Onze ervaringen met Mediationbureau Apeldoorn zijn heel positief.

Mediationbureau Apeldoorn vinden wij betrouwbaar, geduldig, complexe situaties goed en duidelijk uitgelegd en werkend naar een voor alle partijen aanvaardbare oplossing. Kortom van toegevoegde waarde!!

Integer, vriendelijk en nauwkeurig

Roel heeft verstand van zaken en is punctueel. Hij komt zijn afspraken na en is bovenal een zeer prettig mens.

• Afspraken nakomen

Fantastische begeleiding op een menselijke manier

Een nare gebeurtenis toch als prettig ervaren vanwege de onpartijdige en respectvolle begeleiding door Roel. Er werd met beide kanten rekening gehouden en fijn meegedacht. Roel heeft een enorme inzet getoond om alles goed te laten verlopen.

• Afspraken nakomen

Scheiden met juiste hulp.

Fijne rustige benadering, om je door dit proces heen te begeleiden. Er komt zoveel bij kijken, ook dingen waar je helemaal niks vanaf weet. Goede uitleg en geduld voor als je iets niet begrijpt. Je zit al in een emotioneel moeilijke periode, en dan is het fijn als er mee gedacht wordt.Gehele proces werd ik goed begeleid. Er was nauwe informatie wisseling. Wat ik zeer prettig ervaarde. Bedankt.!

Snel, zorgvuldig en deskundig

Een afspraak kon gelukkig snel worden gemaakt. Goed bereikbaar via telefoon en e-mail en deskundig qua mediation.

• Afspraken nakomen

Roel heeft ons goed begeleid om de juiste keuzes te maken, en nam hier de tijd voor. Terug koppeling van gemaakte afspraken vond ik ook erg fijn, zo kon je het thuis nog eens na lezen.

• Afspraken nakomen

Deze mediator doet gewoon goed zijn werk

Heb meerdere mediators gesproken maar was er niet helemaal tevreden mee. Ze doen als of scheiden heel moeilijk is terwijl het achter af niet zo ingewikkeld was. Wij maakten ook kennis met Roel pieterse en dat voelde wel goed en daarmee zijn we toen verder gegaan. Hij heeft zijn werk goed gedaan. De zaken zijn netjes afgehandeld en er was een al inclusief prijs afgesproken dus geen verrassingen achter af. Bij zijn kantoor kan je ook terecht voor vragen of hulp. Dus je kan scheiding hier goed regelen zonder te veel zorgen. Dus gewoon 5 sterren het is goed gegaan. Vriendelijke groeten, R.j

• Afspraken nakomen

Wij vinden dat wij goed geholpen zijn met de scheiding. Wij zijn heel erg tevreden over de snelle afhandeling. Hoewel het geen ingewikkelde echt scheiding was, is alles supersnel afgehandeld. Hartelijk dank voor u medewerking! Met vriendelijke groet, S&S J

• Afspraken nakomen

Heel erg tevreden over het traject.

Ik ben erg tevreden met het verloop van het mediation traject. Dit aangezien ik mij echt begrepen voelde, er geen partij gekozen werd, er duidelijkheid gegeven werd en uiteindelijk dus ook een oplossing is gekomen. We hebben met deskundige begeleiding een goed ouderschapsplan opgesteld.

Zeer deskundig & empathisch

Roel heeft ons handvatten gegeven om juiste keuzes te maken. Wij kunnen weer verder; enorm dankbaar.

• Afspraken nakomen

Denkt mee en legt alles duidelijk uit

Er werden waardevolle tips en uitleg gegeven. Omdat je zelf niet weet hoe het precies werkt, helpt Mediationbureau Apeldoorn je hier doorheen. Een erg fijne ervaring.

• Afspraken nakomen

Super tevreden met Roel als persoon en zijn aanpak

Roel stelt je op je gemak en is een fijn persoon om een moeilijk traject als een scheiding mee te doorlopen. Zijn aanpak is duidelijk en communicatie helder zonder te veel vakjargon. Dit stelde ons op ons gemak en zorgt voor een fijn proces. Daarnaast is hij ook transparant over de kosten en de afhandeling daarvan. Wij raden Roel zeker aan.

perfect

super goed en snel en betrouwbaar

• Onpartijdigheid

Bedankt voor jullie mooie beoordeling! Fijn dat jullie er op deze manier met elkaar uit wilden komen. Wens jullie veel wijsheid voor de toekomst.

