geweldige manier om banden te verwisselen

plezierige man die ons netjes geholpen heeft. Kost zoveel minder moeite om voor je deur de banden te laten wisselen.

Nothing to complain

Possible to make an appointment within 24 hrs, the tyre change was done within 30 minutes in front of my apartment, excellent service!!

Prima ervaring

Fijne monteur, goeie communicatie. Alleen bleef het 24-uurs sms-je achterwege. Na een mailtje was dat ook opgelost. Zou het zeker aanraden.

Perfect en makkelijk

Geen Red Bull wissel maar snel en efficiënt

Snel & Duidelijk

Snel geholpen door monteur en Emil via telefoon.

Gewoon perfect!

Prima service, vriendelijk en behulpzaam. Top dus:)

Goede ervaring

Komt op gesproken afspraak en zijn nestjes

Super service!!!

In de ochtend geappt en in de middag zaten de nieuwe banden er alweer om! Echt aan te bevelen als je net als ik geen verstand hebt van banden wisselen/vervangen!

Snel, vriendelijk en professioneel

Contact via whatsapp gezocht. De monteur kon de volgende ochtend al komen. Zeer vriendelijk en behulpzaam. De werkzaamheden werden professioneel uitgevoerd.

Volgens afspraak, snel en correct uitgevoerd

Netjes op tijd, keurige monteur die enthousiast de werkzaamheden uitvoerde. Ik ben dan ook dik tevreden.

Prima prijs en uitstekende servies.

Banden snel besteld en ter plaatsen verwisseld. Vriendelijke mensen. Erg tevreden. Zal in de toekomst zeker weer gebruik van maken.

Goede communicatie, vlotte service

Goede communicatie, vlotte service

Zeer plezierig contact, deskundig en professioneel

Super goed geregeld, fijne club!

Snel, prettig en aardige mensen, aanrader!

Top service

Op tijd, vriendelijk, goed!

Snel en vakkundig

Komt afspreken aan, handig om voor de deur te monteren.

Zeer vlot en vriendelijk

De banden werden er snel en behulpzaam opgezet.

Top service!

Zeer goed op weg geholpen.

Betrouwbaar, meedenkend, ontzorgend en super klantvriendelijk

Ik heb een score van 9/10 gegeven. Eigenlijk alleen maar omdat je zou kunnen zeggen dat het bij de TC wat duurder is dan bij de bekende bandenboeren. Maar die bandenboeren, blijven bandenboeren. Bij de TC zijn het gentlemen!

Top service.

Prettig contact, vriendelijk. Snel een afspraak. Goede uitleg, top resultaat en alles aan huis. Wat een luxe. Dank!

Snel, op tijd, vriendelijk.

Weer top!

Voor de 2e keer van de services gebruik gemaakt en wederom uitstekend! Moest dit keer snel en mijn verzoek werd op zondag beantwoord en 2 dagen later zaten de nieuwe banden erop!

Compleet ontzorgd en goed voorzien van uitleg.

Prima!

Contact leggen kostte even een beetje moeite, maar daarna geen omkijken meer naar, top!

Over Tyre Club

Tyre Club komt bij je langs voor je banden. Wij geloven in gemak, besparing en efficiency. We wisselen je seizoensbanden en slaan de gewisselde set desgewenst voor je op. Ook leveren we nieuwe banden en monteren deze uiteraard ook op locatie. Bij Tyre Club staat de klant op 1. We willen ons onderscheiden van alle bandenbedrijven door een kwalitatief hoogstaande service en een optimale klantbeleving. Het is onze missie dat elke klant een goed gevoel overhoudt aan elk bezoek van Tyre Club.