Laden reviews...
Laden reviews...
10 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De feedback uit de tien beoordelingen is overwegend positief, met nadruk op vriendelijk personeel, duidelijke communicatie en zorgvuldige planning. Klanten noemen persoonlijke aandacht en respectvolle behandeling tijdens de uitvaart. De ervaring wordt over het algemeen vriendelijk, professioneel en goed georganiseerd genoemd.
Jacqueline zelf was bij de uitvaart van mijn vader onze steun en toeverlaat. Door het fijne contact heb ik na het definitieve afscheid gisteren een gevoel van dankbaarheid. Papa verbleef in een 24 uurs kamer binnen het uitvaartcentrum van Jacqueline Reiers. Wat was dat fijn, in alle rust de tijd kunnen nemen om je gedachten en gevoelens uit te kunnen spreken tegen je vader. Ontspannen zittend in een stoel met een kop koffie of opgekruld op de bank met een lekkere deken over je heen. Ik zou nog veel meer kunnen vertellen. Ik kan het iedereen aanbevelen om in tijden van verdriet Jacqueline een helpende hand te laten bieden. Dank je wel Jacqueline en overige medewerkers, waaronder Amber, een rustige en hulpvaardige dame in het uitvaartcentrum en René die papa respectvol naar zijn laatste bestemming heeft gebracht. Sabine Gerritsen
Beveelt aan
12 August 2023
Sabine Gerritsen
DUIVEN
Onze ervaring met monuta en lion in persoon heeft ons geweldig geholpen met de uitvaart en alle dingen die er omheen bij horen. Ze was zeer vriendelijk en dat geeft een goede band zo als wij het ervaren hebben.ze had ideeën waar we zelf niet bij na gedacht hadden.het nagesprek was ook gezellig en heeft ons de laatste dingen verteld wat er nog kon komen. Namens de familie speciale dank aan lion en monuta.
Beveelt aan
4 August 2023
Patrick Van Coolwijk
Druten
Alles is gegaan zoals ik mij had voorgesteld zorg uitleg mooie uitvaart.
Beveelt aan
4 August 2023
Huib
Arnhem
Met het overlijden van mijn vader,het team van Jacqueline Reijers ingeschakeld,dit bleek dus een zeer goede beslissing,Nick Verweijen was degene die ons bijstond en alles regelde,alles werd door hem tot in het kleinste detail op een zeer persoonlijke en proffesionele manier verzorgd,absoluut niets op aan te merken,dank daarvoor van de gehele familie.
Beveelt aan
19 July 2023
Willem
Arnhem
Vriendelijk en alles tot in de puntjes verzorgd.
Beveelt aan
3 July 2023
Coen
Arnhem
Het afscheid van mijn man was perfect geregeld. Fijne en goede ondersteuning van de medewerkers, de 24-uurs kamer was helemaal perfect. Wij konden gaan wanneer we wilden en dat was echt heel fijn. De medewerkers zijn vriendelijk en professioneel, het gebouw oogt prettig en vertrouwd, geen kille omgeving. Kortom: een aanrader. Je moet er niet te vaak komen, maar als het nodig is, dan is dit echt een fijne onderneming.
Beveelt aan
30 June 2023
Gerda
Arnhem
Onze keuze voor Monuta komt voort uit ervaring van familie en kennissen met deze uitvaartverzorger , die heel positief was . En onze ervaring bij de uitvaart voor beide ouders is heel goed . We kregen complimenten hoe we het Afscheid hadden geregeld en dat was natuurlijk mede door de samenwerking met de uitvaartverzorgster
Beveelt aan
3 June 2023
Barbara
Beneden-Leeuwen
uitstekend
Beveelt aan
16 May 2023
gretha
Doesburg
Totale en goede ontzorging voor nabestaanden.
Beveelt aan
13 May 2023
Wessel
Hummelo
Omdat we wisten dat mijn man zou overlijden, hebben we een voorgesprek aangevraagd. Zo konden we samen veel bespreken en duidelijk krijgen. Dit gaf rust en ruimte om eea te overwegen. Direct na het overlijden was voor ons als gezin al veel duidelijk hoe we zouden handelen en organiseren. De persoonlijke begeleiding is als zeer waardevol ervaren.
