Roel Pieterse, rust zelve, betrouwbaar, routeplanner door een moeilijke periode.

Ik ervaar Roel Pieterse als een baken in een hectische periode als een scheiding. Hij coördineert en activeert in de chaos van regelgeving. Fijn om even iemand te hebben die je de weg wijst. Soms wat slordigheden maar mijn positieve ervaring overheerst. Gr Evert

• Afspraken nakomen

Professioneel met veel empathie en warmte.

We hebben veel gehad aan de begeleiding van Roel. Door zijn rustige, respectvolle begeleiding, luisterend oor en heldere uitleg is de echtscheidingsprocedure vlot verlopen. Nu is er ruimte voor de toekomst. Bedankt! Huub en Carla.

Heel fijn en meedenkend.

Heel erg fijn om met Roel samen te werken. Goeie uitleg meedenkend en het voelt fijn en vertrouwd hij is echt onpartijdig . Wij hebben veel gehad aan de hulp van Roel.

• Afspraken nakomen

Vriendelijk en komt afspraken goed na

Nam snel contact op en is heel vriendelijk in contact. Zeer onpartijdig.

• Afspraken nakomen

Deskundig, goed advies en begeleiding

We zijn erg goed begeleid en ontzorgt in het hele proces met alles wat komt kijken bij een echtscheiding. Het was erg prettig om in deze vervelende omstandigheden te kunnen vertrouwen op een goede afhandeling. Absoluut aan te raden.

• Afspraken nakomen

Heel fijn! Correct, helder en echt aan te raden!

Een goede samenwerking. En snel resultaat voor alle partijen. Niet verwacht dat alles zo vlot en correct is gegaan. Ik ben heel dankbaar!

• Afspraken nakomen

Roel is een erg fijne en rustige mediator.

Bij onze scheiding heeft Roel Pieterse ons bijgestaan en alle stappen die bij een scheiding horen rustig en duidelijk uitgelegd en doorgelopen. Hierdoor wordt een diep dal met heel veel bomen dan toch een stuk duidelijker en zijn we stap voor stap door de materie van een scheiding heen gegaan. Roel is rustig, neemt de tijd en legt duidelijk uit wat er moet gebeuren en wat de mogelijkheden zijn, maar ook waar je op moet letten. Hiermee kan je dan zelf aan de slag of zoek je de gegevens bij elkaar voor de volgende sessie. Door deze aanpak zijn wij door Roel in een paar sessies door alle formaliteiten van onze scheiding geloodst. Alles is door Roel op de juiste manier aan de instanties (advocaat, rechtbank en gemeente) aangeboden waardoor de uitspraak snel kon worden gedaan. Roel dankjewel voor je ondersteuning.

• Afspraken nakomen

Roel neemt je stap voor stap mee, rustig en met alle geduld om de scheiding soepel te laten verlopen

De begeleiding door Roel was heel prettig. Iedere sessie stond een ander onderwerp op het programma met voldoende ruimte om nog eens terug te kijken naar gepasseerde onderwerpen. Hij heeft kennis van zaken en legt in heldere taal uit hoe eea juridisch geregeld kan worden, met ruimte en respect voor beide partijen en de kinderen. We kregen per sessie ook huiswerk mee. Daarmee kwam de scheiding in een fijne flow en kon alles snel geregeld worden.

• Afspraken nakomen

was een prettige en deskundige samen werking en fijn om hulp gehad te hebben

ben blij zo als het nu gegaan is

Hulpvaardig en deskundig

Onze ervaring met Roel Pieterse was heel goed te noemen. Zeker voor leken zoals ons die nog nooit met een echtscheiding in aanraking zijn geweest, zijn we zeer goed geholpen door Roel. Hij is zeer deskundig, neemt de tijd voor je en als iets niet duidelijk is tekent hij het zelfs voor je uit! Dat werd door ons als zeer prettig ervaren!

Top!!

Roel heeft ons geweldig geholpen in deze moeilijke tijden. Ook na de scheiding had ik alsnog een paar kleine vraagjes / dingetjes waar Roel mij bij heeft geholpen. Bedankt.

Fijne samenwerking

Op een prettige en rustige manier onze scheiding geregeld.

Neutraal,vriendelijk en deskundig.

De contacten met de bemiddelaar verliepen goed. De bemiddelaar is neutraal richting beide partijen en is op de hoogte van alle zaken rondom de scheiding.

• Afspraken nakomen

Goed en deskundig geholpen door Roel

Prettig en neutraal in contact. Alles is vlot en netjes verlopen. Maar dat is ook zeker te denken aan mijn ex man en mijzelf hoe wij om zijn gegaan met deze lastige, verdrietige situatie.

• Afspraken nakomen

Hele prettige en duidelijke mediator

Roel heeft op een hele prettige manier ons alles uitgelegd en meegenomen in de ingewikkelde dingen die bij een scheiding komen kijken. Hij heeft het behapbaar gemaakt en ons daarin rust gegeven.

