top

Goede communicatie, flexibele en gewoon goed voor de prijs!

Keurig op tijd gebracht en gehaald. Top.

Geen gedoe met in m’n auto passen en nagenoeg even duur.

Super gegaan en alles binnen 1 dag

Ging goed en snel. Was gezellige dag

Uitstekende service en klus snel kunnen klaren.

Wij hadden een rupsdumper nodig om 9 kuub zand in de tuin te rijden. Beste investering ooit en m'n rug was er ook blij mee. Moest er niet aan denken om met m'n schepje en kruiwagen eraan te beginnen. Online was de reservering zo gedaan Ze kwamen netjes volgens afspraak op tijd dat ding brengen en werd ook weer netjes opgehaald volgens afspraak. Communicatie was zeer goed. Hoewel ik nog nooit een rupsdumper had bediend is het totaal niet moeilijk. Na een korte uitleg had ik het eigenlijk binnen 2 minuten onder de knie. Zeker aan te bevelen voor een volgende keer.

Super service

Tweemaal kort achter elkaar een trilplaat gehuurd. Goede snelle service, zelfs meer dan wat er mogelijk zou zijn volgens de website. Netjes thuisbezorgd en ook weer opgehaald.

Super geregeld zo aan huis geleverd

Zelf aan de slag in de tuin is leuk, goed gereedschap helpt. Heel fijn dat dit aan huis werd bezorgd, een trilplaat in je auto tillen is maar niks. Het zand lag erin toen de plaat werd bezorgd, konden dus zo door. Erg fijn geregeld.

Fantastic service and value.

The trilplaat was both delivered and collected to my house on time. Highly recommended.

• Would you recommend us? Yes

Goede service, komt afspraken na

Had zelf de verkeerde datum opgegeven waardoor de trilplaat een dag eerder werd bezorgd dan ik hem nodig had. Ondanks dat dit mijn fout was, mocht ik de trilplaat kosteloos een dag langer houden om de klus te kunnen klaren! Verkeerde datum was overigens op een zondag, om half 10 stonden ze aan de deur om hem af te leveren!

Super service

Ik ben heel tevreden over jullie service. Echt ongelooflijk snel en goed geregeld.

snelle en ideale service! prima prijs

voor aftrillen gravier d or trilplaat gehuurd via site geboekt eenvoudig in gebruik en trilplaat was perfect voor de klus trilplaat thuis bezorgd en opgehaald conform afspraak aanrader!!

Goede service en maakt het je werk makkelijk dat ze het komen afleveren en ophalen!!

Uitstekende service en goeie materialen

Dag van tevoren gereserveerd. Nog even gebeld of mijn locatie wel leverbaar was. Dit was geen probleem. Netjes op tijd geleverd en opgehaald.

Perfect!

Op tijd geleverd, goede trilplaat en netjes weer opgehaald. Helemaal super!

Uitstekende ervaring met het huren van trilplaat

Ideaal om de trilplaat thuis bezorgd te krijgen en dat deze aan het eind van de klusdag ook weer wordt opgehaald. Duidelijke instructies gekregen over de werking van het apparaat. Perfect!

Goede service goede prijs

Vooraf aan de bestelling hadden wij vragen. De telefoon werd direct opgenomen en we zijn netjes te woord gestaan. De website is duidelijk en bestellen ging makkelijk en snel. Het leveren en ophalen ging keurig op tijd en verliep netjes en vlot. Nette chauffeur ook die de wagen nog even aan de kant zette voor passerend verkeer in onze straat. De Prijs- kwaliteit verhouding was prima. Bij het afleveren van het apparaat kregen wij goede uitleg. Het apparaat werkte prima.

kwaliteit, goede service, en klantvriendelijk.

Trilpaal en kruiwagen gehuurd, Keurig op afgesproken tijd geleverd en in de middag weer opgehaald. goed materiaal en hele goede service dat brengen en ophalen, klantvriendelijk, betrouwbaar, zeker aan te raden. helemaal top.

Snel te huren, nog sneller met leveren

Website is zeer overzichtelijk en hierdoor wordt het makkelijk om de juiste spullen te zoeken. Komen de gemaakte afspraken na. Keurig bedrijf.

Top! Trilplaat netjes gebracht met volle tank en weer netjes opgehaald

Echt super. Een hele dag een trilplaat tot je beschikking en dan wordt hij ook nog gebracht en gehaald. Benzine erbij besteld dus gebracht met volle tank. En nog leuk geprijsd ook! Echt een aanrader! Als ik weer een trilplaat nodig heb, dan weet ik waar ik moet zijn.

Super!

Geweldig bedrijf! Voor de derde keer een trilplaat gehuurd. Afspraken worden perfect nagekomen. Trilplaat wordt gebracht en weer opgehaald en dat voor een uitstekende prijs. Echt een aanrader!

Topservice

Ik had een stoomapparaat gehuurd om mn behang af te stomen. Helaas bleek deze het terplaatse niet te doen, maar na een telefoontje stond de eigenaar binnen 10 min op de stoep. Apparaat meegenomen en met een half uur had ik een werkend apparaat terug. Deze werd weer persoonlijk gebracht door de eigenaar.Wat een service! Vriendelijk, servicegericht en goed bereikbaar. Daarnaast kreeg ik ook mn geld nog retour. Mijn behang is eraf en als ik weer wat nodig heb om te huren ga ik zeker terug naar dit bedrijf!

Top service, zou er zo weer huren!

Trilplaat gehuurd op zondag is tevens geen probleem. Goede service, duidelijke afspraken en vriendelijk personeel! Zou hier zeker weer huren..

goede service en niet duur!

Vriendelijke en behulpzame mensen. En goedkoper dan bij andere verhuurbedrijven. Brengservice is ook ideaal. Als ik weer wat nodig heb ga ik naar hun.

Super, levering vroeg in de ochtend en weer opgehaald in de middag.

Goede service. Ga zeker er zeker nog gebruik van maken en zal alle benodigde apparatuur hier huren. Super

Snel en goed uitgegraven!

Goed, een man met verstand! Helpt mee met inschattingen maken en werkt snel :)

Vet koel

Bedankt kerel

Over TrilplaatHuren.nl

Wij verhuren Trilplaten en ander gereedschap om je voortuin, achtertuin of oprit te verbouwen met het juiste kwalitatieve gereedschap.