De dreamtour een onvergetelijke top dag

Fantastische ervaring om in zoveel snelle prachtige auto’s te rijden. Erg goed en proffesioneel verzorgd. Leuke mensen, heerlijk weer, mooie route, beter kon ik mij niet wensen.

• Welke auto heeft u gereden? Mclaren

De dreamtour was helemaal TOP!

Geweldige auto’s, prachtige route, mooi gezelschap en uitstekende verzorging!!! Wat een belevenis. Waar rijd je op één dag 2 Ferrari’s, één Lamborghini, een McLaren, een Jaquar, een Mercedes AMG, een Nissan GTR én een Audi R8? Bij Buena Vida dus. Echt een aanrader!

Top ervaring

Hele bijzondere ervaring om deze RS6 te leren kennen.

• Welke auto heeft u gereden? Audi

Echt een top ervaring.

Mooie auto’s & top service. Echt een aanrader!!

Snel en goed geregeld!

Anderhalve week voor onze trouwdag (vrij last-minute) bij Buena Vida op locatie geweest en keurig te woord gestaan. Afspraken gemaakt en deze zijn keurig netjes nagekomen. Haal en breng service was super net zoals de uitleg. Een aanrader!

Perfect en idd snel Alstom bereikbaar Mvg Saïda El Baghdadi citynomad

Aanvraag van NH Hotel Holland Denhaag. Naar mijn operatie voor Galstenen hoe vet als je in stijl gebracht kan worden? Op beter opgehaald Mag worden ... Want daarna gaat de reis mss wel meteen door op vankantie voor herstel. Tot straks

Geldwolven

Ze willen geld krijgen over rug van anderen. Ze betalen borg bijna nooit terug, zogenaamd omdat je schade hebt gereden. Maar dat is dan een oude schade.

Super gaaf

Leuke ervaring heb in de Rolls Royce Phantom gereden aardige jongen ging mee leuk gepraat en ook lekker gas kunnen geven. Een hele leuke ervaring en kom zeker terug om nog meer auto's te rijden.

• Welke auto heeft u gereden? Rolls Royce

Fantastisch!

Afgelopen zondag hebben wij mogen genieten van een prachtige, zonnige dag in de ford mustang. Na de duidelijke uitleg en instructies hebben we, met het dak open, genoten van deze gave auto. Super klantenservice, prima communicatie en een prachtige auto. Het was een bijzondere ervaring en een dag om nooit te vergeten.

WAANZIN

Unieke ervaring en een echte aanrader voor IEDEREEN. TOPSERVICE en begeleiding!!!!

Wat een top ervaring

Een Hele goede service van Buenvida zeker een aanrader

• Welke auto heeft u gereden? Mercedes

Leuk als je een keer in een supercar wil rijden. Ik heb genoten van de uitleg en de ervaring!

• Welke auto heeft u gereden? Mclaren

geweldig

geweldige ervaring, super vriendelijke mensen! Een echte aanrad

• Welke auto heeft u gereden? Lamborghini

Goeie service emn heerlijk gereden, top ervaring.

geweldige ervaring

• Welke auto heeft u gereden? Dodge

Een fantastische dag!

Ik heb de Huracan Evo Spyder gehuurd. Wat een geweldige auto en top service door Buena Vida. Ik ga hier zeker nog vaker gebruik van maken!!

TOP!

Duidelijk en goede service, top verzorgde auto's.

Topervaring

Zuper leuke ervaring om een keer in zo n waanzinnige auto te rijden. Auto was super netjes en alles top in orde. Tip raampjes open in de tunnels en gas loslaten. Geweldig. Bedankt manne volgende keer de Lambo.

• Welke auto heeft u gereden? Ferrari

Goede service, fantastische auto !

Voor mijn man zijn 50e verjaardag heb ik hem een dagje rijden in een Supercar kado gedaan. Hij heeft gekozen voor de Ferrari California. Een geweldige auto. De Roadtrip Down to Memory lane in een auto die hij anders nooit zal rijden is onvergetelijk. De hele afhandeling van boeken tot ophalen, inname en financiële afhandeling is stipt en volgens verwachting verlopen. Wil je iemand een keer een bijzondere ervaring kado geven, dan kunnen wij Buena Vida ten zeerste aanbevelen. In het bijzonder willen wij Ferry bedanken voor zijn inzet. Top !

Topervaring

heel mooie ervaring om in de Aventador te mogen rijden. Allemaal nette schone nieuwe auto^s. Aardige gasten. Keurig geregeld.

Echt een unieke ervaring

heel fijn ontvangen en een super service. De RS6 speciaal rijklaar gemaakt, en het was echt fantastisch. Echt een aanrader,

• Welke auto heeft u gereden? Audi

Het was geweldig!

Ik ben met mijn zoontje voor zijn 10e verjaardag gaan rijden in een Lamborghini. Wat was dat een geweldige ervaring voor hem, maar ook zeker ik was onder de indruk! Perfecte service, aardige mensen en een uitmuntende auto. Dit ga ik zeker nog een keer doen. Bedankt voor deze ervaring!

• Welke auto heeft u gereden? Lamborghini

Ik ben helemaal weg van Ferrari's en heb nu 3 x bij Buena Vida een Ferrari gehuurd en het is gewoon helemaal top!

Super gaaf!

wow, wat kicken was dit! Thxs guys. TOT SNEL

• Welke auto heeft u gereden? Nissan GTR

Komt afspraak na, nette prijs , fijne service

Hier een trouwauto gehuurd. Omdat de locatie wat ver van huis is voor mij om de auto tijdens de trouwdag op te halen, kwam Buena Vida zelf met een oplossing. Ze kwamen de avond van tevoren de auto brengen en de dag ná het trouwen weer ophalen. Dit voor een kleine meerprijs. Zo gezegd, zo gedaan. Wij hebben enorm genoten van de gave auto zonder kopzorgen. De volgende dag is die weer netjes op de afgesproken tijd opgehaald. Kortom, aan te raden. Ik zou dit zo weer doen! Klantvriendelijk, goeie communicatie,komt afspraken na en een nette prijs. Borg was ook weer snel terug.

Waanzinnig

ik heb in mijn ogen in de mooiste suto gereden , de ford mustang