Ken andere uitvaartverzorgers niet maar Stephan Othene is receptvol en een prima begeleider om een uitvaart te begeleiden. Hij komt zijn afspraken na, regelt alles, is op de dag van de uitvaart onzichtigbaar aanwezig en dat is helemaal prima.

Zeer positief

Heel goede begeleiding, deskundige mensen. Heel meelevend en sociaal. Onze dank speciaal voor de heer Stephan Koetje en mw. Jolanda Kint, Monuta Othene, Terneuzen

Tevreden en gerust dat alles goed geregeld is

Zeer tevreden hoe de uitvaart verlopen is vanaf het eerste gesprek tot het nazorg was alles perfect geregeld. We konden met alle vragen terecht zeer goed

Was top geregeld

Ben zeer te spreken over de vertegenwoordigster van monuta ze had alles goed geregeld ook de bespreking van de crematie was top. Tot aan de crematie toe en erna was alles top geregeld. Mag nog steeds contact opnemen als ik nog vragen heb wat betrekking heeft op de nazorg.

Respectvolle zorgzame liefdevolle begeleiding .

Onze ervaring van Monuta De goede verzorging van de overledene , toen die thuis opgehaald werd. Met zoveel respect was heel fijn . De verzorging voor mijn man door Petra Plegthel de uitvaart en begeleiding was heel respectvol zorgzaam en liefdevol . Dank je wel Petra . De spreker voor de uitvaart Lonneke was heel mooi . Ook Lonneke dank je wel. Monuta Dank je wel .

Nette persoonlijke dienst

Iets waar wij behoorlijk tegenop zagen maar door de rustige en persoonlijke benadering door Stephan Koetje werd dit een stuk makkelijker. Bij ons heeft Jolanda Kint-Verstraeten een prachtige toespraak gehouden, erg persoonlijk en met veel aandacht in elkaar gezet (in overleg met ons). Wij zijn zeer tevreden met het gehele verloop van de dienst, meerdere mensen hebben ons dit ook laten weten. Natuurlijk is een uitvaart nooit leuk maar het scheelt erg veel hoe dit afgehandeld wordt.

Imponerende uitvaartdienst

De opgebaarde kist in de aula was werkelijk een plaatje. Een onvergetelijke herinnering. Ook de toespraak was zeer mooi met een emotionele en toch ook met een lach voorgedragen.

Alles prima

Gewoon goed

Goede begeleiding

Beste hulp gehad van de uitvaartmedewerkers.

zeer tevreden

Respect, warmte verpakt in professioneel jasje

Vanaf het slecht nieuws bericht tot aan de uitvaart heeft Petra ons 6 weken begeleiding en steun gegeven, boven het verwachte uit. Het geeft grote bewondering hoe Petra heel professioneel en respectvol maar daarnaast toch met grote menselijke maat begeleiding en steun geeft. Daarnaast zeker ook een woord van dank aan de verzorgers van Monuta die zo prachtig en respectvol onze moeder hebben verzorgd. De mooie rouwkamer en de familie zitkamer zijn die dagen een mooie en welkome plaats geweest waar wij als familie het afscheid samen konden beleven. Namens onze familie, nogmaals dank voor alles.

Precies zoals volgens mijn man zijn wens.

Beste Stefan en Petra, Wat hebben jullie Perry een mooi afscheid gegeven. Alles was zoals hij het wilde. Het was fijn dat hij alles nog zelf heeft uigezocht. Zoals de kaart, Kist, Bloemen. En jullie hebben dat met zoveel respect gedaan. Hartelijk dank hiervoor. Petra van Aerde, Aafke en de kleinkinderen.

Zeer goede begeleiding

Na het overlijden van mijn vader ben ik supergoed begeleid, zelfs op afstand, met het invullen van de uitvaart. Jolanda en Stephan hebben mij overal doorheen geleid en tijdens de uitvaart begeleid. Alles kon en niets moest. De nazorg was tevens ook heel goed en vertrouwd. Dank jullie wel, jullie zijn toppers

