Betrokken

Betrokken geraakt als mantelzorger bij de overbuurman en overbuurvrouw. Overbuurvrouw overleed na een kort ziekbed en de buurman werd tijdens haar ziekbed erg ziek. De uitvaartverzorger heeft goed ingeschat dat de overbuurman iemand nodig had voor overleg. Hij luisterde en gaf adviezen, regelde de zaken zoals de buurman dit heeft gewenst. De uitvaartverzorger heeft nog telefonisch contact gezocht toen hij wist dat de overbuurman kwam te overlijden, overbuurman heeft dit als zeer prettig ervaren. De uitvaart van mijnheer is precies gegaan zoals hij dit wilde. De uitvaartverzorger heeft geregeld dat ik opdrachtgever werd van beide crematies en hierdoor de asurnen gelijkertijd op mocht halen. Doordat ik op een andere manier betrokken was, is me opgevallen dat de uitvaartverzorger de mensen en de situatie goed heeft ingeschat en hierop anticipeerde.

Ze heeft ons gestimuleerd na te denken over onze wensen bij de uitvaart en dat ook praktisch te verw

Na een eerste contact met Judith Elst over overlijden en waar je dan mee te maken krijgt, werden we geconfronteerd met het onverwacht overlijden van een familielid. Aan onze wensen nav dit overlijden heeft zij, in samenwerking met een collega, volledig aan onze wensen kunnen voldoen. Ook de gesprekken over invulling van de uitvaartviering zijn in een ontspannen sfeer verlopen. De uitvaartviering heeft aan ieders wensen en verwachtingen voldaan. De aula en de sfeer gaven rust.

fantastische vrouw en heel mede levend

Judith Elst is een zeer vakbekwame en warme Dame en heeft alles tot in de puntjes geregeld.

Ze was heel meelevend en betrokken

Ze hebben het allemaal goed geregeld.Het enige min punt is dat ik nu een mail ontvang met mijn meisjes naam

goed!

Onze ervaring was goed!

Beter verzorgd kan een uitvaart niet

Vanaf het eerste contact was er een vertrouwen. Judith heeft ons vanaf het begin van het overlijden van mijn vrouw tot het laatste afscheid in het crematorium op een manier begeleid die ik wil omschrijven als heel kundig, maar vooral enorm hartelijk en begrijpend. We kregen alle ruimte voor een eigen inbreng. Judith heeft er toe bijgedragen, dat wij mijn vrouw het afscheid konden geven, die zij wilde en zeker verdiende. Ik ben Judith dan ook veel dank verschuldigd.

Hele fijne begeleiding, rustig,en meedenkend met onze wensen.

Judith heeft ons heel fijn opgevangen na de dood van mijn man,onze vader. Hij had al zijn wensen al met ons besproken maar Judith voelde gelijk wat voor persoon hij was geweest en gaf ons nog enkele tips waar wij niet aan gedacht hadden. Ook was ze altijd bereikbaar als we nog vragen hadden. Dankzij Judith hebben we heel mooi afscheid genomen.

Wij als familie zijn zeer tevreden over het begeleiden dat Judith Elst heeft gedaan. Bij de eerste gesprekken die ik met haar heb gevoerd omtrent de crematie, heeft zij goede informatie verstrekt. Niets werd opgelegd, alles was mogelijk. Ook dacht ze mee in oplossingen. Wij vinden Judith een zeer kundig en fijn persoon.

Over Monuta Uitvaart