Goede kwaliteit, goede service

Badkamer en toiletten geïnstalleerd gekregen door T&B. Sommige items verkeerd afgeleverd maar werd snel en zonder problemen opgelost. Alles prima verlopen. Plezierig bedrijf om zaken mee te doen. We alert blijven op foutjes, maar kwam allemaal goed.

Beste Herman, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Mooie uitgebreide showroom en 100% flexibiliteit bij levering.

Fantastische en zeer uitgebreide showroom. Zeer prettig persoonlijk contact. Levering ging op één deel niet helemaal goed, maar dat werd door Teunissen & Becking, zelfs een dag dat de winkel gesloten was, direct opgelost. De inatallatie liep daardoor geen vertraging op. Super flexibel. Top!

Beste Sebastiaan, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Gewoon goed advies en goed meedenken

Wij kwamen binnen met open mind. De heer Schut heeft ons prima ontvangen aangehoord en meegedacht. Mooie collectie. We hEbben een goede keus gemaakt waar we nu dragelijkers van mogen genieten. Gelijk na de verhuizing in quarantaine ivm COVID en dan geniet je helemaal van het comfort van badkamer en wc

Beste A.J., Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Prima geholpen

Je hebt voldoende keus en je krijgt een goede uit leg voor wat je wil kopen bij ons was dat een keuken

Beste J., Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

prima allemaal, afspraken nagekomen

Showroommodel gekocht maar niets van gemerkt met levering en plaatsing. Nieuw blad gekregen onder garantie. Helemaal tevreden klant hier. Zal zeker jullie firma adviseren bij kennissen.

Beste Johan Hoek, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Zeer positief

Goed contact Goede qualiteit

Al meerdere keren zaken met jullie gedaan en altijd goed verlopen, naast kwaliteit is service ook goed als er iets niet helemaal goed liep. Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, maar wordt door jullie ook goed verholpen zonder gezeur

Beste Demmer, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

keurig nette keuken geleverd

gehele bestelling en afhandeling van mijn nieuwe keuken zeer goed en netjes gegaan. al eerder een badkamer bij hun gekocht en ook hierbij een keurog nette prijs en advies gekregen.

Beste Rudi, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Gewoon prima

Goede ontvangst. Fijne showroom. Correct levering.

Beste J. Bakels, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Prima geholpen bij Teunissen en Becking.

Aflevering perfect zoals afgesproken.

Beste A. Prins, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

keurig geregeld

Wij zijn prima ontvangen en goed geïnformeerd over de juiste keuze van onze tegelvloer/badkamerwand. Verschillende alternatieven zijn langsgekomen. We hebben, zeker weten, de beste keuze kunnen maken. Toen we naar buiten liepen, waren we overtuigd dat we alles netjes hadden geregeld.

Beste H. Neef, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Eerste verkoper erg vriendelijk en duidelijk.

Jammer dat eerste verkoper uit dienst is gegaan. Vond hem erg duidelijk en vriendelijk. De monteur vond ik erg gestresst eerste dag. Tweede dag ging dat beter. Liever gezien dat ze met twee opwerken, ook met het beuren van zware blad.

Beste Marian, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Goed geholpen en prima service

Zeer tevreden over de kwaliteit van de geleverde producten. Ik beveel Teunissen & Becking zeker aan!

Beste Eline, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Overwegend positief.

1. Het koffiezetapparaat is een ramp. De lekschalen moeten te snel geledigd worden. En als ze nog lang niet vol zitten vraagt hij toch om ze weer te ledigen, soms zelfs als hij net geledigd is. Verder is hij traag. 2. De keuken zou vingerproof zijn, zo was beloofd. Echter je ziet elke vinger afdruk op de deuren en lades. 3. Op een van de deuren zit vanaf het begin een oneffenheid die nog een keer verwijderd zou moeten worden.

