Goede service op maat

Fijn dat het op elke locatie kan.

Banden reparatie snel geregeld, helemaal tevreden

Reparatie van lekke band kon binnen dezelfde dag nog. Geen minpunten gevonden.

Goede service!

Zeer goede service en dienstverlening. De betreffende servicemontuur was zeer correct en vriendelijk! Zeer aan te bevelen!

Uitstekende service

Band liep steeds langzaam leeg. Zij hebben mij geadviseerd om beide voorbanden te wisselen. Heb nu twee nieuwe banden incl. Montage op locatie voor een prima prijsje. Ik ben tevreden!

Uitstekende service

Makkelijk voor de deur. Geen gesjouw met wielen. Deze worden keurig uit- en in de berging geplaatst. Een aanrader!

Snel, eenvoudig en goede service

Wederom een goede ervaring met TyreClub. Afspraak was zo geregeld en de communicatie verliep heel soepel. Na goed overleg over de staat van de banden waren ze binnen no time geplaatst. Ik ben zeer tevreden over deze service!

Perfecte service

Het was de tweede keer dat ik gebruik heb gemaakt van de seizoenswissel van TyreClub. Wederom een perfecte ervaring. Keurige digitale communicatie, afspraak precies op tijd, voorkomende en vriendelijke servicemonteur, heldere factuur. Wat een heerlijke service op de oprit. Nooit meer naar de garage met m’n banden!

Super handig!

Savond contact opgenomen ivm een lekke band de volgende dag in de ochtend gelijk 4 banden laten vervangen. Super service en vriendelijk geholpen! Top!

Super geregeld

Super service

“It’s supercalifragilisticexpialidocious!"

Bandenwissel tijdens onze grannieday, hoe luxe wil je het hebben. Oma en Opa rijden weer veilig de zomer door!

Ik ben super goed geholpen door Emil super service

Wat een goede service heeft de Tyre Club ik werd snel geholpen en Emil is super vriendelijk.

Top service!

Stipt op tijd en hoef zelf niet met die vieze banden te zeulen. Ze halen de zomerbanden uit de schuur en bergen de winterbanden weer op. En ik kan gewoon doorwerken. Echt top!

Keurig netje service

Contact is persoonlijk en correct, monteur erg netjes en bus compleet en schoon. Al met al top!

Fantastische service!

1 woord! Fantastisch!

Perfect service

Perfect service. I definitely recommend.

Gewoon top! Voor je deur je banden laten wisselen!

En ook niet snel banden eronder en wegwezen. Ik moest rondje rijden om zeker te zijn dat de bandenspanningsensoren de wissel ook correct accepteerde. Echt superservice!

De eerste keer geholpen zeer tevreden niet meer je autobanden in kofferbak en ergens laten wisselen dus was super . Mooi voor de deur gedaan en keurig netjes . Absoluut aan te bevelen aan bestuurders met winterbanden en div.

Dit is hoe service hoort te zijn

De service is voelbaar op alle niveaus binnen het bedrijf. Product, medewerkers (allemaal), advies, communicatie, gemak, digitalisering. Voel mij als klant welkom, gezien & geliefd en serieus genomen. De nieuwe banden zijn top. Wist niet dat ik blij kon worden van banden. :) Gewoon omdat alles klopt.

Echt Top!

Snel, vriendelijk, en op tijd. Zeeeeeer Tevreden!

Vakkundig

Communiceren duidelijk, monteur weet wat hij doet en gaat netjes met je wielen om. Erg tevreden over Tyreclub!

Vriendelijk, deskundig, komen afspraken na.

Goed bedrijf, komen afspraken na, prima communicatie. Geen zorgen meer over bandenwissel, staat van de banden en de opslag. Komen op locatie om banden te wisselen,

Geen omkijken meer naar

Je krijgt een e-mail met voorstel om de banden te wisselen als het weer tijd is. Hoeft nergens aan te denken, alles wordt netjes geregeld. Goede vriendelijke service, top!

Vriendelijk en goed

Goede communicatie vriendelijke jongens Meedenkend en netjes

Snel en zorgvuldig

Echt ontzorgd, fijn!

De service van Tyre Club is geweldig en bespaart mij iedere keer veel tijd!

Ik ben erg tevreden over de service van Tyre Club! Het wisselen van de banden gebeurt snel, vakkundig en de mensen van Tyre Club zijn allervriendelijkst. Daarnaast bespaart het thuis banden wisselen mij simpelweg de nodige tijd en dat twee keer per jaar!

Over Tyre Club

Tyre Club komt bij je langs voor je banden. Wij geloven in gemak, besparing en efficiency. We wisselen je seizoensbanden en slaan de gewisselde set desgewenst voor je op. Ook leveren we nieuwe banden en monteren deze uiteraard ook op locatie. Bij Tyre Club staat de klant op 1. We willen ons onderscheiden van alle bandenbedrijven door een kwalitatief hoogstaande service en een optimale klantbeleving. Het is onze missie dat elke klant een goed gevoel overhoudt aan elk bezoek van Tyre Club.