Heel prettige en klantvriendelijke organisatie. Ze reageren erg snel en correct. Ze willen als tussenpersoon echt het beste voor de klanten. Ze denken mee in jouw voordeel en komen met goede adviezen. Ze denken mee met de beste hypotheekopties (in snelheid en financieel) en bieden (aanvullende) verzekeringen tegen een goed tarief. Ook geven ze verschillende mogelijkheden waaruit je kunt kiezen zonder de duurste aan te prijzen, maar wat het beste voor je is. Zeer zeker aan te bevelen!

Vriendelijk en kundig medewerker

Je wordt voorledig meegenomen in het proces en alles wordt zo goed mogelijk uitgelegd!

Zeer professioneel betrokken en vaardig.

Patrick heeft ons meegenomen in alle stappen van dit proces. Steeds alle tijd genomen om voor en nadelen per stap te bespreken, waardoor nieuwe inzichten ontstonden. Bereikbaarheid voor vragen was heel vlot. Een kundig, betrokken adviseur. Nooit eerder zi’n positieve ervaring gehad met andere hypotheek adviseurs. Petje af.

Prettige en duidelijke communicatie

Bij Richard terecht gekomen i.v.m. een Hypotheek en inmiddels ook voor de verzekeringen. Door de open, duidelijke en eerlijke communicatie hebben wij gelijk een prettig gevoel gekregen bij Beljaars Verzekeringen & Hypotheken. Alles wordt goed uitgelegd geen poes pas gewoon eerlijke en open. Er wordt tijd voor je gemaakt en meegedacht in de uitdagingen welke er zijn. Super tevreden!

Je wordt vriendelijk en open ontvangen

Alles wordt goed tot in de puntjes uitgezocht en je krijgt overal goed inzicht in het proces. Daarbij word je vriendelijk ontvangen met een lekker bakje koffie.

Uitstekend geholpen

Ben goed geholpen en geadviseerd en was altijd goed te bereiken als ik vragen had

Top service en goed geholpen

Ontzettend goed geholpen met alles omtrent het kopen van ons nieuwe huis. Hele fijne service. Bedankt Richard!

Duidelijk uitleg... Persoonlijke aandacht!

Richard legt alles goed uit en komt met verschillende voor en nadelen en verschillende opties. Daarbij heeft hij goede adviezen maar laat de beslissing bij ons. De sfeer is gemoedelijk en de koffie staat altijd klaar.

Uitstekend!

Wij zijn zeer goed geholpen door Richard. Nam overal zijn tijd voor en legt alles buitengewoon goed uit. Zijn hem heel dankbaar dat hij ons heeft geholpen met de aankoop van onze woning!

Fantastisch!

We hebben Beljaars verzekeringen & hypotheken ingeschakeld om ons te helpen bij de aankoop van ons eerste huis. Patrick heeft ons uitstekend bijgestaan en nam al onze zorgen weg. Hij gaf ons duidelijke uitleg als iets niet helder was en beantwoordde al onze vragen zonder enige moeite. Kortom; een echte aanrader!

Goede persoonlijke service op maat

Wij kwamen bij Beljaars V&Z via mijn boekhouder. Vanaf dag één duidelijk over de mogelijkheden mbt onze hypotheek waar wij voor kwamen. Ook werd er direct gesproken over de toekomst doormiddel van een blik richting pensioen, eventuele arbeidsongeschiktheid of overlijden. Een zeer prettige ervaring!

zeer professioneel, vriendelijk en kundig

Vanaf de aankoop van mijn huis jaren geleden en vervolgens lening en een bouwdepot heb ik telkens weer een positieve ervaring als ik bij Beljaars aanklop. Ze hebben echt alle kennis in huis en maken tijd voor je. Heel prettig om persoonlijk met ze in gesprek te gaan in plaats van alles via internet te regelen.

Prettig contact en zeer goede service

Voor het kopen van mijn huis ben ik vooral geholpen door Richard zelf. Richard nam tijd om alle stappen door te spreken. Hij heeft objectief advies gegeven, met mij meegedacht, maakte vlotte voortgang in het process en was goed bereikbaar. Ik zal Beljaars Verzekeringen & Hypotheken absoluut aanraden.

Richard denkt mee en geeft duidelijke adviezen bij de aankoop van een huis!

Fijn in de omgang en een relaxte sfeer op het kantoor. Neemt de tijd en zoekt goed de dingen uit. Richard weet zijn weg in hypotheek land en heeft goede contacten met banken, taxateurs en makelaars. Geeft een eerlijk advies en begeleid je door het hele proces heen. Erg fijn!

Uitstekende services en een bedrijf met verstand van zaken

Wij ervaren de samenwerking met dit bedrijf als zeer prettig. Richard is een vakman in hetgeen wat hij doet en helpt ons enorm met alles wat er geregeld moet worden. Ook het contact is heel erg fijn en duidelijk.

Heel betrouwbaar en fijn in de omgang

Het is betrouwbaar en je voelt je er op je gemak. Ook laten ze je echt thuis voelen vanaf de eerste afspraak die je hebt. Je krijgt ook goed adviezen.

Uitmuntend!

Onze ervaring is uitmuntend de persoonlijke sfeer en het geduld die ze hebben om alles tot in de puntjes uit te leggen en uitzoeken is super fijn en prettig. Wanneer je vragen hebt kun je ze altijd bereiken en komen ze meteen met een antwoord. 100% een aanrader!!!!

Super geholpen

Voor de koop van onze eerste woning hadden wij Beljaars ingeschakeld met Patrick als onze adviseur. Het advies en contact verliep heel goed. Niks op aan te merken!

Heel erg eerlijk en professioneel!❤️

Toegankelijk en professioneel bedrijf

Fijne begeleiding en denken goed mee in oplossingen. Communicatie duidelijk en snel. Top dus!

Hele goede service

Alles super netjes afgehandeld en uitgezocht voor ons niet

Duidelijke taal

Alles word goed uitgelegd.

goed geholpen , kundig en ervaren

Richard heeft mijn vriendin en ik goed geholpen en overal goed de tijd voor genomen, dit was erg fijn voor ons beide en hier zijn we hem dan ook dankbaar voor.

Enorm tevreden met complete ontzorging en altijd bereikbaar.

Richard heeft ons ontzettend goed geholpen. We zijn op aanraden van een bekende hier gekomen en dit was terecht. Gezien onze situatie redelijk complex was hebben we echt iemand nodig gehad die ons kon begeleiden bij dit proces. Richard denkt mee en is altijd bereikbaar voor komende vragen. Ik kan daarom Beljaars Verzekeringen & Hypotheken iedereen aanraden!