Beste Anneke, Zou u ons per e-mail kunnen voorzien van een foto van de oneffenheid op de deur. Aansluitend zullen wij met u contact opnemen. U mag deze mail versturen naar info@teunissen-becking.nl. Graag met telefoonnummer waarop u bereikbaar bent en NAW gegevens van u. Alvast bedankt voor het aanleveren. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Top geregeld

Goede en snelle service van de keuken en goed geholpen door Marco allemaal top geregeld.

Beste Bert, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Uitermate tevreden over het ontwerp, de hoge kwaliteit van de materialen en de vakkundige plaatsing.

Bij Teunissen & Becking hebben wij voor onze nieuwbouwwoning een keramische parketvloer, keukenwand met kookeiland, badkamer en toiletten aangeschaft. Tijdens de ontwerp- / aankoop-fase werd er goed geluisterd naar onze wensen en kregen wij nuttige feedback op ons eigen ontwerp, zodat keuken en badkamer nog functioneler werden. Ook bij de keuze van de materialen / apparaten zijn wij goed bijgestaan en van alle informatie voorzien. De levering van de materialen verliep strak volgens afgesproken planning. De toegepaste materialen zijn van zeer hoge kwaliteit en het geleverde werk door alle installateurs is in één woord TOP te noemen. Enthousiaste vakmensen hebben een geweldig mooi resultaat geleverd! De geboden flexibiliteit om tijdens de montage nog af te kunnen wijken van het oorspronkelijke ontwerp, toont aan dat de klant de hoogste prioriteit heeft binnen Teunissen & Becking. Dit laatste is ook van toepassing op de geleverde nazorg, want ook na levering en plaatsing, zijn de nog openstaande restpunten keurig en zonder discussies altijd naar alle tevredenheid opgelost. Bij Teunissen & Becking krijg je de aandacht en kwaliteit die je als klant mag verwachten.

Beste Ronald, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Kwaliteit van materialen en service zijn uitstekend!

We hebben zowel de badkamer als keuken bij Teunissen en Becking besteld. Het proces verloopt soepel, materialen zijn van goede kwaliteit. En als er iets ontbreekt wordt er zonder moeite iets nageleverd. Erg tevreden!

Beste Sascha, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Goed geholpen

Keuken en tegels uitgezocht. Verkopers nemen de tijd voor je en geven goede tips. Vriendelijk personeel en ruime keuze in keukens en tegels voor een keurige prijs. Levering verder goed en zoals verwacht.

Beste Siemen, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Top geregeld.

Hebben een vloer aangeschaft bij Teunissen & Becking. Ze hebben heel veel keus. Er liep een jonge adviseur die goed met ons mee dacht, enthousiast is en verstand van zaken heeft. Dit was voor ons doorslag gevend. Vanaf het begin tot het einde was alles goed georganiseerd en uiteindelijk hadden we 5 pakken over die retour konden. Geweldige service !!!!

Beste Hans, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Goede prijs-kwaliteit verhouding en topservice!

De service is uitstekend. Vriendelijk personeel en ze hebben me goed geholpen en geïnformeerd. Ik ben zeer tevreden met het eindresultaat, zou het bedrijf zeker aanraden!

Beste Daniel, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Alles onder 1 dak

Mooie grote showroom voor ieder wat wils, vriendelijk personeel wat goed mee heeft gedacht. Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat

Beste M., Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Keurig

Prima geholpen, eerlijk en netjes. Duidelijk verhaal en heel netjes opgeleverd. Ze hebben er verstand van zaken.

Beste Dennis, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Ze hebben me enorm goed geholpen. Geweldige service!

Beste Brian, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Top klantervaring

Ben enorm blij met m'n geweldige nieuwe keuken, Teunissen bedankt!

Beste Koen, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Blij met de service!

Personeel staat je netjes te woord en geven goed advies

Beste Leonie, Bedankt voor uw review! We wensen u middels deze weg nogmaals veel plezier met onze geleverde producten en diensten. Uiteraard staan wij ook in de toekomst graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Teunissen & Becking

Over Teunissen & Becking

Teunissen & Becking heeft een groot aantal kwaliteitskeukens, indrukwekkende badkamers en een enorme collectie wand- en vloertegels.