Top werk geleverd!

Auto zat onder de (was)krassen van oa de wasstraat. Deze zijn allemaal netjes gepolijst. Deukje onzichtbaar verwijderd zonder te spuiten en het gemak van de Teflon coating: auto blijft veel langer mooi en is makkelijk met de hand te wassen!

ALS NIEUW

Auto van 14 jaar oud gebracht en kwam als herboren, zowel van binnen als van buiten, uit hun keurig geoutilleerde werkplaats weer naar buiten. Geweldig. Ik heb zo iets de afgelopen 40 jaar nog nooit meegemaakt. Helemaal top.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Van binnen en buiten vuile auto ingeleverd en als nieuw teruggekregen

We schrokken behoorlijk van de gevraagde prijs voor het grondig schoonmaken van onze auto. Na enig aarzelen toch gedaan en geen spijt. Spic en span, zo kregen we hem terug. Ook allerlei kleine krasjes (van de wasstraat bijv.) waren verdwenen. Ook de binnenkant was weer brandschoon.

• Deskundigheid/Vakmanschap

super fijne mensen om mee te werken hebben echt verstand van zaken!

hebben mijn vito vakkundig behandeld hij is super mooi geworden erg blijmee!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldig wat een opknap beurt

Alles volgens afspraak correct uitgevoerd. Gewoon een aanrader als je een auto wee4 als nieuw wilt laten uitzien

• Deskundigheid/Vakmanschap

Tovenaars die extreme vlekken laten verdwijnen....

Gisteren even langs geweest in Barneveld omdat ik mijn stoelen in mijn Panda echt niet meer schoon kreeg. Diverse pogingen gedaan met allerlei middeltjes maar de hardnekkigste bleven zitten. Ik weet niet hoe maar ze zijn echt verdwenen, petje af heren! Een aanrader dus.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldig werk geleverd, mijn auto is als nieuw!!

Het is ontzettend fijn om een betrekkelijk oude auto ‘als nieuw’ terug te krijgen. Oude vlekken die ik zelf niet eens meer zag, waren verdwenen… Mijn ‘Beeteltje’ straalde me tegemoet. Ook het contact met The Carcleaner was prettig om te ervaren. Daarom een dikke tien voor dit bedrijf!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fantastisch resultaat de auto ziet er weer als nieuw uit.

Mijn (15 jaar oude) Porsche ziet er weer als nieuw uit. De auto had enkele doffe plekken doordat bij een schadeherstel in het verleden het spuitwerk niet goed is uitgevoerd. Dit is helemaal weggepoetst. De koplampen welke dof waren zijn gepolijst en zien er weer prima uit. Als extra service zijn de deuren beter afgehangen en wat lakschades bijgetipt. Prima service en hele fijne, vriendelijke mensen die doen wat ze beloven en zelfs meer dan dat!

Vakwerk!

Nadat we in 2020 onze Mini Cooper S Coupé onder handen hadden laten nemen door The Carcleaner waren we zo verrast over het mooie resultaat, van binnen en van buiten, dat we ook onze 14 jaar oude Subaru WRX in 2021 hebben laten doen. De auto glimt ons nu weer tegemoet en ook heel wat kleine deukjes zijn eruit gehaald. We zijn wederom super tevreden. O ja, en de heren zijn erg klantvriendelijk en geven duidelijk aan wat er kan en hoeveel dat gaat kosten.

• Deskundigheid/Vakmanschap

keurig van binnen en buiten

keurig van binnen en buiten, snel gereed en vlotte communicatie.

supervriendelijk en klantgericht

supervriendelijk en klantgericht

• Deskundigheid/Vakmanschap

"er kwam een haast nieuwe auto onder vandaan"

Tijdens mijn bezoek aan Carcleaner maakte ik kennis met de bedrijfsleider en zijn enthousiaste verhaal met de kernzin: "hier zit nog een heel mooie auto onder ( bedoeld het vuil en de doffe lak) en die halen wij er onder vandaan". En tja, hoe kun je dan nog zo'n belofte weerstaan. Het resultaat is waargemaakt, de auto is van binnen en buiten weer zo mooi geworden dat ik er haast niet meer in durf te rijden. Als nieuw en dat voor een auto van 15 jaar.

