Ruim op tijd, snel gerepareerd en goede uitleg/toelichting

Onze monteur zou volgens afspraak tussen 15.00 en 17.00 uur aanwezig zijn. Rond 14.15 uur belde Nathan op dat hij er met een half uurtje zou zijn en of dat een probleem was, eerder dan afgesproken. Dit kwam ons eigenlijk prima uit, dus alleen maar mooi. Om kwart voor drie, zoals aangegeven, stond Nathan voor de deur. Hij heeft vlot en vakkundig de defecte Wallbox gedemonteerd en het nieuwe exemplaar geplaatst. Samen even de app doorlopen en alles weer in orde gemaakt, waarna Nathan om 15.30 uur van zijn weekend kon gaan genieten. Ook in de aanloop richting de afspraak fijne communicatie met Priscilla via de telefoon en bevestiging via de mail. Twee dagen voor de afspraak zelfs nog even een check of de WallBox geleverd was zodat de monteur niet voor niets zou komen. Top bedrijf, bedankt voor jullie hulp!

Prima service van een deskundige monteur.

Allereerst belde hij ruim van te voren op dat het later wordt dan volgens afspraak. Ook daarna nog vlak voor aankomst. Snelle vervanging van onze defecte Wallbox, gaf prima uitleg, controleerde alles en hielp ons met nieuwe updates. Kortom prima service van Nathan.

Eindelijk iemand met verstand van zaken en communicatie

Na onze dramatische ervaringen met de service afdeling van Wallbox https://g.co/kgs/g8xp89u kwam dan eindelijk vorige week Dennis langs om de meterkast en Wallbox PulsarPlus lader te controleren. Denis had mij eerder gebeld en in een 20 minuten durend gesprek was ik helemaal leegelopen bij hem over de niet bestaande service, communicatie en menselijke benadering van Wallbox Nederland. Dennis is dus niet alleen technicus maar ook de boksbal voor Wallbox. Maar direct, duidelijk contact met de klant kan heel verhelderend werken. Ik dicht Dennis wel psychiatrische feeling toe. Hij heeft mij in ieder geval kunnen kalmeren en geruststellen. Dennis kwam, zag en overwon. Meterkast, Walbox lader en alle bedrading werden deskundig getest. Dennis constateerde dat mijn conclusie over het niet in werking zijnde overload systeem door een app update klopte, Samen met hem de nieuwste update op de app gezet. Wallbox had inmiddels snel een nieuwe update verzorgd waardoor wat ik had meegemaakt niet meer voor kan komen bij ons en hun andere klanten . Dennis zou raporteren aan Wallbox en wij hadden hiervoor (23-2) al een schadeclaim neergelegd via een aangetekend schrijven en een mail. Deze schadeclaim heeft Wallbox nu 13 dagen in het bezit. Opnieuw geen enkele reactie. Alhoewel toch nog een mail (1-3) van weer een ander e-mail adres van Wallbox waarin zij stellen geen contact met ons te kunnen krijgen en dat als wij niet binnen 3 dagen reageren de zaak gesloten wordt. Het drama qua communicatie gaat gewoon verder. Conclusies: Dennis van Solarcel heeft fantastisch werk geleverd. Wallboxlader PulsarPlus functioneert en de app is bijgewerkt Wallbox moet heel erg zuinig zijn op deze man en zijn bedrijf. Wallbox heeft de communicatie nog steeds niet op orde. Wij verwachten dat wij uiteindelijk via de rechtsbijstand Wallbox aan zijn garantieverplichtingen zullen moeten gaan houden. Geloof ons wat dat betreft gaan wij tot "het gaatje". Mario van Gool Directeur Auto Netwerk Nederland

Deskundig, professioneel en klantvriendelijk

Solarcel heeft mijn wallbox vervangen. Afspraken werden stipt nagekomen en de medewerker was professioneel en zeer klantvriendelijk. Een klein probleem met de software werd de volgende dag onmiddellijk opgelost. Kan dit bedrijf zonder voorbehoud aanbevelen.

