Komen afspraak na!!

Duidelijk in afspraken en offerte. Tijdens de bouw in overleg aanpassingen mogelijk. Erg vriendelijke vakmannen.

goede ervaring met deze firma

Kees en Frank stonden op afgesproken tijd en dag bij ons en hebben uitstekend werk geleverd.

Top bedrijf.

Netjes en vakkundig werk geleverd.

Overleggen, meedenken , vakmanschap en flexibiliteit zijn de sterke punten van Carports op maat.

De offerteaanvraag wordt snel beantwoord en kort daarna volgt een datum voor de aanvang van de werkzaamheden. Kees en Frank houden zich aan de afspraken en bekijken ter plaatse hoe het beste de overkapping geplaatst kan worden. Vakmanschap , improviseren en flexibiliteit zijn hierbij de sterke punten. Er wordt overleg gepleegd met de klant. Carports op maat is zeker een aanrader

Snel, goed en mooi

Makkelijke communicatie en snel een offerte. Leveren goed werk!

Snel, duidelijk en correct!

Snelle en correct communicatie. Alles wordt ter plaatse bekeken en gemaakt zoals afgesproken. Aanpassing nodig, geen probleem, niets is te veel gevraagd. Aanrader!

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

Na meerdere online aanvragen gedaan te hebben, offertes vergeleken (sommige waren 2 à 3 keer duurder), hebben wij een afspraak gemaakt om in Bergeijk te gaan kijken omdat wij vooral op ons gevoel afgaan. Dit was direct oké. Wij werden goed ingelicht en onze ideeën over de overkapping werden besproken en gefinetuned. Wij zijn super tevreden en raden jullie zeker aan!

Kwaliteit voor een betaalbare prijs

Snel vakwerk verricht. Resultaat is weer verbluffend! Heel dankbaar!

Positief

Vriendelijke vakmannen. Mooi werk.

Vriendelijk, vakkundig, snel en zorgvuldig.

Carport op Maat leverde en plaatse onze carport keurig netjes. Vriendelijke en vakkundige monteurs.

Vakmanschap!

Enorm dankbaar met de professionele, vakmannen! Uitstekend, degelijk en professioneel staat de camper nu onder de mooie, houten carpoort!

Aanrader, bedrijf, de mensen en keuzemogelijkheden

Vriendelijke en snelle reactie op vragen. Er is meegedacht over de mogelijkheden/mogelijkheden aangezien het een moeilijke, scheve hoek bleek te zijn waar de overkapping geplaatst moest worden. Netjes en hard gewerkt. Vakmanschap!

Razendsnel bedrijf

Als je vandaag verzint dat je behoefte hebt aan een carport en je geeft carports-op-maat een mailtje…….dan moet je er rekening mee houden dat die carport volgende week bij je geplaatst is! En alles precies zoals afgesproken.

Zeer vriendelijke mensen, met goed werk

Contact op genomen met carport op maat, zeer snel reactie gekregen. Kees en zijn vrouw zijn heel duidelijk in de uitleg, en hebben heel goed werk geleverd. Ze werken heel snel en denken ook met je mee als je tijdens het bouwen vragen hebt. Wij zijn erg tevreden met het eindresultaat. Ze werken alles netjes af en laten geen rommel achter. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Vriendelijke mensen. Weten wat de verwachtingen van de klant zijn

Vakwerk. Goed materiaal. Geen prutswerk. Achter de schermen zit ook een dame die we niet mogen vergeten. Top.

Zeer snel en accuraat geplaatst.

Carport volgens plan geplaatst in 1 dag. Netjes afgewerkt. Bouwers waren vriendelijk mensen.

Snel van offerte tot plaatsing

Werken netjes en oplossinggericht, denken mee tijdens het bouwproces om tot een mooie oplossing te komen. Echt aan te bevelen

Top,en alles verloopt zoals is afgesproken

Alles netjes op tijd ,vriendelijk en mooi afgewerkt

Harde werkers

Zonder tekening maar met ideeën toch een functionele carport. Ondanks dat ik niet de zuivere maat heb opgegeven toch een oplossing.

Zeer tevreden met onze schuur/overkapping

Ze hadden onze wensen goed begrepen. Binnen een kort termijn kwamen ze het maatwerk leveren. De kwaliteit straalt ervan af. Bedankt!

Duidelijke afspraken, fijne communicatie en snel een uitstekend resultaat!

Duidelijke afspraken, fijne communicatie en snel een uitstekend resultaat! Ik heb op korte termijn een afspraak kunnen maken om aan de hand van een eigen bouwtekening een dubbele carport te laten bouwen. Het resultaat voldoet aan alle verwachtingen. De mannen waren ook nog eens heel vriendelijk en netjes.

Gewoon goed.

Duidelijke communicatie. Netjes geleverd. Paar jaar geleden een carport gekocht en nu een tuinhuis.

Topservice

Kees en Frank hebben bij ons een super mooi buitenverblijf gemaakt met glazen schuifdeuren in 14 uur werk hebben deze toppers het even geplaatst en alles op maat gemaakt je hoeft maar te vragen en ze maken het

Over carports-op-maat.nl

Wilt u een carport of overkapping bouwen? Iedere carport of overkapping is uniek. Carports op maat heeft een uitgebreid assortiment in houten carports, overkappingen en veranda’s. Onze producten sluiten perfect aan op de eisen en wensen van onze klanten. Doordat alles maatwerk is, past het altijd. Met ruim 25 jaar aan ervaring in de houtsector is geen enkele klus ons te veel.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.