Hele snelle en adequate service met gewenst (en terecht) resultaat!

Ik belde Ewout en kon direct bij hem terecht. Binnen twee uur heeft hij een dienst verleend waarmee een zaak, die onterecht boven mijn hoofd hing, binnen 24 uur is afgedaan door de tegenpartij. Snel, vriendelijk, sociaal en met een vleugje gepaste humor. Ook prettig; Ewout denkt mee hoe eventuele andere situaties aan te pakken. Dankjewel!

Good and quick service

I met with Ewout shortly after contacting him, and he helped me resolve my legal inquiry. Recommended.

• Betrokkenheid

Zeer tevreden en zeker aan te raden!

Ewout Jansen, echt een topper! Was erg flexibel en heeft mij goed geholpen met een moeilijke zaak.

• Betrokkenheid

Ik ben van begin tot eind persoonlijk, vakkundig en professioneel geholpen en bijgestaan

Deze week had ik een conflict op het snijvlak van auteursrecht en citaatrecht. Hierdoor werd een video geblokkeerd op YouTube. Het probleem was, dat er grote haast was hij het oplossen van dit conflict. Binnen een etmaal heeft Ewout Jansen dit conflict op een heldere manier in kaart gebracht. Gedurende de gehele gang van zaken ben ik stap voor stap begeleid op een persoonlijke, heldere, professionele en bovenal bevlogen wijze. Uiteindelijk is de zaak feitelijk opgelost en kon de video worden gepubliceerd.

Uitstekende communicatie

Ik had geen betere keus kunnen maken door Ewout in te schakelen. Hij heeft ons geholpen met een lang lopende zaak, dit heeft hij voor mij zeer vakkundig op weten te lossen en daarmee de zaak kunnen sluiten. Voorts goed bereikbaar- sociaal en betaalbaar als prima advocaat.

Laagdrempelig, snel en deskundig

Mijn bedrijf kreeg te maken met een fiks probleem met auteursrecht. Ewout werd mij aanbevolen en terecht! Snel schakelen, plezierig contact en deskundig. Ewout Jansen handelde accuraat naar degene die mijn materiaal gestolen had. Wist een rechtzaak te voorkomen en toch in begrijpelijke taal maar mij en de 'dader' een prima resultaat te behalen. Ik beveel Voetnoot van harte aan!

Sympathieke man

Ewout Jansen heeft mij geholpen met een zaak. Mijn standpunten die ik had tegen de tegen partij. kon ik goed met Ewout Janssen onderbouwen.

• Betrokkenheid

Ik ben erg prettig geholpen door Ewout Jansen. Door zijn professionele aanpak en aandacht voor detail heeft hij een persoonlijk advies gegeven en gezorgd dat alles heel soepel en overzichtelijk verliep. Ik zou Advocaat Jansen zeker aanraden vooral door zijn werkwijze en vriendelijke omgan

• Betrokkenheid

Een pragmatische en erudiete advocaat

Een pragmatische en erudiete advocaat die dit in ‘gewone taal’ kan verwoorden. Tevens weet Ewout de rol van de advocaat te relativeren en plaatst hij de zaak in de bredere maatschappelijke context. Was ik hem maar eerder tegen gekomen!

• Betrokkenheid

Enorm geholpen met uitstekende juridische kennis en persoonlijke behulpzaamheid.

Brede juridische kennis op vele vlakken. Door de persoonlijke aanpak, tijd en aandacht die er besteed wordt, voelt het zeer vertrouwd om je juridisch voor te lichten en de zaak uit te laten werken. Er wordt kritisch naar je eigen wensen gekeken, alsmede de wensen van de tegenpartij. Het dossier hebben we hierdoor succesvol kunnen sluiten. Enorm veel te danken aan deze advocaat.

De beste advocaat

Ewout heeft ons geholpen met ons probleem en we zijn zeer tevreden met hem. In een woord TOP.

Helder en doortastend

In een geschil dat ik had met de woningbouwvereniging heeft Ewout mij geweldig geholpen. Hij doorzag de zaak meteen en kon mij goed adviseren over mijn rechten als huurder. Door verwijzing naar eerdere uitspraken in gelijknamige zaken en zijn heldere duiding hiervan, was de zaak binnen korte tijd afgehandeld. De stap naar een advocaat vond ik spannend, maar ben ontzettend blij dat ik dit gedaan heb. Ewout is heel vriendelijk, doortastend en met een positieve instelling, van harte aanbevolen.

• Betrokkenheid

Hele fijne duidelijke afspraken en een goede advocaat

We zijn heel goed, professioneel en kundig geholpen bij onze zaak tegen een NVM makelaar. De communicatie was heel prettig en laagdrempelig. De prijs is vooraf duidelijk, zodat je weet waar je aan toe bent. Alles was top!!

Uitstekende advocaat!

Mijn ervaring met Voetnoot Advocatuur was geheel naar wens. Ik had nog niet eerder juridische stappen hoeven zetten met mijn onderneming en zag hier enorm tegenop. Na het eerste gesprek met Ewout Jansen voelde ik direct dat ik in goede handen was. Hij luisterde naar mijn vraag, schetste zijn plan in begrijpelijke taal en kwam al zijn afspraken na. Hij overtrof mijn verwachting in hoe snel hij stappen ondernam. Nog mooier: mijn doel werd snel bereikt. Als ik nogmaals juridische hulp nodig heb, zal ik zeker opnieuw bij Voetnoot Advocatuur aankloppen.

