Top !!

Heel goed en vriendelijk geholpen door Jeffrey. In de winter weet ik jullie weer te vinden . Kan het iedereen aanraden .

Profs

Als je nieuwe banden nodig hebt of hulp nodig hebt dit bedrijf doet het perfect en is zeer klantvriendelijk dit is al de 2x dat ik hun om hulp vraag voor mijn 4 wielen. Omdat ik hun vertrouw hoe goed zij hun werk doen

Snelle levering thuis tegen aantrekkelijke prijs

Gloednieuwe banden (nog geen maand oud) netjes thuis op de oprit gemonteerd. Keurig gebalanceerd, geen trillingen bij het rijden.

Amazing !

Great people, great service and fast, reliable company. Everything work like a charm, 100% recommended. Thank you for your amazing work, Tyre Club.

• Would you recommend us? Yes

Snel, klantgericht en vakbekwaam

Snel, klantgericht en vakbekwaam

uitstekend

Alles netjes, op tijd, nieuwe banden op (zomer)velg en wissel winter naar zomer.

Top service!

Echte vakmensen. Snel, deskundig en netjes. Dit is top!

Innovatieve ervaring!

Voor het eerst deze bijzondere service ervaren, vriendelijk "Professor" monteur die mij ook nog het 1 en ander leerde, dit allemaal aan huis voor een goede prijs! Alsof ik in de watten werd gelegd!

Snelle en vriendelijke service

Last minute wintersport geboekt, alleen de zomerbanden zaten nog onder mijn auto. Alle garages zaten vol natuurlijk en ben Tyre Club tegengekomen op het internet. Het zag er allemaal goed uit en dit was mijn laatste hoop. Ze hebben aan alle verwachtingen voldaan. Super vriendelijke en snelle service. En nog een pluspunt is dat ze aan huis komen. Een dag later kon ik gelijk rijden naar mijn vakantiebestemming. Echt een aanbeveling!

Afspraak makkelijk on-line te maken. Monteur was op tijd. En had de juiste onderdelen mee. Was in ca 30 min klaar. Top dus.

Makkelijk, snel en niet te duur.

Prima service. Op mijn aanvraag werd snel en adequaat gereageerd. Het is bijzonder prettig dat ze bij jou aan de deur komen.

Top. Makkelijk

Top. Makkelijk en goede prijs kwaliteit verhouding.

Heel professioneel, op tijd en vriendelijk

Dit was echt weer eens een heel aangename ervaring. Zowel de intake als de daadwerkelijke bandenwissel was tip top. Nils erg aardig een zorgvuldig. Contact backoffice ook snel en to the point. Zeer nette prijs... Zou bijna mijn nieuwe banden opgummen voor een nieuwe afspraak ;-)

Snel en vriendelijk

Ik had net de punt gezet op de app, of de deurbel ging en de collega stond voor de deur. Nieuwe banden waren nodig omdat de oude waren gescheurd. Half uurtje later kwamen de banden en zijn ze er meteen opgezet. Redelijke prijs. Daarna nog en app gekregen om te horen of alles naar tevredenheid is verlopen. Tyre club is een aanrader!

Geweldig en een goede service

De monteur was op tijd en beschikte over veel kennis, ik raad iedereen aan om bij de Tyre Club de banden te gaan bestellen. Top, ga zo door

Super service

Helaas had ik mijn band stuk gereden. Ik had snel en goed contact met Tyre Club. Band is de ochtend nadat ik contact had gelegd aan huis verwisseld en zij hebben ook nog mijn andere banden van extra lucht voorzien en ventieldoppen die slecht waren vervangen. Zeer goede service. Ik ben zeer tevreden met de service van Tyre Club!

In een paar woorden, eerlijk, goede service, netjes te werk gaan en uitleg gegeven

Ik ga zeer zeker gebruik maken van Tyre club, heel handig en goed werk.

Vooral heel praktisch en prettig!

De service was Top en de monteur bijzonder aardig en dienstverlenend ingesteld. En het verschil met een leverancier als de Bandenconcurent of een vergelijkbare banden-site inclusief wisselen, montage "ergens" in de buurt was maar €20,- extra voor 4 banden. Nou dan is de keuze snel gemaakt. En dan krijg je ook nog verse banden! Zelf heb ik maar meteen de tijd genomen om de wieldoppen schoon te maken. En dat allemaal voor je deur. Volgende keer zeker weer Tyre Club banden!

boven verwachting

snelle reactie op vragen op tijd gewaarschuwd dat het iets later zou worden vriendelijk geholpen alles zoals beloofd juiste banden , netjes gemonteerd

Buitengewoon goede monteur met goed werk en plezier in zijn werk

Prima werk!!

Snel en goed werk

Snelle reactie. Snelle opkomst. Vriendelijke hulp. Super Handig! Echt een aanrader.

Fijn contact van te voren, en de bandenwisselaar een topper!

Fijn contact van te voren, en de bandenwisselaar een topper!

Prima service. Afspraken nagekomen en binnenkort weer op de weg

Prima service. Afspraken nagekomen en binnenkort weer op de weg

effective, quick

Simple and effective online discussion quick action and delivery of service

Over Tyre Club

Tyre Club komt bij je langs voor je banden. Wij geloven in gemak, besparing en efficiency. We wisselen je seizoensbanden en slaan de gewisselde set desgewenst voor je op. Ook leveren we nieuwe banden en monteren deze uiteraard ook op locatie. Bij Tyre Club staat de klant op 1. We willen ons onderscheiden van alle bandenbedrijven door een kwalitatief hoogstaande service en een optimale klantbeleving. Het is onze missie dat elke klant een goed gevoel overhoudt aan elk bezoek van Tyre Club.