Goed communicatie. Duidelijk wat we kunnen verwachten, eind resultaat is erg mooi en netjes gemaakt. Dit alles in een termijn van 2 werkweken.

Overkapping

Bedankt voor t mooie werk super blij mee en alles in 1 dag super werk geleverd top

Snel, eerlijk, flexibel, klantvriendelijk, netjes, betrouwbaar, correct, vakbekwaam, meedenkend.

De online offerte aanvraag is duidelijk en makkelijk in te vullen. Wij hebben in het weekend een offerteaanvraag gedaan voor een dubbele carport. De volgende dag (was nog steeds weekend) ontvingen we al de vrijblijvende offerte. Door de scherpe prijsopgave was onze interesse direkt gewekt. Via mailwisseling hebben we de gewenste bouwwerkzaamheden uitgebreid en een offerte aangevraagd voor de dubbele carport + gedeelte overkapping de tuin in vast aan deze carport + terrasoverkapping in de tuin. Ook nog (heel prettig) telefonisch contact gehad met Petrie om de puntjes op de i te zetten. Hierna wederom de volgende dag weer de offerte in de mail. Knoop doorgehakt en een datum geprikt. Dit was al binnen 2 weken. Op de afgesproken dag stonden Kees en Frank, na een reis van bijna 2 uur, keurig netjes 15 minuten voor de afgesproken tijd bij ons voor de deur. Ondanks het slechte weer hebben ze de grote klus in 2 lange dagen volbracht. Echt super knap. Zeker wanneer je bedenkt dat het dak droog moet zijn wanneer de dakbedekking gelijmd wordt. Goede timing/inschatting van de vakmannen. Tijdens de werkzaamheden regelmatig contact over onze wensen. Erg meedenkend en ze voorzien je van de gewenste informatie zodat je de juiste beslissingen kunt nemen. B.v Advies was om de terrasoverkapping iets lager te maken dan de carport. Dit heeft zeer fraai/speels uitgepakt en geeft een meer knus gevoel. Top. Kees, Frank en zeker ook Petrie bedankt voor het geleverde professionele werk. Erg fijn dat er nog van deze kleine, eerlijke, gemoedelijk en betrouwbare ondernemers zijn die hun klant als koning behandelen.

snelle service en goede kwaliteit

Na de plaatsing van een houten overdekking besloten we om een houten tuinhuis op maat te bestellen. De eerste offerte bekwamen we reeds op 2 dagen en na 2 weken kon het tuinhuis ter plaatse gemonteerd worden, hetgeen 1,5 dagen in beslag nam.

Duidelijke offerte en vakkundige plaatsing

Deze mensen werken hard en leveren goed werk. Er is een prettige communicatie en fijne snelle planning!

komen afspraken na

In eerste instantie waren een aantal zaken niet goed afgewerkt. Na bellen waren ze de volgende werkdag direct aanwezig om het te herstellen.

We zijn zeer tevreden met onze perfecte op maat geplaatste carport

We kregen snel een offerte met daarin de verschillende mogelijkheden. Telefonisch contact gehad, onze vraag aangepast, snel antwoord gekregen en onze carport stond 14 dagen later op maat in onze tuin. Prima en degelijk werk. De kwaliteit van het gebruikte materiaal overtrof onze verwachtingen.

Komen afspraak na!!

Duidelijk in afspraken en offerte. Tijdens de bouw in overleg aanpassingen mogelijk. Erg vriendelijke vakmannen.

goede ervaring met deze firma

Kees en Frank stonden op afgesproken tijd en dag bij ons en hebben uitstekend werk geleverd.

Top bedrijf.

Netjes en vakkundig werk geleverd.

Overleggen, meedenken , vakmanschap en flexibiliteit zijn de sterke punten van Carports op maat.

De offerteaanvraag wordt snel beantwoord en kort daarna volgt een datum voor de aanvang van de werkzaamheden. Kees en Frank houden zich aan de afspraken en bekijken ter plaatse hoe het beste de overkapping geplaatst kan worden. Vakmanschap , improviseren en flexibiliteit zijn hierbij de sterke punten. Er wordt overleg gepleegd met de klant. Carports op maat is zeker een aanrader

Snel, goed en mooi

Makkelijke communicatie en snel een offerte. Leveren goed werk!

Snel, duidelijk en correct!

Snelle en correct communicatie. Alles wordt ter plaatse bekeken en gemaakt zoals afgesproken. Aanpassing nodig, geen probleem, niets is te veel gevraagd. Aanrader!

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

Na meerdere online aanvragen gedaan te hebben, offertes vergeleken (sommige waren 2 à 3 keer duurder), hebben wij een afspraak gemaakt om in Bergeijk te gaan kijken omdat wij vooral op ons gevoel afgaan. Dit was direct oké. Wij werden goed ingelicht en onze ideeën over de overkapping werden besproken en gefinetuned. Wij zijn super tevreden en raden jullie zeker aan!

Kwaliteit voor een betaalbare prijs

Snel vakwerk verricht. Resultaat is weer verbluffend! Heel dankbaar!

Positief

Vriendelijke vakmannen. Mooi werk.

Vriendelijk, vakkundig, snel en zorgvuldig.

Carport op Maat leverde en plaatse onze carport keurig netjes. Vriendelijke en vakkundige monteurs.

Vakmanschap!

Enorm dankbaar met de professionele, vakmannen! Uitstekend, degelijk en professioneel staat de camper nu onder de mooie, houten carpoort!

Aanrader, bedrijf, de mensen en keuzemogelijkheden

Vriendelijke en snelle reactie op vragen. Er is meegedacht over de mogelijkheden/mogelijkheden aangezien het een moeilijke, scheve hoek bleek te zijn waar de overkapping geplaatst moest worden. Netjes en hard gewerkt. Vakmanschap!

Razendsnel bedrijf

Als je vandaag verzint dat je behoefte hebt aan een carport en je geeft carports-op-maat een mailtje…….dan moet je er rekening mee houden dat die carport volgende week bij je geplaatst is! En alles precies zoals afgesproken.

Zeer vriendelijke mensen, met goed werk

Contact op genomen met carport op maat, zeer snel reactie gekregen. Kees en zijn vrouw zijn heel duidelijk in de uitleg, en hebben heel goed werk geleverd. Ze werken heel snel en denken ook met je mee als je tijdens het bouwen vragen hebt. Wij zijn erg tevreden met het eindresultaat. Ze werken alles netjes af en laten geen rommel achter. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Vriendelijke mensen. Weten wat de verwachtingen van de klant zijn

Vakwerk. Goed materiaal. Geen prutswerk. Achter de schermen zit ook een dame die we niet mogen vergeten. Top.

Zeer snel en accuraat geplaatst.

Carport volgens plan geplaatst in 1 dag. Netjes afgewerkt. Bouwers waren vriendelijk mensen.

Snel van offerte tot plaatsing

Werken netjes en oplossinggericht, denken mee tijdens het bouwproces om tot een mooie oplossing te komen. Echt aan te bevelen

Top,en alles verloopt zoals is afgesproken

Alles netjes op tijd ,vriendelijk en mooi afgewerkt

Pr Bernhardstraat 13

5571 GC Bergeijk

Over carports-op-maat.nl

Wilt u een carport of overkapping bouwen? Iedere carport of overkapping is uniek. Carports op maat heeft een uitgebreid assortiment in houten carports, overkappingen en veranda’s. Onze producten sluiten perfect aan op de eisen en wensen van onze klanten. Doordat alles maatwerk is, past het altijd. Met ruim 25 jaar aan ervaring in de houtsector is geen enkele klus ons te veel.