Plezierig, correct en professioneel

Zoals hierboven samengevat is de ervaring met auto van zeist te apeldoorn uiterst correct en professioneel. Men zegt wat men doet en voert uit wat men zegt! Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel.

Geweldig pesoonlijk, vriendelijk en geïnteresseerd bedrijf

Wat mij aanspreekt is het persoonlijke contact en interesse die je krijgt bij de familie van Zeist en hun personeel. En de goede service waar ze voor klaar staan. Rij momenteel mijn 4 de ASX en vindt dit bedrijf echt top.

Geweldige klantbeleving

Dit is wat je wilt als klant, deskundigheid, kwaliteit en vriendelijkheid. Goede en snelle service, ze denken met je mee en weten waar ze het over hebben, top!

Goede service, prettig contact. Ze staan voor je klaar

Goede service, prettig contact. Ze staan voor je klaar

A|l tientalen jaren uitstekende service

Persoonlijke benadering. Vakkundige monteurs Betrouwbare adviezen

zeer klant vriendelijk en ze weten waar ze het over hebben.

wat moet ik daar nog op zeggen al meer dan 40 jaar vaste klant

Niks anders dan lof!

Wij zijn zeer goed geholpen bij het uitzoeken van het juiste type van de auto. Alle vooral en tegens van de bepaalde types werden duidelijk tegenover elkaar gezet. Na het uitzoeken werden alle registers opengetrokken om deze zo spoedig mogelijk te kunnen leveren. Bij aflevering werd wederom alle tijd uitgetrokken om alles uit te leggen. Na een week werden we weer gebeld om te vragen of alles naar wens was en of er nog zaken onduidelijk waren.

Servicegericht, eerlijke adviezen. Prima garage

Deskundig en vriendelijk.

We zijn nu ruim 5 jaar klant. We voelen ons thuis bij dit familie bedrijf. Er is deskundig advies. Alle tijd voor een vraag. Eigenlijk geen problemen met de auto.

Op zoek naar een voordelige occasion tegen lage kosten voor onderhoud

Mijn huidige auto is binnenkort aan vervanging toe. Nissan Almera diesel gunstig in gebruik, maar niet milieuvriendelijk. Volledige 'e' zit er nu niet in, maar er blijken opties. Wicher staat me te woord met koffie en een koekje en we bespreken alle details. Sterke argumenten komen ter tafel. Bovendien ken ik Van Zeist al langer! Het denkproces is gestart en wordt vervolgd. ROB

Over Carprof

Op basis van heldere offertes, goede service, montage van kwaliteitsonderdelen en de juiste technische informatie legt CarProf zich toe op het leveren van een eersteklas ervaring voor al haar klanten. • De garage voor alle merken • 24 maanden internationale garantie op reparaties en arbeidsloon • Onderhoud volgens de fabrieksrichtlijnen