Vriendelijk en deskundig

Vriendelijk,duidelijk,goede terug koppeling,snelle afhandeling.

Gewoon netjes en goed

goed en vriendelijk

goed en vriendelijk

Meedenkend en denken in oplossingen

In 1e instantie was er een foutje opgetreden met een verkeerd bedrag ingegeven ,maar dat is netjes opgelost en meedenkend hoe dit het beste te doen, regelmatig mij op de hoogte gehouden gewoon TOP

Super service

Had in het begin wat problemen door een andere maatschapij maar zo goed en rustig te woord gestaan hoe vaak ik ook belde en soms huilend omdat de andere instantie niet wilde mee werken maar uiteindelijk toch gelukt

hele fijne samen werking

het is heel simpel om met de juiste documenten zelfs als flexwerker een lening te verkrijgen

Goede en snelle service.

De klant is echt klant, alles proberen om het te regelen.

De mensen hebben veel geduld daar ben ik heel erg blij mee

Echt top!

Ze hebben vanaf dag 1 mijn telefoontjes opgepikt en duidelijk uitgelegd wat de toestand was van mijn aanvraag. Enorm lieve medewerkers die elke keer meeleven toonden. Ik heb om de dag gebeld en nooit was er irritatie bij wie dan ook. Geen lange wachttijden bij de telefoon, duidelijke dashboard, makkelijk uploaden. Echt een goed team en duidelijke werkwijze! Nogmaals, bedankt!

Netjes en Snel

Snelle terugkoppeling, duidelijke communicatie, snelle afhandeling!

Snelle afhandeling

Snelle afhandeling van de lening en ook snelle reactie op vragen

Goeie medewerkers

Als je vragen heb staan ze altijd klaar voor je vragen. Snel afgewikkeld lening en je krijgt veel tips hoe minder je rente wilt betalen.

Mijn ervaring is dat jullie goed met mensen kunnen omgaan .. plus geduld hebben ..

Mijn ervaring is dat jullie mensenbloed kunnen in scharen vriendelijk blijven aan de telefoon.. gedaan of hebben .. hartelijk dank voor uw medewerking Flora

Hoefde niet echt lang te wachten

Na het indienen van de documenten binnen 24 uur bericht. Top.

Super!

Professioneel, duidelijk, snel, vriendelijk,overzichtelijk, behulpzaam! En nog meer! Bedankt voor alles!

Vriendelijke en heel goed begeleid met al onze vragen.

Super geholpen

Heel super geholpen staan altijd klaar als.je belt, niks teveel. Denken met je mee en zoeken naar een oplossing!

Ze kijken met je naar de mogelijkheden en beantwoorden je vragen heel snel, en hebben erg aardig en behulpzaam personeel. Dit is de tweede keer dat ik een lening bij Kredickdesk aanvraag

Klantgericht ,behulpzame en uitstekende service

Kijken echt wat het beste is ook denken ze mee en nemen ook actie als er zaken geregeld moeten worden,grote klasse

Vier verschillende medewerksters gesproken en allen even even professioneel, vriendelijk en behulpza

Deugdelijke procedures en afhandeling. Prettig klantencontact. Dank voor de begeleiding !

Deskundige medewerkers van kredietdesk hebben me keurig geholpen.

Kredietdesk is me allang bekend. Ik heb positieve ervaring mee.

Prima afwikkeling van onze aanvraag

Aanvraag ingediend en zeer snel reactie voor de volgende stap. Makkelijke website om je aanvraag te volgen en documenten te uploaden. Enig minpuntje: via de chat werd niet altijd gereageerd op mijn vragen, maar overall prima communicatie via de telefoon.

Super goed

klantservice Super. Ik ben blij. Heel erg bedank.

Snel, to the point, goede service en ondersteuning

Niet iedereen is dol op digitale afwerking van zaken zonder persoonlijk contact, jullie hebben de goede middenweg gevonden, prima!