regelen. Een week later lagen de panelen op het dak. Goede app waar je kunt zien wat ze opleveren. Top bedrijf die ik iedereen aanraad.

snel, simpel en relaxed

een prima zonnige dag komen de heren aangelopen en beginnen vol goede moet de stijgers en ladders tegen het huis te plaatsen. binnen afzienbare tijd is dit geregeld en heeft de elektricien zijn weg gevonden in onze meterkast. alles gaat in een zeer vlug tempo en met uiterste precies te werk. na een kort uitstapje voor ons gezin naar het winkelcentrum komen we terug en hebben de heren de meterkast inmiddels vervangen voor een gloednieuwe en is de aanpassing gemaakt om de zonnepanelen hierop aan te kunnen sluiten. gezien we op 2 daken te gelijk panelen willen laten leggen moeten er nog wat kabels door gevoerd worden en weggewerkt worden, dit gebeurt in goed overleg waar deze dienen te komen en na de koffie is ook dit geregeld. voor het avond eten hebben de mannen alles weer opgeruimd en krijgen we nog en leuke uitleg over de bijhorende app om alles de komende tijd eens goed in de gaten te kunnen houden. kortom wij zijn erg blij met onze nieuwe panelen en deze werken ook top

Over Energyxl.nl

Wij zijn een team van jonge mensen die gedreven zijn om hun steentje bij te dragen aan het verduurzamen van onze samenleving. We willen ons onderscheiden door een prettige persoonlijke service, scherpe prijzen en uiteraard a-kwaliteit producten en diensten. Wij hebben ruime ervaring met het installeren van zonnepanelen voor particulieren en MKB’ers en willen u graag helpen om op een groene manier uw energierekening te reduceren!