Ons huis superstrak afgewerkt

Wij hebben een hele prettige samenwerking met Renovlies Specialist gehad. Van tevoren hebben we de muren, opties en aanpak besproken. Met duidelijke communicatie en vakmanschap zijn al onze muren, kieren en meer dan dat strak afgewerkt. Ook ons hoge plafond was in overleg geen probleem. Ik zou Aart aan iedereen aanraden!

Goed resultaat, hard werken en duidelijke communicatie

Zeer goed. Ik en mijn partner zijn ontzettend blij met het resultaat wat Aart heeft neergezet. Desondanks onze wanden slechter waren dan van te voren ingeschat, heeft Aart samen met zijn collega er een prachtig resultaat van gemaakt. Hier heeft hij duidelijk over gecommuniceerd en de verwachtingen altijd realistisch gehouden. Dit maakt hem een hele betrouwbare aannemer. Ook zijn ze beide hele harde werkers die het liefst zo efficiënt mogelijk werken. Ook straalt de passie voor hun werk er van af!

Zeer tevreden.

Denkt goed mee wat de klant wil. Goede communicatie. En echt vakwerk afgeleverd.

Super strakke muren voor een eerlijke prijs

Wij zijn erg tevreden over het afgeleverde en werk, de service en de nazorg van Aart. De muren van ons nieuwe huis zijn super strak geworden.

Superstrak resultaat en zeer prettig contact.

Aart en Harrie zijn echte vakmannen die precies weten wat ze doen. Ze hebben ons hele huis voorzien van renovlies, behang aangebracht en gesaust. Elke wand is superstrak geworden! Er wordt geen half werk geleverd, alle wanden worden nauwkeurig voorbehandeld (echt goed geschuurd) en er wordt ook goed meegedacht. Rondom de deur- en raamkozijnen alles ook supernetjes afgekit. 2 wanden hebben ze voorzien van fotobehang (voetbalstadion), onze jongens zijn er mega blij mee! Al met al is ons huis van binnen echt een plaatje geworden dankzij deze mannen! Daarnaast zijn ze ook nog eens erg prettig in de omgang. Overweeg je renovlies, twijfel niet en bel Aart Bults!

Kwaliteit en nononsense

Van te voren werd duidelijk verteld wat eventuele extra kosten gingen worden, waar we op moesten letten. Tijdens het werk was er overleg als het nodig was. De woning is keurig netjes opgeleverd voorzien van Renovlies met hier en daar een mooie kleur. Keurig netjes.

Erg blij met de super strakke muren in onze nieuwbouwwoning

Via via kwamen in contact met Aart Bults. Voor de wandafwerking dachten we eerst aan stucwerk. Maar gelukkig werden we op het idee gebracht van renovlies. Aart is een vakman en heeft de muren strak afgeleverd. Geen naden te zien doordat deze worden opgevuld. Mooie kleur naar wens aangebracht in de woonkamer. Wij zijn erg blij met het eindresultaat.

Super snel, straks en vriendelijk, echt een aanrader!

Afgelopen week zijn de muren van onze nieuwbouwwoning door Aart en zijn collega voorzien van Renovliesbehang. We zijn enorm blij met het eindresultaat, het ziet er super strak uit! De communicatie verliep top, Aart dacht met ons mee en is erg vriendelijk. We zouden iedereen aanraden om zijn muren door Aart te laten Renovliezen!

Zeer tevreden!

Aart is naar onze mening een enorme vakman. Hij wil goed werk leveren en dat komt hij absoluut na. Onze muren met renovlies zijn strak en netjes afgewerkt. Qua communicatie is hij duidelijk, goed bereikbaar en hij stelt de belangen van de klant voorop.

Geweldig vakmanschap

Zijn superblij met het eindresultaat. Verbluffend Super strak behang en muurverf aangebracht in hele woning. Goede communicatie. Vriendelijke mensen, denken mee. Fantastisch!

Gewoon super! Kwaliteit, afwerking, netheid & communicatie!

Aart en Harry hebben onze nieuwbouwwoning in Borger volledig voorzien van renovlies! Kan niet anders zeggen dat het eindresultaat verbluffend is. De wanden zijn stuk voor stuk super strak in de renovlies gezet en op de gewenste kleur gesaust. Er wordt netjes gewerkt en het huis wordt opgeruimd achtergelaten. Aart en Harry zijn vakmensen die weten wat ze doen, gaan voor kwaliteit en zeer prettig zijn in de omgang. Vanaf offerte tot oplevering goede en duidelijke verwachtingen en communicatie. Prijs-kwaliteitverhouding is dik in orde!

Vakmanschap! Erg blij met het eindresultaat

Bij ons heeft Aart Renovlies behang aangebracht in onze nieuwbouw woning. Vervolgens gesaust met kwaliteitsverf en een deel behangen met een door ons aangeleverd behangetje. Goede communicatie en alles netjes gedaan! We zijn heel blij met het resultaat.

