Positief

Goede site en het idee dat ze echt naar je luisteren en je helpen waar het kan vind ik erg fijn. Bij telefonisch contact altijd goed te woord gestaan.

Goede site

Het is een overzichtelijke en duidelijke site. Hij werkt goed en de kosten worden gelijk zichtbaar. Maakt het makkelijk om auto’s te vergelijken.

Bedankt voor de beoordeling Erik. Wij werken er hard aan om de site elke dag een beetje beter te maken. Goed om te lezen dat hij goed werkt voor jou.

Makkelijk

In mijn zoektocht naar een voordelige privé lease auto kwam ik terecht op leaseauto.nl. Dat maakte mijn zoektocht veel makkelijker omdat zij aanbiedingen van meerdere aanbieders hebben die makkelijk te vergelijken zijn. Ook heel plezierig te woord gestaan door een vriendelijke medewerker.

Bedankt voor de beoordeling Michael. Ik geef het compliment door aan onze lease adviseurs.

Fantastische service!

Geen lange verhalen, duidelijke informatie en verstand van zaken. Zeker aan te bevelen!

Bedankt voor de positieve beoordeling Eva. Ook namens Fiat. En heel veel rijplezier gewenst met je nieuwe auto.

Maken Private Lease Makkelijk

Denken mee, heel prettig! Komen met oplossingen waar ik zelf nog niet aan gedacht had. Zeer klantvriendelijk.

Bedankt voor de beoordeling Willem. Wij vinden het ook leuk om iedereen te helpen met persoonlijk advies.

Top!!

Geholpen door Reinoud. Hij is erg behulpzaam en eerlijk. Heel snel een duidelijke offerte van hem mogen ontvangen. En hij heeft echt zijn best voor mij gedaan toen bleek dat de auto die ik in eerste instantie wilde niet snel geleverd kon worden. Top!!

Bedankt voor de beoordeling Wouter. Ik heb hem doorgegeven aan Reinoud. Hij vind het echt leuk om te kijken of er nog snel ergens de gewenste auto vandaan te toveren is.

Onredelijke inkomen toets

Op zich heel vriendelijk geholpen. Alleen nadat ik na lang wikken en wegen eindelijk een auto had besteld kreeg ik te horen dat mijn inkomen te laag is voor private lease. Dat had ik liever van te voren geweten.

Bedankt voor de beoordeling Mayke. Ik begrijp dat het vervelend is dat de inkomenstoets zo streng is. Alle Keurmerk Private Lease aanbieders werken met dezelfde criteria. Wij kunnen dat helaas ook niet veranderen.

Vriendelijke medewerkers en eerlijk advies

Vriendelijke betrokken en enthousiaste medewerkers. Aanvraag verliep vlot en was heel duidelijk. Ook heel eerlijk advies gekregen. Uiteindelijk afgezien van Private Lease. Na lang twijfelen heb ik er toch voor gekozen om een auto te kopen. Bedankt voor het advies!

Bedankt voor de beoordeling Gerard. Private lease is zeker niet altijd de beste keuze. Goed om te lezen dat wij hebben kunnen helpen en veel rijplezier gewenst met je nieuwe auto.

Snel geleverd

Mijn auto besteld via Leaseauto.nl. Na 4 weken reed ik al in mijn nieuwe Fiat 500. Die inkomenstoets is overigens wel veel werk. Ben er wel goed bij geholpen.

Gewoon Top

Bestellen is makkelijk. Communicatie duidelijk. Vriendelijk contact.

Goed advies gekregen

Het ging allemaal heel makkelijk. Werd goed geholpen door Reinoud. Een supervriendelijke en erg gemotiveerde medewerker. Hij kon mijn twijfels wegnemen met goed advies. Door hem ben ik erg tevreden met Leaseauto.nl.

Bedankt voor de positieve beoordeling Jim. Ik heb het doorgegeven aan Reinoud.

