Een van oudsher geweldig ruim meedenkend bedrijf

Van verkoper tot afspraak maken aan de balie, van monteur tot apk meester. Altijd word je vriendelijk geholpen. Ga zo door!!!

• Kwaliteit

Bij binnen komst vriendelijk ontvangen ,maar ze zijn niet eerlijk.

De accu van onze 2e hands auto is kapot + dynamo ,of we maar even naar Apeldoorn willen komen vanuit Amsterdam, voor een nieuwe accu. t Het interesseert ze geen sier, hadden we de auto op onze rug moeten mee nemen. De auto ophalen´ ho maar. De auto is ongeveer 5 maanden geleden afgeleverd na 2 weken weer terug omdat er nog reparaties moesten plaatst vinden die hun monteur over het hoofd heeft gezien. Moesten we zelf voor bellen pure nalatigheid. De baas is onaardig en blijft er bij dat reparatie alleen kan plaatst vinden in Apeldoorn. Hun verkopen een auto met problemen en de klant is de klos. Ondanks BOVAG garantie heb je er niets aan en dat weten ze. Kut bedrijf.

• Kwaliteit

Goed, betrouwbaar en zoals afgesproken

Heel goed

Erg positief

• Kwaliteit

Ik werd erg goed geholpen bij het uitzoeken en aanschaffen van een auto.

• Kwaliteit

Eerlijke duidelijke uitleg over wat er moet gebeuren

Fijn bedrijf eerlijke voorlichting nette medewerkers

• Kwaliteit

Vriendelijk Ik beveel nooit dienstverlening aan bij bekenden

• Kwaliteit

Uitstekend vaktechnisch bedrijf met een klantvriendelijke uitstraling.

Zie hierboven.

• Kwaliteit

We zijn prettig ontvangen. Rustig de tijd gekregen om een keuze te maken. Goed advies gekregen. Afspraken nagekomen.

• Kwaliteit

Fijn dat u een prettige ervaring met ons heeft, gaarne geven wij die ook in onze after-sales afdeling wanneer de auto aan onderhoud is. Wij wensen u veel rijplezier.

Gewoon goed

Zeer gemoedelijk zonder complicaties, Fijne verkoper Wicher die zeer meedenkend is en geen druk op je legt. Dit is de eerste keer dat ik hier een auto heb gekocht en ik moet zeggen dat alles netjes is verlopen. Dit was voor mijn een zeer positieve ervaring en raad dit bedrijf aan iedereen die een auto zoekt aan. Ronny

• Kwaliteit

Hartelijk dank voor dit mooie cijfer en uw aanbeveling. Fijn dat we goed met u hebben kunnen meedenken en zo samen tot een keuze hebben kunnen komen waarmee u uiterst tevreden bent. Goede kilometers met de Jac.

Prettig bedrijf

Klantvriendelijk deskundig vakmanschap

• Kwaliteit

Hartelijk dank voor uw komst naar onze werkplaats en graag tot een volgende keer.

Kreeg goed gevoel bij de verkoper.

Auto op website gezien, gaan kijken en stond klaar voor een proefrit, prima auto voor goede prijs, verkoper behulpzaam en vriendelijk.

• Kwaliteit

Fijn te horen dat u tevreden bent over de aankoop en deze auto. En dat er gelijk nog een tweede werd gekocht. Veel rijplezier.

Vriendelijk en snel geholpen

Vriendelijk en snel geholpen

• Kwaliteit

Daar willen altijd ons best voor doen om snel voor iedereen klaar te staan. Zo hoort het is ons motto.

uitstekend geholpen, nadat mijn auto op een parkeerplaats stil bleef staan

Na een poosje naar de auto radio te luisteren, viel de radio uit en hoorde ik een meldingspiep. Mijn auto maakte een ratelend geluid, maar deed verder niks meer. Na een belletje met mijn garage, kwam al heel snel een monteur van de garage mij helpen. De accu bleek het niet meer te doen. Na de auto wat stroom te hebben gegeven, kon ik achter de monteur aan naar de garage rijden. Daar werd de niet meer goed functionerende accu vervangen. Zowel door overig personeel van de garage, als de monteur uiterst vriendelijk geholpen.

