KredietDesk is telefonisch goed bereikbaar en de medewerkers staan je vriendelijk te woord.

Mijn kredietaanvraag werd snel in behandeling genomen. Na het aanleveren van de door de bank gevraagde informatie werd mijn aanvraag gehonoreerd.

Wij zijn zeer blij, alles is zeer professioneel. dank u kredietdesk

Meedenkend

De medewerkers waren zeer meedenkend, geduldig en professioneel. Ze hebben ons heel goed geholpen met al onze hulpvragen. Hartelijk dank!

Geweldige service

Altijd vriendelijk en behulpzaam. Ga zo door!!

Goed geregeld

Prettige ervaring

Goede service.

Hallo Nette. behandeling door medewerkers en goede Info. Frans Willems.

Topteam!!!

Echt een topteam, geduldig, goed luisterend, goede uitleg, zeer vriendelijk en lieve mensen. Top!!!

top geweldig zoals ik contact heb gehad met een van u medewerksters

Zeer goed geïnformeerd en alle begrip om mijn aanvraag te laten slagen en goed advies en wat ik heel belangrijk vond er werd meegedacht over mij aanvraag bedankt u vrouwelijke collega mag geen namen noemen zij zij wij zijn een team compliment meid bedankt ook het even bellen het is rond en jou aanvraag wordt verwerkt ben trots op jou services en dat kleine gebaar maakt het verschil! nogmaals mijn persoonlijke dank met vriendelijke groet, Piet Thielen een zeer tevreden klant .

ge weldig

wij zijn seer te vrede

Dienstbaarheid staat hoog in het vaandel.

Wij zijn niet van de generatie informatica , maar dit werd door de adviezen en de hulp bij het invullen van de formulieren ruimschoots gecompenseerd. Alle afspraken zijn goed nagekomen.

Super advies en snelle afwikkeling

Zeer overzichtelijk makkelijk en goed advies gekregen

Uitstekend! Erg vriendelijk en een goede service!

Maureen heeft me uitstekend geholpen en goed meegedacht. Heel veel dank!

De ervaring was goed

Koop auto

Vriendelijk, deskundig, betrokken en behulpzaam.

Vriendelijk, deskundig, betrokken en behulpzaam.

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Zeer correcte afhandeling en goede communicatie. Bij de aanvraag en de verwerking van mijn lening werd ik heel goed geholpen. Het afspreken van telefonisch contact vind ik een heel goed pluspunt. Dit voorkomt lang wachttijden en je wordt netjes op de afgesproken tijd teruggebeld.

Uitstekend en kompetet medewerker

Mevrouw hoe heft mijn begeleid bij de aanvraag, heft uitstekende kennis en is absoluut kundig over har werk. Voor mijn en 10. Ik wens haar beterschap, een fijn kerstfeest en een gelukkig nieuw 2023

ze helpen je goed en alles is duidelijk

Zeer behulpzaam meedenken persoonlijk en niks is te veel moeite voor ze! Maureen heeft ons super geholpen!!

Persoonlijk, goed bereikbaar, super meedenkend en behulpzaam! Niks is te veel.. complimenten aan Maureen!!

Snel, betrokken en professioneel

Goede persoonlijke telefonische hulp, meedenkend en supersnel

Alles was goed en duidelijk overzichtelijk.

Van harte aan te bevelen

Ben op een sociale en prettige manier geholpen en een luisterend oor was duidelijk aanwezig