Snelle, vriendelijke en goede service

Ik ben heel goed geholpen door Tyre Club nadat ik een klapband had. Zowel het contact op WhatsApp als de communicatie met de monteur verliep uitstekend. Ze zijn erg klantvriendelijk. En daarnaast is het natuurlijk heerlijk makkelijk zo, een bandenwissel op locatie. Ik heb m'n andere banden ook maar meteen laten verwisselen. :)

Keurig bedrijf met vriendelijke mensen en goede vakmannen. Een echte aanrader.

Snelle service aan huis

Snel, vriendelijk, professioneel en aan huis, ideaal.

Praktisch, professioneel en plezierig

Snel geregeld, helder proces en goede prijs

In het weekend werd er snel contact met me opgenomen nadat ik een berichtje had verstuurd Op maandag gelijk afspraak met Wesley. Prima service.

Erg vriendelijk geholpen! Nieuwe bandjes zitten er weer strak onder!

Eindelijk niet meer naar de Euromaster. En supervriendelijk!

Bandenwissel gewoon bij mij thuis! En weer wat dingen geleerd van de ervaren man van Tyreclub. Top!

Professioneel en snel!

Uitstekend!

Luxe service, snel, stipt op tijd en alles volgens afspraak

Fijn en luxe dat de lekke band gewoon voor je huis gerepareerd wordt.

Geweldige service !

Geweldige service, kon snel een afspraak maken en alles was zo geregeld. aardige gasten en ze leveren goed werk ! Zeker een aanrader en voor mijzelf voor herhaling vatbaar.

correcte afhandeling geheel volgens afspraak

snelle afspraak, geheel volgens verwachtingen afgehandeld

Easy does it

Nieuwe banden zonder naar de garage te hoeven!

Geweldige service

Goede service, snel en vriendelijk! Prijs en kwaliteit is super goed! Vriendelijke monteur vooral kundig. Dit bedrijf is echt een aanrader!

Ontzorgd op alle fronten!

Wat een gemak. Gewoon thuis de banden gewisseld. Heel relaxed!

Geweldig!

Makkelijk een afspraak gemaakt, vriendelijke monteur keurig op tijd. Dacht mee over terugplaatsen sierdoppen. Klus was snel gedaan. Voor herhaling vatbaar.

Je wil niet meer anders!

Je bepaald zelf waar en wanneer, maar je krijgt ook gewoon een vriendelijke herinnering dat het weer tijd is voor de wisseling. Binnen half uur is alles netjes verwisseld, afgesteld, juiste spanning, etc. Banden worden gecontroleerd, slijtage opgemeten en je krijgt een keurig rapport van je banden in opslag. En dat alles voor een zeer concurrerende prijs. Zou oprecht geen reden kunnen verzinnen waarom je dit niet wil.

Beleefd, op tijd en terwijl ik door kon werken netjes mijn winterbanden eronder gezet.

Beleefd, snel en plezier

Staande gehouden door de (...) bleek dat me banden niet genoeg profiel hadden, ik mocht niet meer verder rijden want met een millimeter minder profiel op je banden vergaat de wereld. Toen belde ik naar Tyre club, ze stonden in no-time voor me neus met nieuwe bandjes was binnen enkele minuten gebeurd. Mooi werk gasten !

Zeer goede en snelle service, kan niet anders zeggen

Tyreclub heeft winterbanden voor me uitgezocht en thuis voor de deur gemonteerd. Mijn zomerbanden zijn meegenomen naar de opslag. De monteur was erg vriendelijk en bekwaam. Hij was ruim op tijd en was 45 minuten later klaar met de bandenwissel. Wat een waanzinnige service Tyreclub! Als jullie deze service blijven bieden dan ga ik nooit meer weg.

Super snelle service

Konden de volgende ochtend al langskomen en hebben naast het vervangen van mijn lekke band ook de andere banden bekeken en opgepompt.

Keurig geregeld en een prima prijs prestatie verhouding!

Na even wat te hebben moeten uitzoeken was het werk snel en goed gedaan. Zag er allemaal keurig uit en men heeft de zomerbanden ook direkt mee in opslag genomen. Tijdens mijn eigen werk op kantoor, banden boor de deur vervangen. Dat is pas efficiency.

Een fijne ervaring

Ze geven eerlijk advies en hebben me onwijs snel kunnen helpen!

Ideaal zo'n bandenwissel voor de deur!

Uitstekende dienstverlening, nieuwe winterbanden rijden top! Ideaal zo'n bandenwissel voor de deur!

Snelle en professionele service!

Op zaterdag gemakkelijk via WhatsApp contact gehad en maandag al de lekke band gemaakt. Zeer goede prijs en blij met deze snelle en easy-going service.

Snel, kundig en super vriendelijk. Plus scherp geprijsd!

Voor de tweede keer heb ik gebruik gemaakt van de diensten van de Tyre Club: wielen wissel plus (twee) nieuwe banden. Geen gedoe meer met vergelijken van bandenprijzen - gewoon scherp -, geen wielen in m’n achterbak en geen afspraak moeten maken elders. Kortom, Tyre Club bespaart me gedoe en dat is mij veel waard!

Over Tyre Club

Tyre Club komt bij je langs voor je banden. Wij geloven in gemak, besparing en efficiency. We wisselen je seizoensbanden en slaan de gewisselde set desgewenst voor je op. Ook leveren we nieuwe banden en monteren deze uiteraard ook op locatie. Bij Tyre Club staat de klant op 1. We willen ons onderscheiden van alle bandenbedrijven door een kwalitatief hoogstaande service en een optimale klantbeleving. Het is onze missie dat elke klant een goed gevoel overhoudt aan elk bezoek van Tyre Club.