geweldig

ik werd daar snel en netjes behandeld en de planken werden netjes bij de auto afgeleverd,en dit voor een mooie prijs. zou volgende keer hierheen gaan.

snelle reactie !!

Hele snelle reactie op mijn vragen. Binnen een dag 2 offertes. De bestelling was ook nog eens super snel klaar. perfect !

Alles vlot en correct

Ik kreeg op tijd een duidelijke en gunstige offerte. Ook de levering werd netjes geregeld. De man die het hout leverde hielp mee met het uitladen en de betaling gebeurde ook vlot

Prima zaak, goeie prijs

Ik kan wel zeggen dat ik een tevreden klant ben. De keuze in het aanbod is prima. Voor mij zou het uitstekend zijn als er meer Douglas hout maardan geschaafd in het assortiment nu is het vaak fijn gezaagd.

goed kwaliteit

2x ervaring met bestellen

Goede communicatie

behulpzame mensen

snel en professioneel

zeer goed en snel contact, professionele, snelle implementatie

Vriendelijk en kwalitatief

Fijn bedrijf, vriendelijk personeel, kwaliteit producten en snelle reactie/ levering

Prima verlopen

Prima kwaliteit met een waardige prijs verhouding

Klantvriendelijkheid is erg goed

Voor de eerste keer online bestelt. Zeer goed bevallen. Goede service en klantvriendelijk

Prima kwaliteit hout. Recht. Zonder mankementen. Goed geholpen ter plaatse.

Kwalitatief goed hout, vriendelijke en behulpzame service

Mooi hout, vriendelijke service en behulpzaam bij het laden van onze aanhanger. Jammer dat de meebestelde verf niet op voorraad was

Mooi keurig hout

Goede keus

Super kwaliteit voor de beste prijs en de hoogste service.

Super producten, snelle levering en goedkoper ga je het niet vinden!

Top.

Top kwaliteit

Koop hier al jaren mijn planken en ben erg tevreden over de kwaliteit

Een grote voorraad en goede kwaliteit hout. Nu we elkaar beter kennen veel ruimte voor het zelf uitzoeken van mijn hout. De prijzen zijn goed maar ondergeschikt aan de kwalitei.t

Goed bedrijf, ik ben heel tevreden

Altijd goede service, je wordt netje geholpen.

Altijd goed!

Super snelle antwoorden via de mail en zeer correct

Prima ervaringen.

Fijn bedrijf

Werkelijk niks op aan te merken. Ik veranderde mijn bestelling een aantal keer, werd zonder problemen aangepast, bestelling lag op tijd klaar, behulpzaam met inladen. Fijn bedrijf om hout te kopen

Klantvriendelijk. Snelle levering.

Goede kwaliteit hout

Snelle levering, goede kwaliteit

Snelle reaktie op e-mail Duidelijke offerte Alles via e-mail af kunnen handelen Betaling met pin bij levering dus niet vooraf

Goede en snelle service

Door een snelle beslissing had ik snel hout nodig. Aangezien het moeilijk is om aan materialen te komen was aangenaam verrast dat ik het hout zo snel kon krijgen

Prettige online ervaring met goede communicatie

Persoonlijk opgehaald en het was vrij snel geregeld, de bestelling was zoals afgesproken.

Enorme teleurstelling!!!

Ik heb een offerte opgevraagd via de mail. Hierop netjes antwoord gekregen. Hout was snel klaar, maar niks op maat zoals besteld. (Zelf inkorten naar gewenste maat) Toen eenmaal de levering werd bezorgd viel ik bijna achterover van wat ik heb gekregen. -150-150mm hout was 150 met afloop 140 Foto’s gemaild. -Regels 100-50 besteld 95-50 ontvangen. -Beschadigde balken (foto’s gemaild) - Een en al zwarte lepel afdrukken van de heftruck. Ik heb 3 dagen lang alles moeten schaven en schuren om het netjes te krijgen. Persoonlijk zal ik er nooit meer hout halen. Dit is wat je overkomt als je op afstand koopt. Ik mocht het ruilen, maar ze beseffen totaal niet dat je extra transport kosten betaald. Een balk van 200-150mm welke 5,6 meter is, past niet in een auto!!!! Lokaal hout geregeld en zeer nette hout voor dezelfde prijs. Dus mensen die online bestellen opgelet!!! Ik heb behoorlijk wat foto’s gemaakt als bewijs. Misschien komt er wel een klein video op youtube.