• Kwaliteit

U weer snel op weg helpen dat doen wij graag. hartelijk dank dat u dat waardeert met een 10.

Ik word niet als een nummer behandeld maar als een mens.

Heb altijd een duidelijke uitleg over de noodzakelijke onderhoudsreparaties gehad en een duidelijk antwoord op vragen.

• Kwaliteit

Dat is wat u van ons mag verwachten als u uw auto aan ons toevertrouwd. Transparant en duidelijkheid. Graag tot een volgende keer.

Goede service aardige mensen.

Voor een beurt en apk geweest .Alles prima . Miste bij de beurt alleen de prijzen van de onderdelen . Maar mischien is dat normaal bij een dealer. Kom zeker hier terug, de auto ook gekocht hier. En waarschijnlijk in de toekomst hier nog 1.

• Kwaliteit

Er zijn vaste pakketprijzen gefactureerd voor het onderhoud aan uw auto. Onderdeelprijzen kunnen wij altijd aan u geven, geen probleem. Graag tot ziens

zoals we al jaren gewend zijn, een correcte, perfecte en goede service

van binnenkomst receptie tot planning en de opdracht in goed overleg, zijn we 100 % tevreden.

• Kwaliteit

Volgende keer gaan wij weer voor een 100% tevredenheid!

Accu vervangen; prijs lager dan verwacht! Super meevaller!

Naast vakkundigheid, vriendelijkheid beheerst het personeel ook het meedenken met de klant. Heel fijn om te ervaren! Bedankt!

• Kwaliteit

Zo moet het ook een keer zijn. Meedenken met de wensen van de klant vinden wij belangrijk.

rijd veilig de winter door

• Deskundigheid N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.

Hartelijk dank voor het geven van een tien.

Klant vriendelijk en service gericht

Prettige garage die klant gericht werken bovenaan staat bij alle medewerkers.

• Kwaliteit

Hartelijk dank voor deze woorden.

Heel vriendelijk personeel

Je wordt al tijd vriendelijk ontvangen met een praatje en koffie of thee.

• Kwaliteit

Hartelijk dank voor dit mooie cijfer. Wij zien uw graag een volgende keer weer, de koffie/thee staat voor u klaar.

Gewoon geweldig.

Bijzonder vriendelijk, altijd tijd voor je. Kopje koffie, praatje. Nooit lang wachten. En alles komt altijd in orde.

• Kwaliteit

Hartelijk dank voor deze beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe Mitsubishi.

Geweldige service en bijzonder aardige mensen

• Deskundigheid N.v.t.
  • Kwaliteit

Hartelijk dank voor deze vriendelijke woorden, wij doen het graag voor u.

Op alle gebieden zeer positief.

Eventuele noodzakelijke of wenselijke reparaties en de kosten daarvan worden vooraf door de chef van de werkplaats met de klant doorgesproken. Als gewacht kan worden is koffie/thee en lektuur aanwezig.

• Kwaliteit

Fijn om u al jarenlang te mogen verwelkomen in ons bedrijf en van u deze fantastische beoordeling te krijgen. Heel hartelijk dank namens ons allen.

Alles wat je als klant kunt wensen was aanwezig,

Goede service, uitleg en gastvrijheid.

• Kwaliteit

Fantastisch dat u ons met een 10 beoordeeld. Fijn dat wij al uw wensen hebben kunnen invullen. Graag doen wij dat ook met onze after-sales afdeling en wij zien u dan daar ook graag terug.

Over Carprof

Op basis van heldere offertes, goede service, montage van kwaliteitsonderdelen en de juiste technische informatie legt CarProf zich toe op het leveren van een eersteklas ervaring voor al haar klanten. • De garage voor alle merken • 24 maanden internationale garantie op reparaties en arbeidsloon • Onderhoud volgens de fabrieksrichtlijnen