zeer plezierige aankoopervaring van mijn Lexus

Open en eerlijke info over de occasion. Uitgebreid pakket afleveracties kon soepel worden afgestemd en worden uitgevoerd. Auto beoordelen op de brug bij 1e bezichtiging was op een zaterdag ook geen probleem. Gevraagd of er storingsmeldingen waren werd meteen met een diagnose computer gecheckt nog zonder dat er een aankoop was overeengekomen. Top. Een van mijn meest plezierige auto aankoop-ervaringen. Zeer aanbevelenswaardig bedrijf.

• Kwaliteit

Soepele koop van een prachtige auto, geholpen door vriendelijk personeel

Mijn vriendin en ik hebben een prachtige tweedehands occassion gekocht bij Carprof. We waren de eerste die hem zagen; bij navraag was men bereid de auto voor een proefrit vast te houden, ondanks vele reacties die volgden. Vriendelijk personeel en goeie service! Erg betrouwbaar en absoluut een aanrader!

Uitstekende garage !!!

Mijn ervaring is gebaseerd op meer dan 30 jaar zeer goede behandeling en service!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Hier een mooie 2 hands auto gekocht. Ze denken goed met je mee zonder je onder druk te zetten. Zijn klantvriendelijk. Ze hebben zelfs een nieuwe spiegel opgezet omdat deze kapot was. Nog echt een familie bedrijf.

Heel tevreden!

Zie boven.

• Kwaliteit

Duidelijker afspraken, goede feedback van een (klant) vriendelijk team.

Onze Mitsubishi ging voor een beurt naar de garage, met een paar kleine dingen erbij (lak aanstippen, kentekenplaten vastzetten). Bij het ophalen van de auto kregen we de werkzaamheden en factuur duidelijk uitgelegd, fijn. We zijn heel tevreden over de auto én de service van het team.

• Kwaliteit

Goede garage met persoonlijke touch

Fijne garage met prima werkplaats. Eentje waar je nog een klant bent met een naam en geen nummer ;) Persoonlijk dus. En goede service! Werkplaats levert goed werk. Goede communicatie over de werkzaamheden.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Hele vriendelijke ontvangst en snelle hulp, antwoord op de vraag.

Vriendelijk, snel en binnen no time gedaan wat er afgesproken was.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Volgens afspraak stond de auto klaar

Had een mooie occasion bij van Zeist zien staan, maar daar waren al belangstellenden voor, deze mensen haakten af, maar op Zateragmiddag kon ik vanuit het westen niet meer komen voor een proefrit. Een afspraak kunnen maken met een voorlopig koopcontract ovv als de proefrit zou bevallen de auto 6 dagen later klaar zou staan en dat als de proefrit beviel hij meteen kon. Auto stond keurig gepoetst klaar inclusief onderhoudsbeurt en verse APK, proefrit beviel en binnen 2 uur was eigenaar van een heel mooie Mitsubishi Colt, en dat voor een zeer nette prijs

Prima klantvriendelijke behandeling

Men neemt de tijd en levert prima werk af

• Reden bezoek Andere reden

TOP

Fijne zaak niks niet opdringerig

• Kwaliteit

Een van oudsher geweldig ruim meedenkend bedrijf

Van verkoper tot afspraak maken aan de balie, van monteur tot apk meester. Altijd word je vriendelijk geholpen. Ga zo door!!!

• Kwaliteit

Bij binnen komst vriendelijk ontvangen ,maar ze zijn niet eerlijk.

De accu van onze 2e hands auto is kapot + dynamo ,of we maar even naar Apeldoorn willen komen vanuit Amsterdam, voor een nieuwe accu. t Het interesseert ze geen sier, hadden we de auto op onze rug moeten mee nemen. De auto ophalen´ ho maar. De auto is ongeveer 5 maanden geleden afgeleverd na 2 weken weer terug omdat er nog reparaties moesten plaatst vinden die hun monteur over het hoofd heeft gezien. Moesten we zelf voor bellen pure nalatigheid. De baas is onaardig en blijft er bij dat reparatie alleen kan plaatst vinden in Apeldoorn. Hun verkopen een auto met problemen en de klant is de klos. Ondanks BOVAG garantie heb je er niets aan en dat weten ze. Kut bedrijf.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goed, betrouwbaar en zoals afgesproken

Erg positief

• Kwaliteit

Ik werd erg goed geholpen bij het uitzoeken en aanschaffen van een auto.

• Kwaliteit

Eerlijke duidelijke uitleg over wat er moet gebeuren

Fijn bedrijf eerlijke voorlichting nette medewerkers

• Kwaliteit

Vriendelijk Ik beveel nooit dienstverlening aan bij bekenden

• Kwaliteit

Uitstekend vaktechnisch bedrijf met een klantvriendelijke uitstraling.

Zie hierboven.

• Kwaliteit

We zijn prettig ontvangen. Rustig de tijd gekregen om een keuze te maken. Goed advies gekregen. Afspraken nagekomen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Fijn dat u een prettige ervaring met ons heeft, gaarne geven wij die ook in onze after-sales afdeling wanneer de auto aan onderhoud is. Wij wensen u veel rijplezier.

Gewoon goed

Zeer gemoedelijk zonder complicaties, Fijne verkoper Wicher die zeer meedenkend is en geen druk op je legt. Dit is de eerste keer dat ik hier een auto heb gekocht en ik moet zeggen dat alles netjes is verlopen. Dit was voor mijn een zeer positieve ervaring en raad dit bedrijf aan iedereen die een auto zoekt aan. Ronny

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Hartelijk dank voor dit mooie cijfer en uw aanbeveling. Fijn dat we goed met u hebben kunnen meedenken en zo samen tot een keuze hebben kunnen komen waarmee u uiterst tevreden bent. Goede kilometers met de Jac.

Prettig bedrijf

Klantvriendelijk deskundig vakmanschap

• Kwaliteit

Hartelijk dank voor uw komst naar onze werkplaats en graag tot een volgende keer.

Kreeg goed gevoel bij de verkoper.

Auto op website gezien, gaan kijken en stond klaar voor een proefrit, prima auto voor goede prijs, verkoper behulpzaam en vriendelijk.

• Kwaliteit

Fijn te horen dat u tevreden bent over de aankoop en deze auto. En dat er gelijk nog een tweede werd gekocht. Veel rijplezier.

Vriendelijk en snel geholpen

Vriendelijk en snel geholpen

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Daar willen altijd ons best voor doen om snel voor iedereen klaar te staan. Zo hoort het is ons motto.

uitstekend geholpen, nadat mijn auto op een parkeerplaats stil bleef staan

Na een poosje naar de auto radio te luisteren, viel de radio uit en hoorde ik een meldingspiep. Mijn auto maakte een ratelend geluid, maar deed verder niks meer. Na een belletje met mijn garage, kwam al heel snel een monteur van de garage mij helpen. De accu bleek het niet meer te doen. Na de auto wat stroom te hebben gegeven, kon ik achter de monteur aan naar de garage rijden. Daar werd de niet meer goed functionerende accu vervangen. Zowel door overig personeel van de garage, als de monteur uiterst vriendelijk geholpen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

U weer snel op weg helpen dat doen wij graag. hartelijk dank dat u dat waardeert met een 10.

Over Carprof