Accuraat, kundig en komt afspraken na !

Over de samenwerking met SQL Brander i.c.m. onze klanten zijn we uitermate content. De aanwezige kennis, uitvoerende werkzaamheden en gedane afspraken worden nagekomen en voldoen ruim aan de verwachtingen.

Eindelijk goede DBAs

Na jaren zonder DBAs gewerkt te hebben, ervaar ik nu hoe het is om met ervaren DBAs te werken. Dit hadden we veel eerder moeten doen. SQL is een specialisme, en het blijkt maar weer dat je voor een echte specialist zelden goed terecht bent bij een meer generieke IT dienstverlener. SQL Brander beheert onze SQL database(servers); en helpt bij migraties en andere werkzaamheden.

Verfrissend!

Wij legden een software concept voor aan SQL Brander om mee te denken en werden positief verrast door de pragmatische en doortastende aanpak waarmee zij ons hielpen onze inzichten te verkrijgen.

Kundig en betrokken

Sinds een paar jaar maken wij gebruik van SQLBrander voor het inrichten en tunen van SQL Server databases in een JD Edwards ERP omgeving. De gedegen kennis van Gé en zijn collega's maakt dat we regelmatig terugkomen. Ook zijn de communicatielijnen kort en een afspraak is zo gemaakt. Ook namens onze klanten: complimenten.

Door SQLBrander wordt op professionele wijze een zorg uit handen genomen.

SQLBrander zorgt er voor dat onze SQL omgeving continu gemonitord wordt. Potentiele problemen in de omgeving worden tijdig onderkend en op een professionele wijze aangepakt en opgelost.

Zeer kundig, hulpvaardig en een snelle opvolging bij vragen

IK heb goede ervaring met SQL Brander. Zij zijn kundig en hulpvaardig en reageren snel bij issues. Ik ben zeer tevreden over hun kwaliteiten en altijd flexibele opstelling.

Geen blabla verhalen maar lekker direct

Mijn ervaring met SQL Brander is zeer goed .SQLBrander is aangedragen door een consultant van een ander bedrijf. Het klikte meteen met Gé. Het prettige aan Gé is dat hij niet schroomt om kennis te delen en zonder fancy termen en buzzwords je wil uitleggen hoe je SQL het beste kan beheren en inrichten Wij hebben SQL Brander diverse keren op project basis ingehuurd en dat is goed bevallen. Dus ik beschrijf SQL Brander als betrouwbaar hij doet wat hij zegt hij zegt ook wat hij doet en waarom hij het doet.

SQLBrander heb ik als zeer kundig en professioneel ervaren.

SQLBrander wist een bijna uitzichtloze situatie met een belangrijk SQL cluster weer helemaal op de rit te brengen.

Specialisme!

Ik liep vast met een zeer gecompliceerd data opslag systeem. Met alle helderheid wist SQL het document toch te openen. Het was snel opgelost. Dank!

Optimalisatie project

Samen met SQLBrander een reductie van MS SQL Enterprise/Standard licenties gerealiseerd. Van ontwerp tot realisatie. Prettige samenwerking en niet het minst belangrijke, project doelstelling behaald: terugkerende besparing van 100k+ per jaar.

In nood ons goed geholpen

De basis van de samenwerking gaat al even terug in 2017 hadden wij een grote uitdaging op het gebied van SQL. Ik had het nummer van Ge Brander gekregen en belde hem op, bleek dat hij op vakantie was. Maar ook daar nam hij de telefoon op dus ;-). Na zijn vakantie heeft Ge ons geholpen en door zijn kennis en expertise hebben wij sinds die tijd een Service Level Agreement voor de SQL expertise.

Uitstekend advies en verwachtingsmanagement

Uitstekend advies en opvolging van gemaakte afspraken. Ook het managen van verwachtingen vooraf- en tijdens de opdracht heeft prettig plaatsvinden.