Fijn mensen om mee samen te werken.

Opdrachten worden altijd netjes uitgevoerd en de contacten zijn erg prettig.

Tevreden over de dienstverlening die Ketelaars biedt.

Ketelaars voert voor ons kleinschalige civiele werkzaamheden uit. Van opname werk tot uitvoering. Dit naar volle tevredenheid van ons al gemeente.

Een prettige samenwerkring

In het begin was het nog even onoverzichtelijk omdat er een zieke en daardoor te kort aan personeel was. Toen het duidelijk werd wie de uitvoerende persoon werd, was het snel een prettige samenwerking. Doordat we hoofdzakelijk met 2 personen hadden te maken waren de lijnen duidelijk en kort.

Dank je Ria, voor de mooie beoordeling en fijn dat de samenwerking uiteindelijk prettig is verlopen. Wij streven er altijd naar om de lijnen duidelijk en kort te houden, maar soms is dat niet meteen mogelijk en dan zijn wij erg blij met jullie flexibiliteit hierin. Veel plezier met het mooie resultaat en dat het maar een mooie zomer mag worden.

Flexibele organisatie met een aanpak mentaliteit

Flexibele organisatie die snel schakelt wanneer dat nodig is. Personeel komt de afspraken netjes na en wil graag aanpakken.

Top !

Goed bedrijf om mee te werken . Duidelijk en snel .

Prima werk geleverd. Snel en volgens afspraak

Betrouwbare partner die snel schakelt bij extra opdrachten

Wat ik erg waardeer van Ketelaars (Piet van Seeters) is dat vragen of andere zaken snel opgepakt worden en dat er altijd/meestal terugkoppeling volgt.

goede service

Deskundig bedrijf met aanpak mentaliteit

Beste Frank, bedankt voor de mooie beoordeling. En fijn dat de samenwerking zo goed bevallen is. Wellicht tot een volgende keer

Irritante werktijden

Het is fijn dat de struiken regelmatig gesnoeit worden. Maar om daar nou s'morgens om 06:15 mee te beginnen in een woonwijk bij de Abeefabriek in Tilburg is wat overdreven.

Beste Maarten, Wat vervelend om te horen dat de werkzaamheden u gestoord hebben. Wij proberen zoveel mogelijk de werkzaamheden uit te voeren op momenten dat deze het minst belastend zijn voor de omwonenden, maar soms is dit qua planning niet altijd te realiseren vanwege tegenstrijdige belangen. Maar wij zijn er ons zeker van bewust dat lawaai op de vroege ochtend niet gewenst is en proberen hier zoveel mogelijk rekening mee te houden. Nogmaals excuses voor de overlast.

Knap staaltje klimwerk! Betrouwbaar, omdat afspraken worden nagekomen.

Er is een tulpenboom gesnoeid in mijn tuin. Vooraf is men komen kijken wat de beste optie was om te snoeien. Tijdens het snoeien heb ik verbaasd gestaan van het vakmanschap wat nodig is om een boom te snoeien. Weken na het snoeien had ik toch twijfels komt het wel goed met die mooie boom? Na een belletje is het bedrijf komen checken en heeft mijn ongerustheid weggenomen. Heel fijn!

Mooi stukje vakmanschap

Correcte en prettige werkwijze. Technisch en financieel alles verlopen conform gemaakte afspraken.

Aardige mannen, die goed de afspraken nakwamen.

Overeenstemming over de offerte en de uitvoering kostte aanvankelijk wat moeite. Toen hier eenmaal overeenstemming over was bereikt is de bestrating netjes gelegd en is het geheel goed verzorgd uitgevoerd.

Op tijd, volgens afspraak en netjes afgewerkt

Helemaal goed, kleine zaken ter plekke flexibel opgepakt en opgelost, zeer tevreden en een mooi resultaat.

Prachtig eindresultaat, Ketelaars doet wat ze beloven

Van eerste afspraak tot oplevering heeft nog geen 4 weken geduurd, met prachtig eindresultaat (1.500 M2 parkeerterrein). Duidelijke communicatie en, niet onbelangrijk, er werd meegedacht in de voor ons beste oplossing. Werknemers leken plezier in hun werk te hebben! Wij zijn blij!

Beste Michel, bedankt voor de mooie beoordeling. Wij zijn blij dat de samenwerking zo goed bevallen is, en dat u zo tevreden bent met het eindresultaat. Nog bedankt voor de mooie opdracht en graag tot ziens

Het mooi eindresultaat!

Door een fijne samenwerking en inzet is iedereen blij met het eindresultaat. Complimenten jongens! Ook namens de buren.

Bedankt voor de mooie beoordeling en voor de fijne samenwerking. Graag tot de volgende keer

• Veiligheid N.v.t.
  • Bestratingen: Riolering

Bedankt voor de mooie beoordeling. Met deze input proberen wij onze dienstverlening nog meer te verbeteren. Graag tot een volgende keer

goede service, goed behandeld

Prettige manier van werken en omgang. Altijd mee willen denken

• Groenvoorzieningen: Ontwerp|Aanleg|Onderhoud|Renovatie

• Bestratingen: Bestraten
  • Groenvoorzieningen: Onderhoud

Beste Marco, Bedankt voor de feedback en mooie beoordeling.

voldoende, een redelijke ervaring

Goede advisering, nakomen van afspraken

• Bestratingen: Infiltratievoorzieningen
  • Tips/ verbeterpunten: Vooraf duidelijkheid geven over financiën, ook hierover communiceren.

Beste Arjan, bedankt voor de beoordeling. Jammer om te horen dat de communicatie wat betreft de financiën niet helemaal duidelijk was. Wij gaan hier zeker op letten om zo onze dienstverlening nog verder te verbeteren.

perfect, zeker aan te bevelen

vakkundig en betrouwbaar mbt afspraken en flexibel

• Groenvoorzieningen: Aanleg
  • Tips/ verbeterpunten: niet direct weten

Beste Frans, Bedankt voor de mooie beoordeling en de feedback. Hierdoor kunnen wij onze kwaliteit blijven verbeteren. Graag tot ziens

Correcte commiunicatie en uitvoering

• Bestratingen: Grondwerk|Bestraten

Beste Marcel, bedankt voor deze mooie beoordeling. We zijn blij te horen dat de samenwerking naar alle tevredenheid is verlopen. Graag tot een volgende keer

• Bestratingen: Riolering

Beste Hans, Bedankt voor deze positieve beoordeling. Door deze input kunnen wij onze dienstverlening constant blijven verbeteren. Hopelijk tot een volgende keer.

• Bestratingen: Grondwerk

Bedankt voor de mooie beoordeling. Wij blijven streven naar zulke mooie resultaten, dus vinden het fijn om te horen dat de samenwerking goed bevallen is. Graag tot een volgende keer.

goede service, goed behandeld

Prettige medewerkers, werken netjes en op tijd.

• Kwaliteit
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Bestratingen: Bestraten

Bedankt voor de mooie beoordeling en fijn om te horen dat de samenwerking met onze medewerkers zo goed bevallen is. Wellicht tot een volgende keer.

Postbus 103 5066 ZJ Moergestel