de uitvaart was goed verzorgt en het verliep allemaal heel goed

Vanaf dag 1 van de overledenen tot aan de uitvaart was allemaal goed verlopen we waren goed geholpen met alles

Meelevend

Adequaat en inlevend

Goed geregeld

Ondanks mijn verdrietige ervaring vond ik wel dat alles netjes en correct ging, en dat word uiteraardt zeer gewardeerd.

Mooie verzorgde uitvaart

Alles netjes geregeld

Prima begeleiding en service!

De medewerkster heeft ons goed bijgestaan en op de hoogte gehouden. Bij vragen konden wij deze altijd per app bij haar neerleggen en kregen snel een antwoord hierop.

Fantastische ondersteuning

De uitvaartverzorgster heeft ons van A tot Z bijzonder goed gesteund!

Goed aanvoelen wat de wensen zijn en respectvolle begeleiding

Ik heb (wederom) een zeer goede (en waardevolle) ervaring met Monuta Ede/Zeist. Vooral de combinatie van geduld en daadkracht en de respectvolle bejegening heb ik als enorm helpend ervaren. Ik werd echt ontzorgd in alle wensen. Het is een prachtig afscheid geworden.

Netjes en verzorgd

Heel goed en behulpzaam

Uitstekend geregeld .. Bianca en alle medewerkers zijn toppers

Goed tot zeer goed .

Vriendelijke en betrokken

Zeer vriendelijk medewerker en betrokken.

Uitstekend geholpen

Goed contact en de verzekering was ruim voldoende.

Goede ervaring.

Prettige uitvaartverzorgster (Bianca Versteeg), goed contact, meelevend, komt afspraken goed na, top!

zeer goede begeleiding

Na het overlijden van onze (schoon)moeder zijn wij zeer goed begeleid door uivaartleidster Berber van Turnhout. Vanaf het eerste contact met haar voelde het zeer vertrouwd en was er gelijk een goede "klik". Niets was haar teveel en waar mogelijk werd alles door Berber perfect geregeld. Ook een zeer goede nazorg. Al met al kijken wij terug met een zeer goed gevoel op hetgeen alles door Berber en Monuta geregeld is.

Van begin tot eind een top begeleiding gekregen.

Vanaf het eerste telefoontje goed begeleid. De keuze van de kist en de mogelijkheid om de overledene in zijn "eigen" kist af te voeren hebben wij als zeer prettig ervaren. Wij hadden de beschikking over een familiekamer, waardoor wij op elk moment op bezoek konden gaan. Het afscheid was, op onze wens, informeel. Niet in de aula, maar in de grote ruimte met bar, waar na de speeches, iedereen voorzien werd van een drankje naar keuze en warme snacks. Dit was een zeer geslaagd "laatste feestje".

Moet nog het een en ander afgehandeld worden, maar daar hebben wij vertrouwen in.

Heel goede nette correcte verzorging en Petsoneel

Zie hier boven

Goeden service en begeleiding.

Fijne begeleiding. Wensen zijn nageleefd. Goede service.

Contact, sfeer en praktische uitvoering heel prettig.

Na het overlijden van mijn moeder bleek dat zij een polis in natura bij Monuta had. Ik was erg blij dat Monuta mij het regelen van de uitvaart uit handen nam, waarbij aan mijn specifieke wensen werd voldaan. Het contact met de uitvaartverzorger was heel prettig. De sfeer in het uitvaartcentrum in Zeist was ook heel plezierig. Niet te plechtig en ook niet te amicaal, precies goed. de gasten waren erg tevreden. En de broodjes waren lekker.

zeer persoonlijk en vrijheid in keuzes

Zie hierboven

Een goed verzorgde uitvaart

De deskundigheid en vriendelijkheid van de uitvaartverzorgster Nathalie van Eijndthoven was fijn om dit te ervaren in de rollercoaster van het moment.

