Goede professional en goede bejegening

Mevr. Lont heeft me goed en zeer professioneel geholpen, in combinatie met haar optimale empathisch vermogen met behoud van zakelijkheid. Top.

Slecht bereikbaar en te hoge tarieven

Te hoge tarieven voor relatief simpele werkzaamheden en slecht bereikbaar.

Geachte mevrouw Lalbihari, Onze excuses voor het feit dat u ons in de maand december 2020 niet kon bereiken. De maand december was een heel drukke maand en wij konden met twee personen het niet aan om alle telefoontjes binnen 5 keren overgaan te beantwoorden. Het was wel mogelijk om een voicemail achter te laten en wij belden altijd terug; dezelfde dag of de volgende dag. Ik weet niet welke simpele werkzaamheden u bedoelt. Alle werkzaamheden leiden tot een akte en of een verklaring (legalisatie). Wij respecteren uw gevoel en zouden u graag uitleg geven over onze tarieven. Nogmaals onze excuses en wij hopen u de volgende keer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet,

zeer goede notaris

goede eerlijke advies en sneel afhandeling

Lont en Lamahomed heeft ons goed geholpen!

Lont en Lalmahomed heeft een hele brede kennis en kan voor elk persoonlijk geval goed helpen. Ik kom in de toekomst zeker terug!

Ze stellen je op je gemak en werken alles tot in de details uit voor je!

Je wordt hier super fijn maar wel zakelijk geholpen. Ze hebben erg veel kennis over zaken en stellen je heel erg op je gemak. Ook vond ik het erg fijn dat ik van mevrouw Lalmahomed een boekje kreeg over testament bij het leven.

De omgang met klanten is heel fijn en ze werken heel snel.

Correct en snel geholpen, ze doen alles heel netjes en volgens de regels. Ook zijn ze erg up-to-date met alles en krijg je bij vragen snel reactie. Als je een afspraak wilt maken hebben ze altijd ruimte voor je.

Ze zijn altijd goed bereikbaar en en gaan vakkundig en zelfverzekerd te werk.

Als makelaardij hebben wij altijd een fijne samenwerking met Notariskantoor Lont en Lalmahomed. Ze zijn in tegenstelling tot andere notariskantoren altijd goed bereikbaar. Het contact is ook altijd goed en we krijgen goed en kundig advies.

Notariskantoor Lont en Lalmahomed gaat snel en deskundig te werk!

Via bekenden bij Notariskantoor Lont en Lamahomed terecht gekomen, zij hebben mij super geholpen bij de verkoop van mijn huis. Dit ging altijd heel goed en deskundig, ze staan je vriendschappelijk te woord. Ook zijn ze erg attent, elk foutje die er mogelijk in staat merken ze op en geven ze aan. Ze werken alles goed uit en hebben een super oog voor detail.

Al 20 jaar klant en ze hebben mij nog nooit teleur gesteld!

Ik doe al 20 jaar zaken met Notariskantoor Lont en Lalmahomed en zij hebben me nog nooit teleurgesteld. Ze hebben super veel kennis van zaken en gaan altijd deskundig en professioneel te werk. Ik zal in de toekomst zeker klant blijven!

Lont en Lamahomed verzorgt goed de aktes voor ons!

Notariskantoor Lont en Lalmahomed regelt voor ons de het overdragen van de aktes. De overdrachten zijn altijd van hoge kwaliteit. Ook als je langs komt krijg je altijd bij binnenkomst gelijk een fijn gevoel. De werknemers hebben ook veel verstand van zaken en weten waar ze het over hebben!

Klantvriendelijke en snelle service!

Snelle service, goed contact via de mail gehouden

The best in Den Haag

Altijd correct, en hoffelijk behandeling.

Zeer goed en snel geholpen

Snel geholpen Duidelijke taal Goede prijs Heel klantvriendelijk

Geweldige mensen met kennis

Duidelijke taal Snel Goede communicatie en begeleiding Vriendelijk

Ik ben zeer tevreden met de samenwerking

Ik werk al een aantal jaren samen met Notariskantoor Lont en Lalmahomed en ik moet zeggen dat ik best tevreden ben. Ze reageren altijd snel en heel goed. Jullie worden nu al aanbevelen door mij en ik zal dit zeker blijven doen.

Ik ben tevreden!

De communicatie met Lont en Lalmahomed ging goed en snel. Ik heb voor ze gekozen omdat ze goedkoop zijn. Inmiddels heb ik twee woningen met hun behulp kunnen kopen.

Alles is goed gegaan en op de beste manier afgehandeld

Wij zijn vrij goed en direct behandeld. De communicatie verliep snel en via verschillende diensten. Ze waren altijd goed te bereiken. Ze hebben ons voldoende informatie gegeven bij het oprichten van de stichting.

Wij werken al 29 jaar samen en het gaat heel goed!

Lont en Lalmahomed is een goede notariskantoor. Ik ben tevreden over hun service en over hun manier van werken. Dat is de reden dat ik al 20 jaar samen met ze werk.

Prima notariskantoor

Lont en Lalmahomed is snel en heel service gericht. Jullie zijn zeker goed bezig en hebben mij heel erg goed geholpen.

Ze zijn super lief klantvriendelijk ze helpen je graag. En je wordt ook snel geholpen via de telefoo

Heel behulpzaam helpen je graag . Vragen altijd vriendelijke wat je wilt drinken Ze zijn heel klantvriendelijk en werken met kwaliteit

Ik ben heel erg blij met de samenwerking

De medewerkers zijn vriendelijk, duidelijk en doen wat ze moeten doen. Ze nemen de tijd om alles netje uit te leggen. Voordat ik met ze in zee ging, hoorde ik alleen goede dingen over het bedrijf. Verder had ik ook begrepen dat ze heel betrouwbaar zijn, vandaar mijn keuze voor Lont en Lalmahomed. Ga zo door zou ik zeggen!!

Ik vond het zeker fijn om met Notariskantoor Lont en Lalmahomed in zee te gaan

Ik ben heel erg goed geholpen door mevrouw Lont zelf. Ze heeft veel verstand van zaken, veel kennis en is heel kundig. Verder is ze ook laagdrempelig, snel in het beantwoorden van vragen, heel toegankelijk, meedenkend en meewerkend.

Ik ben zeer tevreden

Ik ben echt blij met de service. Het was snel en kundig. Ik heb veel goede beoordelingen gehoord over Lont en Lalmahomed.

Goed notariskantoor

Notariskantoor Lont en Lalmahomed neemt zelf contact op om alles te regelen. Ze reageren snel en bijna altijd op dezelfde dag. Ik heb voor ze gekozen omdat het het aanbevolen werd door een kennis van me.

Ik ben echt tevreden met hun

Dhr. Lalmahomed is mijn contactpersoon geweest. Hij heeft mij heel goed geholpen. Hij gaf mij altijd duidelijk uitleg en goede toelichting. Ik kreeg snel reactie van hun. Ze weten veel en onderzoeken alles netjes. Ik ben best tevreden over hun service waardoor ik ze bij meerdere mensen heb aanbevolen.