Prettig

Patricia is een aardige, objectieve, onafhankelijke, prettige en deskundige mediator. Denkt met je mee. Geïnteresseerd. Neemt de tijd voor je.

• Betrokkenheid

Patricia heeft ons zeer deskundig door het scheidingsproces geloodst.

Ik had vanaf het begin het gevoel dat het goed klikte. Wat ik erg waardeer is dat zij steeds checkte hoe ver wij waren, en ons het tempo liet bepalen. Haar deskundigheid was voor ons onontbeerlijk om dit tot een goed einde te brengen. Waarom een 9 en geen 10: In de laatste fase van het proces, waarin de puntjes op de i gezet moeten worden, was ze regelmatig zoveel aan het dubbel- en driedubbelchecken, dat ik bij sommige punten de indruk kreeg dat ze vergeten was dat we daar al een beslissing over genomen hadden.

Good mediation

Patricia was professional and walked us through the mediation process in a good way. Sometimes it felt like we where taking extra time but I do understand that this was to make sure the decisions we took were 100% correct. Only thing to point out is that I felt charges were a bit higher than expected e.g. when calculating time to set up the parenting plan or answer emails

Prettig, deskundig, secuur

De samenwerking met Patricia is in een prettige sfeer verlopen. Als mediator heeft ze zich altijd heel secuur gehouden aan de rol die ze heeft: een onpartijdige derde die helpt bij het behartigen van de belangen van mij en van mijn partner. Patricia doet dat deskundig en niet overhaast. Daardoor had ik het gevoel dat we alle zaken groot en klein juist en zorgvuldig hebben doorlopen en dat geeft rust.

Prima mediator!

Patricia is een prettige persoon om als mediator te hebben. Ze snapt waar ze het over heeft, biedt ruimte voor emoties en let ook nadrukkelijk op het belang van de kinderen. Ze heeft het hele traject op professionele wijze begeleid.

• Betrokkenheid

Goede hulp bij moeilijke zaken

Je kan zelf een hoop maar het is heel fijn als er iemand zit die vanaf afstand kan kijken naar de situatie waar je in zit. En ook op die manier je kan begeleiden daarin.

• Betrokkenheid

Ik heb een goed gevoel overgehouden aan het hele traject.

Wij zijn goed bijgestaan in het hele proces en hebben in goed overleg alles goed kunnen regelen.

• Betrokkenheid

Wist niet zo goed wat ik ervan moest verwachten. Maar zeer professioneel en luisterde aandachtig.

Over Dé ScheidingsMediator

Dé ScheidingsMediator bestaat uit een selecte groep ervaren MfN-registermediators die allen gespecialiseerd zijn in bemiddeling bij echtscheiding. Vaak zijn ze ook rechtbankmediator en werken ze samen met de Raad voor de Rechtsbijstand. De meesten zijn erkend family mediator en allen zijn als MfN registermediator aangesloten bij de Mediatorsfederatie Nederland (MfN): een waarborg voor kwaliteit. Veel aangesloten mediators hebben een financiële achtergrond en/of zijn juridisch geschoold.