Geweldig; vlot en keurig

Fijne kerel die Aart. Harde werker, in 4 dagen een heel huis behangen en geschilderd. Hij denkt met je mee en heeft een oplossing voor je vragen. Zeker aan te raden (ook zijn collega Harrie). Behang zit superstrak op de muur en de verf ook

Geweldig!

Met Aart hebben we een vakman puur sang in huis gehad. Goede informatie, goede communicatie, perfect resultaat. Aart werkt met goede materialen en heeft veel vakkennis, die hij graag met je deelt. Een harde werker, die ontzettend secuur werkt, waardoor het resultaat om door een ringetje te halen is. Wat is het mooi geworden, we kijken er elke dag hoe perfect het geworden is.

Super! Wij zijn erg blij!

We hebben door Aart Bults onze hele nieuwbouwwoning laten voorzien van renovlies. Drie wanden in de woonkamer heeft hij voorzien van een kleur naar keuze. Alles is Heel mooi geworden. Er is veel mogelijk! Aart werkt snel, zeer netjes & is een echte perfectionist. Hij denkt met je mee en geeft handige tips. Een vakman die we bij anderen zouden aanbevelen. Bedankt Aart!

Aart is een top vakman, en een mooie persoonlijkheid.

Wij hebben ons nieuwbouwhuis volledig door Aart met renovlies laten afwerken. Ook deze klus, met hoge wanden van ca.4.50 meter hoog, perfect resultaat. We hebben Aart ervaren als een fijn en gezellige, ter zake kundige persoon. Oost Groningse nuchterheid.

Vakman

Aart werkt snel en vakkundig. We zijn blij met het strakke resultaat en de prettige samenwerking. We bevelen Aart iedereen aan.

Super!

Wat zijn we blij met onze wanden, zowel beneden als boven. Het is prachtig geworden. De afwerking is perfect. Aart Bults verstaat zijn vak. In het eerste gesprek voelde ik al wel dat ik met vertrouwen de klus aan hem kon overlaten. Boven hebben we lastige, hoge en schuine wanden, maar voor Aart Bults was dit geen probleem. Bedankt Aart, voor al je fantastische werk voor ons.

Strakker dan dit word het niet denk ik

Renovlies specialist Bults is kundig en professioneel. Aart geeft je eerlijk advies en zorgt voor een super strakke afwerking. Heel blij met het eindresultaat. Strakker dan dit wordt het niet denk ik.

Bedankt voor de mooie review!