Professioneel

Op tijd en goed werk geleverd! Niet de moeite om naar de garage te gaan als het zo voor je eigen deur kan.

Wederom heel blij!

Ronduit top! Ik had om 09.30 een belangrijk belletje en jullie kwamen zonder probleem een half uur eerder, zodat alles op tijd af was. Service was helemaal goed

Veel fijner dan naar een garage gaan voor de bandenwissel

De monteur was vriendelijk en behulpzaam en het wissel ging uitstekend.

klantvriendelijke, ontzorgende, banden/wielenwissel door specialisten

Monteur was netjes, klantgericht, liet mij nog even rijden om een check te doen toen de wielen gewisseld waren, om te kijken of alles ook op de boordcomputer helemaal in orde was. Van tevoren werd er gecheckt of ik een slot op mijn wielbouten had, zodat e.e.a. vlekkeloos kon verlopen. Heel snel gedaan, super makkelijk, dat je niet naar een bandencenter of garage hoeft te rijden en daar tijd mee kwijt bent of dat je voor ophalen en brengen moet betalen. Helemaal top dit! Goede prijs/waardeverhouding!

Goede & professionele service van de TyreClub

Een efficiënte manier van banden wisselen met een goede & professionele service. Daarbij prettig dat je niet naar de garage hoeft.

Super service! op locatie goed op tijd En snel gehandeld!

Zeer goede service

Erg goed. Voorbeeld: ik gebruik slotbouten op mijn velgen. Deze waren versleten. De Tyre Club heeft dit (kosteloos) voor mij opgelost. Vervangende slot bout geleend bij de dealer, banden verwisseld en de oude bouten terug geplaatst.

Uitstekende service!

Uitstekende service! Vriendelijk personeel. Makkelijk. Geen gesjouw met wielen/banden. Een aanrader!

Super Service

Terwijl ik op kantoor een presentatie gaf werden mijn banden verwisseld. De monteur dacht goed mee en binnen 20 minuten was het gepiept. Ik heb ongestoord door kunnen werken. Geweldig en bedankt!

Altijd fijn zo aan huis je banden laten wisselen!

Hij was vlot, beleefd en nauwkeurig.

Precies op tijd. Keurig te woord gestaan. Super service

Exact volgens afspraak met een vriendelijke Servicemonteur. Perfecte service die me veel tijd bespaart. In het voorjaar zal ik wederom gebruik maken van Tyre Club

Gemak aan huis!

Voor de 2e keer onze banden laten wisselen door Tyre Club. Een anti diefstal bout was kapot en wilde niet los komen. Het duurde wat langer maar alles was keurig opgelost. De monteur was ontzettend vriendelijk en professioneel.

Ging normaal naar een klein bedrijfje, aar kon daar mijn banden niet opslaan. Kwam de Tyreclub op Facebook tegen. Tevreden tot nu.

alles zeer positief ondervonden

De monteur was precies op de afgesproken tijd aanwezig en heeft alles keurig volgens afspraak uitgevoerd. De volgende keer zal ik beslist weer contact opnemen Tyre Club om de banden weer wisselen. Bedankt voor de prettige service.

Ontzorgen in een zorgelijke tijd!

Wederom een goede ervaring met Tyreclub! Op tijd, eerder te vroeg en binnen 45 minuten de wintersloffen er weer onder. Top service en gemak.

Fantastische service en vriendelijke monteur

Fantastische service, professioneel en snel geregeld. Vriendelijke monteur. Ik vroeg of het mogelijk was om mijn ruitenwissers te vervangen, ook dit was geen probleem. Heel blij met deze club!

Efficiënt, service minded bedrijf.

Zeer positieve ervaring in de aanloop naar de bandenwissel. Duidelijke informatie voor de klant. Ter plekke vlotte prettige snelle, deskundige afhandeling die veel vertrouwen wekt.

Correcte en vlotte afhandeling.

Zeer plezierige ervaring. De banden wissel ging snel en exact op de afgesproken tijd. Vriendelijke monteur die alles netjes en nauwkeurig afwerkte.

Snel, makkelijk

Professioneel, Snel en Vriendelijk

Er zat een spijker in mijn band die ik zelf niet kon zien. De band is van de velg gehaald en gerepareerd terwijl ik thuis met mijn vergaderinging (over Teams) door kon gaan met werken. Super service en vriendlijke monteur. Zal jullie zeker aanraden!

Super service

Ik had een nieuwe set banden voor mijn auto nodig. Ik kreeg goed advies, de monteur kwam aan de deur en ter plekke zijn mijn banden vervangen.

Plezierig en snel

Ideaal om de bandenwissel aan huis te hebben en nadien een rapport over de staat van de banden in de opslag.

Fantastisch

Wat een geweldige ervaring metTyreclub. Een monteur die eerst rustig de tijd nam om uit te leggen wat hij zou gaan doen. Mijn compliment voor deze monteur.

Top service

Zeer vriendelijk en een topservice

Zeer tevreden!

Zeer tevreden over het monteren van nieuwe banden onder mijn Porsche. Zeer goed op de hoogte gehouden door de monteur die aan mijn auto aan het werk was. Prima! De prijzen zijn scherp!

Over Tyre Club

Tyre Club komt bij je langs voor je banden. Wij geloven in gemak, besparing en efficiency. We wisselen je seizoensbanden en slaan de gewisselde set desgewenst voor je op. Ook leveren we nieuwe banden en monteren deze uiteraard ook op locatie. Bij Tyre Club staat de klant op 1. We willen ons onderscheiden van alle bandenbedrijven door een kwalitatief hoogstaande service en een optimale klantbeleving. Het is onze missie dat elke klant een goed gevoel overhoudt aan elk bezoek van Tyre Club.