Heel tevreden. Mooi werk.

Mooi werk. Zeer tevreden.

Strak als stucwerk

Aart is een zeer precies werkende schilder behanger. Hij denkt mee met de klant en levert daarbij een goede kwaliteit afwerking. Het renovlieswerk ziet er uit alsof er een stucadoor is bezig geweest. Nu na 3 maanden nog steeds genieten van het resultaat. Tot de volgende klus!

Betrouwbaar en vakwerk!

Top communicatie vooraf, afspraak is afspraak. Daarnaast zeer net vakwerk en ook nog eens snel klaar.

Uitstekend vakwerk geleverd!

Complimenten voor Aart en Harry, die ons huis hebben voorzien van prachtig renovlies behang. Van de communicatie vooraf, het meedenken tot de oplevering, wij kunnen hen van harte aanbevelen.

Fantastisch eindresultaat, super strak.

Wij zijn zeer tevreden over de mannen achter de Renovliesspecialist. Heldere & duidelijke communicatie, netjes en strak werken. Zowel heel tevreden over het renovlies, het schilderwerk als de behang-werkzaamheden. Het eindresultaat is werkelijk prachtig.

Echte vakmannen!

Uitstekend werk geleverd door Aart en Harry. Muren super strak opgeleverd, ze werken snel en secuur. Fijn in de omgang, komen afspraken na, zijn transparant over prijzen en dergelijke. Denken goed met je mee. Dikke aanrader!

Een top vakman en als ik een cijfer moest geven dan wordt het een 10+

Als je twijfelt tussen renovlies en stucen, ga dan voor renovlies! Wij hebben getwijfeld of we wel de goede keus hadden gemaakt, maar wat zijn wij blij met onze super strakke muren. Daar waar anderen ons bang maakten dat het niet niet strak en mooi zou worden, is het tegendeel bewezen. Het is echt prachtig. Aart is een vakman die weet wat hij doet en waar hij het over heeft. Hij heeft ons vanaf het 1e moment gerust gesteld. En nog een mooie bijkomstigheid, je kan alle gewenste kleuren krijgen. Wij zijn uiterst tevreden, Aart denkt mee, is een vriendelijke, harde werker. Alle lof! Van A tot Z worden alle afspraken nagekomen.

Vakwerk

Aart heeft een super strak resultaat geleverd. Dankjewel!

Super strak werk geleverd

Aart is vakman pur sang. Hij heeft onze boven en beneden verdieping (incl. trappengat) volledig voorzien van renovlies en deze ook op kleur geschilderd. Het werk is super strak afgeleverd en dat valt ook af te lezen aan de vele complimenten die wij hierover hebben gekregen. Wij zullen Aart dan ook zeker aanbevelen, en bij eventuele toekomstige projecten is Aart de eerste die wij benaderen.

Wat een vakman!

Aart heeft onze nieuwe woning van 350 m2 Renovlies voorzien. Het werktempo, het resultaat en het (eerlijke) advies van Aart heeft ons enorm blij verrast. Met Aart en zijn compagnon Harry, waar hij regelmatig mee samenwerkt haal je echte vaklui in huis. Wij bevelen Renovlies Specialist zeker aan!

Fantastisch wat een vakman!!!!!

Wij zijn onlangs uit het westen naar Emmen verhuisd. Via via zijn wij met Aart in contact gekomen. Onze contacten verliepen via de telefoon of mail, maar hij is goed en duidelijk in communiceren. Hij hield zich aan zijn afspraken Maar denkt ook mee met de klant, fantastisch! De muren van ons nieuwe huis in het Hof van Emmen heeft hij vakkundig opgeleverd. Wat een harde werker! De inspecteur van Vereniging Eigen Huis maakte nog een opmerking, zelden zulk vakwerk gezien te hebben. Dus Aart een groter compliment kun je niet krijgen! En wij zijn superblij met onze mooie strakke muren!

vakwerk geleverd

mijn nieuwe woning in het nieuwe Knarrenhof Emmen voorzien van renovlies: vakwerk; ziet er erg mooi uit.

Vakkundig, snel, eerlijk en strevend naar perfectionisme.

Vakkundig, snel, eerlijk en strevend naar perfectionisme. In een paar dagen tijd heeft Aart onze woning voorzien van Renovlies, geverfd in de kleuren die wij wilden, een prachtig fotobehang geplaatst en de woonkamer voorzien van mooie sierlijsten. Wij zijn erg onder de indruk hoe mooi alles is geworden. Ook de communicatie is als zeer prettig ervaren. Aart reageert snel en is zeer open over de werkzaamheden die hij verricht. Ons huis is omgetoverd naar een paleis en dat voor een eerlijke prijs. Ik zou dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.