Laden reviews...
Laden reviews...
10 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De feedback uit de tien beoordelingen is overwegend positief, met nadruk op vriendelijk personeel, duidelijke communicatie en zorgvuldige planning. Klanten noemen persoonlijke aandacht en respectvolle behandeling tijdens de uitvaart. De ervaring wordt over het algemeen vriendelijk, professioneel en goed georganiseerd genoemd.
De uitvaart van onze moeder is precies zo verlopen, zoals wij dit graag wilden. Nick heeft ons hier super goed in begeleid. Alle drie hebben wij dit als zeer prettig ervaren. Wij hebben fijne gesprekken gehad, met een lach en een traan. Bedankt Nick, voor jouw persoonlijke en warme begeleiding.
Beveelt aan
13 May 2024
Bianca
Duiven
Fijne medewerkers van monuta heel begaan en aardig.
Beveelt aan
17 April 2024
Huib
Arnhem
Jaqueline Reijers en alle begeleiders die hebben geholpen , waren zeer behulpzaam en meelevend . En ook op gepaste afstand waardoor wij op onze eigen traditionele wijze afscheid hebben kunnen nemen. Alles is perfect gegaan volgens de wensen van mijn dochter Dankbaar dat het afscheid zo mooi was.
Beveelt aan
13 April 2024
A. Nanere
Elst
Zeer correct en meelevend in een heel moeilijke periode.
Beveelt aan
15 March 2024
D. Hoogers
Zevenaar
Alles tot in de puntjes geregeld en zeer meedenkend
Beveelt aan
4 March 2024
Marc busch
Doesburg
Alles tot in de puntjes van de crematie van mijn moeder. monuta arnhem ZEER GOED geholpen door ( NICK ! ), een man die zijn vak verstaat ! Ik kan hem zeer aanbevelen ! drie keer samen alles door genomen voordat de plechtigheid plaats vond. ondanks dat moeders een zeer beschijde verzekering had ,hoefde er maar weinig geld bij. Wij zijn zeer tevreden ondanks dat wij onze moeder moeten missen !
Beveelt aan
3 March 2024
rob Wammes
ARNHEM
Ervaringen waren als verwacht
Beveelt aan
26 February 2024
Gertjan
Groessen
ze heeft het goed gedaan ben zeer te vreden bedankt
Beveelt aan
26 February 2024
ronny
Duiven
Heel fijn geholpen
Beveelt aan
16 February 2024
Cynthia
Doetinchem
Ik wist niet dat ondanks dat mijn moeder alles goed voorbereid had, er nog zoveel moest gebeuren en besproken worden. Dankzij de vriendelijke inzet van Nick Verweijen hebben wij ondanks het verdriet toch nog veel gelachen samen. Maar dat mocht en kon van onze kant uit want we wilden het luchtig en informeel houden. Alles was tot in de puntjes verzorgd, zoals mijn moeder het wilde. Mijn familie en ik zijn zeer tevreden over de inzet van Nick, Desiree en iedereen die meegeholpen heeft. TOP !
Beveelt aan
9 February 2024
Diana
Huissen
Ik had al aangegeven dat alles goed en netjes is verlopen
Beveelt aan
16 January 2024
Kees
Arnhem
Recent heeft Monuta de uitvaart verzorgd van een van mij familieleden. Nick Verweijen was hierbij de uitvaartverzorger. Ik kan niet anders zeggen dan uitstekend, vriendelijk, punctueel en een grote mate van betrokkenheid met de nabestaanden. Nimmer zo'n goede uitvaartverzorging meegemaakt.
Beveelt aan
13 January 2024
Bob Biesheuvel
Strijen
Jacqueline en vooral Nick wat was dit een mooi afscheid waar wij met zijn allen goed op terug kunnen kijken. Schitterende warme locatie in Arnhem waar wij met zijn allen heel goed waren ontvangen. De dienst bij zaal Wieleman in Westervoort ook perfect geregeld en georganiseerd. Nogmaals via deze weg Nick en Jacqueline bedankt voor jullie goede zorgen voor onze Tante Agnes.( Gr Mike
Beveelt aan
2 January 2024
Mike
Stokman
Ik heb voor mijn overleden man alles wat hij zelf wilde is uitgevoerd mooie omgeving waar hij zijn laatste eer nog wilde heen gereden werd goed geluisterd naar zijn wensen.Bedank die het allemaal voor ons geregeld heeft mooie kamer waar hij opgebaard lag kreeg de sleutel zodra wij willen kon je er na toe.
