Perfect en snel geregeld

Vanochtend Tpms sensoren in mijn winterbandenset laten zetten en wielen onder mijn Mazda CX-60. Het viel ze op dat deze tweedehands aangekochte set slordig gebalanceerd was dus besloten om ze maar gelijk goed te laten balanceren, in tegenstelling van een hoop andere bedrijven werd niet alleen het oude lood verwijderd maar ook met een caramelschijf de lijmresten, TOP ! Gebalanceerd onder de auto, de originele Tpms sensoren gekloont met de nieuwe, en perfect werken.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Anders

Prijs kwaliteit in balans!

Mijn zoon en ik komen hier al heel wat jaren. Inmiddels ook vrienden van ons Het is een eerlijk en transparant bedrijf, met hard werkende medewerkers. Hebben ons nog nooit teleurgesteld, niets is Peter en zijn team teveel. Dit soort bedrijven kom je helaas veel te weinig tegen.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Internet

Snel, correct en kundig geholpen

Gestrand met een lekke band, keurige snelle service om geholpen te worden.

Op alle vlakken uitmuntend

Enige tijd geleden langs geweest voor advies voor het verlagen van mijn BMW 5 serie. Dat blijkt toch iets meer voeten in aarde te hebben dan je in eerste instantie zou verwachten. En dat is als je het goed wil doen. Verlagen kan ‘iedereen’ maar om het op een juiste manier te doen zodat de ophanging heel blijft moet je bij deze specialisten zijn. Ondanks dat het complexer was en daardoor meer tijd heeft gekost is mijn auto keurig op tijd afgeleverd. En voor de afgesproken prijs! Afspraak is afspraak bij deze heren, geen discussies achteraf. En het resultaat, niet geheel onbelangrijk, is top. Wil je je auto verlagen, twijfel niet en laat je adviseren door Lennard van Amsterdam Banden.

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Internet

Banden balanceren na lichte vibratie auto

Na klachten over lichte vibratie in de auto kreeg ik hulp aangeboden van Peter. Na een korte intake, ben ik zeer tevreden over het balanceren van mijn auto banden bij Amsterdambanden.nl. Het personeel was vriendelijk en professioneel, en het resultaat was doeltreffend. Mijn auto rijdt nu soepel en stabiel, en de vibratie is weg. Ik kan ze ten zeerste aanbevelen voor banden balancering. Ondanks de drukte kon ik even tussendoor langskomen en werd direct geholpen. Peter nogmaals dank voor je snelle hulp.

Afspraak is afspraak

Fijne mensen en heel veel ervaring als het gaat om wielen, banden en uitlijnen. Familiebedrijf met hart en ziel.

Top service!

Top bedrijf, geven je de tijd om alles goed uitleggen. En lijnen goed uit. Ik raad deze bedrijf zeker aan! Mvg Y.M Cars.

Super bedrijf

Afspraak gemaakt om mijn Citroen C4 Picasso te laten verlagen Na veel Google en verschillende telefoontjes bij Amsterdambanden uitgekomen als veruit de goedkoopste , met een mooie werkplaats en eigen uitlijn instantie Zeer vriendelijk en correct geholpen Ik denk er over om ook de APK bij deze garage te doen , ik de rit vanuit Leusden naar Amsterdam er wel voorover 02-08-2022 Cees Leusden

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Internet

Een zeer goede ervaring opgedaan bij Amsterdambanden. Ze staan voor u klaar en denken graag met u mee. De service is zeer goed en het personeel is uitermate vriendelijkheid. Met een goed gevoel weer richting huis vertrokken!

• Prijs N.v.t.
  • Parkeerruimte N.v.t.

Vriendelijke en efficiënt bedrijf

Wat een awesome bedrijf met uitstekende dienst en vriendelijke medewerkers. Ik gebruikt al twee jaar de diensten van Amsterdam Bande en zullen nog veel jaren zo aanhouden. Bedankt!

• Website
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? N.v.t.

Hier kom je zeker terug. Wat een supergoed bedrijf!

Klapband gehad, eigen garagemannetje op vakantie, maar ik wilde niet naar een Kwikfit of zo'n dozenschuifketen maar een echt eigen bedrijf met een vakman. Beetje googlen, AmsterdamBanden... sinds 1981 en alleen maar blije klanten, nou dat klopt 100% en sinds vanmiddag is daar nog een bijgekomen! Kon meteen komen. "Neem beter een tweedehandsm dan kan je die andere goeie linksvoor nog even oprijden." Alles snel en profi gemonteerd en gebalanceerd, monteurs zijn sowieso als een F1 pitsstopteam op elkaar ingespeeld zag ik) en ik werd nog gematst ook. Reken maar dat ik daar over een paar maanden een setje nieuwe banden kom halen. Klantvriendelijk, profi, was het overal maar zo. Bedankt!

Top bedrijf!

