Snelle, zorgvuldige afwikkeling met persoonlijke aandacht.

Het is ontzettend fijn als je in een periode vol emoties kan worden ontzorgd. Ik heb Geraldine ervaren als een zeer kundig professional. Ze werkt snel en zorgvuldig, leest zich goed in in de stukken en schenkt te allen tijde volle aandacht aan de client. Die combinatie van haar vakkundigheid en een bijzonder empatisch vermogen is naar mijn idee uniek. Geraldine overziet de casus op juridisch, financieel en fiscaal gebied. Eén loket voor alle issues is heel fijn en voorkomt dat je met je stukken en verhaal op verschillende deuren moet kloppen. Haar uitleg is helder, ze staat open voor alle vragen en is bovenal zeer prettig in de omgang. Ik had niet verwacht dat het convenant en het ouderschapsplan zo snel tot stand zouden komen.

Goede informatieve begeleiding

Geraldine heeft ons goed begeleid tijdens onze scheiding. Rustig, zakelijk, en met oog voor beider belangen. Ze nam uitgebreid de tijd om de vaak ingewikkelde juridische procedures goed uit te leggen.

Fijne laagdrempelige begeleiding

Ik kreeg op een duidelijk gestructureerde manier begeleiding tijdens deze vervelende fase van scheiden. De kracht van Geraldine ligt in eenvoudig en concreet maken van complexe een complexe situatie. Ze is mensgericht en duidelijk in de communicatie.

• Betrokkenheid

Geraldine helpt met betrokken en vakkundige begeleiding in een vervelende tijd.

Geraldine is een hele lieve en vakkundige vrouw. Ze blijft onafhankelijk, kan zich in een situatie verplaatsen, duidelijke communicatie en goed advies in een prettige sfeer. Ik zou Geraldine zeker aanraden!

• Betrokkenheid

geeft een geruststelling dat het allemaal goed geregeld wordt

Alles wordt erg goed en duidelijk uitgelegd Mogelijkheden worden tegen elkaar afgewogen . Geraldine denkt mee over mogelijkheden., wat rust geeft. Geraldine is zeer betrokken.

Professionele en betrokken mediation

Geraldine Mandas is kundig, heeft veel verstand van (ook financiële) zaken en is betrokken. Onafhankelijk maar voor beide partijen aan tafel. Ze is duidelijk en daarnaast zakelijk en menselijk tegelijk. Ik vond het een ongelooflijk zwaar proces maar had het nergens anders willen doen.

• Betrokkenheid

De best mogelijke ervaring in een moeilijke situatie

Mijn ervaring met Geraldine was fantastisch! In de moeilijke tijd rond onze echtscheiding was zij een neutrale, maar zeer betrokken partij, die ons bijzonder goed heeft begeleid. Zij heeft ervoor gezorgd, dat wij goed geïnformeerd werden rond alle verwikkelingen die een scheiding met zich meebrengt. Nam ook alle tijd voor onze vragen en zocht met ons naar de juiste oplossingen. Vandaar dat ik haar graag aanbeveel bij mijn kennissen, als zij in eenzelfde situatie zitten. Nogmaals dank, Geraldine!

Over Dé ScheidingsMediator

Dé ScheidingsMediator bestaat uit een selecte groep ervaren MfN-registermediators die allen gespecialiseerd zijn in bemiddeling bij echtscheiding. Vaak zijn ze ook rechtbankmediator en werken ze samen met de Raad voor de Rechtsbijstand. De meesten zijn erkend family mediator en allen zijn als MfN registermediator aangesloten bij de Mediatorsfederatie Nederland (MfN): een waarborg voor kwaliteit. Veel aangesloten mediators hebben een financiële achtergrond en/of zijn juridisch geschoold.