Zeer zorgzame begeleiding en uitvoering van de uitvaart met goed oog voor eigen inbreng

Alle aspecten worden goed in volgorde uitgebreid besproken en eigen ideeen aangeboden met totale openheid voor eigen inbreng en ideeen. Ook eigen deelname aan de uitvaart wordt toegelicht wat ook belangrijk is zodat je je bewust bent dat je actief deelgenoot kan worded in het afscheid van de uitvaart. Iets om goed overna te denken zodat je achteraf geen spijt krijgt daarover.

Snelle, adequate reactie op mijn eerste telefoontje.

Zie beginvragen van dit onderzoek.

Slecht

Mijn vrouw werd thuis opgehaald door een team wat al lachend de auto uitstapte. Toen ze door hadden dat ik de partner was ging het gezicht in de plooi en het waren nou niet echt representatief bekleden vrouwen. Wij hebben nog een trap van boven naar beneden daar hebben wij hun moeten helpen om mijn vrouw naar beneden te dragen. De ene vrouw stond zo in mijn nek te hijgen en toen heb ik gezegd laat maar ik doe het zelf we. Wij hadden een 24 uursshow kamer en toen wij daar in de middag aan kwamen lag mijn vrouw scheef in de kist. Mijn zus en schoondochter werken alle twee in de verzorging en kwamen er achter dat de coltrui van mijn vrouw niet goed was gedaan bij het in de kist legge. Haar buik en rug werden niet bedekt door haar coltrui dat hebben hun nog goed gedaan en de naaf van de coltrui op haar armen zat ok niet goed. Klacht ingediend bij de vrouwelijke uitvaart verzorgster en die zij en komt morgen een team van ons zelf en dan word het goed gedaan. Maar het gelijk goed moeten zijn . Heb zelf nog moeten vragen voor een naam plaatje op de deur die zat er ook niet op. Werd een dag later een naam plaatje op de deur geplaatst met de voornaam van mijn vrouw in twee delen er stond Mar ja. Klacht ingediend maar ze zijden dat licht bij onze drukker en dat is niet anders. Dag later werd het op verzoek van ons wel in orde gemaakt . De pantry hebben wij zelf de koffie machine moeten bij vullen en waterbak moeten legen. Er was een draaiboek wat we door hebben genomen met de uitvaart verzorgster. Bij het sluiten van de kist werd er gevraagd moet Marja haar bril ophouden. Er stond duidelijk in het draaiboek bril ophouden. Wij komen aan rijden met de rouwauto bij Bosrust in Zeist en daar stond de uitvaart verzorgster naast iemand van het grand café ons op te wachten en ze stonden te praten en te lachen. De chauffeur zei nog tegen mij dit kan toch niet dit is niet eervol. Had gevraagd om foto’s te maken tijdens de dienst is ook niet gebeurd .Onbegrijpelijk !!

Geachte heer Schumacher, Uw klacht hebben wij uitgebreid samen besproken. U heeft aangegeven dat wij een goede oplossing hebben geboden. We wensen u nog veel sterkte toe met het verwerken van het verlies van uw vrouw. Esther van Milligen Manager afdeling Klanttevredenheid Monuta

Goede persoonlijke dienstverlening

goed geregeld tot crematie

crematie is niet gedaan in Ugchelen maar in Stadskanaal zonder overleg . dit inmiddels besproken met betrokkenen. nu is mijn uitvaartverzorger aan zet met het gene ik heb aangegeven. ik heb de persoon die dit leed heeft veroorzaakt vergeven mar ga het nooit vergeten, ook omdat het fijt was er ruimte in de koeling was om haar op later tijdstip te cremeren. tevens heeft Els manager crematorium te Ugchelen een protocol geschreven als dit door omstandigheden nogmaals voorkomt het beschreven is. ik ga voordat dit protocol wordt uitgerold met Els om de tafel om samen met haar dit goed te keuren

Over Monuta Uitvaart