Vakkundig en snel.

Banden laten controleren bij de Gamma op het parkeerterrein. 1 slappe band, met een spijker. Direct snel, goed en goedkoop gerepareerd. Super bedankt mannen voor de snelle service. Groetjes Piet.

Super. Waarom bestaat dit nu pas!

Effectief en snel geregeld - en vriendelijke en kundige mensen.

Uitmuntend

Wat mij is overkomen gun ik geen enkele man. Een boze ex die in de nacht alle 4 je banden leeg prikt en daar sta je dan. Je kan de auto niet verplaatsen maar het leven stopt voor niemand. ik ben toen In de vroege ochtend gaan zoeken naar iemand die me kon helpen met het zetten van nieuwe banden maar dan wel ter plaatsen. Ik kwam terecht op de site van Tyre Club en je had daar twee opties. Bellen of whatsappen. Ik koos om te whatsappen zodat ik verder kon kijken maar dat was niet nodig. Bijna direct werd me gevraagd naar informatie over mijn banden en vertelden mij dat ze voor 11:00 aanwezig zullen zijn want dat wou ik graag. Bijaankomst zag ik dat er 4 banden waren leeg geprikt in plaats van 2 banden wat ik dacht toen ik in de nacht wegging. Ik had namelijk maar 2 besteld en moest weer in gesprek met Tyre Club. De monteur die ter plaatse was met 2 banden bleef werken aan de auto waarna een andere medewerker van Tyre Club zich gehaast had om de overige twee banden te brengen. Ik was zo blij dat ze dit voor elke wouden doen en ben ze ook zeer dankbaar! De monteur wist wat hij deed de andere medewerker die de banden kwam brengen was begrip. Simpel weg een bijzonder en fijne ervaring met Tyre Club.

Goeie service , vriendelijke mensen , alles top geregeld

Help where you need it when you need it!

I had a nail in the tire that I couldn't find; so the tire was slowly leaking during a few weeks. Guys found the problem and fixed it at my place, I didn't even have to come to their station. Thanks!

• Would you recommend us? Yes

Uitstekend!

Het bedrijf een appje gestuurd en kon dezelfde dag al geregeld worden! Helemaal top en op locatie, wat wil je nog meer! Zeer tevreden!

Goede service!

Vandaag nieuwe banden laten wisselen aan huis door Tyre Club. Zeer vakkundig gedaan met goede apparatuur. Ik had zelf via internet 4 nieuwe banden besteld. Banden zijn goed gebalanceerd en de TPMS sensoren zijn doorgemeten. Monteur was vriendelijk en stipt op tijd. Afspraak via de app gemaakt. Helemaal top. Volgende keer weer!

Een mooi bedrijf met een geweldige service.

een mooi bedrijf en ik ben blij van tyreclub’s diensten gebruik te hebben gemaakt. Jullie leveren professioneel werk, zijn netjes, zeer beleefd en behulpzaam. Ik hoop dat je het voort kan zetten en kan uitgroeien tot een mooie winstgevende onderneming. Aan jullie inzet zal het niet liggen. Ik hoop dat je in de lastige economische tijden van nu toch kan floreren. Nogmaals bedankt voor de geweldige service.

Extremely convenient!

It was very easy, fast and convenient to get my tyres replaced.

• Would you recommend us? Yes

Stipt, kundig, scherp geprijsd en zonder gedoe

Omdat ik weinig tijd had en geen zin om allerlei fitters te vergelijken heb ik de diensten van de Tyre Club uitgeprobeerd. In een woord klasse! Bandenwissel voor de deur, scherp geprijsd en uiterst kundig gedaan. Top mannen, dank! Voor herhaling vatbaar.

Zorgvuldig en bekwaam

Ideaal dat de wissel op locatie kan, de monteur ging zorgvuldig om met de set wielen. Er werd gewerkt met kwalitatief apparatuur.

Prima!

Keurig op tijd. Keurige behandeling. Zelfs bloemsleutel terug gebracht!( was per ongeluk mee genomen! Prima service!

