Oplichters

Danny is een oplichter. Oude schades worden als smoes gebruikt om je borg niet terug te betalen. Ook al heb je foto's, hij betaalt niet alles terug. Krijg nog 500 Euro van Danny. Ik huur hier nooit meer en dat zou niemand moeten doen.

De dag van je leven !

Je droomauto rijden op de bijzonderste dag van je leven. Bij Buena Vida is dat mij gelukt. Danny heeft mij goed geholpen. Hij is zeer bereid om mee te denken, en het zo voor jou mogelijk te maken ! Via de mail duidelijk contact gehad, en alles netjes bevestigd gekregen. Ook op de dag kwam Stanley de auto op tijd brengen. Een korte uitleg en een rondje rijden bij ontvangst, heel prettig. Ik heb onwijs genoten van het rijden in de GTR en kijk dan ook terug op een fantastische dag !

• Ervaring met: Trouwauto

Super vet gaaf, hart slag v 200

Duidelijke site, makkelijk.een reservering te maken. Verjaardags cadeau voor mijn dochter, zij zat alleen maar naast me met een grote smile. De Mc laren 570S was een genot om in te rijden. Ondanks al die pk's zonder probleem te rijden. Goede uitleg aan t begin, slim om door mij zélf een film te laten maken van de evt. kleine zaken, heb je geen gedoe achteraf. Een mooie collectie aan auto's. Danny bedankt voor de goede service en als mijn dochter dr rijbewijs heeft, weet ze al welke een rit krijgt.

• Ervaring met: N.v.t.
  • Welke auto heeft u gereden? Mclaren

Top service en klantvriendelijk!

Voor mijn vaders verjaardag voor een uurtje de Aventador gehuurd. Ook bij een last minute vertraging konden we nog snel verzetten. Super service. Kosten waarden waren van te voren duidelijk! Super klantvriendelijk geholpen!

• Ervaring met: Supercar shortlease

Super ervaring en top dag gehad met Dodge Ram 1500

Voor de 16e verjaardag van onze zoon is hij verrast met een dag rijden in de Dodge Ram 1500. Het was een geweldige ervaring voor hem en hij heeft zo genoten. Vanaf het eerste moment prima contact met de vriendelijke eigenaren en dit is zo gebleven. Prachtbedrijf met personeel vol passie voor hun vak. Nemen de tijd voor je! Absolute aanrader en wij zijn zeker van plan hier nog eens een mooie bolide te huren. Chapeau!

• Ervaring met: N.v.t.
  • Welke auto heeft u gereden? Dodge

top

na wat moeizaam contact (mail liep niet zo als het moest) was het een uitmuntende ervaring. voordat ik ging rijden een gesprek gehad met Danny, goede ontvangst. Daarna met Stanley gaan rijden in de mercedes , misschien wel wat langzaam, maar de gesprekken waren aanzienlijk vlotter. Maar wat een beleving !!! Mannen, dank voor deze ervaring en een pluim voor Stanley!

Geweldige ervaring

Geweldige dag gehad in de McLaren 570s, een dag om nooit meer te vergeten! Bedankt mannen dat jullie dit waar hebben gemaakt.

• Ervaring met: Supercar shortlease
  • Welke auto heeft u gereden? Mclaren

de Dodge Challenger maakte het helemaal af!!

Ik heb deze zomer een geweldig weekend naar Kopenhagen kunnen organiseren met mijn zoon Daan. Als felicitatie voor zijn diploma zijn we met een Dodge Challenger van Buena vida Supercar Verhuur naar Kopenhagen geblazen. Mooie bak! Goed geregeld door leuke mensen! Aanrader!

• Welke auto heeft u gereden? Dodge

Mooi om in een supercar te kunnen rijden. Veel lof ook voor de klantvriendelijkheid.

Een geweldige dag

Onbeschrijfelijk de Aventador S Een goede en vriendelijke service Dankjewel Buena Vida!

Ongelofelijke ervaring in de R8

Wat hebben wij genoten in een dag rijden met de R8 het geluid is onwijs bruut wat zorgt voor een onvergetelijke ervaring! Dankjewel Danny voor deze droom die werkelijkheid werd.

Nissan GTR

Na meer dan 1000 km te hebben gereden in de Nissan GTR van Buena Vida Supercar verhuur moet ik zeggen dat ik uiterst tevreden ben over mijn ervaringen. Je kan altijd snel een datum geven en er wordt dan meteen gekeken of de auto beschikbaar is. De Nissan GTR was echt een top auto met zijn acceleratie van 0 tot 100 in 3.5 seconden vlieg je letterlijk over het wegdek. De auto heeft ook een uitstekende wegligging waardoor je met gemak het gaspedaal tot de vloer kunt induwen. Bij het inleveren van de auto wordt er vriendelijk gecontroleerd en kun je weer naar huis. Kortom zeer tevreden.

