Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw tijd en moeite om een reactie achter te laten. Wij stellen uw reactie zeer op prijs.
Geachte heer, Heel fijn om te vernemen dat uw erg tevreden bent. Hartelijk dank voor uw tijd en moeite.
Geachte heer, Hartelijk dank voor uw reactie. Helemaal top!
Zeer geachte mevrouw, Wij vinden het jammer dat deze reactie niet de volledige weergave van de werkelijkheid is. Om te beginnen had u geen afspraak met ons op die dag. Aan uw contactpersoon was echter ook doorgegeven dat de afspraak met notaris Lont die dag niet doorging. Deze persoon heeft verzuimd dat binnen de familie te communiceren. Bij binnenkomst zag u de andere notaris (wij hebben 2 notarissen) bezig met het bestuderen van een dossier. U heeft toen de conclusie getrokken dat zij met uw dossier bezig was. Aangezien u sterk verontwaardigd was dat u tien minuten moest wachten en heel boos naar haar ging, heeft zij u ook duidelijk aangegeven dat u geen afspraak had met haar en dat zij niet bezig was met uw stukken. Er was hier kortom sprake van een misverstand. U was niet geïnformeerd door uw contactpersoon en u trok de verkeerde conclusie. U was vervolgens verbaasd dat u moest wachten. Het is op een notariskantoor heel gebruikelijk en normaal dat er onderzoek start nadat de klanten hun ID hebben gegeven. Dit duurt even omdat de ID's gescand en de systemen geraadpleegd moeten worden. U was heel ongeduldig en wilde het maar niet begrijpen en heeft ervoor gekozen weg te gaan. Tegenwoordig is het dan heel gemakkelijk een slechte beoordeling achter te laten. De collega van de receptie heeft de rest van de familie die toen aanwezig was wel kunnen uitleggen dat er geen sprake was van legalisatie maar een notariële volmacht die de notaris moet passeren. Zij toonden wel begrip. Recentelijk bent u weer op kantoor geweest bij notaris Lont en is alles naar tevredenheid afgehandeld.
Geachte mevrouw Lalbihari, Onze excuses voor het feit dat u ons in de maand december 2020 niet kon bereiken. De maand december was een heel drukke maand en wij konden met twee personen het niet aan om alle telefoontjes binnen 5 keren overgaan te beantwoorden. Het was wel mogelijk om een voicemail achter te laten en wij belden altijd terug; dezelfde dag of de volgende dag. Ik weet niet welke simpele werkzaamheden u bedoelt. Alle werkzaamheden leiden tot een akte en of een verklaring (legalisatie). Wij respecteren uw gevoel en zouden u graag uitleg geven over onze tarieven. Nogmaals onze excuses en wij hopen u de volgende keer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet,
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.