Proffesionele uitvaartverzorging in gemoedelijke sfeer

Petra deed de uitvaartverzorging van mijn vader. Met dank aan Petra en Lonneke (spreekster) een gedenkwaardige uitvaart gehad , waarvan ik niet had kunnen vermoeden dat dat allemaal binnen een week geregeld kon worden. Na afloop een voldaan gevoel eraan over gehouden, ook de nazorg wat dat betreft. Ze stond altijd voor ons klaar en was altijd bereikbaar. Kortom, Petra is een liefdevolle empathische uitvaartverzorgster, die je je kunt wensen bij uitvaart van je dierbare. Stephan heeft de uitvaartverzorging van mijn moeder met op de achtergrond Petra , die met bevallingsverlof was, nadat wij bij haar overlijden direct Monuta hebben gebeld met speciaal verzoek voor uitvaartverzorging door Monuta Othene. Wederom een gedenkwaardig afscheid gehad, ook wederom met spreekster Lonneke. Het contact met Stephan en Petra was alsof we elkaar al veel langer kenden en gaf ons een vertrouwd en rustig gevoel, welke fijn is een een moeilijke tijd. Bedankt Petra en Stephan

Een warme, persoonlijke en betrokken uitvaartverzorger

Wij zijn zo dankbaar voor de wijze waarop Stephan Koetje en zijn team, ons vanaf het 1e tot het laatste contactmoment zo bijzonder, betrokken en persoonlijk hebben begeleid bij het afscheid van mijn vader. Duidelijk en eerlijke informatie maar, zo bijzonder dat hij tussen de woorden door begreep waar onze behoeften waren om de crematie zo persoonlijk en echt mogelijk te maken. Met een traan en een lach een mooie eervolle herinnering

Persoonlijke benadering en gewenste uitvoering van de uitvaart.

Stephan heeft op een persoonlijke wijze uitvoer gegeven aan de uitvaart van mijn man. De samenwerking met een externe partij is geweldig begeleid. Wij kijken daar met een heel tevreden gevoel op terug.

goede duidelijke communicatie, ontzorgt en anticipeert.

goede duidelijke communicatie, ontzorgt en anticipeert.

Hele goede begeleiding van en tot de uitvaart

Hele goede begeleiding en goed geholpen door de uitvaart verzorger En de dienst was heel mooi en heel netjes Precies zoals wij het wou

Heel erg fijn

Stephan Koetje is op alle fronten een geweldige uitvaartverzorger. Wij zijn hem super dankbaar. Hij was ons lichtpuntje in een moeilijke tijd. Stephan en Carola hebben er een heel persoonlijke dienst van gemaakt, die hartverwarmend was. Een dienst met een lach en een traan. Heel menselijk en betrokken. Wij hebben dit als heel fijn ervaren. Pa wilde geen poespas, Dit gegeven hebben ze heel mooi ingevuld. Hier zijn wij hun ontzettend dankbaar voor. Een pluim met een gouden randje.

Geweldige service en niet anders gewend

Ik heb helaas de afgelopen 2 jaar vaak contact gehad met Monuta, doordat mijn oma, vader, moeder en tante binnen 2 jaar na elkaar overleden zijn. Je staat dan voor een groot nieuw iets als 25 jarige en moet dan veel op je nemen. Stephan Koetje heeft mij geholpen bij de laatste uitvaart, die van mijn moeder. Hij heeft hier óók al moest ik de kosten zo laag mogelijk houden, een mooie en waardige plechtigheid georganiseerd, waar ik nog altijd aan terug denk. Ik hoefde niet bang te zijn dat er iets niet mogelijk was, want hij deed er alles aan om dit voor mij uit handen te nemen en dat voor een passend tarief. Hoewel het jammer is dat ik in een korte tijd de meest dierbaren mensen in mijn leven achter elkaar heb verloren, ben ik blij dat ik in die periode de uitvaart weer kon laten regelen door Monuta. Nu hoop ik dat het nog lang duurt, maar ik zal ook zeker de volgende uitvaart door Monuta laten doen.

zeer goed

Alles was goed geregeld.

Heel goed en menselijk

Heel mooi precies zo als wij weten dat mijn man en vader van de kinderen het had gewild. Precies de muziek de foto's op de achtergrond en de lifestream. Na de plechtigheid was alles ook prettig goed geregeld. Personeel nam de tijd om even met de nabestaanden en ook de kinderen een praatje te maken. Het was een uitvaart met een lach en een traan en zo mag mijn man ook. Jolanda en Stephan jullie hebben het heel goed gedaan. Het was boven onze verwachting allemaal van begin tot einde. Dank jullie wel

Meelevend, persoonlijk, afspraken nakomend

Hoge score heeft vooral te maken met de rol van de uitvaartverzorger, Stephan Koetje. Heeft er voor gezorgd dat sprake was van een mooi, persoonlijk afscheid.

Goede verzorging,

Goede verzorging zowel voor als tijdens de dienst. En ook achteraf nog een berichtje hoe het gaat. Prima service.

Perfect geregeld, en uitgevoerd

Perfect, goed contact met monuta begeleider, en uitvoering ook perfect.

Over Monuta Uitvaart