Professioneel Advocaat

Voor mij de eerste ervaring met een advocaat. Ewout reageerde snel en kundig. Was altijd beschikbaar en hij heeft de case proactief afgehandeld Ewout heeft mij goed geholpen in een lastig situatie. Ewout is een uitstekende advocaat.

• Betrokkenheid

Duidelijk plan opgezet en het is ook gegaan volgens plan.

Fijne omgang!

Mijn ervaring met de juridische hulp is heel goed. Korte lijntjes, goede uitleg! Even een vraag tussendoor het kan allemaal Als ik weer hulp nodig heb zou ik zeker weer een beroep doen op Voetboot Avocatuur.

• Betrokkenheid

Goed benaderbaar, goedkoop en out of the box

Onze ervaring met Ewout is erg positief. Na ons verhaal gedaan te hebben, gaf hij meteen aan ons te willen bijstaan. Ewout is geen standaard, stoffige advocaat die alles volgens het boekje wil doen. Hij geeft out of the box adviezen, spreekt vanuit zijn kennis en ervaring en kan dingen in Jip en Janneke taal goed uitleggen. Hij neemt je mee in het proces en bespreekt per stap de mogelijkheden. Ook kun je op een laagdrempelige manier contact met hem zoeken, bijvoorbeeld via Whatsapp en niet alleen binnen kantooruren. Je spreekt een redelijke prijs met hem af van tevoren en dit is heel betaalbaar.

Professioneel, kundige advocaat!

Ewout heeft ons goed geholpen in een lastig zakelijke situatie. Ewout had er gelijk alle vertrouwen in en dit gaf ons ook weer vertrouwen en moed. Ewout is zeer professioneel en kundig in zijn vak. Ewout is goed te bereiken en reageert snel waardoor de communicatie zeer prettig was. Wij raden Ewout zeker aan bij anderen mochten ze hem nodig hebben.

• Betrokkenheid

Zeer tevreden, zeker aan te raden.

Ik ben erg prettig geholpen door Ewout Jansen. Door zijn professionele aanpak en aandacht voor detail heeft hij een ons persoonlijk advies gegeven en gezorgd dat alles heel soepel en overzichtelijk verliep. Ik zou Advocaat Jansen zeker aanraden vooral door zijn werkwijze en vriendelijke omgang. Bedankt voor uw hulp, Selma Mehmeti.

• Betrokkenheid

Ewout Jansen is de allerbeste advocaat die iemand zich kan wensen!

Onze stichting stond in erg zwaar weer ivm de coronatijden. De wederpartij was echter vervaarlijk, gruwzaam en ijselijk. Een exorbitant bedrag, bijna een ton, wilden ze eisen terwijl het de vraag was of wij deze überhaupt zouden moeten betalen. Wij hadden weinig tot geen bewijsmaterialen om onze onschuld hard te maken, maar advocaat Ewout Jansen ging op zoek naar alle mogelijke bewijsstukken om ons standpunt te bekrachtigen. Ons verweer was zó onweerstaanbaar klemmend en overtuigend, dat de wederpartij besloot om te schikken voor maar liefst 10% van het bedrag. Zonder advocaat Ewout Jansen was dit ons écht niet gelukt! Advocaat Ewout Jansen is een aanrader voor eenieder die denkt dat ze een zaak moeilijk kunnen gaan winnen. Deze advocaat is de redding in moeilijke zaken, de patroon in hopeloze gevallen! Wij raden advocaat Ewout Jansen voor 100% aan! Hij is betrokken, behulpzaam en accuraat.

• Betrokkenheid

Ewout is een uitstekende advocaat. Ik heb hem gebeld vvo een vastgoed probleem. Hij gaf me zoveel informatie hoet ik het kan aanpakken zonder te praten over geld of iets anders. Dankzij zijn tips kwam ik er uit Ewaut investeert in zijn vak door meddel mensen tevreden te stellen.ik denk niet dat ik ergens anders een advocaat gaan zoek als ik eentje nodig heb. Daarom staat zijn nummer gewoon opgeslagen op mijn telefoon.

• Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.

Excellent Service

VOETNOOT ADVOCATUUR is an excellent law firm and we would like to make a recommendations for all your family and business legal services. Haile Ghebrecristos Lion Aviation Group bv

Ontspannen en kundige benadering

Ewout heeft mij goed bijgestaan in een arbeidsconflict dat ik met mijn werkgever had. Dit heeft maanden geduurd, maar door het vertrouwen dat Ewout mij gaf kon ik er vrij rustig onder blijven. Hij kan zaken eenvoudig verwoorden en met de nodige lichtheid en humor. Deze benadering past heel goed bij mij. Verder is hij eerlijk in zijn advies en snapt ook de menselijke kant voor zijn cliënt goed. Uiteindelijk ben ik er met een vaststellingsovereenkomst uitgekomen met mijn werkgever. Hier zag het echt niet naar uit in het begin. Ik ben opgelucht en blij dat ik verder kan!

Helder vlot en vriendelijk

Ontspannen en to the point. Met Shirley goed team, Met Dank. Proostende groet. Joris Eisenburger

Over Voetnoot Advocatuur

Voetnoot Advocatuur is in 2020 opgericht door Ewout Jansen. Als advocaat specialiseert Ewout zich in het IE-recht, het ondernemingsrecht en het procesrecht. Bij de Hoge Raad en bij enkele Utrechtse advocatenkantoren (Wijn & Stael en LEAN LAWYERS) adviseerde Ewout over het algemeen verbintenissenrecht, ondernemingsrecht, insolventie, huurrecht, auteursrecht/IE, arbeidsrecht, cassaties, mediarecht en de grensgebieden met het bestuursrecht.

Over Advocaatscore.nl