Fantastische service!

In het weekend gebeld met een noodvraag. Helder en duidelijk antwoord! Maandagochtend stond er een adequaat, kundig, serieus, correct en uiterst vriendelijke jongeman voor de deur en heeft ons uit de brand geholpen. Heel veel dank!

A good experience

I found the tyreclub to be very competative on price. The service was professional and helpful. I would use these people again.

Snel geregeld, goed werk geleverd

Kan kort over zijn: in het weekend aanvraag gedaan, direct helder antwoord en 2 dagen later een keurige jongen aan de deur die snel en vakkundig de banden heeft gewisseld. Wilde ook niets weten dat ik zelf de oude banden even wou verplaatsen, want hij had toch al vieze handen :).

Professionele indruk duidelijke afspraak

Duidelijke communicatie via mail daarna via WhatsApp, en op korte termijn een afspraak gemaakt, monteur belde netjes van tevoren, vriendelijke en maakte een professionele indruk.

Top service

De monteur was keurig op tijd. Haalde de zomervelgen uit de schuur. Monteerde deze vakkundig onder de auto. Plaatste de wintervelgen weer in de schuur. Hij was vriendelijk en snel klaar met het wisselen.

Ideaal

Ik was al een tijdje op zoek naar nieuwe banden, ik vind dat altijd gedoe met uitzoeken en een garage vinden, maar werd toevallig benaderd via LinkedIn door Peter van Tyre Club. Na een paar berichtjes heen en weer was het geregeld. Topklasse banden, gemonteerd voor mijn voordeur en ook nog voor een prima prijs.

Top service en top personeel,

Prettige communicatie via whatsapp, Goede service op lokatie:banden worden uit de tuin gehaald en de anderen weer opgestapeld in de tuin. Bedrijfsbus, voorzien van modern en goed onderhouden gereedschap. Een echte aanrader. Personeel is erg vriendelijk.

Professioneel, goede tools en flexibel!

In het verleden heb ik wel eens problemen gehad met mijn wissel bij een garage aangezien er sensoren in mijn banden zaten voor de luchtdruk. Tyre club heeft hier professionele tools voor om dat te voorkomen. Erg blij. Winter wissel gaat weer op deze manier.

Probleemloos

Reuze handig, voor de deur de winterbanden omgewisseld en voor opslag meegenomen. Ideaal !

Tyre Club bus en mannen zien er niet alleen eeg stylisch uit, ook de service is klasse!

Geweldig dat ‘het gedoe’ van de wissel nu volledig uitbesteed kan worden. Afspraak is makkelijk gemaakt en de mannen van Tyre Club doen je wissel heel snel en vakkundig.

Erg netjes

Goede service, vriendelijk en klant gericht.

Wat een gemak om aan huis je banden te laten wisselen. Professioneel, ontzettend vriendelijk en servicegericht. Onverwachts 2 versleten banden die niet gewisseld konden worden en last minute vervangen moesten worden was geen probleem! Kortom uitstekend en zeer zeker aan te raden!!

Snelle, vriendelijke en professionele service

Top service! Lekker makkelijk vanuit huis of kantoor.

ideale service

de review is geschreven direct na de bandenwissel. Dat wil zeggen dat ik nog niet met de auto gereden heb. Echter is mijn ervaring tot nu toe prima. De monteur was precies op tijd en belde keurig een kwartier vooraf op. Mijn banden stonden in de hal en deze heeft hij zelf naar de auto gebracht. Binnen een uur was hij klaar en toen heeft hij de banden weer binnen gezet. Ze waren keurig met krijt gemarkeerd, zodat je ze volgende keer weer op de juiste plek kunt monteren. Dit is een ideale en complete service, want je hoeft niet meer naar een garage om daar je tijd te verdoen. Je blijft gewoon thuis en het wordt allemaal voor je geregeld. Je kunt natuurlijk niet laten uitlijnen, maar dat is ook bij de garage een aparte handeling. Qua prijs goedkoper dan de gemiddelde garage en geen 'verborgen' kosten

Snelle en goeie service aan huis!

Tyre Club kon al binnen twee dagen mijn banden wisselen! prima service.

Ontzorgen!

Ik heb nu al twee keer gebruik gemaakt van de service van de Tyre Club en dat blijf ik doen. Enorm gemak om een bandenwissel gewoon thuis (of op kantoor) te laten doen en zelf geen tijd kwijt te zijn aan deze terugkerende handeling. Daarnaast scheelt het weer een rit (milieu, brandstof kosten etc.).

Vrij recent mijn banden laten vervangen op locatie door Tyre Club. Goede communicatie, afspraak was vrij snel en makkelijk online in te plannen en hele nette spontane mannen. Ga zo door!

Goed gedaan. Lekker optijd. Mannen hadden alleen pech dat het ventiel van de compressor ermee ophield bij de 1ste band al, maar ze hebben het goed opgelost!

Snel en makkelijk

Top concept! Heel fijn om geen tijd kwijt te zijn aan het bezoek aan de dealer. Tyre Club, ga zo door.

Snel, accuraat, vriendelijk

Voor iedereen aan te bevelen. De toegezegde voucher heb ik alleen nog niet ontvangen.

Top geregeld en alles op de afgesproken tijd.

Afspraak gemaakt voor het wisselen van 2 nieuwe voorbanden. Keurig netjes op tijd en op de afgesproken locatie geregeld.

Top Top Top

Goeie club. Netjes en vriendelijk. Komen afspraken nauwkeurig na. Gewoon een hele fijne ervaring!

Hele goede service.

De monteur was heel vriendelijk en netjes. Hij heeft een wielenwissel gedaan en daarbij ook netjes de bandenspanning gecontroleerd. Prettige ervaring, volgend seizoen schakel ik tyreclub weer in.

Doen wat ze beloven !!!!!!

Dit is de eerste keer dat ik van Tyre club gebruik heb gemaakt, en het is me uitstekend bevallen. Kwamen op de afgesproken dag en tijdstip langs en hebben zeer vakkundig de banden compleet met velgen gewisseld en gelijk de zomerbanden op de juiste spanning gebracht. Ben er zeer content mee.

Zeer goede ervaring met de tyre-club

Zeer snelle service. Winter wielen wisselen onder mijn Mercedes. Prachtig nieuwe bus met de nieuwste banden service apparatuur. Zelfs een splinternieuw balanceert apparaat aanwezig in de bus. Eigen elektrische installatie in de bus. Twee club is zeer aan te bevelen

Over Tyre Club

Tyre Club komt bij je langs voor je banden. Wij geloven in gemak, besparing en efficiency. We wisselen je seizoensbanden en slaan de gewisselde set desgewenst voor je op. Ook leveren we nieuwe banden en monteren deze uiteraard ook op locatie. Bij Tyre Club staat de klant op 1. We willen ons onderscheiden van alle bandenbedrijven door een kwalitatief hoogstaande service en een optimale klantbeleving. Het is onze missie dat elke klant een goed gevoel overhoudt aan elk bezoek van Tyre Club.