Makkelijk afspraak maken, keurig aangemeld en uiteraard banden gewisseld!

Goede communicatie, heldere service die zegt wat hij doet, en doet wat hij zegt ...

value for money

prima service

Geweldige service, zeer vriendelijk, geen omkijken meer!

Binnen afgesproken tijd schoongemaakte wielen op auto gemonteerd.

Fantastische service!

Geappt naar Emil, meteen een afspraak gemaakt. Bandenwissel binnen 30minuten gedaan voor de deur. Echt top!

snel netjes makkelijk

Ze werken snel, netjes, vriendelijk. Het is erg makkelijk, ik kon gewoon doorwerken terwijl mijn banden gewisseld werden.

Zeker niet de laatste keer

Was nu mijn tweede wisseling thuis, altijd perfect!!

Zeer gemakkelijk en gped geregeld

Zowel het plannen van als de bandenwissel zelf was zeer eenvoudig en verliep voorspoedig.

Top service!

Een andere bandenspecialist had een levertijd van minimaal een maand (een specifieke band) Tyre club had het binnen een paar dagen geregeld inclusief monteren en uitlijnen aan huis!

Alles volgens afspraak!

Super Snel Service!

Ik ben heel erg tevreden!

Netjes en goed geholpen.

Gewoon goed.

Zeer vakkundig geholpen

Perfect bedrijf snel en goed geholpen

Super service

Super goede service

vriendelijk, snel, en gemakkelijk

Prima service! En nog goedkoop ook.

Prima service aan huis, snel geregeld, communicatie vooraf kan beter.

Banden of wielen wisselen waar je maar wilt, uitstekende formule. Snel klaar ook. Al met al een half uurtje werk, pinnen en klaar. Uitstekend. Alleen kan de communicatie vooraf (veel) beter. Alles valt of staat met communicatie, dus tijdig een sms/appje/mail sturen met het exacte tijdstip waarom de monteur langskomt zou mijn advies zijn. Minstens 24 uur van te voren, helaas gebeurt dit nu niet (althans niet bij mij).

Super goeie service!

Alles was top. Goeie mensen met verstand van zaken. Snel geholpen en de nieuwe banden zijn ook goed! Heel tevreden.

Goede service en een vlotte afhandeling

Vriendelijke en deskundigenservice.

Ideale oplossing.

Vriendelijk en deskundig.

Netjes geregeld

Snel geregeld en communicatie via email woordt snel beantwoord

Top service!

Ik heb mijn winterbanden naar zomerbanden laten wisselen. Makkelijk afspraak online inplannen. Zeer goede communicatie, werd van te voren gebeld. Snelle service. makkelijk gewoon voor de deur van je huis. Het was in 25 minuten geregeld. Echt Top!!

Snelle, betrouwbare en betaalbare dienstverlening

Prettig contact, snel schakelen en goede afwikkeling

Vlotte afhandeling via de email en punctuele montage van mijn caravanbanden. Vriendelijke monteur. Keurig op tijd. Chapeau

Volgens afspraak helemaal goed

Alles loopt volgens afspraak in korte tijd

Fantastisch

Snelle levering goeie prijs voor de banden en zijn alles nagekomen volgens afspraak.

Perfecte kerels die altijd hun best doen

Top mannen zijn het

Over Tyre Club

Tyre Club komt bij je langs voor je banden. Wij geloven in gemak, besparing en efficiency. We wisselen je seizoensbanden en slaan de gewisselde set desgewenst voor je op. Ook leveren we nieuwe banden en monteren deze uiteraard ook op locatie. Bij Tyre Club staat de klant op 1. We willen ons onderscheiden van alle bandenbedrijven door een kwalitatief hoogstaande service en een optimale klantbeleving. Het is onze missie dat elke klant een goed gevoel overhoudt aan elk bezoek van Tyre Club.