Helemaal "Goud"

Deze machine neemt absoluut het zware werk uit handen. Binnen enkele uren 9 kuub grond verplaats over een afstand van 100 meter van de parkeerplaats naar de tuin. Het halen en brengen ging ook prima. Mooi 's-morgens om 9 uur gebracht en de andere ochtend weer opgehaald.

Ideaal apparaat om grote bergen grond te verzetten

Super service en ideaal apparaat om grote bergen grond/zand te verplaatsen

Rutger is een fantastische vakman en zeer betrouwbaar!

Rutger heeft ons geholpen met het uitgraven en zand storten in de tuin. Hij heeft dit vakkundig en netjes gedaan. Wij zijn zeer tevreden over zijn werkzaamheden en zullen hem bij iedereen in onze kringen aanraden.

Uitstekend bedrijf met hele goede service

De trilplaat wordt gebracht en gehaald, wat heel fijn is als je met een klus bezig bent. Ik had de trilplaat 1 dag gereserveerd maar hij werd al in de middag voor de gereserveerde dag bezorgd, zodat je er dus nog langer gebruik van kunt maken

Klantvriendelijkheid

Goed materieel, en ze denken met de klant mee! Goede service!

Zeer klantvriendelijk en super service

Reserving snel geregeld. Fantastisch dat materiaal aan huis gebracht wordt. Zal een volgende keer weer gebruik maken van deze service en zal dit bedrijf aanbevelen onder vrienden en familie!

Super service

Ik had op zondag een trilplaat nodig om de tuin aan te trillen. Alle verhuurdes natuurlijk dicht op zondag of pas smiddags open en dan moet je hem ook nog zelf halen. Trilplaatje.nl gevonden en gereserveerd, werd zondagochtend netjes afgeleverd en in de avond weer opgehaald. Het is dat ik er maar eenmalig een nodig had, anders zou ik zeker altijd hier huren. Top Service!

Conform afspraak zijn de verhuur gereedschappen gebracht en opgehaald

Ik ben erg tevreden: conform afspraak zijn de verhuur gereedschappen gebracht en opgehaald.

Top verhuurder!

Voor het plaatsen van 90x90 tegels hier een tegeldonkey gehuurd. Prima product voor prima prijs. Snelle communicatie en flexibele in afspraken maken voor halen en brengen.

Goede ervaringen

Top haal en breng services En flexibel

Aanrader!

Uitstekende service, concurrerende prijs en onwijs handig dat al het gereedschap wordt gebracht en opgehaald. Wij komen hier zeker nog eens terug.

Topbedrijf, alles klopt!

Huur trilplaat, afgeleverd op de afgesproken tijd. Uitleg gekregen hoe het werkt (starten) Keurig op de afgesproken tijd weer opgehaald, dat alles voor een heel aantrekkelijke prijs, toppie

Alles volgens afspraak

Alles was netjes volgens afspraak, optijd ,vriendelijke uitleg, nette onderhouden trilplaat alles gewoon goed verzorgd!

top

Goede communicatie, flexibele en gewoon goed voor de prijs!

Keurig op tijd gebracht en gehaald. Top.

Geen gedoe met in m’n auto passen en nagenoeg even duur.

Super gegaan en alles binnen 1 dag

Ging goed en snel. Was gezellige dag

Uitstekende service en klus snel kunnen klaren.

Wij hadden een rupsdumper nodig om 9 kuub zand in de tuin te rijden. Beste investering ooit en m'n rug was er ook blij mee. Moest er niet aan denken om met m'n schepje en kruiwagen eraan te beginnen. Online was de reservering zo gedaan Ze kwamen netjes volgens afspraak op tijd dat ding brengen en werd ook weer netjes opgehaald volgens afspraak. Communicatie was zeer goed. Hoewel ik nog nooit een rupsdumper had bediend is het totaal niet moeilijk. Na een korte uitleg had ik het eigenlijk binnen 2 minuten onder de knie. Zeker aan te bevelen voor een volgende keer.

Super service

Tweemaal kort achter elkaar een trilplaat gehuurd. Goede snelle service, zelfs meer dan wat er mogelijk zou zijn volgens de website. Netjes thuisbezorgd en ook weer opgehaald.

Super geregeld zo aan huis geleverd

Zelf aan de slag in de tuin is leuk, goed gereedschap helpt. Heel fijn dat dit aan huis werd bezorgd, een trilplaat in je auto tillen is maar niks. Het zand lag erin toen de plaat werd bezorgd, konden dus zo door. Erg fijn geregeld.

Fantastic service and value.

The trilplaat was both delivered and collected to my house on time. Highly recommended.

• Would you recommend us? Yes

Goede service, komt afspraken na

Had zelf de verkeerde datum opgegeven waardoor de trilplaat een dag eerder werd bezorgd dan ik hem nodig had. Ondanks dat dit mijn fout was, mocht ik de trilplaat kosteloos een dag langer houden om de klus te kunnen klaren! Verkeerde datum was overigens op een zondag, om half 10 stonden ze aan de deur om hem af te leveren!

Super service

Ik ben heel tevreden over jullie service. Echt ongelooflijk snel en goed geregeld.

snelle en ideale service! prima prijs

voor aftrillen gravier d or trilplaat gehuurd via site geboekt eenvoudig in gebruik en trilplaat was perfect voor de klus trilplaat thuis bezorgd en opgehaald conform afspraak aanrader!!

Goede service en maakt het je werk makkelijk dat ze het komen afleveren en ophalen!!

Uitstekende service en goeie materialen

Dag van tevoren gereserveerd. Nog even gebeld of mijn locatie wel leverbaar was. Dit was geen probleem. Netjes op tijd geleverd en opgehaald.

Over TrilplaatHuren.nl

Wij verhuren Trilplaten en ander gereedschap om je voortuin, achtertuin of oprit te verbouwen met het juiste kwalitatieve gereedschap.