• Afspraken nakomen

Duidelijk, fijn en behulpzaam!

Mijn ervaring is zeer positief; ik kon al mijn vragen stellen, er werd uitleg gegeven totdat ik het snapte. Het contact was ook zeer snel en prettig!

Geweldig ,nutraal,correct afgehandeld

Ik ben zeer tevreden.

Integer, vriendelijk en nauwkeurig

Roel heeft verstand van zaken en is punctueel. Hij komt zijn afspraken na en is bovenal een zeer prettig mens.

• Afspraken nakomen

Fantastische begeleiding op een menselijke manier

Een nare gebeurtenis toch als prettig ervaren vanwege de onpartijdige en respectvolle begeleiding door Roel. Er werd met beide kanten rekening gehouden en fijn meegedacht. Roel heeft een enorme inzet getoond om alles goed te laten verlopen.

• Afspraken nakomen

Scheiden met juiste hulp.

Fijne rustige benadering, om je door dit proces heen te begeleiden. Er komt zoveel bij kijken, ook dingen waar je helemaal niks vanaf weet. Goede uitleg en geduld voor als je iets niet begrijpt. Je zit al in een emotioneel moeilijke periode, en dan is het fijn als er mee gedacht wordt.Gehele proces werd ik goed begeleid. Er was nauwe informatie wisseling. Wat ik zeer prettig ervaarde. Bedankt.!

Snel, zorgvuldig en deskundig

Een afspraak kon gelukkig snel worden gemaakt. Goed bereikbaar via telefoon en e-mail en deskundig qua mediation.

• Afspraken nakomen

Roel heeft ons goed begeleid om de juiste keuzes te maken, en nam hier de tijd voor. Terug koppeling van gemaakte afspraken vond ik ook erg fijn, zo kon je het thuis nog eens na lezen.

• Afspraken nakomen

Deze mediator doet gewoon goed zijn werk

Heb meerdere mediators gesproken maar was er niet helemaal tevreden mee. Ze doen als of scheiden heel moeilijk is terwijl het achter af niet zo ingewikkeld was. Wij maakten ook kennis met Roel pieterse en dat voelde wel goed en daarmee zijn we toen verder gegaan. Hij heeft zijn werk goed gedaan. De zaken zijn netjes afgehandeld en er was een al inclusief prijs afgesproken dus geen verrassingen achter af. Bij zijn kantoor kan je ook terecht voor vragen of hulp. Dus je kan scheiding hier goed regelen zonder te veel zorgen. Dus gewoon 5 sterren het is goed gegaan. Vriendelijke groeten, R.j

• Afspraken nakomen

Wij vinden dat wij goed geholpen zijn met de scheiding. Wij zijn heel erg tevreden over de snelle afhandeling. Hoewel het geen ingewikkelde echt scheiding was, is alles supersnel afgehandeld. Hartelijk dank voor u medewerking! Met vriendelijke groet, S&S J

• Afspraken nakomen

Heel erg tevreden over het traject.

Ik ben erg tevreden met het verloop van het mediation traject. Dit aangezien ik mij echt begrepen voelde, er geen partij gekozen werd, er duidelijkheid gegeven werd en uiteindelijk dus ook een oplossing is gekomen. We hebben met deskundige begeleiding een goed ouderschapsplan opgesteld.

Over Mediationbureau Apeldoorn

MEDIATION; ECHTSCHEIDING EN RELATIEGESPREKKEN Echtscheiding De beslissing is genomen: scheiden. Tenminste één van julie heeft aangegeven dat hij of zij niet meer verder wil met de relatie. Schakel je één mediator in om in goed overleg uit elkaar te gaan of ga je ieder naar een advocaat? Vooral wanneer er sprake is van kinderen is mediation een geschikte oplossing. De mediator helpt jullie om je rol te veranderen van partner naar collega-ouder. Wanneer jullie de intentie hebben om er samen uit te komen is mediation dé aangewezen manier. Zoeken jullie een mediator die oog heeft voor het verhaal achter de mensen en tegelijk jullie scheiding juridisch, financieel en fiscaal goed regelt? Mediationbureau Apeldoorn is sinds 2010 gespecialiseerd in echtscheiding. Van kennismaking tot aan de inschrijving bij de gemeente hebben jullie één vaste mediator. Daarnaast heeft Mediationbureau Apeldoorn een uitgebreid netwerk van professionals. Zo kun je snel terecht bij bijvoorbeeld een hypotheekadviseur, fiscalist of notaris als dat nodig is. Relatiegesprekken Wil je investeren in jullie relatie? Of beginnende scheurtjes of sleur te lijf gaan? En vind je relatietherapie net een stap te ver? De mediator van Mediationbureau Apeldoorn is tevens gecertificeerd RelatiePlus coach. Via een laagdrempelige en motiverende gespreksmethode helpt onze RelatiePlus coach jullie om (weer) diepgang in jullie relatie te krijgen.