Wat een zooitje!

Ik kan me werkelijk NIET voorstellen dat mensen dit bedrijf positief kunnen beoordelen. Mijn waslijst aan klachten is zo lang dat het onmogelijk wordt hier alles te vermelden. Toch zal ik mijn best doen een duidelijk beeld hier te schetsen. - vertrouwelijke post van 3den in mijn brievenbus geadresseerd aan mij. Hierdoor kwamen er gegevens van klanten bij mij terecht. Denk aan BSN-nummers, rekeningnummers, woonplaatsgegevens, (jaar)omzet gegevens, verzekerde bedragen, bedrijfsinventaris met waarde; iets wat in mijn ogen toch niet op straat moet liggen - automatische incasso werd afgeschreven, alleen in 1x voor 12 maanden. Fout werd hersteld, maar moest 7 weken wachten op mijn geld - vanaf dag 1 een reisverzekering gehad. Nooit gebruikt, maar afgelopen jaar was deze ineens verdwenen. Geen mens weet waarom, maar de schade mocht ik zelf oplossen. - waterschade gehad. Tot op de dag van vandaag wacht ik nog op een waarnemer of contactpersoon. (Het aantal telefoontjes en contacten is niet meer te tellen) - verhuizing doorgeven. Echter zijn 7 maanden na de verhuizing, de nieuwe adresgegevens nog steeds niet verwerkt. - bedrijfsbeeindiging doorgegeven 4 weken voor de beëindiging. Echter 9 maanden na beëindiging kwam ik erachter dat ik nog steeds voor dit bedrijf aan het betalen was. Geld werd wel snel teruggestort. - bedrijfsauto-ongeluk gehad. Schade liep (uiteindelijk door traag handelen)in de tonnen. Uiteindelijk geen cent vergoed gekregen. - door dit ongeluk blind geworden aan 1 oog. 495€ per maand aov verzekering. Werken ging niet meer; antwoord van de verzekeraar: “…dan ga je toch postzegels plakken!” Je moet bijna compleet dood zijn wil je 5 cent krijgen En zo kan ik de lijst nog wel wat aanvullen. Kortom; - betrouwbare partij: NEE - snelle partij: NEE - transparantie: NEE - bereikbaar: NEE - meedenkend: NEE Conclusie:Neem een andere partij voor je verzekeringen. Deze is te groot. Poppetje A weet niet wat poppetje B doet. karakters op

Goed en snel

Verzoek afgewezen

Ik had een beeld in de tuin dat ik in de winter binnen zet. de kop van het beeld is erbinnen af gegaan doordat deze iets geraakt had. De kop viel er meteen af. Vergoeding is afgewezen. Dit vind ik persoonlijk raar, nu gebeurt iets en kun je naar de vergoeding fluiten. Ik betaal € 130 per maand. Wat wordt bedoelt met aanbevelen ? staat nu op ja

Goed te woord gestaan en directe afhandeling

Fijne klantvriendelijke afhandeling. Duidelijk en senior minded.

perfect

helemaal goed

Hele snelle afhandeling

De schade was heel snel en correct afgehandeld

correct, helder en duidelijk

Bejegening was formeel, helder en duidelijk. Afhandeling verliep snel. Telefonisch en via mail werd er goed gecommuniceerd. Dank je wel

optimaal geregelt

snell en goed

Gewoon super

Schade goed afgehandeld

Schade is goed afgehandeld alleen niet goed dat het schadebedrag op de eigen rekening wordt gestort en niet op de rekening van degene die de schade heeft. Nu moet je zelf het geld overmaken .

Bijzonder vlotte afhandeling, niets dan lof! !

Ondanks mijn slechte ervaring met het dieven gilde toch goede herinnering aan jullie afhandeling HULDE !! Groet Paul

Vriendelijk geholpen

Schadevergoeding is goed behandeld

ik kreeg duidelijk antwoord over de verzekering , helaas alleen in ons nadeel de autokey was niet verzekerd en moesten we zelf betalen. achteraf ook logisch natuurlijk , zo kan je altijd wel nieuwe codes op je auto krijgen .

Heel fijn om te weten dat de computer gecontroleerd wordt want ook die maken fouten

De computer gaf aan dat we een eigen risico hadden, wat we niet hebben. En een aantal dagen erna werden we gebeld door een vriendelijke mevrouw die ons vertelde dat ze een fout ontdekt had en opgelost had

Uitstekend geholpen

Uitstekende en snelle afhandeling van de schade.complimenten voor Ralph voor de goede hulp

De schade werd snel afgewikkeld

Na de schade melding volgde al snel een schadeformulier en nadat deze was ingevuld en de rekening van de schade was toegevoegd werd het geld op de rekening gestort

Heel goed geholpen met mijn stormschade .top

Telefonisch schade gemeld. Herstelschade doorgegeven. Hebben het prima afgehandeld Super

Makkelijk declareren en zonder problemen uitbetaald

Zie boven

Snel geholpen zonder administratieve poespas

Snel geholpen zonder administratieve poespas

Alles correct afgehandeld.

Voorruit van auto beschadigd. Via verzekering snel een nieuwe ruit geplaatst.

prima mervaring

klacht snel afgehandeld en geld had ik zeer snel binnen

Super goed verzekerings kantoor

Heel goed geholpen, vriendelijke medewerkers, en snelle afhandeling Wij zijn erg tevreden over de firma Heuts Zal ik iedereen aanbevelen Paula

snel en correct.

We werden direct geholpen en binnen een paar dagen was de schade vergoed. Gewoon goed geregeld!!

Snelle afhandeling

Alleen jammer dat je geen keuze had bij de schade-aangifte dat je de schade eerst liet maken en daarna de rekening opstuurt voor de verdere afhandeling. Na afsluiten schade-aangifte kon ik geen bedragen meer aanpassen.

prima geholpen

Over Zekerheuts

Financiële dienstverlening is mensenwerk. De adviseurs van zekerheuts nemen daarom graag de tijd voor u. In onze kantoren in Nuth, Landgraaf, Brunssum en Born maken wij werk van goed advies op het gebied van verzekeringen en overige financiële zaken. Dat begint bij een gesprek om uw persoonlijke situatie te inventariseren. Op basis hiervan wordt uitgebreid uitgezocht wat de best passende oplossing is voor uw wensen. Wij zeggen niet voor niets; goed advies is maatwerk!

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.