Uitgeverij Boekscout is een aanrader voor elke beginnende en ervaren auteur!

Ik ben ongelofelijk blij met de kans die ik heb gekregen mijn sprookjes uit te brengen. Het boek ziet er prachtig uit. Het is gedrukt op een zeer hoge kwaliteit papier. Ik kreeg een zeer goede begeleiding tijdens het hele proces, van altijd vriendelijke mensen. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

goed op weg geholpen met rust en geduld

bij boekscout , wordt je stap voor stap begeleid. geen vraag is gek en antwoordt komt vrij snel via de mail. en bij aanvraag kon je een belafspraak maken, samen ben je dan op weg naar jou boek , die na tevredenheid samen is gemaakt, ik kan boekscout voor beginnende schrijfsters als ik echt aan bevelen

Geweldig!

Een top ervaring! Dankjewel Boekscout voor deze kans! Heel blij met jullie hulp en advies en het uitbrengen van mijn boek.

De samenwerking tussen Boekscout en mij, en met name met Wieke en Chantal is prima verlopen. Blij met de snelle antwoorden via de mail.

Een goede ervaring en het proces verliep soepel

Ik heb een goede ervaring met boekscout. Ik kon vragen stellen als ik iets niet helemaal begreep en hierop werd altijd snel geantwoord. Er wordt geluisterd naar de wensen van de auteur en alles verliep soepel.

Super tevreden

Vanaf het begin ben ik goed te woord gestaan door de meiden van boekscout.(via email) Het is niet niks om een boek uit te brengen en dan ook nog een boek wat zo persoonlijk is. Veel mailcontact dat wel, maar dat vind ik niet erg want ik vind het juist prettig om het te kunnen lezen. Dan vergeet ik het minder snel. Ik ben erg tevreden.

enthousiaste hulpvaardige ploeg

Als auteur word je erg goed vooraf ingelicht over het hele uitgeefproces, je krijgt een boek over uitgeven gratis toegestuurd wanneer je daarom vraagt. De beoordeling van jouw roman is gedetailleerd qua inhoud en taal en de mogelijke fouten worden gerapporteerd. Jijzelf bent wel volledig verantwoordelijk voor de verbetering ervan. Er is dus geen redacteur speciaal voor jou zoals bij de traditionele uitgeverijen. De antwoorden op jouw vragen volgen direct. De wensen ivm de cover werden ingewilligd. Er zijn een paar onnauwkeurigheden in de lay-out uitgekomen na het toezenden van het proefexemplaar en zelfs in de promotiemail die ik tijdens het herlezen over het hoofd had gezien, maar zelfs tot het laatste ogenblik waren ze steeds bereid mij verder te helpen. Je moet wel erg goed jouw eigen teksten nalezen.

Gewoon goed!

Lieve mensen die je begeleiden in het gehele proces. Dat proces is moeilijker dan je denkt , als je alles meetelt, promotie, boeken drukken, bestellingen verwerken... Al met al, toppers!

Ik ben schrijver, uitgeven is een ander vak dat prima wordt vertolkt door boekscout

Na het aanleveren van mijn manuscript ging alles op rolletjes. De beoordeling en het gaan uitgeven volgden al snel. Daarna contact met verschillende teams over de vormgeving, marketing enzovoort. Heerlijk om daarin mijn eigen ideeën kwijt te kunnen en te zien hoe die meegenomen worden en vorm krijgen. De adviezen zijn ook goed passend en goed uitvoerbaar. Kortom het smaakt naar meer. Wat mij betreft: op naar het volgende boek.

Fijne medewerking

Boekscout heeft vanaf begin schrijfproces mij bijgestaan, veel adviezen want zij hebben immers de ervaring in uitgeven. Na mislukt avontuur bij andere uitgever was ik blij dat zij professioneel de zaak aanpakten wat nu heeft geresulteerd in 2 mooie boeken en misschien in toekomst meer.

Mooie uitgeefkans

Ik vind het mooi dat veel auteurs de kans krijgen om hier hun boek uit te geven. Goede ondersteuning en heldere communicatie tijdens het hele uitgeefproces. Er wordt rekening gehouden met je wensen. Wel jammer dat best veel taken voor de auteur zijn, waaronder het in orde brengen van je script en de marketing. Je wordt hierbij wel goed ondersteund en geïnformeerd door de uitgeverij.