Snelle communicatie

Aanvraag werd snel opgepakt. Nemen gelijk contact met je op. En er wordt adequaat en vriendelijk gereageerd op mail.

Bedankt voor de positieve beoordeling Mehmet!

Goed geholpen

Tijdens het bestel proces van mijn leaseauto werd ik perfect geholpen. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Er was alle tijd voor al mijn vragen. Heel fijn.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor deze beoordeling Floor.

Makkelijke vergelijker

Leaseauto.nl geeft een goed overzicht van prijzen van de verschillende modellen. Duidelijk weergegeven waardoor vergelijken gemakkelijker gaat

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor deze beoordeling Ellen.

Meedenkend

Goed geholpen, fijn gesprek ondervonden, behulpzaam en meedenkend om een goede leaseauto te vinden. Bij deze mijn hartelijke dank daarvoor.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor deze beoordeling Inez.

Goed geholpen

Na een offerte aangevraagd te hebben werd er al gelijk dezelfde dag contact opgenomen. Heel vriendelijk en goed geholpen. De volgende dag nam ik al de beslissing om via Leaseauto.nl een auto te bestellen.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor deze beoordeling Barbara.

Veel informatie

Als je onbekend bent met een private lease, dan is dit een goede site voor het zoeken van informatie over lease en het vergelijken van aanbiedingen.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor deze beoordeling Koen.

Goede vergelijkingssite

Fijne site voor bestellen private leaseseauto. Goede informatievoorziening.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor deze beoordeling Hans.

Goed geholpen

Correcte en nette behandeling. Offerte is helder en overzichtelijk. Goed geholpen bij het vinden van de goedkoopste leaseauto. Ik kan ze aanbevelen.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor deze beoordeling Bram.

Private Lease Experts

Klantgericht, inhoudelijke adviezen, goed bereikbaar, echte private lease experts.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor deze beoordeling Kariem. Dit lezen wij graag.

Gewoon heel simpel, open - eerlijk - transparant - kwaliteit !

Wat ik fijn vind zijn de snelle terugkoppelingen op alle fronten waar ik mee te maken heb gehad voordat de auto in bestelling werd gezet. Tevens kwam de mail met daarin de bevestiging van de opdracht èn de ‘onder voorbehoud leverdatum’ ook snel via mail zodat ik mijn planningen kon gaan maken.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor deze beoordeling Rob. Dit lezen wij graag.

Goed geholpen door Leaseauto.nl

Super fijne ervaring met Reinoud. Boven verwachting. Topper!!

Dit horen wij graag!! Bedankt voor de beoordeling.

Goed geholpen

Maandag onze mooie Fiat 500 opgehaald . Goed geholpen door Leaseauto.nl bij het vinden van de beste aanbieding. Bedankt voor de service.

Heel veel rijplezier met de nieuwe Fiat!! Bedankt voor de review.

Overzichtelijke site

Deze site geeft een ruim en correct overzicht van de private lease prijzen van de verschillende modellen. Overzichtelijk weergegeven waardoor gemakkelijker is om aanbiedingen te vergelijken.

Leuk om te lezen. Wij zijn er ook heel druk mee bezig om het zo makkelijk mogelijk te maken.

Klantgericht en eerlijk

Complimenten voor de manier waarop ik eerlijk ben geholpen en van advies ben voorzien bij het kiezen van mijn auto en de leasemaatschappij. Zeer klantgericht.

Graag gedaan. Nu nog een paar weken wachten op de nieuwe auto en dan lekker rijden maar.

Over Leaseauto.nl

Leaseauto.nl helpt consumenten met advies bij Private Lease keuzes. Bij het kiezen van de auto, het vergelijken van aanbiedingen en het met vertrouwen bestellen bij de juiste leasemaatschappij. Zodat ze weten waarop ze moeten letten. Dat doen wij met een eerlijke Private Lease vergelijker, uitleg en, als dat nodig is, persoonlijk advies door onze experts. Zo krijgen zij meer inzicht om de beste keuze te maken.