Een splinternieuwe auto. Top!

Dit is een 'autopoetser' die zijn vak écht serieus neemt. Auto staat weer te glimmen en is letterlijk als nieuw. Van binnen uitgezogen tot de laatste kruimel. Mijn complimenten voor The Carcleaner. Dikke aanrader!

Twee goede producten afgeleverd

Na het reinigen van mijn auto wilde ik ook mijn ebike laten verzorgen. Over beide ben ik heel tevreden

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mijn Auto was weer als nieuwe!! Dankjewel wel nogmaals.

Mijn Auto laten poetsen zaten veel was krasjes op. Auto ziet er nu weer als nieuw uit!!

Serieuze bekwame cleaners

Zeer betrouwbaar, zeer kundige detailer. Hebben hart voor hun klant en ontzorgen hem helemaal. Ik heb net 5 bijzondere auto's laten behandelen en het resultaat is echt verbluffend.

• Deskundigheid/Vakmanschap

geweldig !!!! mijn auto ziet er uit als nieuw

mensen die hun afspraak na komen ,en super goed werk leveren het wassen van mijn auto , nu ook super snel klaar

• Deskundigheid/Vakmanschap

Knap en vakkundig restylen zonder spuiten.

Mijn Volvo met ongeveer 20 parkeerdeukjes en één forse en lastige deuk in het portier is onlangs gerestyled via The Carcleaner met een zeer strak resultaat. De klus was snel en relatief voordelig geklaard. Een aanr te raden bedrijf!

Auto super strak terug

Poetsen perfect binnen en buiten, ook deukjes verwijderd zelfs meer verwijderd dan gevraagd.

Mijn 8 jaar oude auto kwam nieuw terug

Prettig te woord gestaan, duidelijke prijsafspraak, goede uitleg, verrassend resultaat.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Verwachting overtroffen bij uitvoeren lakherstel en coatingsbeurt

Omdat onze Opel Astra altijd buiten geparkeerd staat en in het verleden ook onder bomen had gestaan, was de lak iets aangetast. Jaap heeft dat allemaal perfect weten weg te werken en de auto is ook voorzien van een coating, zodat hij weer een paar jaar buiten kan staan. Na het aanbrengen van de coating werden wij gebeld of de auto nog een nachtje langer mocht blijven, want bij daglicht bekeken was Jaap nog niet 100% tevreden over hoe de coating op de motorkap was uitgehard, dus wilde dat graag opnieuw doen. Dat is vakmanschap.