Super ervaring!

Ik heb enorm genoten van de goede ondersteuning die je krijgt en er wordt bij elke stap alles duidelijk uitgelegd.

Fijne uitgever

Duidelijke informatie, contract, prettige medewerkers

Super fijn

Ontzettend fijn contact gehad over het uitgeven van mijn boek! Het verhaal mocht mijn eigen kleur houden, er werd meegedacht, mee bewogen als de deadline niet haalbaar was en meegekeken op alle fronten!

Ik ben zeer tevreden over jullie werking en de samenwerking! Steeds was alles heel duidelijk en goed uitgelegd. Het was m’n eerste keer bij jullie, maar ik zou zeker terug voor jullie kiezen!

Duidelijke informatie en prima feedback

Bij iedere stap in het uitgeefproces wordt je duidelijk geïnformeerd en krijg je vlot en bruikbare respons op je vragen en opmerkingen. Je moet wel zelf veel doen wat promotie betreft.

Beter dan verwacht

Ik had lage verwachtingen, maar het viel goed mee. Er is begeleiding en de tekst werd nagelezen. Over het digitaal inkleuren van de tekeningen hadden we een andere mening, maar ben blij dat ik ze gevolgd ben. "De witte achtergrond geeft rust." hoorde ik meermaals.

Tot nu toe professionele aanpak zonder gedoe

De mensen van het productieteam doen werkelijk een goede job. Ze geven steeds positieve feedback en begeleiden het boek naar een mooi resultaat. Hun creativiteit komt het best naar boven bij het ontwerp van de cover. Het zijn goede mensen die een strak tijdsschema aanhouden. Resultaat verbluffend. Met het marketingteam heb ik nog weinig ervaring. Als deze mensen net zo goed zijn als het productieteam dan worden er ettelijke duizenden exemplaren verkocht. We zullen dit afwachten.

Op eenvoudige wijze van manuscript naar boek

Toen ik begon met het schrijven van een boek had ik geen enkel idee of en op welke wijze dit uitgegeven kon worden. Toen ik Boekscout op internet tegenkwam en goed recensies las, besloot ik om mijn manuscript aan te bieden. Toen de mensen van Boekscout er graag verder mee wilden gaan volgde er zeer regelmatig overleg, zowel per telefoon als per email. Wat mij daarbij bijzonder aansprak waren de vriendelijke en zeer geïnteresseerde dames van Boekscout, Stap voor stap werd duidelijk hoe het boek tot stand zou komen en wat er van mij werd verlangd, zoals het uitzoeken van een afbeelding voor de kaft, correctie van de tekst en een korte biografie. Dat ik zelf nog het een en ander moest doen was voor mij wel weer een uitdaging omdat ik eerst dacht dat mijn werk er het na het insturen van mijn manuscript wel op zat. Maar alles verliep voorspoedig. Binnen enkele maanden was het boek gereed en het resultaat was geheel naar verwachting.

Het contact met de mensen van Boekscout was heel prettig. Afspraken werden altijd nagekomen. Ook op vragen werd vriendelijk en professioneel gereageerd.

Zeer goede ondersteuning en hulp!

Dit was het eerste prentenboek dat ik uitbracht en ze hebben mij bij elke stap gevolpen. Had ik vragen dan had ik meestal binnen de twee dagen al een antwoord. Alles verliep zeer vlot en ik ben zeer blij met het resultaat!

Fijne samenwerking met een geweldig resultaat

Het contact met boekscout heb ik als zeer prettig ervaren. Van begin tot eind denkt iedereen met je mee.

Hele fijn ervaring!

Ik vond het heel fijn hoe alles is verlopen. Goeie, duidelijke en snelle communicatie. Voor vragen staan ze altijd open en willen graag meekijken en helpen.

Met boekscout heb ik een zeer positieve ervaring. Ze zijn persoonlijk, staan voor je klaar en hebben me geholpen bij het waarmaken van mijn droom.

Geweldig!

Wat een goede samenwerking heb ik ervaren. Spontaan, positief, betrokken en er werd ook erg snel gereageerd overal op. Boekscout heeft met aandacht en goede zorg mijn boek gemaakt met een mooi eindresultaat. Ik kan niet anders dan er super tevreden over zijn!