snel en netjes voor elkaar

vriendelijk personeel en ze zijn netjes en snel klaar behulpzaam met de uitleg van de complete installatie

heel vakkundig

word netjes gewerkt en het personeel zeer vriendelijk en leveren goed werk af en verdienen een dikke pluim.

Een keurig verzorgd bedrijf !

Goede communicatie , nette vaklieden en alles klantgerichte wensen. Dus ga zo door met uw bedrijf !

Hele goede ervaringen

Contact gezocht, goede afspraken gemaakt, alles nagekomen. Toen alles klaar was, was ook alles klaar, tot aan de app op de telefoon

Top service

23 nov. zijn de zonnepanelen geplaatst en we zijn super tevreden hoe eea is verlopen. Geweldig vriendelijke techneuten die alles in goed overleg met je bespreken en zeer kundig zijn.

Snel, correct, goede informatie vooraf, goede en duidelijke afwikkeling na plaatsing. Chapeau!

Vanaf het eerste moment plezierig contact gehad. Men zegt wat men doet en doet wat men zegt. Afspraken worden nagekomen. Er wordt met je meegedacht, alles is naar wens verlopen.

Prima georganiseerd en uitgevoerd

Goede communicatie en correcte uitvoering. Bekwame vaklui en vriendelijk.

Gewoonweg SUPER!!!!

Niks op aan te merken.Het is gewoon goed.

Perfect geregeld.

Een prima bedrijf

Na een offerte traject zijn er afspraken gemaakt over het plaatsen van de zonnepanelen. De communicatie vanuit Goforsunpower tijdens dit traject was heel goed. Op 10 november hebben 3 uiterst vriendelijke en nette medewerkers de panelen geplaatst. De nazorg (zonnepanelen aanmelden. app installeren en btw terugvragen) was direct prima geregeld.

Goed gewerkt!

Goede adviezen en afspraken worden nagekomen, prettig bedrijf om mee samen te werken!

Prima bedrijf om zaken mee te doen

Heldere en duidelijke voorlichting,snelle reactie. Vriendelijk en beleefd personeel. Kwalitatief hoogwaardig werk afgeleverd. Zeker aan te bevelen

In een woord GOED.

Goed. Aardig personeel.

Heel fijne mensen en een zeer goede afhandeling

Een fijne begeleiding bij het offerte stadium. Goede en betrouwbare informatie voorziening. Ook de installatie ploeg waren zeer fijne mensen. Persoonlijk en deskundig.

Prima vakmanschap.

Er werd vakbekwaam gewerkt, compleet met valbeveiliging. De fout van de vooropname, 4 panelen tussen dakkapel en veluxraam werd goed opgelost. Dit paste niet, maar rechts van het raam kon de vierde.

Prima service en dienstverlening

Offerte traject tot de opdracht verliep goed en kreeg de juiste info. De aanbieding is marktconform, want de offerte was ook getoetst op plausibiliteit. Resultaat van de aanbieding was dus uitstekend. Het plaatsen van de zonnepanelen verliep zonder enige problemen en werkte het team keurig netjes. Goforsunpower is een professionele leverancier en installateur. Ik ben zeer tevreden met hun dienst.

Goede voorlichting en plaatsing van de zonnepanelen

Uitstekend bedrijf, betrokken mensen

Prettige directe communicatie, kundig personeel, ondanks wat vertraging bij de bestelling uiteindelijk heel goed geholpen.

Gemotiveerd en positief team, correcte en duidelijke communicatie

Aanvraag, uitbreiding op de aanbieding en plaatsing is in een prettige sfeer en netjes verlopen. Dames en mannen die hierin meegewerkt hebben, hartelijk bedankt!

Professioneel.

Professioneel, snelle response. Goede interactie.

Goede communicatie en plaatsing zonnepanelen

De installatie van de zonnepanelen verliep vlot. Alles deskundig geïnstalleerd. Nette vakmensen. Ook de communicatie via e-mail verliep prima. Wij zijn zeer tevreden.

Top, goede voorbereiding én installatie

Zowel het offerte traject, het inmeten en de werkvoorbereiding lopen uitermate goed. Mevrouw A. van Doorn krijgt een pluim voor haar gedegen kennis en punctualiteit. Zij regelt het goed en komt afspraken na, dat geeft heel veel vertrouwen in het bedrijf Goforsunpower. Het inmeten van het dak en de montage van de zonnepanelen is goed. Het zijn teams die duidelijk op elkaar zijn ingespeeld en die plezier hebben in het werk wat zij doen en zijn uitermate netjes naar de klant. Een punt van aandacht blijft de veiligheid op het dak. Voor ons was het een genoegen om de PV installatie van 11 REC zonnepanelen met Enphase micro omvormers te laten uitvoeren door Goforsunpower.

Heel goed!

Fijne vakmensen,ik heb alleen goede en positieve ervaring met dit bedrijf!

Goed advies , en de monteurs zijn vakmensen

Duidelijke en uitgebreide aanbieding, alles compleet, en snel gemonteerd

Over Goforsunpower

Goforsunpower is specialist op het gebied van installatie en onderhoud van zonne-energie voor uw woning of bedrijfspand. U kunt zich bij ons vrijblijvend laten adviseren over zonnepanelen, laadpalen en warmtepompen. Wij beantwoorden al uw vragen en kijken samen naar wat het beste bij uw situatie en wensen past. Dit kan zowel in onze showroom, als bij u thuis. U kunt zich aansluiten bij de miljoenen huishoudens die wereldwijd al profiteren van zonnepanelen, om zo uw eigen energie duurzaam op te wekken en uw energierekening flink te verlagen. Wij leveren, installeren en onderhouden de zonnepanelen voor zowel particulieren als bedrijven, overheidsinstellingen en vereniging van eigenaars. Bent u nieuwsgierig geworden, twijfelt u of heeft u vragen? Kom naar onze showroom in Rhenen. Hier kunnen wij u vrijblijvend persoonlijk advies geven en waar gewenst een offerte voor u uitbrengen. Goforsunpower B.V. is een onderdeel van Kerkhof Technische Installaties B.V. welke al meer dan 30 jaar ervaring heeft in de installatietechniek.