Beveelt aan
19 December 2023
Tonnie
Spijk Zevenaar
De uitvaart van mijn man was precies zoals we bedacht hadden. De hulp van Jacqueline en haar team is bewonderenswaardig. Zij staan je op alle onderdelen bij met respect en kundigheid. Aan alles wordt gedacht voordat je vragen hebt. In 1 woord geweldig!
Beveelt aan
18 December 2023
Femmie
Arnhem
Was een super fijne ervaring
Beveelt aan
12 December 2023
Ingrid
Westervoort
We zijn heel warm ontvangen en overal goed in bijgestaan. De situatie was wat anders dan gebruikelijk maar ook daar werd zo goed in meegedacht. Ontzettend veel respect voor ons gevoel en we kijken met een goed gevoel op de steun die we van jullie gehad hebben.
Beveelt aan
23 November 2023
Simone
Zevenaar
In alles werd ik door alle medewerkers goed begeleid. De locatie was heel huiselijk en warm. De medewerkers waarmee ik contact heb gehad waren stuk voor stuk heel menselijk en meegaand. Er werden zelfs aan persoonlijke dingen gedacht waar ik zelf niet op zou zijn gekomen. Kortom geweldig.
Beveelt aan
20 November 2023
Lara
Arnhem
Voordat mijn moeder overleed is Jacqueline al langs geweest om samen te praten over de uitvaart. Dit was heel fijn omdat mijn moeder zo zelf een stem had in hoe zij het graag wilde. Na haar overlijden konden we samen met Baukje alles verwezenlijken wat mijn moeder had aangegeven. Dit was ontzettend fijn en gaf een gevoel van troost. Het team van Jacqueline doet er alles aan om er voor je te zijn en om te zorgen dat je zelf de tijd hebt om afscheid te nemen. Dank lieve mensen❤️ Familie Elizen
Beveelt aan
5 October 2023
Lizzy
Dieren
Nick was onze hulp en toeverlaat bij monuta, alles is tot in de puntjes geregeld en verzorgd, petje af Nick hoe jij dit allemaal gedaan hebt, zeker ook met de kleinkinderen. Verder heeft Monuta (alle personeel) aan onze wensen voldaan, waardoor de uitvaart draaglijk was, en tot na het eind zelfs goede steun gegeven, heel hartelijk dank voor de goede zorgen.
Beveelt aan
3 October 2023
Ellen
Arnhem
Beste monuta Ik ben zeer tevreden over alles . Hoe het gegaan is . De vriendelijke en meelevende mensen van monuta ! Het afscheid was mooi ! Alles was goed geregeld ! Groet Wilma van de klashorst van der velden
Beveelt aan
15 September 2023
W.M Van de klashorst van der velden
Dreumel
Op de dag van de crematie hadden wij en onze naasten het gevoel dat Jacqueline en haar mensen familie of op z'n minst goede vrienden waren.
Beveelt aan
14 September 2023
Jaap & Margaret
Wageningen-Hoog
Nadat we een gesprek hadden met Nick Verwijen over hoe we de uitvaart wilden invullen ging het bij wijze van spreken vanzelf. Hij pakte gelijk onze wensen op en toen ging het eigenlijk vanzelf. Hij vertelde over Inge Mondeel en toen was het plaatje compleet. Ik heb zo'n goede ervaring en hoop dat meer mensen dat mogen ervaren.
Beveelt aan
4 September 2023
Annet Jeurissen-Peters
Huissen
Bedankt Nick voor al je goede zorgen! Verdriet overheerst bij overlijden maar Nick gaf ons met zijn gepaste humor ook ruimte voor een lach. De kleinkinderen voelden zich ook direct vertrouwd en gezien door hem. Het was heel waardevol. We zijn supergoed begeleid en het is gegaan zoals we wensten. Nogmaals heel erg bedankt!!
Beveelt aan
17 August 2023
Familie Franken
Arnhem
Er is altijd veel verdriet bij het overlijden van een naast familielid. Daarbij is het erg prettig dat er mensen zijn de zorgen van een uitvaart goed uit handen nemen. De mensen die dit doen, zijn uitermate betrokken, denken goed mee, hebben geduld, geven de juiste adviezen en behandelen de overledenen en de familie met het grootste respect. Wij hadden bij het eerste gesprek al een gerust gevoel dat dit goed geregeld zou worden zodat wij aan andere dingen konden denken en ons bezig konden houden met het verwerken.
Beveelt aan
15 August 2023
Timo
Capelle aan den IJssel
Eimerssingel West 7
6832 EW Arnhem
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
B2B, Overig
Overige bedrijven