Wat een ontzettend fijn mens!!

De eerste ontmoeting met Carola was meteen zeer vertrouwd. Ze heeft mij en de kinderen op een hele fijne, warme en bekwame manier bijgestaan na het overlijden van mijn man. Ze nam regelmatig tussendoor contact op om zaken door te spreken en hield ons overal van op de hoogte. Ze heeft de uitvaart heel mooi laten verlopen en we hebben op een hele mooie manier afscheid van mijn man kunnen nemen. De kinderen en ik zijn haar heel dankbaar!!

Uitmuntend liefdevol verzorgd

Carola ken ik van de uitvaart van broer, half jaar geleden. We vroegen weer om haar. En ze kwam weer. Het voelde meteen weer vertrouwd. Zij verzorgde de uitvaart van ons Vader opa overgrootvader en levenspartner. Erg netjes we zullen het nooit vergeten het zorgt voor rust nadien. Ook omdat de eigen inbreng centraal stond. Samen met Jan Pasmans heeft ze de dienst verzorgd in de Boskamp in Assen van Anne van der Molen. Dank je wel.

Alles was keurig netjes verzorgd.

Toen onze moeder vorig jaar in de regiokrant de advertentie over uitvaartverzorging door Carola zag, zei zij.....als ik kom te overlijden wil ik dat Carola mijn crematie verzorgt, zij heeft een heel lief gezicht en dat voelt gewoon goed. Begin oktober overleed onze moeder onverwachts en wij hebben Carola gevraagd de uitvaart te verzorgen. Onze moeder had gelijk, heel liefdevol heeft Carola ons bijgestaan en alles geregeld. Heel veel dank voor alles Carola.

Dankbaar

Warme persoonlijkeid met vakbekwame bewustheid als uitvaartverzorgster. Heeft het vermogen zichzelf weg te cijferen waardoor de overledene en familie volledig tot hun recht kwamen!

Een zeer aangenaam en warm persoon.

Mijn ervaring met een sterf geval in ons gezin was voor de eerste keer. Ik was zeer verrast hoe ze ons heeft bij gestaan, vandaar een 10.

Steun en toeverlaat

Direct na het overlijden van mijn partner kwam Carola. We hadden niet eerder kennisgemaakt maar het was snel vertrouwd. In heel korte tijd moet er zoveel geregeld worden, dan is het belangrijk dat er een klik is. Carola luisterde ook goed naar de wensen van de kinderen en wist daar heel goed op in te spelen en mee te denken. Daardoor is het afscheid een heel waardevolle herinnering geworden waar we met een goed gevoel aan terugdenken

Hellemaal super

Carola onze rots in de branding

Al tijdens het kennismakingsgesprek, maanden voor het overlijden van onze moeder, kregen wij een heel goed gevoel bij Carola. Op de dag van het overlijden was Carola er gelijk nadat wij haar belden en het voelde alsof we haar al jaren kenden. Ze ging heel respectvol met de situatie om, dacht mee en regelde alles, waardoor wij de organisatie van het afscheid met een gerust hart konden loslaten. Zelfs toen er een dubbele boeking bleek te zijn voor het afscheid heeft ze ervoor gezorgd dat er zo snel mogelijk een goede oplossing werd gevonden. Ondanks het gemis kijken wij, vooral dankzij Carola’s inzet, met een heel warm gevoel terug op deze dag.

Carola heeft ons van A tot Z ontzorgd.

De eerste keer ontmoetten wij Carola toen onze moeder in een hospice was opgenomen. We hebben toen samen met haar al veel zaken kunnen regelen voor haar uitvaart, zonder dat er al iets definitief vast gelegd moest worden. Toen onze moeder was overleden konden we haar midden in de nacht bellen en regelde ze wat er geregeld moest worden. De volgende dag stond ze alweer voor ons klaar. Wat binnen haar vermogen ligt, regelt ze voor je en ze is op de achtergrond altijd aanwezig. Wij waren allemaal heel blij met Carola in deze toch heel verdrietige tijd. Chapeau!

Onze Zus is in Mei begeleid door Carola, en in een woord geweldig. Tot in de puntjes ook alles voor het afscheid in de Holdert. Hebben er een heel goed gevoel aan over gehouden samen.

Alles geregeld . Zo zal het altijd moeten. Ondanks het verlies

Betrokken, kundig en vanuit het hart.

Carola is kundig, neemt de regie maar met alle ruimte die wij nodig hadden, voelt aan wat passend is en is warm in contact. Voor de uitvaart met regelmaat overleg gehad, op de dag van de uitvaart een grote steun, wij konden volledig in het moment zijn omdat Carola alles goed had georganiseerd. Twee weken na de uitvaart is er een gesprek geweest om na te praten. Wat een rust, professionaliteit maar vanuit het hart en met een lach!

Uitstekend, netjes en duidelijk

Hele lieve uitvaartverzorgster erbij gehad die ons perfect aanvoelde en begeleide. Dank daarvoor Carola

Wat een lieve topper.

Carola was een geweldige steun, lief, dacht mee en was duidelijk. In de loop van de week regelmatig contact gehad, we konden nog dingen toevoegen en veranderen. De dag zelf was ze net zo'n steun. Alles is uit handen genomen en voelde veilig en vertrouwd. Carola heeft na de uitvaart nog een bezoekje gebracht, was heel fijn. Ik gun iedereen een Carola.

Prima begeleiding

Een aanrader

warm ontvangst

ik heb een warm ontvangst genoten, ben goed ingelicht over wat er ging gebeuren en staat te gebeuren in de afgelopen en komende tijd, mooi en warm gesprek gevoerd, en veel duidelijkheid gekregen, over persoonlijke dingen en financieel, kan het zeer aanbevelen, ben vanaf het begin goed begeleid ben er erg dankbaar voor, het neemt een grote zorg van je schouders, alles in een keer duidelijk en zelf nergens zorgen over te hoeven maken over hoe en wat. alle wensen zijn netjes uitgevoerd kan er verder geen negatieve dingen over zeggen omdat deze er niet zijn ik kan het aan een ieder aanbevelen. goede zorg en nazorg top!

Alles naar onze wens en in fijne sfeer verlopen

Carola was echt een steun en zeer betrokken. Kwam met het voorstel om als spreker Gonda te vragen. Dat was erg fijn. Alles was prima geregeld.

zeer goed

alles bij elkaar was zeer goed we hadden het niet anders willen hebben

Goede begeleiding

Carola stond altijd voor ons klaar als we vragen hadden en heeft de crematie van mijn vader goed geregeld. Nogmaals hartelijk dank

Over Monuta Uitvaart