What a Monumental day!!!

Een V12 Ferrari voelt aan als de Heilige Graal. Het is in mijn opinie het beste (atmosferische) motorblok dat ooit gebouwd is. Zo een drivetrain met zo een snelle gearbox... het is ongelofelijk hoe ze er bij Ferrari in geslaagd zijn. Het beste van allemaal is de sound: de pitch is gewoon perfect, evenals het volume (dat bij Buena vida zelfs nog hoger ligt door de capristo uitlaat op de FF). Een echte sexual trumpet als je het mij vraagt. Ik raad een tunnel run zeer hard aan! Een auto voor een echte door en door petrolhead zoals ikzelf. Ik zou zeggen boek bij Buena Vida om dit nog mee te maken, want auto's als dit zijn helaas een uitstervend ras. Neem 3 van je beste vrienden mee (in de FF) om deze onvergetelijke ervaring mee te delen! De beste 12 cilinders in de wereld wachten op je rechtervoet!

A dream came true!

Een kleine 2 weken geleden zijn mijn vrouw en ik getrouwd. Als groot Ferrari fan kon een Ferrari dus niet ontbreken! Dankzij BuenaVida is dat gelukt! We hadden de Ferrari FF als trouwauto. De auto maakte onze prachtige en bijzondere dag nog specialer! De auto is prachtig en is zalig om in te rijden! Wat een genot! BuenaVida bedankt voor de Ferrari, geweldige belevenis, goede en vriendelijke service! Jullie verhuren met passie een droom belevenis!

• Welke auto heeft u gereden? Ferrari

Beste Buena vista team, Bedankt voor de geweldige experience voor mijn zoon Daniël. Alles is prima gegaan. Goede service. Grtjes, Jane

• Welke auto heeft u gereden? Audi

Geweldige stage!

Om mijn 3e leerjaar MAVO of te ronden drie weken moeten stage lopen bij een bedrijf naar keuze. De keuze was zo dus makkelijk gemaakt. Buena Vida! Dé plek voor de autoliefhebber. In deze korte periode veel gezien, gedaan én geleerd. Danny bedankt! Met vriendelijke groet, Stef

• Welke auto heeft u gereden? N.v.t.

Top geregeld!

Op zeer korte termijn een ritje in de AMG GT kunnen boeken als verjaardagscadeau, alles snel en goed geregeld! Gaan hier zeker nog wel eens terugkomen

• Welke auto heeft u gereden? Mercedes

De dreamtour een onvergetelijke top dag

Fantastische ervaring om in zoveel snelle prachtige auto’s te rijden. Erg goed en proffesioneel verzorgd. Leuke mensen, heerlijk weer, mooie route, beter kon ik mij niet wensen.

• Welke auto heeft u gereden? Mclaren

De dreamtour was helemaal TOP!

Geweldige auto’s, prachtige route, mooi gezelschap en uitstekende verzorging!!! Wat een belevenis. Waar rijd je op één dag 2 Ferrari’s, één Lamborghini, een McLaren, een Jaquar, een Mercedes AMG, een Nissan GTR én een Audi R8? Bij Buena Vida dus. Echt een aanrader!

Top ervaring

Hele bijzondere ervaring om deze RS6 te leren kennen.

• Welke auto heeft u gereden? Audi

Echt een top ervaring.

Mooie auto’s & top service. Echt een aanrader!!

Snel en goed geregeld!

Anderhalve week voor onze trouwdag (vrij last-minute) bij Buena Vida op locatie geweest en keurig te woord gestaan. Afspraken gemaakt en deze zijn keurig netjes nagekomen. Haal en breng service was super net zoals de uitleg. Een aanrader!

Perfect en idd snel Alstom bereikbaar Mvg Saïda El Baghdadi citynomad

Aanvraag van NH Hotel Holland Denhaag. Naar mijn operatie voor Galstenen hoe vet als je in stijl gebracht kan worden? Op beter opgehaald Mag worden ... Want daarna gaat de reis mss wel meteen door op vankantie voor herstel. Tot straks

Geldwolven

Ze willen geld krijgen over rug van anderen. Ze betalen borg bijna nooit terug, zogenaamd omdat je schade hebt gereden. Maar dat is dan een oude schade.

Super gaaf

Leuke ervaring heb in de Rolls Royce Phantom gereden aardige jongen ging mee leuk gepraat en ook lekker gas kunnen geven. Een hele leuke ervaring en kom zeker terug om nog meer auto's te rijden.

• Welke auto heeft u gereden? Rolls Royce