snelle (re)actie, vriendelijke communicatie, servicegericht!

prima organisatie, altijd bereid om mee te denken met de klant.

bedrijf met kennis van zaken!!!

Team Telepuls werkt altijd snel, correct, hulpvaardig en denken mee.

betrouwbaar bedrijf

hebben al diverse jaren de telefonie voor mij verzorgd, tot volle tevredenheid.

Persoonlijke, snelle en deskundige service

Ons kantoor werkt al meer dan tien jaar met Telepuls en altijd naar volle tevredenheid. Wat wij vooral waarderen, is het persoonlijke contact, de snelle actie en de hulpvaardigheid. De deskundige medewerkers van Telepuls kennen ons en onze werkwijze en denken met ons mee voor de beste telecom oplossingen voor ons kantoor. Superfijn!

Weten wat ze doen

Bieden een snelle en goede service. Kunnen problemen en vragen snel oplossen omdat ze weten hoe het systeem in elkaar zit. Dit duurt nooit lang. Vriendelijk en deskundig personeel neemt gelijk contact met je op als je een vraag stelt. Wij zijn zeker tevreden over Telepuls.

Snel en praktisch tot in detail!

Prima telefoonsysteem geleverd, snelle service bij interne wijzigingen. Fijn-afstelling tot in detail, Dank Jeroen en Leon!

Topbedrijf

Telepuls heeft een goede en snelle service. Heeft kennis van zaken en denkt met je mee.

Je kunt ze altijd bellen....

Dat is dan ook meteen hun Core Business waar ze zich goed mee weten te onderscheiden. Sinds drie jaar een tevreden gebruiker.

Goede en snelle service

Telepuls heeft ons perfect geholpen bij de verhuizing naar ons andere pand. Hiervoor deden wij ook al zaken met Telepuls. Altijd een goede en snelle service. Medewerkers staan je altijd prettig en correct te woord. En tevens zo belangrijk de prijsstelling is goed.

schakelen snel flexibel en persoonlijke benadering

Fijn om in deze tijd met een gewoon "down to earth" telefonie bedrijf te werken. Geen mega bedrijf met om het half jaar een nieuwe accountmanager. Kwaliteit top en leuke mensen.

Fijn bedrijf om mee samen te werken!

Telepuls denkt proactief mee op het gebied van telecom en Voip. Dit heeft ons al de nodige verbeteringen opgeleverd. Medewerkers zijn binnen hun vakgebied zeer kundig en bovenal zeer klantvriendelijk.

Gewoon top

Al jaar en dag zijn we tevreden klant bij Telepuls. Een club mensen die altijd hun afspraken nakomen, netjes werken. Betrouwbaar zijn maar vooral bereikbaar en luisteren naar je behoeftes. De dienstverlening is gewoon top. In de zeldzame gevallen dat we ergens tegenaanlopen, dan komen ze altijd met een oplossing, dan niet met een oplossing als. Bedankt voor je ticket binnen 24 uur nemen we contact op maar meer met de mentaliteit van binnen 30 minuten lossen we het gewoon op en dan een hele grote [PUNT]

Goed bereikbaar en goede service

Wanneer ik bel, word ik altijd netjes en snel geholpen met onze VoIP.

prima service en goede bereikbaarheid

al jaren vaste klant bij dit bedrijf en er word snel en goed gehandeld en problemen worden goed/snel opgelost

Positief en accuraat bedrijf

Telepuls is een bedrijf met korte lijnen waardoor ze snel en accuraat kunnen handelen en reageren . Deskundig personeel en een klant is ook nog echt een klant bij hun.

Snelle en betrouwbare service

Telepuls is een bedrijf dat altijd voor ons klaar staat en ervoor zorgt dat wij een helehoop zelf kunnen doen aan ons VOIP systeem. Daarbij kunnen ze ons altijd binnen zeer korte tijd helpen bij eventuele problemen, zowel remote als op locatie.

VoIP onder een warme deken

Na oplossingen van verschillende bedrijven te hebben onderzocht hebben we uiteindelijk gekozen voor één van de VoIP producten van Telepuls. De deskundigheid, het praktijkgericht denken en de heldere offerte maakten voor ons het verschil. De persoonlijke benadering en gemoedelijke sfeer voelde als een warme deken. De installatie verliep soepel en snel doordat veel op afstand al wordt voorbereid. Er wordt steeds snel en vakkundig te werk gegaan en daarnaast is het de support en het contact met klanten waar dit bedrijf, wat mij betreft, zichzelf ook echt onderscheid. Geen moment heb ik het gevoel zomaar een klant te zijn! Wat een verademing is dat zeg. Korte lijnen, snel antwoord op vragen en altijd bereid om gelijk in actie te komen als dat nodig is.

Over Telepuls

Professionele bedrijfstelefonie Telepuls helpt al meer dan 30 jaar bedrijven en werknemers beter bereikbaar te maken met slimme telecom oplossingen. Telepuls, levert, installeert en onderhoud nieuwe en bestaande VoIP systemen op basis van gecertificeerde platformen voor thuiswerkers, MKB, ZZP en grootzakelijk tot 1500 medewerkers. Bellen via Telepuls VoIP betekend een besparing op je belkosten en maximale bereikbaarheid vanuit de cloud. Ook is Telepuls gespecialiseerd in Wi-Fi netwerken, internetverbindingen.