Was te doen

Ferrari California gehuurd voor een trouwerij van me maatje, Kreeg super snel reactie, vriendelijk & informatief. Ferrari was in zeer goede staat, reed super fijn enigste minpunt wat mij enorm dwarszat en ik ook echt heel erg teleurstellend vond was dat ze de modus knop hebben geblokkeerd. Je kon alleen in comfort rijden.. Niet eens in sport of sport+.. Super zonde.. vind dat wel mogen als je 2100 betaald voor een dag. Kleine beschadiging gekomen op de “gepolijste velg” rekende ze 500 voor.. Polijsten kost nog geen 100 euro. Maarja als je geld als water hebt zou ik hierheen komen. Als je het gewoon leuk wil hebben raad ik jullie aan om lekker voor 1500 euro een week in duitsland een dikkere auto te huren met meer kilometers.

• Welke auto heeft u gereden? Ferrari

Beste Damian, Jammer dat je het zo heb ervaren. Wij moeten dit wel doen ivm de waarde van de auto. Mocht je in de toekomst nog willen huren, dan kunnen wij altijd kijken of er een mooie oplossing is. Warme groet, Team Buena Vida

Niet best, 45 minuten staan wachten op mijn trouwdag. Slecht geregeld

Afgesproken om half 9 een auto op de halen voor de bruiloft Eerste 20 minuten was niemand bereikbaar. 45 minuten later reed ik met de auto weg. Dus heel het programma overhoop. Daarnaast was de Zij-Spiegel kapot en was niet volgetankt. Eind van de dag kreeg ik 100 EURo minder borg terug met de mededeling dat we te veel kilometers hadden gereden dan besproken terwijl dit niet eens was afgesproken. Daarnaast max 70 km mee gereden dus ik vraag me af waarom je anders een auto huurt. De auto was verder goed!

• Welke auto heeft u gereden? Chevrolet

Beste Michel, Jammer dat u dit zo heb ervaren. Wellicht kunnen wij bij een volgende reservering een mooie oplossing bedenken. Warme groet, Team Buena Vida Supercar verhuur

Geweldige ervaring met mijn zoons

Onvergetelijke ervaring in de Ferrari FF met mijn zoons!

• Welke auto heeft u gereden? Ferrari

Dankjewel Abraham voor je prachtige beoordeling.

Buena Vida is top!

Ze waren relaxt en betrouwbaar dat het lijkt alsof ik me eigen auto meekreeg! Echt top service !!!

• Welke auto heeft u gereden? Lamborghini

Bedankt Walid voor je mooie beoordeling.

Geweldig !!!

Op een super zonnige dag Chevrolet Camaro gehuurd. Onwijs leuke dag gehad met deze auto. De service / klantvriendelijkheid was top, super leuke mensen !

• Welke auto heeft u gereden? Chevrolet

Dankjewel Thomas fijn om te horen.

GEWELDIG

Top service, goede prijs. Ik wacht alleen op een Urus. Wanneer komt die in het assortiment?

• Welke auto heeft u gereden? Lamborghini

Dankjewel Yassine suer tof je beoordeling. De Urus is on his way!