Beveelt aan
13 May 2023
Betty van der Wolf
Arnhem
Bij het overlijden van onze moeder, oma en overgrootmoeder zijn wij bijgestaan door Nick Verweijen. Hoewel wij zelf goed wisten hoe we het wilden kwam hij met aanvullende voorstellen die het geheel tot een mooi, warm, hartelijk en waardig afscheid maakten. Hij regelde wat geregeld moest worden en stelde zich op de achtergrond waar wij zelf de regie namen. Ook de jongeman en dame die thuis kwamen om onze moeder, oma en overgrootmoeder te kleden en af te leggen waren jong. Dat was fijn, lerend, warm en waardig. Door samen met deze jongeren te werken werd het juist voor de kleinkinderen maar ook voor ons een fijne samenwerking. Dank! Wijnkijken er fijn op terug. De cirkel van het leven was rond.
Beveelt aan
2 May 2023
Netty
Greevink
Wij hebben ons in deze verdrietige tijd enorm gesteund gevoeld door Monuta. Alles was geweldig geregeld en er werd goed meegedacht
Beveelt aan
16 April 2023
Marijke
Arnhem
Jacqueline Reijers neemt veel zorg weg in de meest moeilijke periode van rouw op een uitermate menselijke manier zonder de waardigheid te verliezen.
Beveelt aan
16 March 2023
C.T. Trubkin
Ulft
Fantastisch geholpen door Monuta Arnhem. Veel ruimte voor eigen inbreng, ondersteuning en advies waar nodig. Persoonlijke aandacht die je nodig hebt om de juiste beslissingen te maken als je onder druk staat rondom het regelen van een afscheid/uitvaart. Dikke pluim voor Lion Fransen, uitvaartverzorgster.
Beveelt aan
7 March 2023
Pierre Robert
Arnhem
Hebben goed, en fijn gevoel bij het afscheid gehad. Door de uitvaartverzorgster.
Beveelt aan
27 February 2023
A.
Groessen
Nick was dezelfde dag bij ons thuis en hebben een duidelijk en fijn gesprek gehad waarin de uitvaart wensen zijn besproken. Zowel de afscheidsavond als de uitvaart zijn goed begeleid en een intieme sfeer bij het uitvaartcentrum van Monuta. Na de uitvaart heeft Nick ons gebeld of hij nog iets voor ons kon betekenen.
Beveelt aan
26 February 2023
Jacqueline
Arnhem
Goed
Beveelt aan
26 February 2023
Gerrie Pelkman
Arnhem
Wat een fijne, begripvolle begeleiding, zeer inlevend en fijn personeel die je bij staat in den moeilijke en persoonlijke periode.
Beveelt aan
22 February 2023
Marleen
HUISSEN
Het team van jacqeline heeft de uitvaart met veel klasse en in stijl uitgevoerd ondanks onze Speviale wensen in de vorm van een herdenkingsdienst koffietafel en begrafenid
Beveelt aan
1 February 2023
Henk
Zevenaar
Jacqueline is een topper met hart voor de mensen. Vriendelijk en direct.
Beveelt aan
23 January 2023
Monique
Duiven
Lieve mensen die met je meedenken. Het is een moeilijke tijd maar je word daar zo warm ontvangen. Een hele mooie en warme plek om de laatst groet te brengen
Beveelt aan
23 January 2023
Diana
Rhenen
Het is een trieste gebeurtenis die op bijzonder prettige wijze werd begeleid en uitgevoerd. De uitvaarverzorgster was zeer nauwgezet en duidelijk in haar uitleg en begeleiding. Een gevoel van betrokkenheid en goed invoelend waardoor de uitvaart een dragelijke en te herinnerende gebeurtenis zal zijn.
Beveelt aan
15 December 2022
Jim
Oss
wij hebben de begeleiding van de crematie van onze moeder als zeer empatisch en respectvol ervaren. op een professionele manier werd ons verteld wat ons te wachten stond en wat onze mogelijkheden waren. we kijken terug op een warme en liefdevolle uitvaart die mijn moeder verdient.
Beveelt aan
1 December 2022
gerda
ZEVENAAR
Een uitvaart centrum die je gevoelens begrijpt en uitstekend weet meer om te gaan.
Beveelt aan
1 November 2022
Geert
Duiven
Baukje heeft aan onze zijde gestaan in de meest verdrietige week uit ons leven. Ze was heel vriendelijk, duidelijk en heeft voor ons gezorgd en ons ontzorgd. Dat deed ze op een respectvolle, liefdevolle, persoonlijke en heel natuurlijke wijze en ze was steeds dichtbij; zichtbaar en onzichtbaar. Hartverwarmend!! Baukje, ik heb het je al persoonlijk verteld, maar ik ben heel erg blij dat jij er voor ons was! Ik vind je een mooi mens en een parel in je vak!! Dankjewel!!
Beveelt aan
19 October 2022
Annemarie
Duiven
Eimerssingel West 7
6832 EW Arnhem
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
B2B, Overig
Overige bedrijven