Onzen ervaring was Top.!!!!!

ons eerste contact was direct goed. Goede begeleiding tijdens het gehele SDE+ traject (offerte, en installatie van 928 Panelen). Goede en eerlijke uitleg bij vragen. De installatie is prima en snel verlopen. Met Drie Monteurs wat ik heel knap vind. Een klantvriendelijk, deskundig installatieteam, echt top! De kabels keurig weggewerkt. Mooi op tijd begonnen met de installatie en binnen 2 weken werd de gehele installatie van 928 panelen opgeleverd! Wij willen SolarCel van aanbevelen voor zowel zakelijk als particulier,

Ben zeer tevreden Met Solarcel

Professionele installatie echt top geregeld allemaal

Gewoon goed

Een jaar geleden heeft solarcel op onze pop kast een klein maar zeer effectieve installatie geplaatst op een zeeg goed en snelle manier. wij zijn erg tevreden Als Coöperatie Bedrijven Park De Volger.

solarcel heeft bij ons goed werk afgeleverd

Na het meten hebben ze echt snel en goed werk af geleverd we bedanken het solarcel team.

Zeer vriendelijke en vakkundige mensen.

communicatie ging heel vlot. Het installeren ging heel snel en voorspoedig. Vriendelijke mensen, zeer vakkundig. Het ziet er super goed uit. Bedankt voor de service mannen.