Filters

10

Uitstekende service!

Super service! Klantgericht en naar tevredenheid worden problemen opgelost!

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer slecht

Er is dus geen fuck geregeld. Jullie laten niet eens iets horen. Zeer slechte zaak. Zo gaan jullie wel failliet toppie

  • Aanbevelen? Nee
9

Geweldig

Werd direct goed geholpen. Zeker een aanrader voor anderen.

  • Aanbevelen? Ja
9

zeer goed afgehandeld.

is goed en snel af gehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Er werd in beide gesprekken zeer professioneel gehandeld.

Er werd goed en rustig naar mijn verhaal geluisterd, zodat ze een duidelijk beeld kreeg van de situatie. Dit vind ik trouwens een aanpak die ik steeds bij Zekerheuts ervaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en deskundig geholpen

Heel snel mijn gegevens erbij genomen , en prima uitgelegd ,en boven al heel vriendelijk personeel , dankjewel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Behulpzaam en direct antwoord

Aan de telefoon een behulpzame dame, die mij direct antwoord gaf op mijn vraag

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Goede klantenservice, en goede onderlinge samenwerking per mail.

  • Aanbevelen? Ja
9

super zekerheuts

ik af gelopen maanden ik een schade gemeld by zekerheuts. deze schad enmelding is inmiddels af ge handeld. super

  • Aanbevelen? Ja
9

Sehr gute regulierung

Sehr gut

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service

Riool water in de kelder gehad, we zijn zeer goed geholpen worden. Vriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een tevreden klant!

Ongelofelijk snel en deskundig geholpen. Dank jullie wel.

  • Aanbevelen? Ja
6

Het loopt alleen stug bij een vervanger. Als onze vaste persoon er niet is,

Als onze vaste tussenpersoon er niet is loopt het stug als wij iets geregeld moeten krijgen. Tevens jammer als wij na onze tussen persoon vragen dat wij eerst moeten aangeven waarom. Onze tussenpersoon hoeft dit te weten .als deze er niet is dan kan navraag geschiedenis.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wij zijn heel erg tevreden met de afhandeling van de dienstverlening

Naar aanleiding van het enorme noodweer van juli j.l. hadden wij een hevige lekkage. Deze is heel snel vergoed.

  • Aanbevelen? Ja
9

Eenvoudig online schade melden

Gemakkelijke procedure om de schade te melden, vlotte afhandeling daarna!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima afgehandeld !

Kreeg goede informatie en uitleg n.a.v. schademelding en polisvoorwaarden. Prima afhandeling, goed geluisterd naar ons over oorzaak en ontstaan van de schade.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vervanging auto-voorruit.

Was in Polen op vakantie toen ik opeens een barst in de voorruit had. Heb contact opgenomen met de verzekeraar en alles werd meteen geregeld zodat ik bij thuiskomst direct de ruit kon laten vervangen. Geen rompslomp!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed geholpen, geen op of aangeredenen

Er was schade gereden aan mijn auto, ik ben naar het kantoor gegaan, uitgelegd hoe en wat, mijn papieren afgegeven, ook de papieren/informatie van de tegenpartij, hierna is goed gehandeld en de schade is netjes opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gode

Goed Very goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte behandeling/ afhandeling!

Elke keer als je ze nodig hebt zijn ze er, ik wilde schrijven: zijn ze er gewoon alleen gewoon is het niet, ik heb anders meegemaakt. Superfijne tussenpersoon, ik zeg 10+ !

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig en snel geholpen

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Direct hulp, en zich hard gemaakt over schade, die niet eenvoudig was. Gaf steun in de algehele chaos, compassie en medeleven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service en zorgeloos.

Als gevolg van een gebarsten voorruit is er een nieuwe voorruit geplaatst in mijn auto. Hiervoor heb ik zelf geen geld vooruit betaald, maar ben ik financieel verder volledig ontzorgt door Zekerheuts. Prima service!

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfectecafhandrling

Ik heb de schade online gemeld. Ik werd gebeld en enkele weken later stond het bedrag op mijn rekening.

  • Aanbevelen? Ja
6

Fusie met van Oppen en ZekerHeuts

We zijn al ca 30 jaar bij assurantiekantoor van Oppen. De service veranderd met de jaren. Polissen online en vroeger werd een afspraak gemaakt en kwamen ze om de 2 jaar alles nakijken. Terwijl je nu ook servicekosten moet betalen. Maar dat is allemaal nog niet zo spannend. Wat wel vervelend is dat jullie moeilijk bereikbaar zijn. Moeten we iets afgeven in Nuth of Brunssum. Welk telefoonnummer? Nuth of Brunssum? Maar als we eindelijk contact hadden, werden we goed geholpen. Ik zou persoonlijk fijner vinden om weer 1 contactpersoon te hebben. Het wordt de mensen wat moeilijker gemaakt. Het zal ook wel de tijdperk zijn, maar toch...

  • Aanbevelen? Ja

Over Zekerheuts

Financiële dienstverlening is mensenwerk. De adviseurs van zekerheuts nemen daarom graag de tijd voor u. In onze kantoren in Nuth, Landgraaf, Brunssum en Born maken wij werk van goed advies op het gebied van verzekeringen en overige financiële zaken. Dat begint bij een gesprek om uw persoonlijke situatie te inventariseren. Op basis hiervan wordt uitgebreid uitgezocht wat de best passende oplossing is voor uw wensen. Wij zeggen niet voor niets; goed advies is maatwerk!

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd