Filters

8

Heel tevreden over Zekerheuts

Op Zekerheuts is totaal niks aan te merken. Wij hadden een sterretje in onze voorruit maar hebben alleen niet zo'n goede ervaring met Autotaalglas. Er kon via internet een afspraak gemaakt worden, en wij ontvingen die via de mail. Bij aankomst hoorden wij dat zij geen afspraken via de mail binnenkrijgen. Maar toch werden we geholpen. Echter het sterretje is niet mooi weggewerkt. Het is nog altijd een zichtbare vlek op de voorruit. Jammer dat er geen contract meer is met Carglass. Deze zijn toch professioneler.

  • Aanbevelen? Ja
7

Schade melden; advies met de passende oplossing; perfect

absoluut geen probleem: schade melden; advies wat ik moet doen; en dat was het.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel, deskundig en klant staat centraal

Recent voor de eerste keer een auto ongeluk gehad. Niet wetende wat te doen dus zekerheuts gebeld. Adequaat geholpen door de juiste stappen die werden aan gedragen en de uiteindelijke afhandeling met vervolgstappen werden geschetst en had daar verder geen omkijken meer aan. Altijd even vriendelijk!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede afhandeling

Snel en goed geholpen met de afhandeling van de stormschade.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gute Zusammenarbeit

Freundliches und gutes zusammenarbeiten ,kompetentes Personal am Telefon und bei der Bearbeitung Alles in allem sehr zufrieden

  • Aanbevelen? Ja
8

Uitstekend

Schade werd snel en compleet afgehandeld op een snelle en deskundige manier. Bedankt !

  • Aanbevelen? Ja
8

goed afgehandeld

een telefoontje en een mail met het schade formulier om in te vullen, heeft geresulteerd in een goede en snelle afhandeling van de schade

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer tevreden over afhandeling en vertrouwen.

Ik had een schade aan tv. Werd meteen afgehandeld. En dat stel ik zeer op prijs.

  • Aanbevelen? Ja
10

Volledig snel en goed.

Op een klant vriendelijke probleem oplossings gericht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles perfect geregeld en afgehandeld.

Prettige communicatie. Uitstekende afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heuts, snel in goede schadeafhaling.

Heuts, snel in goede schadeafhaling.

  • Aanbevelen? Ja
10

Schade snel en naar tevredenheid afgehandeld

Na melding schade was afspraak met expert snel gemaakt. We hadden snel duidelijkheid over de verdere gang van zaken. Uiteindelijk is alles redelijk snel en naar tevredenheid afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en netjes afgehandeld

Goed

  • Aanbevelen? Ja
5

met jullie goed

met de auto zeer goed afgehandeld, maar met de kruipruimte breuk in rioolafvoer, helaas slecht, ik nam aan dat dat een breuk in de kruipruimte wel verzekerd was en blijkt.nu niet erg verwend want als.we het geld.niet terug krijgen van de verzekering moeten we.onze vakantie ook nog gaan annuleren omdat we daar geen geld meer voor hebben, en dat.is zeer jammer na een jaar weer hard werken de kinderen te moeten teleurstellen omdat we geen.geldboom hebben en klein 1600 euro veel geld is wat onvoorzienbare kosten waren die.toch betaald.moeten worden. ik vind dat dit zeker bij de opstalverzekering hoort en wil via mijn WA verzekering er tegenin gaan. vindt dit niet normaal betaal al jaren nog nooit iets gedeclareerd en dan dit. erg jammer. gr Pascal

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelheid van handelen en reacties

Verder van mijn kant minimale inspanning nodig

  • Aanbevelen? Ja
6

De service viel ons echt tegen na ons tel. contactt

Onze ervaring was als volgt; mijn man belde de eerste keer naar Heuts om de schade door te geven, daar kreeg hij van die vrouw te horen, ja sorry ik heb vanmiddag verlof, en stond ons niet verder te woord, onpersoonlijk! Hij heeft vervolgens teruggebeld, en kreeg toen een vriendelijke vrouw aan de lijn die hem wel te woord stond, want mijn man heeft zelf moeten uitzoeken of jullie aangesloten waren omtrent onze schade, nee, dit is ons echt zwaar gevallen, daar wij nog nooit een schade hebben moeten melden!

