Prima, snel en oplettend

Mijn dank voor de snelle service en complimenten aan de jongens die in dit vieze weer de klus (zonnepanelen plaatsen) in no time hadden geklaard!!! En zeker een compliment voor de oplettendheid dat ze ergens anders op het dak een kapotte pan zagen en die gelijk ook hebben vervangen.

• Advies N.v.t.

Snelle nette werkers

Ondanks het tijdstip toch de panelen aangesloten.

Optijd en vriendelijk

Op afgesproken tijd waren de mannen aanwezig. Vriendelijk en netjes gewerkt. Mijn dank aan de mannen.

• Oplevering

Goede voorlichting en een helder ontwerp met duidelijke informatie over terugverdientijden. Duidelijke offerte. Uitvoering: mooie en hardwerkende ploeg installateurs, die de klus goed en snel voor elkaar hadden. Bezoek en telefoontje resp. tijdens en na de installatie of alles goed verliep: daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Super! Ook de administratieve afwerking achteraf (o.a. aanmelding netbeheerder) was zeer op tijd en vragen (vanwege onbekendheid met het systeem) werden zeer snel beantwoord. Zo zouden alle bedrijven hun zaken voor elkaar moeten hebben. Er moeten nog wat panelen gedraaid worden, maar dat wordt binnenkort opgepikt.

• Oplevering

In totaal 30 zonnepanelen geleverd inclusief de bij behorende omvormers. Keurige installateurs, nette montage en geen rommel achterlatend. Panelen en omvormers werken uitstekend !

doen wat wordt belooft

snelle prijsopgave en net zo snel gelegd en geïnstalleerd

• Oplevering

Goede offerte en advies, snelle plaatsing van de panelen

Voor ons MKB bedrijf redelijk lang aan het zoeken en offertes aan het vergelijken geweest. Energy XL, Edwin Otten bracht een volledige en heldere offerte uit. Alle onderdelen en benodigde producten werden apart met prijs stelling in de offerte benoemd, dit gaf veel vertrouwen. De schouw was binnen een week geregeld, waarna een definitieve offerte volgde. De persoonlijke benadering en met name de transparantie van het bedrijf is voor ons doorslaggevend geweest. Panelen zijn ondanks het slechte weer in maart verrassend snel geplaatst door een zeer deskundig installatie team. Onze zonnestroom installatie werkt naar behoren en is een dankbare aanvulling voor het verduurzamen van onze onderneming.

Uitstekend en deskundig bedrijf

Energy XL is uitstekend en deskundig bedrijf uit Zutphen. Na ons eerste contact werd er razend snel een afspraak gemaakt voor bezichtiging van de woning. Daarna volgde per omgaande een zeer duidelijke en eerlijke offerte. Na ons akkoord volgde er meteen overleg voor datum van de plaatsing. Vervolgens werden de panelen razendsnel en deskundig geplaatst door een hard werkend en deskundig team. En nu is het genieten van de door Energy XL geplaatste 24 zonnepanelen. Nooit meer torenhoge energierekeningen. U kan dus met een gerust hart in zee gaan met dit Energy XL.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Prima service, wacht nog wel op een nalevering van een aantal onderdelen.

Een zeer tevreden klant

Zonnepanelen zijn professionele geïnstalleerd en de gemaakte afspraken zijn allemaal na gekomen.

Perfect geregeld in 1 dag

Ondanks een bevroren dak werkten de installateurs zeer efficiënt. Toen de leiding was gelegd konden ze het dak op. Om 19.00 uur lag alles erop. Communicatie met verkoper zeer snel en goed. Met kantoor/installateurs: zelf even bellen als je bijvoorbeeld bevestiging van afspraken wil krijgen.

• Oplevering

Advies goed, uitvoering en planning ongeorganiseerd

Uitvoering en planning ongeorganiseerd. Installatie niet in 1 keer afgerond, doordat zaken niet waren geregeld.