Roel is een prima mediator

Mijn ervaring met Roel was goed.

• Afspraken nakomen

Beste P., bedankt voor je kort maar krachtige reactie! Fijn om te zien dat er een omslag kwam en dat jullie uiteindelijk to-the-point en op een goede manier af konden sluiten. Voor de toekomst wens ik je het beste.

Deskundig, vertrouwd, veilig, correct, objectief, oplossingsgericht

Roel is een buitengewoon aardige en rustige persoon. Hij neemt de tijd om de angels uit het gesprek te halen en schroomt niet zaken de tijd te geven. Geen haast, maar rustig naar een oplossing werken. Hierdoor is de echtscheiding soepel verlopen, uiteraard mede door de medewerking van de andere partner. Dank voor je inzet. Ik kan dit iedereen aanraden die gaat scheiden. Stop met advocaten vechten tegen je ex. Zij verdienen eraan en niemand wordt er beter van. Bovendien betaalde de rechtsbijstandverzekering de kosten. Top.

• Afspraken nakomen

Dag Richard, bedankt voor je goede review. De credits gaan naar jullie want jullie zorgden uiteindelijk zelf voor een goede afloop. Fijn dat ik heb kunnen bijdragen aan het benoemen en wegnemen van de 'angels' zoals je het zelf noemt. Voor de toekomst het beste gewenst.

Fijne en zinvolle mediation

Ik wil Roel erg bedanken voor de cruciale rol in onze scheiding. Roel heeft ons op een zeer aangename, vriendelijke en respectvolle wijze weten te begeleiden in een lastig proces als deze. Wat ik het meest heb gewaardeerd is de gelijkheid die wordt aangehouden tijdens het proces, we werden beide gehoord en om die reden waren er nooit 'scheve gezichten'. Dankjewel voor je tijd en wijze woorden.

• Afspraken nakomen

Als mediator probeer ik er altijd voor beiden te zijn, goed om te horen dat je dat ook zo ervaren hebt. Ga zo door op de ingeslagen weg!

Aardige en onpartijdige man

Fijne en leerzame gesprekken gehad

• Afspraken nakomen

Goed om te horen dat je de mediation zo ervaren hebt! En fijn dat jullie weer goed on speaking terms zijn met elkaar! Wens je veel wijsheid voor de toekomst.

Vakkundig en zeer veel geduld

Roel is een zeer rustig fijne man op momenten dat het spannend werd wist hij heel vakkundig en met geduld het proces goed te begeleiden.

• Afspraken nakomen

Dick, bedankt voor je reactie. Fijn dat je de bereidheidheid en het geduld had om er in alle redelijkheid samen uit te komen. Voor de toekomst veel wijsheid gewenst!

Rustige en fijne mediator

Roel is een rustige, duidelijke en uiteraard onpartijdige en eerlijke mediator. Zowel mijn ex-partner als ikzelf kregen genoeg ruimte voor eigen inbreng tijden de gesprekken. Tijdens de gesprekken wordt echt de tijd genomen alles rustig door te nemen en/of uit te leggen. Geen vraag is raar en hij zoekt graag dingen voor je uit. De gesprekken waren bij hem op kantoor en dat is door ons als prettig ervaren. Hij heeft een vaste advocaat waar hij mee samenwerkt. Ook dit kantoor als erg prettig ervaren. De advocaat alleen telefonisch gesproken rest van contact via mail.

prettig en meedenkend

ik heb het als heel prettig ervaren

• Afspraken nakomen

Fijn dat je het als prettig ervaren hebt. De samenwerking met jullie was ook prettig. Jullie wilden er samen uit komen en dat is gelukt. En jullie bijzondere hond zal ik niet snel vergeten :-)

Vriendelijke man en en open voor kritiek

Snelle benadering, e.e.a. niet altijd zo als voorgesteld maar uiteindelijk was het resultaat prima.

• Afspraken nakomen

Dag Klaas, bedankt voor je mooi reactie. Jullie hadden de intentie om er samen uit te komen en doordat jullie met elkaar mee wilden denken is dat ook gelukt. Fijn om mee samengewerkt te hebben.

