Hard werk met mooi resultaat

Pascal en zijn mannen hebben ons behoorlijk last minute uit de brand geholpen en uitstekend geïmproviseerd bij onvoorziene omstandigheden (stronken in de grond, dus machine geregeld). Veel werk verzet in 2 dagen tijd, ziet er goed uit! Dit is de 3e tuin waarin Pacal ons geholpen heeft en hij blijft mijn eerste keus die ik bel bij al mijn tuinissues en -ideeën, zeker aan te bevelen dus.

Vakwerk

Goede kennis van zaken. Werk gedaan volgens afspraak. Netjes afgewerkt. Afval afgevoerd. Planten waren naar behoren.

Hovenier met verstand van zaken

Vriendelijke hovenier met kennis van zaken, die snel en vakkundig onderhoud aan mijn tuin verricht. Goed bezig.

Afspraken worden nagekomen.Werken netjes. Deskundig advies.

Heel erg blij met de nieuwe tuin.

Mooi ontwerp, goed passend bij de grootte van de tuin. Oog voor biodiversiteit. Beplanting passend bij de natuurlijke omgeving, grondsoort en standplaats. Goed advies. Uitvoering was netjes en compleet. Afspraken worden nagekomen. Eigen inbreng wordt ook meegenomen. Communicatie over de definitieve beplanting had frequenter gemogen, het is toch ook een proces waarin aanpassingen worden gedaan.

Betrouwbaar, harde werker en betaalbaar.

Super tevreden met het contact en resultaat van het werk van Pascal. Ons tuintje gaat weer fris het voorjaar in.

TOP!

Ik ben super tevreden met het werk van Pascal en zijn mannen. Het zijn deskundige , harde werkers met enthousiasme voor hun werk. Zowel de voor- als achtertuin gingen volledig op de schop en het resultaat mag er zijn. Beide kregen een metamorfose en waar nodig ,kwam Pascal met mooie oplossingen en adviezen. Hier heb je iets aan als klant zijnde . Een dikke voldoende dus en zeker aan te raden !

Mooi vakwerk afgeleverd

Klantvriendelijk, deskundig, harde en nette werkers Komen afspraken na

Wordt goed en kwaliteit geleverd

Pascal werkt keurig, geeft de juiste adviezen. Prijs en kwaliteit kloppen met elkaar.

Betrouwbaar vakkundig bedrijf

Hereijgers eco tuinen heeft enige jaren terug ook al onze voor en achtertuin volledig op de schop genomen. Ons ontwerp, met enkele praktische tips van Hereijgers, perfect uitgevoerd. Voor specialistische uitvoeringen ( bv elektrische aansluitingen) neemt hij deskundige personen in de arm ( wat al in de totale prijs is inbegrepen, dus geen verrassingen achteraf) Deze keer heeft Hereijgers bij ons een complete nieuwe coniferenhaag vervangen.(20 mtr) Alles gerooid, voorbereid, en opnieuw aangeplant.( dit in 1.5 dag) De 1,80 mtr hoge nieuwe coniferen geven onze tuin weer direct het gevoel van een volle volwassen tuin.

Alles volgens verwachting en afspraak

...met oog voor natuur, klimaat en milieu. Pascal heeft zowel onze voor- als achtertuin gerenoveerd tot een prachtig resultaat. Alles tot in details verzorgd. We zouden iedereen Hereijgers aanbevelen.

Keurig werk en creatief

Alles keurig afgewerkt en conform afspraak.

Goed alles in overleg, werken hard, snel en met oog voor kwaliteit.

Al twee keer onze tuin laten renoveren door Hereijgers Eco Tuinen, beide keren naar volle tevredenheid!

Goede communicatie, komt afspraken goed na en mooi resultaat.

Het was een geweldige ervaring

Een zeer transparant, flexibel en naar perfectie strevend bedrijf. Prettig in omgang, vakkundig. "Net niet" bestaat niet: Het moet goed zijn. Het was me een genoegen.

Deskundig, professioneel en communicatief

Zeer tevreden over Hereijgers eco tuinen! Pascal denkt goed mee, komt met ideeën, houdt rekening met ieders budget en werkt snel en vakkundig.

Netjes

Alles is netjes afgewerkt en alles kan in overleg. Prima service en persoonlijk contact. Zeker een aanrader

Pascal is zeer deskundig en geeft goede adviezen die wij ook altijd overnemen. Daar hebben wij nooit spijt van .

Vakkundig, betrouwbaar en prachtig resultaat!

Hereijgers Eco Tuinen heeft zowel onze voor- als achtertuin getransformeerd, helemaal naar onze smaak, voor een uitstekende prijs en kennis van zaken. Ook de manier van werken volgens ecologische en duurzame principes was voor ons de reden om te kiezen voor dit vakbedrijf. Meer groen is wat het klimaat nodig heeft, tegels eruit en planten erin, Pascal weet als geen ander hoe je bijdraagt aan de natuur én een prettige, onderhoudsvriendelijke tuin creëert. In de toekomst mag Hereijgers wat ons betreft terugkomen voor een groen dak met sebumgroen. Absoluut een aanrader.

Goede dienstverlening tegen een nette prijs

Al vele jaren klant bij Hereijgers Eco Tuinen en altijd tevreden. Er is vanaf dag 1 altijd netjes gedaan en geleverd wat ik vroeg en tegen een heel schappelijk tarief. Allerlei type klussen worden prima uitgevoerd en over nazorg wordt niet moeilijk gedaan.

Fijne samenwerking

We hebben een fijne samenwerking met Pascal Hereijgers. Hij denkt mee in hoe van onze gedateerde tuin weer een mooie tuin maken en het onderhoud is keurig. Vriendelijk, hardwerkend en betrouwbaar.

Een nonsens bedrijf waarbij afspraak is afspraak os

Fijn bedrijf, tijdens ontwerp en offerte fase wordt meegedacht. Meer/minder werk worden openlijk besproken, hierdoor krijg je geen onverwachte facturen. Zeer tevreden over het bedrijf en personeel.

Flexibel, klantgericht en komt afspraken na

We hadden Pascal al eerder ingehuurd, maar wederom maakte hij de verwachtingen waar. Werkzaamheden netjes en conform afspraak uitgevoerd, ondanks last minute (grote) wijzigingen van onze kant. Onze achtertuin ziet er top uit en wij zouden Pascal aan iedereen aanraden!

Denk mee over het onderhoud van mijn tuin. En is altijd vriendelijk

uitstekende afhandelingen van de werkzaamheden

werkt secuur en bekwaam vakman

Over Hereijgers eco tuinen

Hereijgers is uw hovenier voor tuinontwerp, tuinaanleg, tuinonderhoud en deskundig advies. Wij zijn gevestigd in de gemeente Zundert, maar wij zijn ook veelvuldig werkzaam als hovenier in onder andere Roosendaal, Oudenbosch, Etten-Leur, Rucphen, Bergen op Zoom en zelfs in Turnhout.