Dit is een goudeerlijk en transparant bedrijf. Waar de prijzen scherp zijn en de kwaliteit top is. Mijn zoon heeft zijn auto laten verlagen en nieuwe banden laten monteren. Verder nieuwe remblokken, schijven en remklauw zijn er gemonteerd. Hij is enorm tevreden over het geleverde werk. Zelf heb ik verleden jaar vier nieuwe banden laten monteren. Verleden week twee nieuwe banden. Daarnaast nieuwe schijven en remblokken laten monteren, als ik dit bij mijn eigen dealer had laten uitvoeren dan was ik ruim twee honderd euro meer kwijt. Peter, en de overige monteurs zijn vriendelijk en leveren kwalitatief uitstekend werk. Bij dit bedrijf staat de klant nog centraal. Waar kom je dit tegenwoordig nog tegen!

Prijs/Kwaliteitverhiuding is uitstekend.

Al jarenlang vakkundig en vriendelijk. Top service tegen goede prijs.

jammer dat het cijfer 10 het maximum is

onervaren als ik ben op banden gebied kwam ik vijf dagen voor vertrek op vakantie erachter dat banden van een vouwwagen niet onbeperkt meegaan, mijn exemplaren waren uit 2002! na een beetje Googelen kwam ik uit bij Amsterdam Banden. daar bleek nog een setje te liggen de mannen van Amsterdam Banden begonnen met monteren van de nieuwe banden, wat dus handmatig moest omdat de velg te klein is voor de machine. dit koste veel zweetdruppels van de twee mannen, maar uiteindelijk was de eerste band (met binnenband) gelukt. toen was de tweede band aan de beurt, na veel pijn en moeite lukte de montage ook. maar er bleef geen lucht in, conclusie: de binnenband was lek gegaan tijdens de montage, dus band er weer af. nieuwe binnenband er in en gemonteerd. weer lek geprikt door de bandenlichter. de derde ging ook lek en toen waren de binnenbanden op. ik mocht de volgende dag terug komen want dan kon er nieuwe binnenbandjes besteld worden. zo gezegd zo gedaan. bij aankomst werd het wiel naar mijn auto gebracht. op mijn vraag wat de kosten waren van dit hele gedoe van de vorige dag, werd geantwoord dat ik niks hoefde te betalen.... dat is nog eens service!!!!!!!! ook voor moeilijke en bijna onmogelijke banden-vragen moet je dus op dit adres zijn!

• Hoe bent u met ons in contact gekomen? Internet

Persoonlijke benadering en erg servicegericht

Persoonlijke benadering, erg servicegericht en veel vakkennis !

• Prijs N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Hoe bent u met ons in contact gekomen? Anders

Zeer professioneel en betrouwbaar.

Zeer professioneel en betrouwbaar, hier ben je echt een klant die persoonlijk behandelt wordt. Gaan voorzichtig te werk bij reparatie en het monteren van de banden op. Altijd wordt er gebruik gemaakt van de garage bruggen. Voor aanschaf van nieuwe banden, velgen, balanceren en uitlijnen het adres waar ik altijd heen ga. Ook met een auto die nog nieuw is. Top!!! Groet. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

perfect, zeker aan te bevelen

Goed geholpen en alles na behoren

perfect, zeker aan te bevelen

Geweldig bedrijf al jaren perfecte service en tegen scherpe prijs en vriendelijke bediening.

goede service, goed behandeld

Peter en zijn mannen geven goed advies, voor een zeer concurrerende prijs en leveren perfect werk af. Heb je pech dan kun je altijd langs komen en proberen zij je dezelfde dag te helpen. En afspraak is afspraak.

goede service, goed behandeld

De eigenaar Peter weet alles van banden, ik was er dan ook doodziek van toen hij ruim 20 jaar geleden ineens niet meer werkte bij de bandenzaak waar ik vaak kwam voor zowel mijn auto als mijn motor. Gelukkig was ik des te meer toen ik hem jaren later weer ontdekte. Hij was voor zichzelf begonnen. Hij is kundig, heeft altijd goed personeel dat weet wat ze moeten doen, prijsstelling is gunstig ten opzichte van de concurrentie (veelal dozenschuivers), met de ingebakken wil om telkens weer een goed product neer te zetten.

perfect, zeker aan te bevelen

Zweer bekwame, snelle en competente dienstverlening. Absolute aanrader.

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer goed geholpen door Peter ik had een set nieuwe banden met velgen nodig ben zeer goed geadviseerd door Peter hij heeft me voor een betaalbare prijs geholpen en heeft ook netjes een goed bedrag voor mijn oude set velgen terug gegeven ik ben zeer tevreden en raad ook iedereen aan om bij Amsterdambanden langs te gaan !!!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik had een probleem met een lekke band en beschadigde velg bij een andere leverancier. Nieuwe band zou niet leverbaar zijn en Peter van Amsterdam Banden heeft binnen 18 uur na eerste telefoontje de band besteld en gemonteerd. Ik ben hier super mee geholpen, wat een services!!!

goede service, goed behandeld

Goede klantgerichte service. Ik kwam voor een second opinion en na hun werkzaamheden, is de trilling in mijn stuur opgelost. Zeer zeker aan te raden.