wat een fantastische service

Wat een service ! Een half uur van te voren kreeg ik een telefoontje van Wesley de monteur. En keurig op tijd ariveerde hij. Vervolgens ging hij proffesioneel en gestructureerd te werk. Zeer klantvriendelijk en klantgericht, de banden nog harder opgepompt omdat ik met de caravan weg ga. Achteraf alles netjes en duidelijk uit gelegd. En wat rijden de bandjes lekker, wat een genot ! Wat een top service !!! Een echte aanrader

Prettig contact, vlotte service

Beter kan het niet

Goede service op maat!

Lekker band vanwege een schroef in de band. Op hele korte termijn op locatie gefixt, top!

Super geholpen en snel weer onderweg

Ik stond met een platte band welke niet gerepareerd kon worden. Ze hadden mijn band op voorraad en binnen 1, 5 uur vanaf bellen was ik weer onderweg. Echt super fijn met een afwijkende banden maat.

Perfect service

Van uitbrengen van de offerte tot de uiteindelijle werkzaamheden. Topwerk!

Gewoon tijdens het werk!

Top service , ook vooraf en achteraf

Op tijd en volgens binnen gemaakte afspraak

Goede ervaring, prettige afhandeling en in de voorgestelde tijd. Kortom top. Fijn dat er wordt uitgebreid naar het midden van het land.

Snel en handig geregeld!

Tijdens het Pinksterweekend contact gehad per app over een lekke band. Goed de opties kunnen afstemmen. Direct na het weekend een vervangende band eronder. Fijn dat het niet nodig was de auto met een platte band naar de garage te brengen.

Alles snel geregeld.

Makkelijk,snel goede prijs

werd uitstekend geholpen, afspraken worden correct nagekomen, deskundige en vriendelijke monteur en contact verloopt soepel, 100% tevreden!

Top service

Ik had een lekke band. Ik heb Tyre club 's avonds gelijk een appje gestuurd en kreeg de volgende ochtend vroeg bericht dat ze rond 11:00 uur langs konden komen. Gehele band moest uiteindelijk vervangen worden maar dit was dezelfde dag nog geregeld!

Thank you

One word... Professionals!

Super fijn geholpen

Aanrader helpen je goed en snel

Snelle en uitstekende service

Lekke band binnen een half uur verholpen

super ... waren er snel en hebben mijn band super snel goed gerepareerd

erg goed

Super service

Snel, vriendelijk en efficiënt

Super om door te kunnen werken terwijl mijn band op locatie is gerepareerd. Klasse!

Super snel en goed geholpen!

Ik wil Peter nogmaals bedanken voor het meedenken aan een oplossing. Ik ben vervolgens zeer snel en goed geholpen. Weet voor de volgende keer bij wie ik moet zijn.

Supergoede service

Ik appte op zondag, had binnen enkele minuten een reactie en kon direct een afspraak maken wanneer het mij uitkwam. De monteur was keurig op tijd, was vriendelijk en helder in de communicatie en heeft toen de nieuwe band er om lag ook de andere banden even op spanning gebracht. Ik ben zeer tevreden en hoop voorlopig geen lekke band meer te rijden maar mocht gebeuren weet ik wie ik moet bellen.

Goede service op maat

Fijn dat het op elke locatie kan.

Banden reparatie snel geregeld, helemaal tevreden

Reparatie van lekke band kon binnen dezelfde dag nog. Geen minpunten gevonden.

Goede service!

Zeer goede service en dienstverlening. De betreffende servicemontuur was zeer correct en vriendelijk! Zeer aan te bevelen!

Uitstekende service

Band liep steeds langzaam leeg. Zij hebben mij geadviseerd om beide voorbanden te wisselen. Heb nu twee nieuwe banden incl. Montage op locatie voor een prima prijsje. Ik ben tevreden!

Uitstekende service

Makkelijk voor de deur. Geen gesjouw met wielen. Deze worden keurig uit- en in de berging geplaatst. Een aanrader!

Over Tyre Club

Tyre Club komt bij je langs voor je banden. Wij geloven in gemak, besparing en efficiency. We wisselen je seizoensbanden en slaan de gewisselde set desgewenst voor je op. Ook leveren we nieuwe banden en monteren deze uiteraard ook op locatie. Bij Tyre Club staat de klant op 1. We willen ons onderscheiden van alle bandenbedrijven door een kwalitatief hoogstaande service en een optimale klantbeleving. Het is onze missie dat elke klant een goed gevoel overhoudt aan elk bezoek van Tyre Club.