zeer correcte adequate benadering en afhandeling

punctueel en functioneel! Kortom professioneel!

Ben tevreden

Met aanschaffing

Vriendelijke monteurs, werken goed en snel en NETJES

De monteurs waren heel vriendelijk en ze werkten netjes en snel!

Sinds het eerste contact super tevreden. Betrouwbaar, eerlijk, goede service, kortom een bedrijf dat ik iedereen kan aanbevelen.

Aanrader

in een woord top ! weten waar ze over praten , geven het juiste advies en werken super netjes ! ga zo door

Snel , bekwaam , representatief !

Goed geholpen door 2 heren van Lightzone. Afspraken zijn goed nagekomen en goed en kwalitatief werk verricht . Betreft 2 airco’s en led verlichting in de garage .

Super tevreden over geleverde diensten. No nonsense. Gemaakte afspraken netjes nagekomen en goede prijzen voor de producten.

De jongens werken top, netjes en denken echt mee! Niks dan lof voor deze firma, ik zou ze zeker aanbevelen.

Gewoon goed

Klantvriendelijk, maken goed werk enkomen hun afsprakenna

Geweldig werk

Super, schoon en zeer proffesioneel gewerkt. Helemaal Top ( Bravo)

Netjes alles top geregeld afspraken netjes aangehouden

Zeker verder aan te bevelen.

Fijne communicatie, goed en snel geleverd. Top!

Deskundigheid, klantgerichtheid en gewoon aardig zijn is de norm

Wij hebben airco en zonnepanelen door LightZone laten installeren. Wij hebben zelden een bedrijf mee gemaakt dat zo deskundig, snel, netjes ,klantgericht en begripvol de werkzaamheden heeft uitgevoerd. Evan, Maikel en Gideon zeer bedankt!

Goeie service , netjes werk afgeleverd top! Aanrader

Afspraak niet nagekomen

Met de vetegenwoordigerafspraken gemaakt over de plaatsing van de airco jaar Maar bij de plaatsing wilde ze de airco anders plaatsen. Ik heb contact gehad met een elektricien en deze was van mening dat de afgesproken plaatsing geen probleem was . Nu loopt het leiding werk over de muur in de huiskamer. Dit verdiend geen schoonheidsprijs .

Top service en kwaliteit!

Het leggen van contacten en de bereikbaarheid uiterst goed geregeld. De vraag wordt meestal binnen dezelfde dag beantwoord. Meedenken in oplossingen, prettig in omgang zijn zaken die mij bij zijn gebleven. Ik ben erg tevreden over de geleverde oplossing. Ik kan Lightzone aan iedereen aanbevelen.

alles perfect geregeld

alles perfect geregeld

Vakkundige mensen

Ik heb met vertrouwen gekozen voor Lightzone mbt plaatsing van zonnepanelen, airco en vervanging meterkast. Vooraf uitvoerig vakkundig advies gekregen en een passend persoonlijk aanbod. Men is ook goed bereikbaar bij vragen. Het betreft toch een hele investering. Alle werkzaamheden werden op korte termijn uitgevoerd en alles is goed verlopen. Ik ben zeer tevreden.

Attent en deskundig personeel

Deskundig personeel,komen stipt op tijd,maken duidelijke afspraken.Werken keurig en komen hun afspraken na.Ik zal dit bedrijf zeker bij anderen aanbevelen.

Vakmanschap

Zeer netjes afgewerkt en werkt perfect

Ervaren en zeer kundig!

Het contact verloopt goed en duidelijk. Afspraken worden nagekomen, hetgeen in deze tijd helaas niet een vanzelfsprekendheid is. Het zijn aardige heren, ervaren en zeer kundig. Een absolute aanrader. Bedankt heren!

Netjes, professioneel, top service

Super bedrijf met een snelle service!

Heel fijn bedrijf om een airco bij aan te vragen! Binnen 4 weken gemonteerd en super netjes afgewerkt! Wie wilt dat nu niet?

uitstekende Service

Snelle levering , snelle installatie ,er werken mensen met passie en verstand van zaken. Aanrader

Geweldig! Blij met mijn laadpaal!

Aardige mannen, komen de afspraken na, kwaliteit staat hoog in het vaandel.. Wat kan ik nog zeggen? Ik heb geen minpunten of verbeterpunten kunnen vinden! Ga zo door heren!