Baken van rust waardoor we er toch uit kwamen

Het mediationproces verliep zoals het hoort, resultaatgericht en onpartijdig. Op de momenten dat het spannend werd door emoties etc wist Roel steeds de rust terug te brengen. Geheel kostenloos is met beide partijen nog nabesproken over de diepere laag, waarom dingen lopen zoals ze lopen en dit vond ik uitermate prettig én leerzaam; je hier ziet dat er veel oog is voor de menselijke kant. En mediation gaat om mensen.

• Afspraken nakomen

Dag Menno, fijn dat jullie de intentie hadden er samen uit te komen. Wanneer er een conflict is, is het altijd goed om met elkaar in gesprek te gaan/blijven. En soms is er een derde nodig om emoties te kanaliseren zodat er weer rust kan terugkeren. Veel wijsheid voor de toekomst gewenst.

Het was een erg kort traject, maar 2 gesprekken, wel positief afgerond, dus helemaal aangeven hoe het was kan ik daardoor niet. De ruimte vond ik minder fijn. Zijn expertise was goed. Goede aanwijzingen gegeven, waar je wat mee kan. Zolang men open staat voor een gesprek weet hij je wel te sturen en zet je tot nadenken in je eigen handelen.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor je goede beoordeling! Jullie traject was inderdaad kort. Een mediationtraject hoeft niet altijd 3-5 gesprekken te zijn. Erg bepalend is of de deelnemers er samen uit willen komen en de mate waarin ze bereid zijn om naar hun eigen aandeel te kijken. En soms is er dan even een 3e persoon voor nodig die de deelnemers op het goede spoor zet...

Goed verlopen goed geholpen

Goed gehoord en kwam er met een goed gevoel.weg

• Afspraken nakomen

Fijn dat je je gehoord voelde! Dat is uiteindelijk één van de belangrijkste behoeftes van mensen. Wanneer mensen naar elkaar willen luisteren, en ze elkaar begrijpen, zijn ze ook heel dicht bij een oplossing. Fijn dat ik daar een klein beetje aan heb mogen bijdragen...

Goed geholpen in het hele proces

De begeleiding van Roel was erg fijn. Heel duidelijk en stap voor stap begeleidde hij ons in al het geregel.

• Afspraken nakomen

Beste Lavita, bedankt voor je beoordeling. Ik vond de samenwerking ook prettig. Fijn dat jullie het belang van de kinderen vooropstelden en dat jullie op een goede manier uit elkaar wilden gaan zonder ruzie. Voor de toekomst wens ik jullie veel wijsheid.

Over Mediationbureau Apeldoorn

MEDIATION; ECHTSCHEIDING EN RELATIEGESPREKKEN Echtscheiding De beslissing is genomen: scheiden. Tenminste één van julie heeft aangegeven dat hij of zij niet meer verder wil met de relatie. Schakel je één mediator in om in goed overleg uit elkaar te gaan of ga je ieder naar een advocaat? Vooral wanneer er sprake is van kinderen is mediation een geschikte oplossing. De mediator helpt jullie om je rol te veranderen van partner naar collega-ouder. Wanneer jullie de intentie hebben om er samen uit te komen is mediation dé aangewezen manier. Zoeken jullie een mediator die oog heeft voor het verhaal achter de mensen en tegelijk jullie scheiding juridisch, financieel en fiscaal goed regelt? Mediationbureau Apeldoorn is sinds 2010 gespecialiseerd in echtscheiding. Van kennismaking tot aan de inschrijving bij de gemeente hebben jullie één vaste mediator. Daarnaast heeft Mediationbureau Apeldoorn een uitgebreid netwerk van professionals. Zo kun je snel terecht bij bijvoorbeeld een hypotheekadviseur, fiscalist of notaris als dat nodig is. Relatiegesprekken Wil je investeren in jullie relatie? Of beginnende scheurtjes of sleur te lijf gaan? En vind je relatietherapie net een stap te ver? De mediator van Mediationbureau Apeldoorn is tevens gecertificeerd RelatiePlus coach. Via een laagdrempelige en motiverende gespreksmethode helpt onze RelatiePlus coach jullie om (weer) diepgang in jullie relatie te krijgen.