goede kwaliteit

ik heb mijn witte audi gebracht hij was bruin van de hars uit de bomen hij was binnen 2 dagen klaar en ik had weer een nieuwe audi echt vakwerk en hij is voor minimaal beschermd ik doe weer met met plezier mijn auto wassen bedankt jaap en je team

• Deskundigheid/Vakmanschap

Netjes geregeld binnen de aangegeven tijd

Altijd lastig om je auto te moeten missen enkele dagen. Maar als de Volvo dan weer gereed is, eerder dan gedacht zelfs, dan kun je weer glimmend mee voor de dag komen.

Fantastisch gedaan

Ik heb weer een prachtige camper terug. Je kunt aan alles zien dat e.e.a. met zorg en aandacht is gedaan. Leuk om halverwege het proces even een fotootje te krijgen via WhatsApp over de stand van zaken. Prima gedaan en een aanrader!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alles keurig en volgens afspraak.

Dik tevreden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

TOP CarCleaner maakt je auto weer als nieuw

Na ruim 3,5 jaar wilde ik mijn auto weer eens opfrissen, het (intensieve) gebruik van de auto werd zichtbaar. De heren van the Carleaner pakten het gelijk op met een goede snelle service en een mooi resultaat. Ik ben dik tevreden

Makkelijk schoon

Omdat ik zelf niet zo van poetsen hou, heb ik mijn nieuwe witte (!) auto laten coaten. Niets teveel gezegd door Jaap. Zelfs als je de koude waterstraal op het vuil zet, zie je het er al afvliegen. Vriendelijk te woord gestaan en volgens afspraak. Hartelijk dank The Carcleaner team!

Heel goede service

Onze auto ziet er weer als nieuw uit. Deukjes en kleine beschadigingen zijn niet meer te zien. Wij zijn helemaal tevreden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Jaap doet er alles aan om tot een goed resultaat te komen

Mijn Nissan Figaro voor een keramische coating gebracht. Toen de lak eenmaal goed gepolijst was, bleek er toch een flinke kras die eerder met lakstift en blanke lak hersteld was een mooi resultaat in de weg te staan. Jaap heeft voorgesteld dit netjes te laten spuiten. Alles geregeld en vanuit The Carcleaner met de spuiter opgepakt. Ondanks dat dit onvoorzien was, toch een heel mooi eindresultaat opgeleverd. Veel dank Jaap, ik ga weer veel plezier beleven aan de Figaro die nu superstrak in de coating staat.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn geholpen en een verbluffend resultaat!

Ik werd erg prettig geholpen er waren goede afspraken en het resultaat was oogverblindend! Heel hartelijk bedankt! Marjan.

Fantastisch!

Heel erg tevreden. Een tweedehands auto gekocht waarin gerookt blijkt te zijn. Bij het aanzetten van de airco kwam de rooklucht ons tegemoet. Vanuit Apeldoorn speciaal naar Barneveld gereden na een tip van iemand. We hebben de auto van binnen laten reinigen (bekleding etc) + chloor lucht behandeling en de rooklucht is helemaal weg! De auto ziet er van binnen als nieuw uit. Goede service, vriendelijk personeel.

vakwerk !!

grondig onderhanden genomen, een auto als nieuw, alles keurig volgens afspraak

Super tevreden

Door de wind was er een zware deur tegen mijn bus gevallen er zaten twee forse deuken in de de deur . The Carcleaner heeft de deuken uit de deur gehaald. Super blij, bijna onzichtbaar en voor weinig geld.

SUPER tevreden

Ken je dat als.......je een auto koopt van een half jaar oud die na een jaar de nodige krassen vertoont door het wassen van de auto in de wasstraat met die nylon borstels? Dan gaat je auto er bar slecht van uitzien? Met Jaap gesproken over het herstel van de laklaag. Het cynisme van mijn kant over de oplossing zakte weg toen Jaap vertelde over zijn werkwijze. Ken je dat als......je de hernieuwde auto weer in ontvangst neemt? Nou, ik wel. Super tevreden!