Uitstekende ervaring

Ik ben zeer tevreden over de telefoondiensten van Telepuls. De klantenservice is professioneel en reageert snel op vragen. De prijs-kwaliteitverhouding is redelijk en ik waardeer de transparantie in tarieven. Over het algemeen een betrouwbare keuze voor telefoondiensten.

Klantgericht, bekwaam en optimale telefonie oplossing.

Voor onze interne supportorganisatie hebben we al onze (internationale) telefonie ondergebracht bij Telepuls. Hierdoor kunnen we wereldwijde support dekking bieden vanuit één geïntegreerd telefoon systeem. Dankzij de behulpzaamheid (en best practices) van Telepuls hebben we deze migratie snel en geruisloos kunnen voltooien, waarbij we overstapten van verschillende telefoniesystemen naar één uniforme oplossing.

Behulpzaam en altijd bereikbaar

Wij zijn nu een aantal jaren klant bij Telepuls. Telepuls is altijd bereid om extra zaken te regelen waardoor het systeem voor ons nog beter werkt. Telepuls is ook altijd bereikbaar voor storingen en vragen. deze worden snel opgelost. Ook ander Affiliates van ons bedrijf in Europa worden geholpen door Telepuls, zelfs als er geen dienst wordt afgenomen.

Levering van kwaliteit en betrouwbaarheid voor een goede prijs!

Wij als RCO Mechatronics BV zijn al 7 jaar klant en hebben in al die jaren tot aan de dag van vandaag een fijne en betrouwbare partner aan Telepuls. Absoluut een aanrader als u op zoek bent naar een goede partij om uw telefoon & internet aansluiting bij onder te brengen! Met vriendelijke groet, John Groenevelt Director Operations RCO Mechatronics BV

Altijd snel hulp

Goede service, duidelijk verhaal.

Snel en persoonlijk

Als systeembeheerder meerdere jaren fijn samengewerkt met Telepuls. Bij vragen wordt je snel en persoonlijk geholpen ongeacht de urgentie van de vraag. Een echte aanrader!

Altijd geweldige service

Zijn al paar jaar klant maar echt nog nooit ontevreden geweest.

Snel, kundig vriendelijk en kwalitatief!

Al jaren een tevreden klant. Denken met je mee en zorgen voor een snelle en goede oplossing.

Betrouwbaar, jong bedrijf!

Telepuls is al jarenlang onze leverancier voor onze telefonie. Telefonie is voor ons onmisbaar! Deze week door een grote internetstoring die de gehele dag duurde heeft Telepuls ons direct geholpen met een noodoplossing. Hierdoor konden onze werkzaamheden snel weer opgepakt worden, dit was een zeer prettige ervaring!

Uitstekende uitvoering van datgene wat afgesproken was

Fijne kundige groep. Vooraf goed geadviseerd en in de uitvoering doorgegaan totdat het resultaat helemaal goed was. Helemaal tevreden!

Fijn systeem en alles werkt goed!

We werken samen met Telepuls, met het systeem 3CX voor ons als bel systeem. Het is een fijn & makkelijk systeem om mee te werken en alles werkt goed! Telepuls heeft een hele fijne support afdeling, Rick weet me altijd met alles te helpen & Leon uiteraard ook als Rick even druk is ;-) Ze denken met je mee en komen met oplossingen. Fijne samenwerking! Ik raad Telepuls dan ook zeer aan!

Betrouwbaar en zeer behulpzaam!

Alles wordt snel en betrouwbaar geregeld. Komen langs als je het vraagt voor storingen of voor uitleg bij gebruikers en admins. Denken mee met het bedrijjf, zeker als het een Europees bedrijf is zoals wij.

snelle (re)actie, vriendelijke communicatie, servicegericht!

prima organisatie, altijd bereid om mee te denken met de klant.

bedrijf met kennis van zaken!!!

Team Telepuls werkt altijd snel, correct, hulpvaardig en denken mee.

betrouwbaar bedrijf

hebben al diverse jaren de telefonie voor mij verzorgd, tot volle tevredenheid.

Persoonlijke, snelle en deskundige service

Ons kantoor werkt al meer dan tien jaar met Telepuls en altijd naar volle tevredenheid. Wat wij vooral waarderen, is het persoonlijke contact, de snelle actie en de hulpvaardigheid. De deskundige medewerkers van Telepuls kennen ons en onze werkwijze en denken met ons mee voor de beste telecom oplossingen voor ons kantoor. Superfijn!

Weten wat ze doen

Bieden een snelle en goede service. Kunnen problemen en vragen snel oplossen omdat ze weten hoe het systeem in elkaar zit. Dit duurt nooit lang. Vriendelijk en deskundig personeel neemt gelijk contact met je op als je een vraag stelt. Wij zijn zeker tevreden over Telepuls.

Snel en praktisch tot in detail!

Prima telefoonsysteem geleverd, snelle service bij interne wijzigingen. Fijn-afstelling tot in detail, Dank Jeroen en Leon!

Topbedrijf

Telepuls heeft een goede en snelle service. Heeft kennis van zaken en denkt met je mee.

Je kunt ze altijd bellen....

Dat is dan ook meteen hun Core Business waar ze zich goed mee weten te onderscheiden. Sinds drie jaar een tevreden gebruiker.

Goede en snelle service

Telepuls heeft ons perfect geholpen bij de verhuizing naar ons andere pand. Hiervoor deden wij ook al zaken met Telepuls. Altijd een goede en snelle service. Medewerkers staan je altijd prettig en correct te woord. En tevens zo belangrijk de prijsstelling is goed.

schakelen snel flexibel en persoonlijke benadering

Fijn om in deze tijd met een gewoon "down to earth" telefonie bedrijf te werken. Geen mega bedrijf met om het half jaar een nieuwe accountmanager. Kwaliteit top en leuke mensen.

Fijn bedrijf om mee samen te werken!

Telepuls denkt proactief mee op het gebied van telecom en Voip. Dit heeft ons al de nodige verbeteringen opgeleverd. Medewerkers zijn binnen hun vakgebied zeer kundig en bovenal zeer klantvriendelijk.

Gewoon top

Al jaar en dag zijn we tevreden klant bij Telepuls. Een club mensen die altijd hun afspraken nakomen, netjes werken. Betrouwbaar zijn maar vooral bereikbaar en luisteren naar je behoeftes. De dienstverlening is gewoon top. In de zeldzame gevallen dat we ergens tegenaanlopen, dan komen ze altijd met een oplossing, dan niet met een oplossing als. Bedankt voor je ticket binnen 24 uur nemen we contact op maar meer met de mentaliteit van binnen 30 minuten lossen we het gewoon op en dan een hele grote [PUNT]

Goed bereikbaar en goede service

Wanneer ik bel, word ik altijd netjes en snel geholpen met onze VoIP.

Over Telepuls

Professionele bedrijfstelefonie Telepuls helpt al bijna 35 jaar bedrijven en werknemers beter bereikbaar te maken met slimme telecomoplossingen. Telepuls, levert, installeert en onderhoud nieuwe en bestaande VoIP systemen op basis van gecertificeerde platformen voor thuiswerkers, MKB, ZZP en grootzakelijk tot 1500 medewerkers. Bellen via Telepuls VoIP betekend een besparing op je belkosten en maximale bereikbaarheid vanuit de cloud. Ook is Telepuls gespecialiseerd in Wi-Fi netwerken, internetverbindingen.