Wij hebben een nieuwe keuken gekocht. Het 1e contact was prettig. De verkoper dacht goed met ons mee in mogelijkheden. De keuken is geleverd en super gemonteerd. Toen er kleur verschil in de deurtjes bleek te zitten werd dit super opgelost door alle deurtjes te vervangen. Uitstekende service !

Deskundig en eerlijk advies met een hele goede service!

In 2018 een badkamer + toilet uitgezocht bij de Firma Teunissen&Becking, een net en eerlijk advies mogen ontvangen. De levering van tegels, sanitair e.d. keurig volgens afspraak en een wijziging doorvoeren was geen enkele moeite. Na 2 jaar een onderdeel laten vervangen, binnen 2 dagen geleverd en ook hier weer zeer nette service! Ik raad Teunissen&Becking van harte aan.

Beste Daniël, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Supersnelle terugkoppeling

Gevraagd of een bepaalde buitentegel nog in het assortiment zit en dezelfde dag een keurige terugkoppeling ontvangen

Beste Wido, Bedankt voor uw review! Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

TOP!

Prachtig aanbod en vriendelijk personeel. Wij zijn tijdens het hele proces geweldig geholpen door de heer Cassese. Kwaliteit en service voor een goede prijs.

Beste Groben, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Goed advies en er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant

Goede adviezen veel keus duidelijke uitleg van de mogelijkheden.

Beste Marco, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Goede service, problemen worden gelijk opgelost.

Goed geholpen bij de keuze van de keuken. Zijn erg blij met het eindresultaat!!

Beste Dianne, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Super tevreden

De badkamer en keuken gekocht, Een enorm prijsverschil met vergelijkbare keuken en badkamer in Rijssen. De monteurs zijn echt super. En ja er is niets misgaan. Dus zeer tevreden en waar voor me geld.

Beste Hugo, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Hier word je goed geholpen met uit leg over keuken en een goede service

Een bedrijf om aan tebevelen daar om ook vijf sterren

Beste J. Tijhof, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Belangrijk is dat ook de nazorg goed is! En die is top

Begeleiding in aankoop top; begeleiding tijdens de bouwfase rop !

Beste Harrie, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Kwaliteit en goede service

Maurice denkt erg mee met de klant en is een erg bekwame medewerker voor T & B

Beste Eddy Schoemaker, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Heel goed

Alle tijd, goede voorlichting , meedenkend, Vriendelijk

Beste T. Ramakers, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Superservice!

Mijn ervaringen met keukenleveranciers was voorheen best slecht. Vooral het gedeelte waarin men met oplossingen moest komen als er iets fout was gegaan dan was dat proces erg frustrerend en leek het alsof je een dossier moest voorleggen met onderbouwing en bewijzen. Wat een verademing was dat bij Teunissen&Becking! Nog nooit eerder zijn wij zo fijn geholpen als bij hen. Bij ons nieuw gebouwde woning hebben we alle tegels, keuken en badkamer bij hun afgenomen en daar zijn we tot op de dag van vandaag erg blij mee. Mooie uitgebreide showroom, er wordt met je meegedacht en geadviseerd. Natuurlijk worden er wel eens foutjes gemaakt, dat kan ook niet anders bij zulke smaakgevoelige items die soms wel uit talloze onderdelen bestaan. Maar de manier hoe dit wordt opgelost is waar hun onderscheidend vermogen ligt! Hun aftersales (lees: Raoul) is in één woord top! Je constateert een fout of verkeerd geleverd product, één telefoontje en het wordt zonder morren direct opgelost. Ik beveel T&B bij iedereen aan, mochten we in de toekomst weer gaan bouwen, zullen we zeker hier weer alles halen.

Beste familie Hof, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Goede kwaliteit, goede service

Badkamer en toiletten geïnstalleerd gekregen door T&B. Sommige items verkeerd afgeleverd maar werd snel en zonder problemen opgelost. Alles prima verlopen. Plezierig bedrijf om zaken mee te doen. We alert blijven op foutjes, maar kwam allemaal goed.

Beste Herman, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Mooie uitgebreide showroom en 100% flexibiliteit bij levering.

Fantastische en zeer uitgebreide showroom. Zeer prettig persoonlijk contact. Levering ging op één deel niet helemaal goed, maar dat werd door Teunissen & Becking, zelfs een dag dat de winkel gesloten was, direct opgelost. De inatallatie liep daardoor geen vertraging op. Super flexibel. Top!

Beste Sebastiaan, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Gewoon goed advies en goed meedenken

Wij kwamen binnen met open mind. De heer Schut heeft ons prima ontvangen aangehoord en meegedacht. Mooie collectie. We hEbben een goede keus gemaakt waar we nu dragelijkers van mogen genieten. Gelijk na de verhuizing in quarantaine ivm COVID en dan geniet je helemaal van het comfort van badkamer en wc

Beste A.J., Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Prima geholpen

Je hebt voldoende keus en je krijgt een goede uit leg voor wat je wil kopen bij ons was dat een keuken

Beste J., Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

prima allemaal, afspraken nagekomen

Showroommodel gekocht maar niets van gemerkt met levering en plaatsing. Nieuw blad gekregen onder garantie. Helemaal tevreden klant hier. Zal zeker jullie firma adviseren bij kennissen.

Beste Johan Hoek, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Zeer positief

Goed contact Goede qualiteit

Al meerdere keren zaken met jullie gedaan en altijd goed verlopen, naast kwaliteit is service ook goed als er iets niet helemaal goed liep. Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, maar wordt door jullie ook goed verholpen zonder gezeur

Beste Demmer, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

keurig nette keuken geleverd

gehele bestelling en afhandeling van mijn nieuwe keuken zeer goed en netjes gegaan. al eerder een badkamer bij hun gekocht en ook hierbij een keurog nette prijs en advies gekregen.

Beste Rudi, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Gewoon prima

Goede ontvangst. Fijne showroom. Correct levering.

Beste J. Bakels, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Prima geholpen bij Teunissen en Becking.

Aflevering perfect zoals afgesproken.

Beste A. Prins, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

keurig geregeld

Wij zijn prima ontvangen en goed geïnformeerd over de juiste keuze van onze tegelvloer/badkamerwand. Verschillende alternatieven zijn langsgekomen. We hebben, zeker weten, de beste keuze kunnen maken. Toen we naar buiten liepen, waren we overtuigd dat we alles netjes hadden geregeld.

Beste H. Neef, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Eerste verkoper erg vriendelijk en duidelijk.

Jammer dat eerste verkoper uit dienst is gegaan. Vond hem erg duidelijk en vriendelijk. De monteur vond ik erg gestresst eerste dag. Tweede dag ging dat beter. Liever gezien dat ze met twee opwerken, ook met het beuren van zware blad.

Beste Marian, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Goed geholpen en prima service

Zeer tevreden over de kwaliteit van de geleverde producten. Ik beveel Teunissen & Becking zeker aan!

Beste Eline, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Over Teunissen & Becking

Teunissen & Becking heeft een groot aantal kwaliteitskeukens, indrukwekkende badkamers en een enorme collectie wand- en vloertegels.