Correct

Mijn schade is correct, professioneel en snel afgehandeld. Zeer tevreden.

Schade opgelost

Na een barst in mijn voorruit heeft Zekerheuts mij snel geholpen! Met een telefoontje was het zo geregeld. Ik kreeg een email met de locaties waar het repareren van mijn voorruit verzekerd zou zijn en ik kon gelijk een afspraak maken. Binnen no time was mijn probleem opgelost. Fijne vriendelijke service!

goede afwerking van lichte schade voorval

Zeer tevreden over wijze van afhandeling

Na wederzijds overleg zijn we snel tot overeenstemming gekomen en binnen 1 week alles geregeld

Vriendelijk en snel

Medewerkster heeft voor mij het formulier ingevuld, ik heb de bewijsstukken gelijk doorgemaild en ja, 3 dagen later al bevestiging dat de claim gehonoreerd werd

De hulpverlening en vriendelijkheid van het personeel is gewoon top

Als altijd

Gewoon goed

Goede service en snelle afhandeling!

Na een schademelding, goede communicatie met een goede en snelle afhandeling .Top!

Mijn verwachting overtroffen

Super goed geholpen. Daarom hebben wij voor ZekerHeuts gekozen. Prima contact en snelle afhandeling.

Super goed afgehandeld

Goed geholpen aan telefoon en goed uileg gegeven hoe ik moest doen .omdat het voor mij de eerste keer was . En alles netjes afgehandeld.

Klantvriendelijk bedrijf

Je word er nog met kwaliteit en zorg te woord gestaan met raad en daad

Snel afgehandeld

Schade netjes en snel afgehandeld.

alles loopt door elkaar heen en slechte communicatie

voorheen dat het alleen Vequa en daarna raadhuis dat ging nog maar sinds het Zekerheuts is ben ik alles behalve tevreden en loopt daar alles mis ,dubbele afhoudingen of geen inhoudingen en dan krijg je in een keer een achterstand van betaling en of je gewoon even alles maar in een keer nabetalen wil ,dan de communicatie is bar en broos en alles kan je zelf uitzoeken gaan wij zijn aan het denken om toch te gaan overstappen zowel in privé als zakelijk

Giede

Vriendelijk en zeer behulpzaam.

Snel en correct afgehandeld

Door mijn onverwachte ziekte van MLD arts te horen gekregen: reizen raad ik ten zeerste af. Beroep gedaan op mijn (reis) annuleringsverzekering incl schriftelijke verklaring van arts. Mijn volledig vooruitbetaalde bedrag op vakantie adres, uitgekeerd gekregen. Waarvoor dank.

vele jaren klant meestal een 10

zeer goed

Goede service en nette afwikkeling schade

Ik ben goed tevreden over de service en de afwikkeling van mijn autoschade die door Zekerheuts werd behandeld. Vriendelijke medewerkers die je altijd te woord staan.

Schade afhandeling

Onlangs een schade bij Zekerheuts gemeld aan onze caravan. Dit is meteen opgepakt, de nodige formulieren zijn ons direct digitaal toegezonden. De telefonisch contactmomenten waren duidelijk en verhelderend. Goede begeleiding en advies. De financiële afhankelijk was ook binnen een heel kort tijdsbestek. Dit verwacht je uiteindelijk ook van je verzekering op het moment dat je ze nodig hebt, liever niet maar je hebt niet alles in de hand. Wij zijn zeer tevreden over onze verzekerings keuze. Zekerheuts.

Zonder empathie en overleg de schade (niet) afgehandeld.

Waterschade gemeld, expert gekomen, achter de coulissen de schade besproken, telefoontje dat verzekeringsmaatschappij de schade (om onduidelijke redenen) niet wil vergoeden. Zit je dan met een schade van meer dan €2000,- Waar heb je die k.. verzekeringen dan voor?

Super snelle en goede service

De schade werd gemeld, behandeld en afgehandeld. Nog nooit zo snel geholpen en goed te woord gestaan. Super tevreden op alle vlakjen.

Snelle afhandeling

Ik moest via de verzekering van de buren mijn schade bij onze verzekering opgeven. Heel vreemd want wij zelf hebben nergens schade aan toegebracht. Wat ik eigenlijk niet juist vind. Maar ik heb jullie kantoor gebeld, en de persoon die mij te woord stond, vertelde mij dat dit de gang van zaken is. Dus heb m’n. Schade gemeld en een paar dagen later stond het geld al op de rekening. Wat ik niet juist vind is dat ik nu zelf voor m’n eigenrisico ( 50 euro ) weer naar de buren moet stappen. Wat ik dus ook nog niet heb gedaan.

Vlekkeloos verlopen

Bij een schade aan de auto kun je wel zeggen dat de afhandeling "vlekkeloos" is verlopen. Heeft me 1 appje gekost.

Persoonlijk, klantgericht en oplossingsgericht

Theo Robben van Zekerheuts kantoor Volkel is een goede adviseur. Hij reageert snel en zoekt samen naar de beste oplossing en neemt je zorgen uit handen. Hij is persoonlijk en klantgericht.

Superservice , snelle afhandeling !

Dankjewel voor de snelle service !

duurde te lang en onze verzekeringsvoorwaarden werden niet goed gecontroleerd

Het duurde te lang voordat het bedrijf de schade herstelde. We moesten het steeds aan het bedrijf zelf vragen, ook al werd dit bedrijf voorgesteld door Zekerheuts. Toen was er sprake van een factureringsfout. De fout werd pas gecorrigeerd na een nieuwe vraag via e-mail. Het valt vaak op dat medewerkers niet genoeg informatie krijgen en niet goed lezen. Wij denken dat dit een algemeen computerprobleem is. Oudere medewerkers die al jaren bekend zijn, zijn beter gepositioneerd. Indien u de naam van uw medewerker wenst, geven wij deze graag door.

Nuinhofstraat 88

6361 BD Nuth

Over Zekerheuts

Financiële dienstverlening is mensenwerk. De adviseurs van zekerheuts nemen daarom graag de tijd voor u. In onze kantoren in Nuth, Landgraaf, Brunssum en Born maken wij werk van goed advies op het gebied van verzekeringen en overige financiële zaken. Dat begint bij een gesprek om uw persoonlijke situatie te inventariseren. Op basis hiervan wordt uitgebreid uitgezocht wat de best passende oplossing is voor uw wensen. Wij zeggen niet voor niets; goed advies is maatwerk!

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.