Auto gebracht voor onderhoud en APK, Keurig op tijd klaar, tijdig geïnformeerd over ev raparatiepunten.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Bedankt voor je reactie. Fijn om te horen dat je tevreden bent. We zien je over een jaar graag weer. Mocht je ons eerder nodig hebben dan weet je ons te vinden. AutoCrew G. van Donselaar - Cobi

Wij zijn al heel erg lang klant bij Donselaar, en zeer tevreden. Omdat wij in quarantaine zitten, hebben ze mijn auto zelfs thuis gebracht. Wij waren al zeer tevreden, maar dit is echt top service. Hartelijk dank Donselaar. Mvg Marina Meijer

Goede en nette service.

Super geregeld weer!

Vandaag mijn auto voor een kleine beurt gebracht. Deze is keurig uitgevoerd, en de auto stond weer netjes klaar met een ingevulde “checklist”! Transparant en een duidelijk verhaal! Tot een volgende keer

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Fijn dat je tevreden bent. Daar doen we elke dag ons best voor. We zien je graag weer terug voor onderhoud of apk bij AutoCrew G. van Donselaar.

Super snel geregeld !

De centrale vergrendeling van de sleutel deed het niet meer. Wel lastig! Na een telefoontje een afspraak gemaakt en kon de auto op korte termijn brengen. Binnen een paar uur kreeg ik een telefoontje dat de auto weer klaar stond! Ik had een nieuwe originele sleutel en alles werkt weer perfect!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Hartelijk dank voor uw review. We hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn.

Fantastisch bedrijf!

Vakmensen weten van aanpakken! Ons bedrijf kan niet stilstaan zij begrijpen dat! Prijs kwaliteit is zeer goed.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Uitstekende service en zelfde kennis en gereedschap als dealer

Nu verschillende auto’s in onderhoud gehad waaronder 1 grote operatie aan een Audi A4 V6 waar om de distributie te vervangen de complete voorkant gedemonteerd moet worden. Even kundig als bij de dealer uitgevoerd alleen voor een vriendelijker tarief. Tevens onze Seat nu 5 jaar naar volle tevredenheid in onderhoud. Bij een groot bandenconcern in de buurt die ook onderhoud doet kreeg ik een minder prettig gevoel over kwaliteit en prijs van uitgevoerd onderhoud. Van Donselaar houd je tijdens onderhoud goed op de hoogte wat ook prettig is.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Top bedrijf en medewerkers met kennis van zaken

Onderhoudsbeurt incl apk uitgevoerd. Werd ook meteen mijn interieurontwerper en airco onderhoud uitgevoerd top! In deze tijden van Corona.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Een zaak van vertrouwen...

Je auto in onderhoud geven is een zaak van vertrouwen. Bij G.van Donselaar Autocrew heb ik ervaren dat ik te maken heb met deskundige medewerkers die service bieden tegen gunstige voorwaarden. Dat geeft vertrouwen.

Super bedrijf!

Ik ben goed geholpen, en ze zijn transparant! Breng mijn auto gerust naar Autocrew G. Van Donselaar voor een APK, onderhoud of een reparatie! Tot de volgende keer!

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.