Super tevreden

Door de wind was er een zware deur tegen mijn bus gevallen er zaten twee forse deuken in de de deur . The Carcleaner heeft de deuken uit de deur gehaald. Super blij, bijna onzichtbaar en voor weinig geld.

SUPER tevreden

Ken je dat als.......je een auto koopt van een half jaar oud die na een jaar de nodige krassen vertoont door het wassen van de auto in de wasstraat met die nylon borstels? Dan gaat je auto er bar slecht van uitzien? Met Jaap gesproken over het herstel van de laklaag. Het cynisme van mijn kant over de oplossing zakte weg toen Jaap vertelde over zijn werkwijze. Ken je dat als......je de hernieuwde auto weer in ontvangst neemt? Nou, ik wel. Super tevreden!

Fantastisch resultaat!

Mijn auto van 9 jaar oud ziet er weer als nieuw uit! Heel prettig geholpen door Jan Willem en Jaap.

Beter dan nieuw!

M’n auto zag er beter uit dan toen ik deze nieuw ophaalde bij de dealer. Super!

Superwerk!

Onze VW Beetle van inmiddels 17 jaar ziet er weer uit als een plaatje! Hij was al fraai maar deze professionals hebben ‘m nog meer glans en uitstraling weten te geven! We kunnen er deze zomer weer mee voor de dag komen. Carcleanen is een vak en dat hebben jullie laten zien. Jaap en je team, Bedankt!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima service en goed resultat

Goede service voor een faire prijs. Auto ziet er weer uit als nieuw, top!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service vriendelijke ontvangst!

De "carcleaner" heeft mijn Audi A8 als nieuw gemaakt, vele krassen en ongemakken weer netjes hersteld. Nu maar niet meer door de wasstraat! Heb netjes een spons, zeem en zeep meegekregen om mijn mooie auto zelf te wassen! Ik laat de auto zeker van tijd tot tijd hier even "verzorgen"! HKB - Putten

Top!!!!

Heb bij the carcleaner mijn Kia Soul laten poetsen/schoonmaken Je kent de auto niet meer terug (showroom waardig) Ben zeer tevreden over de service en vakkundigheid. Top bedrijf!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het kost wat, maar dan heb je ook wat!!

Ik schrok een beetje van de prijs die wij afspraken! Maar het resultaat is fantastisch! Mijn, nu 4 jaar oude, metalic-witte BMW X1 is weer als nieuw!! Van buiten en van binnen (en ook de fietsdrager die in de bagageruimte lag!). Mij zien jullie terug!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ben dik tevreden met de poetsbeurt van mijn bijna 40 jaar oude mercedes 230 E. En wat ook heel prettig was het mee denken over het probleem van de centrale vergrendeling.

• Deskundigheid/Vakmanschap

De deukjes is het dak van mijn auto zijn TOP hersteld.

Door de storm van 2 weken gelden had mijn auto 2 deukjes opgelopen. Via een vriendin kwam ik terecht bij de Carcleaner. Binnen 2 uurtjes was het dak hersteld en de deukjes waren niet meer te zien. Ik ben dus zeer tevreden. Buiten het feit dat de medewerkers zeer klantgericht, vriendelijk en meedenkend waren.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne communicatie en net poetswerk!

Even snel een bedrijfswagen er netjes bij laten zetten kan je met een gerust hart overlaten aan de heren van The Carcleaner!

Een echte aanrader.

De auto is meteen weer meer waard na het schoonmaken van binnen kant en het poetsen van de buiten kant. Afgewerkt met een teflon laag, geeft het ons weer een paar jaar een heerlijk gevoel met de ritjes in onze glimmende auto uit 2010. Goede service en vriendelijk personeel. Ik kom zeker terug.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Gewéldig, mijn autootje is weer als nieuw! :-)

Mijn Beetle wordt al wat ouder en hier en daar kwamen wat lelijke plekjes die er niet meer makkelijk afgingen. Jan Willen en Jaap van The CarCleaner hebben me geadviseerd wat daaraan kon gebeuren om mijn autootje weer als nieuw te maken. Zelfs met het uitdeuken van de kleine pitjes in m'n deuren. Het resultaat mag er zijn; hij ziet er werkelijk uit als nieuw! En door het polijsten is de kleur ook weer helemaal opgehaald. Jan Willem gaat echt tot het uiterste als het gaat om perfectie en dat in combinatie met de meest vriendelijke service; echt top! Ik ben er enorm blij mee. :-)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top! Zowel de binnen- als buitenkant

Onze Volvo, 16 jaar oud, 400.000 km op de teller, met best wat butsen en gebruikersschade heeft een verjongingskuur ondergaan. Er zijn bijna geen rimpels meer te zien en blinkt aan alle kanten. Helemaal blij mee!

Geweldige service

Zij dan meer dan nodig (afgesproken) is

Prachtig staaltje werk

De auto gebracht met wat lichte krassen. Deze zijn niet meer zichtbaar en de auto staat er nog mooier bij dan toen deze uit de showroom kwam.

Geweldig.

Ik ben erg blij met het resultaat, Het ziet er fantastisch uit. Ben er erg blij mee.

weer als nieuw

Auto weer in showroom staat gebracht, ook het verwijderen van kleine deukjes prettige aanvulling geboden diensten.

Heel goed gedaan.

Voor het eerst mijn auto laten behandelen geweldig resultaat. Grote klasse Jaap auto is als nieuw.

Wat een toppers

Bedrijf gevonden op internet. Telefonisch contact gehad , wat een enthousiasme . Bij eerste bezoek word er eerlijk met je meegedacht. Leuke ideeën en natuurlijk vol verwachting de auto gebracht. Bij ophalen kon ik niet ontkennen een grote glimlach op me gezicht te hebben. Het leek wel een nieuwe auto. Super tevreden en zou zeggen tot de volgende keer en nogmaals bedankt

Als nieuw!

Ik vervoer mijn hond altijd op de achterbank, dan wel met afdekkleden maar op de achterdeuren en ramen allemaal hondenneuzen en zand. De hondenharen gaan ook door de kleden heen en blijven dan steken in de autobekleding. Ik zag het zelf echt niet meer zitten en heb daarom een professional ingeschakeld. Geweldig echt als nieuw! Ook de buitenzijde gepoetst. Mijn auto is nog nooit zo mooi geweest.

Klantvriendelijk en professioneel

Van onze Mini Cooper S Coupé was de striping niet mooi meer. Afgesproken dat de striping vervangen zou worden en de auto gepoetst. Wat kregen we een mooie auto terug! Alsof deze helemaal nieuw was. Hij glom ons tegemoet, de striping perfect aangebracht en werkelijk alles was schoongemaakt van binnen en buiten. Er is vakwerk geleverd. En als voor bepaald werk een andere professional nodig is, dan wordt niet geaarzeld die in te schakelen. Het resultaat is geweldig.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top auto ziet er weer goed uit

Goeie autopoetser hij weet wat hij doet.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Krasjes, deukjes, doffe plekjes weg, schitterende, klassieke E39 terug..top!!

Na een heldere check-in over aandachtspunten en mogelijkheden, heeft The Carcleaner (Jaap) mijn “klassieke” E39 535i fantastisch onder handen genomen, alle krasjes en deukjes weggewerkt, prachtige teflon coating aangebracht, zelfs de motor glom als een....in de maneschijn. Binnenzijde keurig en zorgvuldig behandeld. Prijs was zoals vooraf afgesproken, erg prettig. De aflevering was een feestje, alsof je een nieuwe auto ontvangt....veel passie en vakmanschap spat van mijn auto af. Top en bedankt!!