Wallbox lader keurig vervangen!

Ik had problemen met mijn Wallbox lader. Na een bezoek van een Service Engineer bleek dat hij moest worden vervangen. De Wallbox lader was via de post opgestuurd en ruim voor de installatie geleverd. Ervaring met Solarcel zijn zeer positief, werkzaamheden zoals afgesproken, kwaliteit van het werk is zeer goed en de engineers hebben kennis van zaken. Ik ben zeer tevreden, de problemen zijn opgelost.

Zeer professionele installatie & service

Zeer professionele installatie & service, samenwerken met Dennis is super. Ook de after service. Een offerte krijgen ging wat traagjes.

Mijn defecte Wallbox Pulsar Plus was, in opdracht van Wallbox, in no time weer gerepareerd/vervangen en de monteur was keurig op tijd.

Vriendelijke man met veel kennis van zaken. Kan niet beter.

Snel en deskundig geholpen

Ik was snel en deskundig geholpen. Werd ook verwittigd toen er vertraging was.

Slechte communicatie

Monteur zou tussen 16 en 18 uur komen, maar komt doodleuk 2 uur te laat om 20:00 aanzetten. Hij heeft zich wel netjes geëxcuseerd. Vervolgens wordt de geplande actie niet uitgevoerd omdat hij vindt dat het niet hoeft….

Elektricien met kennis

Een echte vakman

Een uitstekende afhandeling van mijn probleem met een Wallbox

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van een garantiekwestie door zowel Wallbox als Solarcel. Snel, correct en vakkundig.

Super goed en snel geholpen, vakkundig en klantvriendelijk is Solarcel

Had een defecte Wallbox, en Solarcel heeft snel en vakkundig opgelost. En dat zonder enige extra kosten, dat vind ik nu service en klantgericht handelen! Een dikke voldoende krijgen ze van mij.

Snelle en correcte service

Vriendelijke en competente technieker Afspraken worden nagekomen

Vakkundige kennis

Wij hebben een prima en prettig contact met de monteur gehad. Zelfs bij twijfel werd er contact opgenomen met een andere collega en die kwam ook langs om het euvel goed en vakkundig op te lossen. Wij zijn dus zeer tevreden.

Adequate monteur die snel achter het probleem is gekomen

Vriendelijke man, behulpzaam, eerlijk in zijn contact

Vlotte plaatsing ,tips naar de applicatie foutmelding van de vorige plaatser.

Perfecte service

Perfecte service met kennis van zaken.

Prima service.

De technieker had een uitstekende technische productkennis en was bovendien zeer correct in zijn communicatie.

Service zoals service hoort te zijn.

Na een storing aan mijn WallBox, kwam de monteur van Solarcel zeer snel het probleem beoordelen. Bleek dat de WallBox verkeerd geïnstalleerd was en door waterlekkage volledig kapot te zijn. Er werd een tijdelijke WallBox geïnstalleerd, zodat ik als klant zo min mogelijk hinder ondervond. De monteur was duidelijk ter zake kundig en deed zijn uiterste best om het probleem op te lossen.

Aardige en snelle monteur

Nathan was keurig op tijd (na 2 uur file) en heeft net werk geleverd. Heeft alles keurig gecontroleerd en werkte naar behoren.

Goede service en ondersteuning

Goede sevice

duidelijk en begrijpelijke uitleg

De monteur was snel klaar met een duidelijke en vooral begrijpelijke uitleg en het geheel werkt nu eindelijk zoals het hoort. Monteur nam alle tijd om pas te vertrekken als het geheel correct werkt.

Snel en goed geholpen

Nadat wallbox eindelijk een nieuwe wallbox geleverd had was het zo geregeld door Nathan van Solarcel

Zorgvuldig en snel

Na een telefoontje met de verwachte aankomsttijd, was de monteur er op tijd en deed z’n montage werk naar tevredenheid. Hij hielp daarna met de opstart en verhielp een foutieve instelling in de meterkast.