Vriendelijk, goede service en professioneel

Wij werden vriendelijk en professioneel te woord gestaan door Ina. En toen er bij aflevering van de planken geen houthak bij geleverd werd heeft ze dit meteen opgepakt en gezorgd dat deze alsnog netjes en snel onze kant op kwam

Nette prijs goede service

Hout netjes optijd geleverd, Genoeg overlengte Goede service en vriendelijk

Mooi eersteklas Douglas hout (planken geschaafd)

Perfect geschaafde en gedroogde planken ontvangen, zonder gebreken als kromtrekken of splijting. Een mooie, goed verzorgde houthandel. Ruime opslag, alles goed gesorteerd en overzichtelijk. Hoe het elders (veel) minder kan weet ik inmiddels ook. Van harte aanbevolen.

Waardeloos bedrijf!

Zaterdag 16 mei naar de houthandel. Onvriendelijke dame staat ons te woord. Alles lijkt even teveel, maar toch keurig genoteerd wat we nodig hebben en de kosten daarvan. Levering zou 2 a 3 weken duren. Sindsdien niets gehoord. Vandaag gebeld, 'nee is niet binnen gekomen we weten ook niet wanneer dat wel gebeurt', kunt u dan misschien zeggen wanneer het wel binnen komt? Nee dat weten we niet, maar ik zal het navragen en u wat laten weten. Oke, doen we dat. Ik had er geen goed gevoel bij, weer afwachten, nee toch maar niet. In Volkel dezelfde bestelling gedaan, nog goedkoper ook, én volgende week binnen! Uiteraard wel netjes afbesteld.

onvriendelijk behandeld

Er staan op de website verschillende afmetingen en daarbij mooie prijzen maar als je er naar toe gaat zijn die helemaal niet aanwezig. dan word er heel snauwerig tegen je gedaan als je daar iets van zegt door een met buitelands accent sprekende dame, wel vriendelijk en goed geholpen door de heftruckchauffeur, maar ik zal volgende keer ergens anders mijn hout gaan halen, gr Gerard v Ham

Goede kwaliteit

Ik ben even geleden hier geweest en heb hout besteld voor een tuinhuis te maken. Prima kwaliteit. Ondanks een lange levertijd vanwege het virus geef ik dit bedrijf als nog een 10! ;)

Altijd vriendelijk geholpen, kwaliteit tegen betaalbare prijzen

Meerdere malen hout gehaald. Van balk tot plank. Direct leverbaar. Wordt netjes bij auto of aanhanger gezet. Top bedrijf. Volgend project weer!!

we zijn super geholpen! echt een aanrader! nemen echt de tijd voor je hartelijk dank voor jullie hulp

• Kwaliteit

Snelle levering en uitmuntende kwaliteit.

• Advies N.v.t.
  • Kwaliteit

goed geholpen snel geleverd goed recht hout helemaal aan te raden!

• Kwaliteit

Als ik douglas, eiken planken nodig heb, dan worden deze vaak uit voorraad geleverd.

• Kwaliteit

Douglas schaaldelen van prima kwaliteit gratis aan huis geleverd. Ben zeer tevreden.

• Kwaliteit

Heldere site, snel offerte toegestuurd ook na aanpassing van de bestelling. snelle levertijd en kwaliteit van geleverde balken en vloerdelen was erg goed. volgende keer als ik weer hout nodig heb ga ik zeker naar Benik. Zal Benik ook zeker aanbevelen.

• Kwaliteit

Na offertes en prijsvergelijk bij Benik uitgekomen. Voor een bezoek bij bedrijf langs geweest. Prima geholpen daar. Alles mogen bekijken. Levering binnen een week was geen probleem. M.a.w. ik ben uitstekend geholpen.

• Kwaliteit

Snelle service. Erg mooi en recht hout. Super.

• Kwaliteit

prijs is goed , goed advies en behulpzaam personeel. Wat wil je als klant nog meer.

• Kwaliteit

Prima bedrijf, prima hout, prima service.

• Kwaliteit

Snelle offerte, goede prijs, heldere communicatie!

• Advies N.v.t.

Heel goed en professioneel

• Kwaliteit

Super fijn geholpen netjes alles thuis gebracht...

• Kwaliteit

Het beste, rechte douglashout van deze regio.

• Kwaliteit

Goede service en snelle levering.