Fantastische service!

Ik ben erg goed en snel geholpen door een zeer kundige en klantgerichte medewerker. Sowieso vind ik het concept helemaal top. Eerst zijn mijn banden opgehaald bij de opslag van de garage waar ik voorheen mijn banden wisselde, daarna kwam Tyre Club voorrijden bij mijn huis, om vervolgens de banden in een uurtje te wisselen. Kortom Tyre Club is een aanrader!

Fantastische service!

In het weekend gebeld met een noodvraag. Helder en duidelijk antwoord! Maandagochtend stond er een adequaat, kundig, serieus, correct en uiterst vriendelijke jongeman voor de deur en heeft ons uit de brand geholpen. Heel veel dank!

A good experience

I found the tyreclub to be very competative on price. The service was professional and helpful. I would use these people again.

Snel geregeld, goed werk geleverd

Kan kort over zijn: in het weekend aanvraag gedaan, direct helder antwoord en 2 dagen later een keurige jongen aan de deur die snel en vakkundig de banden heeft gewisseld. Wilde ook niets weten dat ik zelf de oude banden even wou verplaatsen, want hij had toch al vieze handen :).

Professionele indruk duidelijke afspraak

Duidelijke communicatie via mail daarna via WhatsApp, en op korte termijn een afspraak gemaakt, monteur belde netjes van tevoren, vriendelijke en maakte een professionele indruk.

Top service

De monteur was keurig op tijd. Haalde de zomervelgen uit de schuur. Monteerde deze vakkundig onder de auto. Plaatste de wintervelgen weer in de schuur. Hij was vriendelijk en snel klaar met het wisselen.

Ideaal

Ik was al een tijdje op zoek naar nieuwe banden, ik vind dat altijd gedoe met uitzoeken en een garage vinden, maar werd toevallig benaderd via LinkedIn door Peter van Tyre Club. Na een paar berichtjes heen en weer was het geregeld. Topklasse banden, gemonteerd voor mijn voordeur en ook nog voor een prima prijs.

Top service en top personeel,

Prettige communicatie via whatsapp, Goede service op lokatie:banden worden uit de tuin gehaald en de anderen weer opgestapeld in de tuin. Bedrijfsbus, voorzien van modern en goed onderhouden gereedschap. Een echte aanrader. Personeel is erg vriendelijk.

Professioneel, goede tools en flexibel!

In het verleden heb ik wel eens problemen gehad met mijn wissel bij een garage aangezien er sensoren in mijn banden zaten voor de luchtdruk. Tyre club heeft hier professionele tools voor om dat te voorkomen. Erg blij. Winter wissel gaat weer op deze manier.

Probleemloos

Reuze handig, voor de deur de winterbanden omgewisseld en voor opslag meegenomen. Ideaal !

Tyre Club bus en mannen zien er niet alleen eeg stylisch uit, ook de service is klasse!

Geweldig dat ‘het gedoe’ van de wissel nu volledig uitbesteed kan worden. Afspraak is makkelijk gemaakt en de mannen van Tyre Club doen je wissel heel snel en vakkundig.

Erg netjes

Goede service, vriendelijk en klant gericht.

Wat een gemak om aan huis je banden te laten wisselen. Professioneel, ontzettend vriendelijk en servicegericht. Onverwachts 2 versleten banden die niet gewisseld konden worden en last minute vervangen moesten worden was geen probleem! Kortom uitstekend en zeer zeker aan te raden!!

Over Tyre Club

Tyre Club komt bij je langs voor je banden. Wij geloven in gemak, besparing en efficiency. We wisselen je seizoensbanden en slaan de gewisselde set desgewenst voor je op. Ook leveren we nieuwe banden en monteren deze uiteraard ook op locatie. Bij Tyre Club staat de klant op 1. We willen ons onderscheiden van alle bandenbedrijven door een kwalitatief hoogstaande service en een optimale klantbeleving. Het is onze missie dat elke klant een goed gevoel overhoudt aan elk bezoek van Tyre Club.