Hij zegt wat ie doet en.....doet wat ie zegt!!

Snelle, directe communicatie. Je weet waar je aan toe bent. Goede en praktische adviezen. Kwalitatief alles dik in orde. Er wordt netjes gewerkt tijdens het plaatsen.

Degelijke dakkapel, snel geplaatst, volgende keer weer!

Snelle service en mooi resultaat!

Het eerste contact met Bas Bosch was op 14 december. Bas is de 18e komen kijken en we hebben besproken wat het moest worden. Het ging over een dakkapel van ongeveer 7 meter lang. Hij gaf aan dit te kunnen leveren en dat de montage in 1 dag zou gebeuren. Uiteindelijk is er afgesproken dat de eerste week van januari het dakkapel al geplaatst kon worden, al is dit een week later geworden door het weer. Dus welgeteld hadden we na het eerste contact in ongeveer 3 weken een dakkapel op ons huis, en daar zat ook nog kerst en oud en nieuw tussen. (ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat wij de kozijnen al thuis hadden, anders had het misschien wel 6 weken langer geduurd) Over het werken van de mannen kan ik alleen maar zeggen, ze hebben bijna geen pauze gehad en hebben van ongeveer 07.00u tot 16.30u keihard gewerkt, daarvoor alleen maar respect. Al met al zijn wij dus heel erg tevreden met het dakkapel en met de wijze waarop het allemaal is verlopen. Het resultaat is mooi en tot nu toe geen gebreken, op een raam na wat niet dicht ging. (dit is de dag erna meteen opgelost) Bas Bosch heeft onze verwachtingen zeker waargemaakt en een mooie dakkapel afgeleverd, waarvoor dank.

Snel, vakkundig en mooi resultaat!

Snelle reactie, en goede afspraken gemaakt. Op dag plaatsing op tijd begonnen en enorm hard doorgewerkt met zijn allen. Daar het 2 dakkapellen over de hele lengte moesten worden was 1 dag niet realistisch, maar dat op dag 2 alleen de laatste puntjes op de i gezet moesten worden was toch wel heel knap! Alleen foutje vanuit leverancier met levering verkeerde kozijnen. Niet op korte termijn op te lossen, dus meerprijs verdiepte kozijnen werd meteen van de rekening getrokken en meer dan genoeg vertrouwen in Bas Bosch en zijn team om nog een terrasoverkapping te laten plaatsen!

Goed werk, klantvriendelijk en goed afspraken mee te maken.

Goede service. Reageert snel. Prima prijs-kwaliteit verhouding.

Netjes gewerkt

Bedrijf leverde een mooie dakkapel af die op vakkundige wijze werd gemonteerd. een aanrader!!

Prima!

Goede service bij Bas Bosch. Snelle afspraak voor het op en inmeten. Op de dag van plaatsing tijdig en goed werk geleverd met het plaatsen. We zijn helemaal tevreden met onze twee dakkapellen.

Goed werk

De mannen van bas bosch hebben een mooie dakkapel geplaatst, we zijn te vreden over het resultaat

Correct en betaalbaar

Na het vergelijken van verschillende aanbieders van dakkapellen kwam Bas Bosch er het beste uit. De klus was binnen een dag klaar, waarna wij aan de slag konden met de afwerking.

Niet één maar twee dakkapellen in één dag !!

Men was netjes optijd. Mooi werk geleverd. Alles netjes opgeruimd. Complimenten voor deze mannen.

Vakkundig, klantgericht en vriendelijk werk geleverd

Klantvriendelijk/gericht totale dakrenovatie met dakkapellen afgewerkt Door de lange werkdagen hebben ze dit in zeer korte tijd kunnen verrichten Zijn zeer tevreden over het geleverde werk

Niets op aan te merken

Prima offerte uitgebracht, de baas zelf is niet lang van stof maar is to the point en komt zijn afspraken na. Binnen 6 weken na goedkeuren van de offerte werd de dakkapel geleverd. 7 u begonnen, half twee klaar. Mooie dakkapel, goede kwaliteit, mooie draai kiepramen en rolluik.

Goed afgeleverd dakkapel

Dakkapel is na wens en eerder dan verwacht afgeleverd.

Op tijd en volgens afspraak geleverd Netjes afgewerkt. Top ! Zeker aan te bevelen

Mooie renovatie van dakkapellen

Complimenten aan het team van Bas Bosch. Onze dakkapellen zijn erg mooi gerenoveerd. Ook de afspraak die we gemaakt hebben om dit voor een bepaalde datum te doen zijn jullie goed nagekomen. Al met al zijn we super tevreden.

Super!!!!

We zijn zeer tevreden, zeer professionele service. Heren waren op afgesproken tijd, alles ging zeer vakkundig en snel. ZEKER EEN AANRADER!!!!

Knap dat je alle werk in zo"n korte tijd realiseerd

Je kunt natuurlijk niet vergelijken maar ik ben tevreden met het werk dat geleverd is. De omstandigheden waren niet optimaal maar dit schijnt geen belemmering te zijn geweest. Enkele dagen later zijn nog de afwerkstrookjes voor de scharnieren gebracht wat ik toch een mooie service vind.

Super mooie dakkapel

Goede en duidelijke communicatie, komt afspraken goed na en levert een mooie dakkapel af. Ik ben zeer tevreden.

Keurig geplaatst en afgeleverd.

Het dakkapel is volgens afspraak geleverd en door het montage team zeer professioneel geplaatst en afgeleverd. Ik ben zeer tevreden met het resultaat.

Prachtige dakkapel

Ze kwamen met 4 personen en wisten allemaal wat te doen, gat in het dak alles verzamelen want om 10 kwam de kraan, 11 uur zat de dakkapel erop afwerken en om half 2 alles klaar, netjes gewerkt. Vaklui!

Het was super snel klaar

De wacht tijd was niet zolang en het was supersnel geplaatst. Wij zijn er erg blij mee en het is heel mooi geworden. Nu sparen voor de volgende

Het was super snel klaar

Alle afspraken nagekomen, montage keurig uitgevoerd. Leuk montage team, erg gemotiveerd en behulpzaam.

Over Bas Bosch Dakkapellen en dakwerken

Bas Bosch, de specialist in Dakkapellen. In één dag extra licht én ruimte!