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede en snelle afhandeling van mijn schade

Na ontdekking van mijn ruitschade heb ik deze aan Zekerheuts gemeld en heb de juiste informatie (bij wie ik de schade kon laten repareren) ontvangen. Na het plaatsen van een nieuwe voorruit (zonder kosten voor mij) heb ik van Zekerheuts een bericht ontvangen dat de schade was geregeld. De ervaring met Zekerheuts was zeer positief.

  • Aanbevelen? Ja
1

Wat een zooitje!

Ik kan me werkelijk NIET voorstellen dat mensen dit bedrijf positief kunnen beoordelen. Mijn waslijst aan klachten is zo lang dat het onmogelijk wordt hier alles te vermelden. Toch zal ik mijn best doen een duidelijk beeld hier te schetsen. - vertrouwelijke post van 3den in mijn brievenbus geadresseerd aan mij. Hierdoor kwamen er gegevens van klanten bij mij terecht. Denk aan BSN-nummers, rekeningnummers, woonplaatsgegevens, (jaar)omzet gegevens, verzekerde bedragen, bedrijfsinventaris met waarde; iets wat in mijn ogen toch niet op straat moet liggen - automatische incasso werd afgeschreven, alleen in 1x voor 12 maanden. Fout werd hersteld, maar moest 7 weken wachten op mijn geld - vanaf dag 1 een reisverzekering gehad. Nooit gebruikt, maar afgelopen jaar was deze ineens verdwenen. Geen mens weet waarom, maar de schade mocht ik zelf oplossen. - waterschade gehad. Tot op de dag van vandaag wacht ik nog op een waarnemer of contactpersoon. (Het aantal telefoontjes en contacten is niet meer te tellen) - verhuizing doorgeven. Echter zijn 7 maanden na de verhuizing, de nieuwe adresgegevens nog steeds niet verwerkt. - bedrijfsbeeindiging doorgegeven 4 weken voor de beëindiging. Echter 9 maanden na beëindiging kwam ik erachter dat ik nog steeds voor dit bedrijf aan het betalen was. Geld werd wel snel teruggestort. - bedrijfsauto-ongeluk gehad. Schade liep (uiteindelijk door traag handelen)in de tonnen. Uiteindelijk geen cent vergoed gekregen. - door dit ongeluk blind geworden aan 1 oog. 495€ per maand aov verzekering. Werken ging niet meer; antwoord van de verzekeraar: “…dan ga je toch postzegels plakken!” Je moet bijna compleet dood zijn wil je 5 cent krijgen En zo kan ik de lijst nog wel wat aanvullen. Kortom; - betrouwbare partij: NEE - snelle partij: NEE - transparantie: NEE - bereikbaar: NEE - meedenkend: NEE Conclusie:Neem een andere partij voor je verzekeringen. Deze is te groot. Poppetje A weet niet wat poppetje B doet. karakters op

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed

Goed en snel

  • Aanbevelen? Ja
1

Verzoek afgewezen

Ik had een beeld in de tuin dat ik in de winter binnen zet. de kop van het beeld is erbinnen af gegaan doordat deze iets geraakt had. De kop viel er meteen af. Vergoeding is afgewezen. Dit vind ik persoonlijk raar, nu gebeurt iets en kun je naar de vergoeding fluiten. Ik betaal € 130 per maand. Wat wordt bedoelt met aanbevelen ? staat nu op ja

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed te woord gestaan en directe afhandeling

Fijne klantvriendelijke afhandeling. Duidelijk en senior minded.

  • Aanbevelen? Ja
8

perfect

helemaal goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Hele snelle afhandeling

De schade was heel snel en correct afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
8

correct, helder en duidelijk

Bejegening was formeel, helder en duidelijk. Afhandeling verliep snel. Telefonisch en via mail werd er goed gecommuniceerd. Dank je wel

  • Aanbevelen? Ja
10

optimaal geregelt

snell en goed

  • Aanbevelen? Ja

Over Zekerheuts

Financiële dienstverlening is mensenwerk. De adviseurs van zekerheuts nemen daarom graag de tijd voor u. In onze kantoren in Nuth, Landgraaf, Brunssum en Born maken wij werk van goed advies op het gebied van verzekeringen en overige financiële zaken. Dat begint bij een gesprek om uw persoonlijke situatie te inventariseren. Op basis hiervan wordt uitgebreid uitgezocht wat de best passende oplossing is voor uw wensen. Wij zeggen niet voor niets; goed advies is maatwerk!

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd