Gewoon top van begin tot eind.

Ontzorgen en ontlasten

In zulke moeilijke tijden is een goede steun nodig. Ik heb het vanaf het begin tot eind als zeer aangenaam ervaren!

Goed geadviseerd en goed geregeld

Alles goed geirganiseerd

Kon volledig op mijn contact persoon vertrouwen

zeer tevreden

Begripvol en hulpvaardig

Ik geloof dat we J. een beetje overdonder hadden met ons we-zijn-niet-zo-triest gedrag, maar dat heeft hij heeel goed opgepakt en begreep snel dat we een bijzonder familie zijn. Met J. goed over alles kunnen spreken en bespreken, hoe wij het graag wilden en waar. J., bedankt!

geweldig, veel steun gehad

bij de droevige tijden tijdens het overlijden heb ik veel steun en uitleg gehad. Daarvoor mijn dank.

Fijne persoonlijke ontzorging

Het was buitengewoon fijn en praktisch dat vanaf de intake tot de uitvaart alles online maar in een persoonlijke sfeer kon worden geregeld. Dank.

alles heel goed geregeld

heel goede contacten en gesprekken met de uitvaart verzorgsters

Perfect en persoonlijk

Boven verwachting en direct een goede klik.

Voortreffelijke begeleiding na overlijden van een dierbare.

Wij zijn zeer goed geholpen na het overlijden van mijn moeder. Alles wat geregeld moest worden werd aangereikt en eigenlijk alles werd voor ons verzorgd. Dit is een zeer grote steun in een tijd waarin je ook te maken hebt met het verwerken van het verlies van je dierbare.

Geweldige uitvaarverzorger

Wat een lieve en betrokken vrouw was onze uitvaartverzorger Dasha Elfring. Als iedere uitvaart deze dame zou hebben zou het verdriet en gemis voor eenieder een stuk minder zijn!

Goede uitvaart, naar de wensen van mijn dierbaren.

Zeer vertrouwelijk, en goed geregeld

Prettig gesprek gehad

Een indrukwekkende uitvaart

Wij hadden het geluk dat Dasha onze uitvaartbegeleider was. Zij was ontspannen en nam de tijd om de uitvaart voor te bereiden. We hadden ook goed contact tot de uitvaart en zelfs na de uitvaart.

Netjes en respectvol en meelevend

Ik vond het zeer respectvol en medeleven hoe alles in werking gezet werdt en werdt mee gedacht in alle manieren

menselijke en vriendelijke verzorging

een persoonlijke en vriendelijke verzorging van A tot Z

Alles was uitzonderlijk goed geregeld

Voor nabestaanden voelde het zo intiem Als familie Koning was het een waardig en koninklijk afscheid.

Snel en makelij contact en geheel naar mijn wens verzorgd

Het hele gebeuren rond het overlijden van mijn dierbare werd op een professionele en persoonlijke manier afgehandeld. Ik ben erg tevreden.

Warm, begripvol, liefde vol

Onze uitvaartbegeleidster bij monuta , is een deskundige warme dame , ze heeft ons met alles bijgestaan en was altijd berijkbaar voor ons . Ook in het uitvaartcentrum werden we liefdevol ontvangen en begeleidt. Wat bij ons een super goed gevoel heeft achter gelaten.

Laat niets te wensen over Monuta doet het gewoon goed.

Correct, alles goed geregeld, er valt niets te verbeteren

Is aan te bevelen, zeer netjes en correct.

Informerend, ondersteunend en liefdevol.

Dasha Elfring was vol begrip en geduld, zij heeft ons goed geïnformeerd en ook goede adviezen gegeven. Het gaf ons veel rust en steun om samen met haar de uitvaart te regelen.

Informerend, ondersteunend en liefdevol.

Dasha Elfring was heel prettig in de omgang. Zij gaf ons de tijd om beslissingen te nemen en gaf ook goede adviezen. We waren allemaal heel tevreden.

Informerend en liefdevol.

Over Monuta Uitvaart