Snel geregeld

Prima aanbod, prima geinstalleerd. Moest er wel zelf achteraan bellen, maar uiteindelijk zijn alle beloftes nagekomen en keurig volgens planning geinstalleerd.

Prima en deskundig

Energy XL heeft vakkundig de zonnepanelen geïnstalleerd. De leidingen vanuit de zonnepanelen naar de meterkast zijn netjes en professioneel aangelegd.

• Oplevering

Net bedrijf met goede mensen

Het team van Energy Xl heeft bij mij 13 panelen geplaatst. Offerte en plaatsing ging goed, toen een tijd op Liander moeten wachten voor de 3fase. Op het moment dat de 3fase was aangesloten kwamen ze gelijk langs om de laatste dingen aan te sluiten. Ik raadt het bedrijf zeker aan

• Oplevering

Keurig en netjes ,komt zeer vertrouwlijk over.

Informatie over het product: zonnepanelen ,de werking , De aansluiting op het stroomnet De plaatsing op de daken Niet opdringerig van de verkoper met de keuze van aantal collectoren en omvormer. kantoor in Zutphen info Zowel voor en na de plaatsing het tel.contackt van het bedrijf

• Oplevering

Heel goede en ook snelle service

De monteurs kwamen mooi op tijd en leverden goed werk af. Ze ruimden zelfs alle afval keurig op en namen alles mee. Tevens kreeg ik waardevolle tips voor het terugvragen van de belasting.

• Oplevering

Goede prijs kwaliteit verhouding!

Fijne organisatie die denkt in oplossingen.

• Oplevering

Uitstekende, snelle service en scherpe offerte

Energy XL is een prettig bedrijf wat luistert naar de klant. Voor mij ook belangrijk dat het bedrijf uit de regio komt. Offerte, installatie en service gingen allemaal volgens afspraak. Inmiddels binnen mijn netwerk aangeraden om in ieder geval een offerte bij ze aan te vragen.

• Oplevering

Eerste afspraak kwamen ze niet. Dat was minder daarna liep alles naar wens en hebben goed en netjes werk geleverd. Wij zijn zeer tevreden.

• Oplevering

De geleverde installatie is netjes geplaatst door een rustig en vakbekwaam team

Snel en juist geplaatst

Alles verliep prima

Vanaf het eerste telefoontje tot en met de montage is alles prima verlopen. Vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Vriendelijk en professioneel bedrijf

Van het begin t/m het einde altijd vriendelijk en professioneel geholpen. Ook toen de panelen en Micro omvormers niet meer leverbaar waren, kwamen ze met een passende oplossing. De mannen die de panelen hebben neergelegd, werken zorgvuldig en netjes! Top gasten :-)

Arrogante verkoper

Ik had een offerte aangevraagd voor zonnepanelen maar Edwin blijkt behoorlijk arrogant te zijn en ze zijn duurder dan concurrenten met minder garantie ook nog. Dus mij zien ze nooit meer terug.

• Installatie N.v.t.
  • Oplevering N.v.t.

erg slechte aftersales

sinds de oplevering heb ik af en toe een vervelende storing . Hierbij wordt de zekering in de meterkast aangesproken. Het gevolg is dat de installatie dagenlang geen opbrengst meer heeft doordat je niet elke dag in de meterkast kijkt om de zekering weer in te schakelen. Ik heb hierover al meerdere malen contact gezocht met energy xl, helaas zonder resultaat. Ook de beloofde service om de BTW terug te vragen heeft niets opgeleverd.

Over Energyxl.nl

Wij zijn een team van jonge mensen die gedreven zijn om hun steentje bij te dragen aan het verduurzamen van onze samenleving. We willen ons onderscheiden door een prettige persoonlijke service, scherpe prijzen en uiteraard a-kwaliteit producten en diensten. Wij hebben ruime ervaring met het installeren van zonnepanelen voor particulieren en MKB’ers en willen u graag helpen om op een groene manier uw energierekening te reduceren!