Betrouwbaar, correct en goed advies.

De werkzaamheden worden zorgvuldig en in goed overleg uitgevoerd. Je krijgt goede adviezen en er wordt met je meegedacht. De medewerkers zijn behulpzaam, correct in hun benadering. Werken netjes en zijn secuur. Na het uitvoeren van de werkzaamheden wordt de tuin keurig netjes achtergelaten!

• U bent voor ons:* Een vaste klant
  • Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinonderhoud
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* Belangrijk

Fantsrisch

Van een tuin het maken van een oprit. In twee dagen 70m2 tuin omgezet in een prachtige oprit met een van lindehout erfafscheiding. Het ging in een ongekend tempo. En de afwerking was groots. Het resultaat fantastisch. De medewerkers waren vriendelijk, meedenkend, goed adviserend. Een feest om me samen te werken. Zij waren ook niet te beroerd om iets meer te doen dan dat in de offerte was aangegeven.

• Kwaliteit materiaal*
  • Kwaliteit geleverde beplanting/gazon* N.v.t.
  • U bent voor ons:* Een vaste klant
  • Het gaat hier om:* N.v.t.

Prima service , vriendelijk personeel

Nadat wij een vraag hadden over een paar tegels die verzakt waren werd de volgende dag alles in orde gemaakt! Helemaal top!

• Het gaat hier om:* Tuinaanleg
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* N.v.t.
  • U kent ons van: Mond tot mond reclame

Om te beginnen kwam een bijzonder enthousiaste dame langs om mijn tuin op te nemen, heel goed te luisteren wat ik wilde, maar hier en daar ook wat te suggereren, maar wel geheel in de stijl van mijn huis, om vervolgens dan een offerte te sturen. En daarna kwamen er dan verschillende jongens met allerhande machines om te graven, timmeren, bekabelen, bestraten, begrassen....Het liep wat trager dan gehoopt maar buiten hun schuld; behalve ik wilde de rest van Nederland kennelijk ook nieuwe tegels in de tuin. Maar verder ging echt alles perfect. Er moesten af en toe kleine beslissingen genomen worden, daar werd altijd eerst over overlegd, en zo waren er dus nooit verrassingen. Voor mij een tien plus.

• Het gaat hier om:* Tuinrenovatie

Prachtig eindresultaat

Op korte termijn kon Best Gardens voor ons en 3 van onze buren tegelijk een nieuwe erfafscheiding plaatsen. Een schutting van Douglashout met betonnen elementen. Goed en persoonlijk contact met Jolanda en de mannen die het kwamen aanleggen. Gezellig, maar vooral ook netjes gewerkt en het afval netjes afgevoerd. Tevreden over het eindresultaat en het advies aan de voorkant.

• Kwaliteit materiaal*
  • Kwaliteit geleverde beplanting/gazon* N.v.t.
  • Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinaanleg
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* Maakt voor mij geen verschil
  • U kent ons van: Internet / Google

Arsenaal 8 3905 NN Veenendaal