goede begeleiding en volt geholpen

onze financieel adviseur had me erop gewezen dat we via kredietdesk volt een persoonlijke lening konden krijgen voor de verbouwing van de woning. maandag is het aangevraagd en de vrijdag erop stond het geld op de bank. en dat duurde 5 dagen omdat ik zelf 2 dagen heb gebruikt om dingen te regelen en na te denken. Wij zijn erg tevreden over de vlotte service! en dat het geld ook zo snel op onze rekening staat.

Goed geholpen

Men kwam afspraken prima na,deden indien nodig ook nog een extra stapje voor een goed resultaat.

Top sevice, de dames aan de telefoon zijn vriendelijk en hebben echt geduld en zijn altijd bereid om uitleg te geven wanneer je bepaalde dingen niet goed begrijpt. Allemaal even lief, attent en behulpzaam. Dank jullie wel

Goed bereikbaar, vriendelijk en deskundige medewerkers

Goede afhandeling en advies betr mijn leningaanvraag

Ik ben vanaf de start goed door jullie behandeld. Ook de bereikbaarheid was goed.

Super bedrijf! Alle medewerkers die ik gesproken heb waren allemaal super vriendelijk en behulpzaam! Denken goed met je mee en er werd super snel gehandeld!! Wij zijn jullie enorm dankbaar voor het goede advies en de snelle afwikkeling! Wij raden krediet desk zeker aan!

de medewerking en verlengde info was perfect

de informatie die ik van de medewerkster heb gekregen was, duidelijk en informativ warme ik de juiste stuken die nog nodig waren erbij te halen. bedankt Mascha gr Bernd

Super goede servive

Goed en vakkundig geholpen een top bedrijf

Matig

Ik ben zeer tevreden over Mischa, de andere waar ik contact mee heb gehad zeker niet! Werd door de andere van kastje naar de muur gestuurd bah, bij ons liep dat zo op dat we zelfs alles wilde cancellen. Maar Mischa is een supervrouw!!!!! Zoek meer van zulke mensen

Super snelle service

Dinsdag aanvraag gedaan Vrijdag afgewikkeld

Ontzorging

Pro-actieve mensen die meedenken en erg behulpzaam zijn.

Helemaal goed en snel geregeld

De medewerkers waarmee je spreekt zijn enorm aardig, meedenken en geven goed advies. Advies waar je wat aan hebt.

Super geregeld allemaal

Staan je altijd netjes te word en helpen je super goed

prettige communicatie en snelle service

Na contact met een andere tussenpersoon had ik de hoop een beetje opgegeven, maar gelukkig heb ik na een avond googlen het contact formulier ingevuld en werd meteen de volgende ochtend meteen gebeld. het was meteen duidelijk welke documenten benodigd waren en de extra verklaringen omtrent de documenten werden goed opgevolgd. heel veel dank en top gedaan

Zeer snelle afhandeling, professioneel en vriendelijke medewerkers!

Erg prettig geholpen en den lening was binnen een paar dagen geregeld. Top!

Prettige afhandeling

Kundige medewerkers (klantenservice en adviseur) die duidelijk communiceren over de af te sluiten krediet. Snelle opvolging en duidelijke site. Correcte afhandeling en gemaakte afspraken worden (op verzoek) per e-mail bevestigd. Zeer tevreden!

Super service

Snel, accuraat en openstaan voor snelle afhandeling, zeer correct aan telefoon en via mail, aanrader

Snel, eenvoudig meedenkend!

Binnen nog geen week wordt alles afgewikkeld en digitaal wat eenvoudig kan zijn voor iedereen! Zeker aan te bevelen!

de medewerkers zijn erg behulpzaam, ze zijn altijd vriendelijk wanneer je belt. Ik ben zeer tevreden en heel erg bedankt.

Ales is goed

Goede informatie/vriendelijk/ behulpzaam

Ik ben uiterst positief over de goede begeleiding naar een andere kredietverstrekker. Er werd goed geluisterd. En alle valkuilen werden goed meegenomen.

Goed advies. Snel handelen. Online alles kunnen regelen. Ga vooral zo door!

Professionele medewerkers goede behandeling

Goede uitleg prima personeel erg behulpzaam kortom prima

SUPER klantvriendelijk, persoonlijk en ZEER snelle afhandeling

Ik zal zeker KREDIETDESK aan een ieder willen aanraden. Ze winden er geen doekjes omheen en zijn SUPER snel met de behandeling. Het is een kwestie van documenten uploaden een paar telefoon gesprekjes en het is in orde. Van mij krijgen ze de volle 5 sterren Zal in de toekomst zeker nog zaken doen met KREDIETDESK

Snelle en duidelijke behandeling

Je wordt snel gecontacteerd, nadat je een aanvraag hebt ingediend. De stukken die je dient aan te leveren voor je aanvraag worden duidelijk weergegeven en je wordt regelmatig op de hoogte gehouden omtrent de status van je aanvraag.