geweldige snelle service bij schade

aanpak en uitvorering bij schade snel en goed. schade afhandeling snel en goed. bedankt afd. schadeafhandeling. ,

Uitstekende service

Een telefoontje, een vriendelijke medewerker die vervolgens een schadeformulier toestuurde. Na invullen van de schade binnen 14 dagen een positieve afhandeling. Uitermate tevreden !!

snelle afhandeling water schade

Na melding schade door wateroverlast kelder, foto's verstuurd en snel het schade bedrag ontvangen

tevreden

prettig telefonisch contact snelle afwikkeling

Snelle en adequate afhandeling van mijn stormschade!

Uitstekend en snel geholpen bij een stormschade

Goed, maar weinig communicatief

De hele zaak is afgehandeld, maar met weinig communicatie naar mij. Ik had nog nooit eerder autoschade n.a.v. een aanrijding gehad en wist dus niet goed wat de procedure/stappen/tijdpad/verwachtingen/etc. waren. Vanuit Heuts werd kwam daar weinig uitleg over, alleen als ik er expliciet naar vroeg en dan vrij summier. De bevestiging dat de zaak was afgehandeld moest ik opmaken uit de uitnodiging om deze recensie te schrijven. Het is dus allemaal goed afgehandeld maar je moet daar vooral op (durven) vertrouwen want de informatievoorziening is helaas wat beperkt.

Vrij snelle afhandeling

Correct behandeld

snelle en goede hulp

Goede hulp en snelle afwikkeling van de schade.

In een zin geweldig.

Na mijn telefoontje ben ik zeer goed geholpen geworden.

Top alles direct afgehandeld van a tot z Bedankt voor de goede service

Mijn ervaring met Zekerheuts was voortreffelijk

Heb op 01-03-2021 een schade gemeld. met bijgevoegde offerte en foto's van de schade. Op 05-03-2021 kreeg ik de goedkeuring om de schade te laten herstellen. Na herstel de rekening opgestuurd. Binnen enkele dagen was de betaling op mijn rekening. Een supersnelle en onbureaucratische afwikkeling. Vriendelijk dank.

Goed en snel geholpen na waterschade

Na waterschademelding snel expertise en goede afhandeling en uitkering van het schadebedrag. Zeer tevreden over de gang van zaken!

Heel vriendelijk en correct en snel

Vanaf het eerste contact tot nu toe alleen maar positieve ervaringen met zekerheid Ga zo door en wij bevelen jullie aan bij iedereen met name ook de humor bij meerdere contacten en de hulp is bewonderenswaardig

ben goed geholpen wegens uitvallen van onze diepvries bedankt Ton

In alle opzichten positief en zeer tevreden.

Kunnen we de vraag voorleggen over het incident?? Of toch maar niet. Uiteindelijk ook nu na lang twijfel en overleg met elkaar, toch de telefoon gegrepen en ons verhaal gedaan. En ook nu weer een luisterend oor. Ook nu weer meedenken wat de verzekering voor ons kan betekenen. En ook nu weer opgelucht dat we toch die ondersteuning hebben ingeroepen. Heel hartelijk dank team Zeker Heuts. Veel succes als organisatie. Gertie

zorgeloos en snel!

Vanaf de schademelding alles binnen 2 dagen geregeld, zonder moeilijke vragen. Via de site de schade omschreven en ondersteund met foto's. Bij Zekerheuts zit je goed en je hoeft zelf niet achter de verzekerings- maatschappij aan te rennen. In het kort: Alles wat je van een fatsoenlijke tussenpersoon verwacht, maar zelden krijgt! om

deskundige ,onafhankelijk en begrijpelijk oordeel van tussen persoon.

totaal score 8,5 . Afwikkeling na eind oordeel intermediair snel. elf weinig ervaring met schade declaratie . misschien voor clientèle dat niet Heuts maar de verzekeringsmaatschappij ,die het betreft , e.e.a bepaald.

Perfect geholpen!

Super goed geholpen en snel opgelost!

Netjes geholpen en ontzorgd

Verzekeringskwestie is door Zekerheuts snel opgepakt. We hadden er verder geen omkijken naar en de schade is keurig afgehandeld.

Tevrede

Vlotte nette afhandeling.

Goede service en deskundig

Deskundige en goede service

keurig geholpen en duidelijke uitleg

Prima service en goede dienstverlening. Zeer tevreden.

Alle lof

Super top

Heuts top verzekering

Beste verzekering ooit heb gehad vriendelijk snel echt toppie

Snelle en goede hulp

Zeer tevreden over mijn ervaring met zeker heuts. Goede hulp gekregen bij het invullen van de formulieren en de communicatie was ook prima.

Over Zekerheuts

Financiële dienstverlening is mensenwerk. De adviseurs van zekerheuts nemen daarom graag de tijd voor u. In onze kantoren in Nuth, Landgraaf, Brunssum en Born maken wij werk van goed advies op het gebied van verzekeringen en overige financiële zaken. Dat begint bij een gesprek om uw persoonlijke situatie te inventariseren. Op basis hiervan wordt uitgebreid uitgezocht wat de best passende oplossing is voor uw wensen. Wij zeggen niet voor niets; goed advies is maatwerk!

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.