We kunnen ons geen fijnere mediator(s) voorstellen als Jo en Ton!

Ik wil jullie beiden, jou en Ton, hartelijk en oprecht bedanken voor de begeleiding in deze, ondanks de goede verstandhouding die er nog tussen ons is (en we gaan er ook vanuit en er alles aan doen, om dat zo te houden), mindere periode. Alhoewel de gesprekken af en toe zwaar van stof waren en soms zelf emotioneel, zijn wij in ieder geval iedere keer met een goed gevoel van tafel gegaan. Het einde van dit proces komt nu langzaam echt in zicht en mede dankzij jullie geweldige begeleiding, vind ik dat wij ons er goed doorheen hebben geslagen (gelukkig niet letterlijk :-)) en straks als alles echt officieel is, een basis hebben gelegd, zodat we beiden, maar vooral de kids weer gelukkig kunnen worden en blijven….. samen maar apart! Nogmaals mijn oprechte dank hiervoor!!!

• Betrokkenheid

Transparante en heldere mediation met goede uitleg.

Jo is een fijne mediator, rustig en duidelijk. Fijne gesprekken gevoerd, neemt de tijd om te luisteren. Hij denkt mee over mogelijkheden en oplossingen, maar lat ons als ouders hierin het voortouw nemen, zoals het hoort. Op basis hiervan wordt gehoor gegeven.

• Betrokkenheid

Over Dé ScheidingsMediator

Dé ScheidingsMediator bestaat uit een selecte groep ervaren MfN-registermediators die allen gespecialiseerd zijn in bemiddeling bij echtscheiding. Vaak zijn ze ook rechtbankmediator en werken ze samen met de Raad voor de Rechtsbijstand. De meesten zijn erkend family mediator en allen zijn als MfN registermediator aangesloten bij de Mediatorsfederatie Nederland (MfN): een waarborg voor kwaliteit. Veel aangesloten mediators hebben een financiële achtergrond en/of zijn juridisch geschoold.